2013. augusztus 3.

Epilógus

Sziasztok!
Édes drága olvasóim, elérkezett a pillanat, hogy a Stay with Me - Maradj velem című történet bezárja kapuit :( 2012. augusztus 3-án került fel az első fejezet, s azóta sok minden történt :) 50 fejezeten keresztül rengeteg kedves emberrel találkozhattam egy-egy kommentár formájában :) Számos díjat és dicsérő szót kaptam ebben az elmúlt egy évben, amit nem tudok elégszer megköszönni Nektek! ♥ Szeretnék egy-két emberkét kiemelni, akinek a véleményével elég sokszor találkoztam a fejezetek alatt: Diana, Roxanne Bostwick/Destiny Hope Parker, Cher Lloyd, •Little Zsoo• ♥, Azy, Vincze Anna, Anna, Bablakov Petra, Petra, ß♥, Reginaa. :), eternal dreamer.♥., °dreamer°, Moncsikah Stylinson, Miss Babe, Sipos Zsófia, Sophie Palmer, Dorothy S., Livi/Unknown és még számtalan kedvesebbnél kedvesebb kommentelő ♥ :) Szám szerint 382 megjegyzés érkezett eddig :D Álmomban sem gondoltam volna, hogy 127.000 megtekintés, 156 feliratkozó és 138 követő fog majd várni, amikor feljövök a blogra ♥ :) Ajh, nem tudom, mit is kéne még mondanom... Köszönöm! Köszönök mindent, ami ezen a blogon történt velem ♥! Nincs más hátra, minthogy utoljára jó olvasást és kellemes hétvégét kívánjak ♥!
U.i.: A design Dorothy S. érdeme, amit innen is köszönök ♥! A chat-t leszedem...Kérnék minden cserét kérőt, hogy ehhez a bloghoz már NE írjon :) A kommentelés nem arra van :D 
Pusszpáá evribádii,
Macy

Memories


10 évvel később…

Alexa szemszöge

- Anya, hol van a virágos hajpántom? - futott oda hozzám Darcy, miközben kétségbeesetten nézett rám. Harry a nyakkendőjével bajlódott az egész alakos tükör előtt álldogálva, míg én már felöltözve vasaltam a férjem vászonnadrágját. - Tegnap még megvolt...
- Csodálkozom, hogy abban a kuplerájban a ruhádat megtaláltad - ráztam meg rosszallóan a fejem. Nem tudom, kitől örökölhette a lányom ezt a szétszórtságot. Harry éppen olyan rendszerető és pedáns, mint én. Darcy totális ellentétünk. - Gyere, segítek megkeresni.
- A nadrágommal mi lesz, Édesem? - sopánkodott Harry, most már megkötött nyakkendőben és ingben álldogálva. Tekintetem végigsiklott tökéletes testén, majd beharapott alsó ajakkal felsóhajtottam és a férjem kezébe nyomtam a vasalót. - Nem gondolod komolyan, ugye? 
Mielőtt válaszolhattam volna, Darcy megragadta a kezemet és átrángatott a szobájába. Az ágyon ki volt borítva az a neszesszer, amibe Darcy a hajcsatokat-, pántokat meg a bizsuékszereket tartja. Beletúrtam a hajamba és miután elpakoltam az ágyról, Darcy-val elkezdtük a virágos hajpánt keresését.
- Azt hiszem, megtaláltam - szólalt meg bizonytalanul Darcy, úgy fél óra múlva. A lányom a gardróbban bóklászott és ott keresgélt. - Igen, ez lesz az.
- Lányok, igyekezzünk! Negyedóra múlva indulnunk kell az iskolába. Ugye nem akarsz elkésni a fellépésedről, Angyalom? - termett az ajtóban Harry, majd Darcy-ra mosolygott. A lányunk az ölembe fészkelte magát és a kezembe nyomta a fésűt. - A nappaliban megvárlak titeket...
- Egy kicsit izgulok. Mi lesz, ha elrontom? - suttogta félénken Darcy, miután megfésültem és segítettem neki felvenni a ruhájához illő bolerót. 
- Erre ne is gondolj, jó? Mrs Boerthy szerint gyönyörűen játszol és nagyon tehetséges vagy. Akárcsak az apukád - mosolyogtam az előttem álló kislányra, aki elvigyorodott. A One Direction feloszlása óta már 3 év eltelt, de Darcy az összes dalt kívülről tudja és szereti is hallgatni.
Futólépésben beültünk a fekete Rover-be, aztán elindultunk Darcy iskolájához. Ma van a Ki mit tud?, ahová Darcy önként jelentkezett. 6 éves kora óta zongorázik és Niall tanítása révén gitározni is megtanult. Imád énekelni, az iskolai és a templomi kórus kiemelkedő tagja.
Még időben az iskolához értünk, ahol már vártak ránk. Niall vigyorogva kapta az ölébe Darcy-t, s egy hatalmas puszit nyomott a kislány arcára. Louis és Eleanor egy babakocsit tolva igyekezett a társaságunk felé. A tornaterem bejáratánál Zayn, Perrie és Liam beszélgetett vidáman.
- Sziasztok! - köszöntem levakarhatatlan mosollyal az arcomon Zayn-éknek, majd egyesével megöleltem őket. Darcy azonnal elengedte Niall kezét és Liam karjaiba vetette magát, aki nevetve pörgette meg a levegőben a göndör hajú kislányt. - Liam, bemutatom a barátnődet...
 - Anya, ezt most miért kellett kikotyognod? - biggyesztette le ajkait Darcy és Liam nyakába fúrta arcát. Harry jót derült lánya viselkedésén, akárcsak a többiek. Darcy titokban bele volt habarodva Liam-be, s erről eddig csak én tudtam. - Most már nem árulok el neked semmit, mert elmondod mindenkinek...
- Az igazság az, hogy nekem is tetszel - mosolygott Darcy-ra Liam és egy puszit lehelt a lányom arcára. Darcy azonnal elpirult és félénken elmosolyodott. 
A Ki mit tud? perceken belül kezdetét vette, így elfoglaltuk a helyeinket a nézők soraiban. Eleanor és Louis felváltva babázott, Harry és Zayn mellettünk sutyorgott, Liam pedig a fellépő gyereket nézte. Szegény srác, lassan egy éve nem talál magának barátnőt. Danielle-el tavaly még boldogan tervezték az eljegyzést, de a Danie-nek el kellett költöznie a munkája miatt New Yorkba. Liam nem akarta itt hagyni a barátait és a munkáját, így felbontották az eljegyzést és szakítottak.
- Következő fellépőnk egy igen tehetséges kislány. Darcy édesanyja elmondása szerint a leányzó a zene iránti szeretetét az édesapjától örökölte. Nem is húzom tovább az időt, a Ki mit tud? színpadán Darcy Styles! - konferálta fel Darcy-t Mrs Boerthy. Az egész tornaterem tapsolt, néhányan még füttyentgettek is.
Darcy mosolyogva ült le a zongorához, majd felsóhajtott és belekezdett a dalba. Az egykori bandatagok meglepetten néztek össze az első dallamokat hallván. A nézők soraiban halkan ugyan, de elkezdték énekelni a szöveget. Harry-re pillantottam, aki ránézett a többiekre és ők is elkezdtek énekelni. A közönség egy része tátott szájjal, elkerekedett szemekkel fordult a One Direction irányába. 
- Hölgyeim és Uraim, a One Direction! - kiabálta bele a mikrofonba Darcy s ő is énekelni kezdett. Az egész tornatermet betöltötte a Best Song Ever című dal. 
- Színpadra! Színpadra! Színpadra! - harsogta a közönség a fiúkra utalva. Néhány percnyi noszogatás után a One Direction körbeállta Darcy-t, aki vigyorogva zongorázott és énekelt.
Amint a dal véget ért, a közönség hatalmas ovációban tört ki. Vastaps, sikoly- és fütty áradat visszhangzott az egész helységben. A fiúk megköszönték a figyelmet, megölelgették Darcy-t és visszasiettek a nézőtérre. Harry-t még sosem láttam ennyire felszabadultnak és izgatottnak.
- Te tudtál erről? - suttogta a fülembe Liam, miközben a színpadon táncoló gyerkőcöket nézte. Aprót bólintottam és Harry felé pillantottam. Harry, Niall és Zayn autogramokat és képeket osztogatott. Zayn intett a fejével Liam-nek és Louis-nak, hogy ők is csatlakozzanak.
Az eredményhirdetés előtt a zsűri elvonult értekezni. Mrs Boerthy megkérte a fiúkat, hogy amíg a zsűri vissza nem jön, adjanak egy rögtönzött műsort. Eleanor, Perrie és én győzködtük a srácokat, hogy menjenek és énekeljenek. 
- A színpadon a világot oly régen meghódított, örök tinédzser fiúbanda, a One Direction! - mosolygott Mrs Boerthy, amikor felkonferálta a bandát.
Pár perc múlva felcsendült a What Makes You Beautiful című örökzöld sláger. A fiúk ugyanolyan vidáman és önfeledten ugráltak meg táncoltak a színpadon, mint régen. Meg se látszott rajtuk, hogy feloszlottak. A lányokkal úgy tomboltunk, mint valami megzakkant tinilányok.
- Nagyon szépen köszönjük - mosolygott Liam a közönségre, amikor vége lett a számnak. Néhány percig a színpadon ácsorogva integettek és élvezték a tapsvihart.
Mrs Boerthy a zsűritagok kíséretében ment fel a színpadra, ahonnan lekocogtak a srácok. Látni lehetett rajtuk az izgalmat és azt az örömet, amelyet csak akkor éreztek, amikor együtt zenéltek. 
Az eredmény hirdetést tűkön ülve hallgattuk. Az idegtépő másodpercek lassan teltek, Harry-vel elszorítottuk egymás kezében a vérkeringést.
- A Ki mit tud? nyertese pedig nem más mint... Nem meglepő fölénnyel... Darcy Styles! - üvöltötte a mikrofonba Mrs Boerthy, Darcy pedig felsikított örömében és kicsit sokkos állapotban felsietett a színpadra. Büszkén mosolyogtunk, amikor Darcy átvette a nyereményét és kezet rázott a zsűritagokkal. - Darcy, hogy érzed magad?
- Rettentően boldog vagyok és még mindig izgulok. Ez a győzelem azonban nemcsak engem illet, hanem a családomat és One Direction-t - integetett felénk Darcy és egy puszit is küldött. 
Darcy győzelmét nálunk ünnepeltük meg, egy szerény kis vacsora keretein belül. Zayn és Pezz kapott az alkalmon, s bejelentették, hogy babát várnak. Eleanor és én majdnem ledöntöttük várandós barátnőnket a lábáról, amikor megöleltük.
Erre a napra örökre emlékezni fogok majd. Az emlékeimben újra lejátszom Darcy és a fiúk fellépését, Perrie-ék bejelentését és a gondolatot, hogy a One Direction töretlen.

VÉGE   

15 megjegyzés:

  1. Drága Shawty!

    Hát huhh.. teljesen kész vagyok. Hihetetlen, hogy vége. Úr Isten, nagyon furcsa lesz, hogy nem kell majd a blogodat bámulnom, hogy mikor jön már az új rész.
    Nagyon tetszett ez a búcsú rész is, csak úgy mint a többi. Egy biztos: tehetséges vagy drága! ;)

    puszi első kommentelődtől, és barátnődtől
    Dorothy S.

    VálaszTörlés
  2. Drága Macy!

    Egy jó ideje, már nem kommenteltem, de ez nem azt jelenti, hogy nem is olvastam!

    Istenem, ez a befejezés:') Rettentően örültem neki, hogy Lexa nem halt meg! Bíztam annyira benned, hogy nem ölöd meg a főszereplő csajt, s voálá:D Él és virul.
    Annyi minden történt ezalatt az 50 rész alatt, hogy csak na. Mikor képbe jött Damien szinte gondolatban, már meghalt. Főleg, mikor rámászott Lexa-ra! WOW. Szavakba önetni nem tudom, hogy mennyire elnyerte az írásmódod a tetszésemet, s bízom benne, hogy belekezdesz egy másik fanfictionbe is;)
    Először, regényt terveztem írni az Epilógushoz, de rájöttem, felesleges lenne ódákat zengeni arról, amit rövidebben is megtudok fogalmazni!
    Nagyon jó volt olvasni a történetedet, egyszerűen imádtam! Minden egyes részt! Ittam a sorokat, és tűkön-ülve vártam, hogy mikor lesz a folytatás. Azt hiszem ez a mai nappal lezárult.
    Egyik nagy kedvencem ez a blog - volt - és ez nem hiszem, hogy változni fog; ahogy eddig, most is reklámozni fogom, ha esetleg valaki Harry-s történet felől érdeklődik:)!
    Köszönöm, hogy írtad a történetet, élmény volt 50 fejezeten keresztül olvasni az irományaidat!

    Sok sikert a továbbiakban,
    Egy mindig hű olvasód,
    ß♥ xoxo

    VálaszTörlés
  3. Drága Macy. Nem tudom szavakba foglalni, hogy mire is gondolok most, de azért megpróbálom. Ezzel a nappal lezárult az egyik kedvenc blog, amit olvastam. Bár lehet, hogy nem sokszor írtam kommentet, de az még nem azt jelentette,hogy nem olvastam végig a blogodat és nem szerettem.
    Remélem, hogy lesz még Harry-s fanfictionod. Mert én tutira olvasnám.

    Sok szerencsét kívánok mindenhez.
    Üdv, Cassie.

    VálaszTörlés
  4. Drága Macy!
    Azzal kezdeném, hogy ma reggel úgy keltem fel, hogy "Mikor lesz már fent az epilógus? Annyira várom". Most viszont szomorú vagyok, mert vége a történetnek. Akkor kezdtem el olvasni a blogodat, amikor a 4. fejezetnél tartottál és egyből megszerettem. Imádom azt, ahogyan írsz és olykor nevetek, olykor sírok a szereplőkkel együtt. Úgy gondolom, hogy méltó befejezést adtál ennek a csodás történetnek!
    Remélem, hogy hamarosan előállsz egy újabb sztorival és azt is olvashatom. Ha pedig úgy döntesz, hogy könyvet is írsz, akkor feltétlenül szólj, mert az elsők között leszek, akik sorba állnak egy példányért.
    Sok sikert a továbbiakban!:)
    DestinyB xx

    VálaszTörlés
  5. Drága Macy!

    Mivel ez a tényleges lezárása a történetnek úgy gondolom hosszabbat írok. Amikor elkezdtem az egészet olvasni, fogalmam se volt mire számítsak, de boldoggá tett az olvasása. Ha belegondolok mennyi minden történt az én életemben és Lexáéba-Harryébe úgyszint, felemelő érzés tölt el. Talán nem nem juttattam mindig a tudomásodra mennyire gyönyörűen fogalmazol, de ez így igaz. Szépen írsz, kétség sem fér hozzá. Megszerettem az egész blogot, köszönöm szépen, hogy megírtad! <3
    Sok sikert kívánok a továbbikban, jó blogolást! :)

    Rengeteg puszi, Azy

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ennél jobb befejezést nem tudtam volna elképzelni. Nagyon jó lett és bár kár hogy be lett fejezve de ha tovább írtad volna akkor szerintem csak rossz lett volna így viszont pont jó lett. Amikor ezt elkezdtem olvasni nem tudtam hogy mit várjak hogy jó lesz-e vagy sem de szerintem nagyon jó lett mint már azt az előbb mondtam vagyis írtam. Csak így tovább és abba ne hagyd, és sok sikert a továbbiakban!

    VálaszTörlés
  7. Drága Macy!

    Mindig egy, két sorral, netán mondattal ajándékoztalak meg, viszont elterveztem, hogy most tényleg leírom amit érzek a történet kapcsán.
    Imádtam a sztorit, az írásod, konkrétan mindent. Amikor rátaláltam, gondoltam, na, még egy sztori, csaj az egyik bandatag tagja.. kételkedve kezdtem beleolvasni, s ahogy jobban kezdtem beleásni magam a történetbe rájöttem: ez NEM egy sablonsztori. Ebből az egész testvéres dologból kihoztál annyit, hogy az leírhatatlan. Tényleg. én mindig mosolyogva jöttem fel új részek láttán, és kezdtem bele az elfogyasztásába. Azt, hogy nem mindig kommenteltem, sajnálom, csak épp nem voltam olyan kedvem, vagy esetleg időm nem volt rá. Egy csodás író vagy. És bár, nem jöttek annyira aktívan az elmúlt időbe a részek, nem bánom, ez egy csodálatos befejezés lett. Más befejezést nem várhattunk volna - és remélem szólhatok a többiek nevébe -, ez egy csodálatos regény lett.
    És bár, még szívesen olvasnám tovább, tudod, tudjuk, mindenki tisztába van azzal, hogy ezt tovább nem lehet húzni. Ez így volt tökéletes, kerek, ennek itt és most vége kellett lennie. És annyira nem bánom. Mert hatalmas élmény volt, az újabb, és újabb csodálatos fejezeteket olvasnom.

    Tán a mondataim egy kicsit kesze-kuszák, remélem elnézed, éjjel 2:50 van, de leszögeztem, hogy én márpedig mindenek árán írok neked egy kis szösszenetet az érzéseim kapcsán. Egy szó, mint száz, csodás blog, csodás író, csodás befejezés, boldog olvasó. Köszönöm, hogy megírtad, köszönöm, hogy részese lehettem. <333 Az meg külön felemelő érzés, hogy még meg is említettél az elején.

    Örültem, és benned egy csodás írót, és egy kedves személyt ismertem meg.
    További sok sikert, azt hiszem, fel fogok még pár helyen bukkanni. De ha mégse... akkor viszlát, egy rettentő kedves lány vagy, örülök hogy megismerhettelek - még ha nem is olyan formában -, örülök hogy a történetedet olvashattam! <333

    Milliószor ölel,
    Miss Babe

    VálaszTörlés
  8. Drága - drága Mace!
    Emlékszem amikor, elkezdtem olvasni ezt a blogot, nem nagyon szerettem...Aztán egyre többször néztem be ide és az írásod egyszerűen magával ragadott. Nagyon tehetségesen írsz! Vártam már mi lesz a történet vége, mert mindig volt benne egy kis csavar, amitől már végkép nem tudhattam mi lesz a a vége! Nagyon szerettem ezt a blogot! Várok tőled más sztorikat is!
    Sok sikert a továbbiakban: Zsófi Sipos

    VálaszTörlés
  9. Drága Macy! Már párszor próbáltam a tudtodra adni néhány díj keretében, hogy mennyire is tetszik az, amit alkottál. Annyira szívből jött ez az egész, hogy teljesen eljutott az én lelkemig is. Úgy örülök, hogy ilyen kis happy endet szántál nekünk... A könny minden szomorú befejezés nélkül is ott ácsorog a szememben. Köszönöm, hogy ilyen hatással voltál rám és szerintem sokakra még! Egyszerűen csak annyit tudok még kinyögni, hogy soha, de soha, de soha ne hagyd abba az írást! Minden tehetséged megvan rá, hogy újabb jó pillanatokat adj nekünk, az olvasóidnak! :) Ha új történetbe kezdesz, akkor üzenj a táborodnak!
    Bár nem vagyok a kezdőolvasóid között, de nagyon megfogtál és megszerettem ezt a sztorit. Annyi ötletet vittél bele és imádtam a befejezést is, habár kicsit sajnáltam, hogy vége. A kedvencem a végszó volt; hogy a One direction töretlen. Ez így igaz! Biztosan kilógok a sorból, de én a befejezett történeteket pártolom és örülök, hogy ezt ilyen gyönyörűen zártad le. Ez az 'i'-re a pont, a hab a tortára... Gratulálok és sok szerencsét valamint minden jót kívánok Neked! Legyél büszke! Sok puszi, millió ölelés!

    VálaszTörlés
  10. Drága Mace!♥
    Rettentően sajnálom, hogy csak most jutottam ide. Nem is szabadkoznék, itt vagyok, ha picit megkésve is, de írok neked.
    Imádtam az egész történetet. Tavaly nyáron kezdtem én is blogolni, és akkor találtam a történetedre. Miközben olvastam, izgultam és vártam, rájöttem, hogy tulajdonképpen rengeteget fejlődtem a történeted olvasása közben. Sok részben neked köszönhetem, hogy Stole My Heart blogom végigvittem és ilyen nagy lett a szenvedélyem az írás iránt. Imádtam minden csavart, ahogy leírtad az érzéseket, egyszerűen csodálatos volt. Nagyon a szívemhez nőtt Lexa karaktere, aki bár az elején picit hűvösnek tűnt, rájöttem, hogy igazából nagyon szerethető és kedves lány. Harry szintúgy a szívem csücske, amennyit küzdött Alexáért, és amennyi hibát elkövetett, mégis tanult belőle, egyszerűen irigylésre méltó!
    Az epilógus tökéletes lett. Féltem, hogy szomorú véget fogsz adni a blognak, és Lexa esetleg meghal, de szerencsére nem így lett. Igazán édes a pici Darcy, mosolyt csaltál az arcomra, közben könnyeket a szemembe ezzel a befejezéssel. És ahogy végszóként is írtad: a One Direction töretlen!
    Végső soron szeretném neked megköszönni, hogy egyszer megsirattál, egyszer megnevetettél, máskor pedig be tudtam volna verni valakinek a képét. Igazi élmény volt olvasni minden részt, kíváncsivá tettél minden eseménnyel és sosem hazudtoltad meg önmagadat. Külön tetszett, hogy nem féltél +18-as részeket írni, neked köszönhetően azóta én is írtam már egyet-kettőt :) A legjobban viszont azt köszönöm, hogy benned megismertem egy kedves, önzetlen, tehetséges, aranyos lányt, akit büszkén tekintek a barátomnak! Biztos, hogy ezután is követni fogom az írásaidat, és téged is, hiszen biztos vagyok benne, hogy nagy jövő áll előtted és a könyvdedikálásodon ott leszek majd én is! Köszönöm perverztárs, Shawty, nagyon szeretlek, ahogy a történetet is imádtam!♥
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  11. Szia, vár rád valami nálam:) http://pudergreta.blogspot.hu/p/awards.html

    VálaszTörlés
  12. Válaszok
    1. hopsz, ez lemaradt http://foreverloveyouharrystyles.blogspot.hu/2013/08/award.html

      Törlés
  13. Szia :)
    tudom hogy egy kicsit későn írók ide de most fejeztem be a blogod olvasását és nagyon imádtam. kb 1hét alatt elolvastam az 50 részt! Sokszor éjjel is fent voltam mert nem tudtam lerakni a telefont a blog miatt! Nagyon tehetséges író vagy!! :) <3 <3

    VálaszTörlés
  14. Annyira, de annyira teccett ez az egész, hogy képtelen vagyok szavakba önteni... Maár csak azt nem értem, hogy az összes onedirectionos blog feloszlatja a srácokat, de egyik sem tudja ilyen profin kezelni ezt. Oltári lett a befejezés, meg úgy az egész. Rengeteg rajongás és puszi Tami

    VálaszTörlés