2013. július 30.

50.fejezet - Szabad egy táncra, Mrs Styles?

Sziasztok!
Levakarhatatlan mosollyal az arcomon és egy kicsit szomorúan ugyan, de megérkeztem az utolsó előtti fejezettel :) Az Epilógus augusztus 3-án, szombaton - a Stay with Me 1 éves születésnapja alkalmából - kerül fel, terveim szerint :) Még nem kezdenék el búcsúzkodni, majd csak az utolsó bejegyzésben :) Köszönöm szépen az előző fejezethez érkezett 13 - Diana, igen, az az altatódal :) - kommentárt, a 50 pipát és a 138 követőt, illetve a 155 feliratkozót és a 123.000 megtekintést ♥! Nincs más hátra, minthogy jó olvasást kívánjak minden kedves olvasómnak ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

Best Thing I Never Had

1 évvel később, 2014 júliusa…

Alexa szemszöge

Remegő kezekkel, görcsbe rándult gyomorral, torokban dobogó szívvel igazítgattam az esküvői ruhám gyűrődéseit az egész alakos tükör előtt állva. Anya a fátylamat próbálta meg úgy feltűzni a hajamba, hogy ne kócolja össze egyenesre vasalt, barna tincseimet. Lassan egy éve ismételten hosszú és barna a hajam, meguntam a szőke színt. Sokan megdicsértek, hogy az eredeti hajszínem jobban áll nekem, mint a szőke. Hiszek nekik, mert nekem is bejön.
- Még 10 perc van kezdésig! - nyitott be a szobába apa, majd elismerően füttyentett egyet és beljebb merészkedett a helységbe. Anya meg én kuncogva pakoltunk el az ágyról, aztán belebújtam a magassarkúmba, s késznek nyilvánítottam magam. - Gyönyörű vagy, kincsem. Akár egy hercegkisasszony.
- Köszönöm, apa - öleltem meg a férfit, aki egy puszit lehelt az arcomra. Apa szemeiben büszkeség és meghatottság csillogott. - El ne sírd magad, mert akkor én is bőgni fogok.
- Ne viccelődj ilyennel, mert oda lesz a sminked - korholt meg anya, de közben mosolygott. Kuncogva megráztam a fejem és miután anya felkapta a táskáját az ágyról, kinyitotta a szoba ajtaját. Belekaroltam apába és kimentünk a folyosóra. - Showtime!
Brigitte és Jade, illetve Jesy és Leigh-Anne a koszorúslányok munkáját végzik: virágszirmokat szórnak a lépteink elé, s segítenek Eleanor-nak és Perrie-nek a vendégek fogadásánál. Liam, Louis, Niall és Zayn a zenéért felelősek. A „Nagy nap” előtti hetekben folyamatos készülődésen, próbákon mentünk keresztül Harry-vel. Minden egyes nap elpróbáltuk a bevonulást és az esküt.
- Kezdünk! - tapsikolt örömében Jade, majd magához vett egy rózsaszirmokkal teli kosarat és beállt a hátam mögé.
A zene halkan csendült fel, amikor a kert kijáratához értünk. Harry külön kérése az volt, hogy ne templomi esküvőnk legyen, hanem a közös házunk kertjében legyen megtartva az egész ceremónia. Anne, Gemma és persze a többiek szorgos munkájának köszönhetően tegnap este sikerült befejezni a hatalmas kert feldíszítését. Az oltárhoz egy vörös, fehér rózsaszirmokkal hintett szőnyeg vezetett.
- Apa... - suttogtam oda a mellettem álló férfinek, aki lepillantott rám. Tekintete kíváncsian csillogott, de némi izgatottságot és félelmet is felfedeztem kék íriszeiben. - Ne hagyd, hogy pofára essek...
- Soha... - cirógatta meg alkaromat, majd mindketten felsóhajtottunk és elindultunk az oltárhoz. A vérem a fülemben lüktetett, a szívem a torkomban dobogott, a gyomrom fel-le liftezett. Leigh-Anne és Jesy magabiztosan lépkedett előttünk és mindvégig mosolyogtak, ha jól láttam. - Lélegezz, kincsem!
Egy pillanatra lehunytam a szemem és felsóhajtottam. Kavargott velem a világ... A próbán nem volt semmi bajom.
A vendégek felállva a helyükről, levakarhatatlan mosollyal az arcukon figyelték bevonulásomat. Egy halovány mosoly kúszott az arcomra, amikor megpillantottam Harry-t. Vőlegényem diszkrét vigyort küldött felém, s egy kacsintást.
- Lélegzetelállítóan gyönyörű vagy, Szerelmem - suttogta Harry a fülembe, amikor apa „átadott” neki. Félénken elmosolyodtam, aztán szembe fordultunk egymással és kezdetét vehette az igazi móka.
A zene elhalkult, a tanúk és a vendégek elfoglalták helyüket - Harry-t Gemma, engem pedig Niall képviselt. Darcy Anne ölében ülve tartotta azt a párnaszerűséget, amin a gyűrűink pihentek. Kislányom göndör fürtjei két copfba voltak elrendezve, s egy rózsaszín-masnis hajpánt keretezte arcát.
- ...két élet most örökre összeköttetik - nézett rám a pap, aztán elkezdte az eskürészem felolvasását. Amint a végére ért, elismételtem az esküt. - Én, Alexa Horan, Téged, Harry Styles-t férjemül fogadlak...
- Én, Harry Styles, Téged, Alexa Horan-t feleségemül fogadlak... - kezdett bele Harry, miután a pap felolvasta az eskürészt. Éreztem, hogy vőlegényem keze remeg beszéd közben, rettentően izgult. S nemcsak Ő, hanem én is...
Az eskütételt a pap áldása követte, aztán a gyűrűcsere. Darcy-t Anne és Robin, Harry nevelőapukája hozta oda hozzánk, hogy felhúzzuk egymás ujjára a gyűrűt. Anne meghatottan ült vissza a helyére, de Robin tekintetében is felfedeztem a könnyeket. Miután Harry felhúzta az ujjamra a gyűrűt, én következtem. Remegő kézzel fogtam meg az övét, majd beharaptam az alsó ajkam és felhúztam Harry ujjára az arany karikát.
- Ezennel férj és feleség vagytok... Harry, megcsókolhatod a menyasszonyt - mosolygott ránk a pap. Harry megnyalta alsó ajkát és szenvedélyesen megcsókolt. Karjait szorosan körém fonta és kicsit megemelt, aztán megpörgetett a levegőben. A vendégsereg állva tapsolt és éljenzett, néhányan még füttyentgettek is.
- Most már az enyém vagy... - mormolta fülembe s beleharapott a fülcimpámba, aminek köszönhetően az alhasamban található izmok összehúzódtak a vágytól. - Örökre...
Miután aláírtuk az anyakönyvet, kezdődhetett az ünneplés. Harry átkarolta a derekam és egy puszit lehelt a vállamra, aztán odamentünk a szüleinkhez. Anya és apa azonnal rám vetették magukat, s egy-egy csontropogtató öleléssel ajándékoztak meg. A következő pillanatban két, apró kezecskét éreztem a derekamon. Hátrafordultam és Darcy játékos kuncogásával találtam szembe magam.
- Szeretnél gratulálni anyucinak? - gügyögtem kislányomnak, aki nyakam köré fonta karjait és rám vetette magát. Harry nevetve rázta meg a fejét s Ő is csatlakozott a lányához. Rögtön orromba szökött Harry mámorítóan kellemes és érzékien finom kölnije.
Amint a vendégsereg gratulált Harry-nek és nekem, felsiettünk a hálószobába átöltözni. Harry egy fekete csőfarmert és egy fehér pólót, én pedig egy felül rózsaszín, félvállas, deréktól lefelé lila, bal oldalán kivágott ruhát vettem fel, hozzáillő rózsaszín magassarkú szandállal. Miután fújtam magamra az Our Moment elnevezésű parfümből, Harry megfogta a kezem és lementünk a kertbe.
- Csodásan nézel ki, Lexa - mosolygott Anne és a kezünkbe nyomott egy-egy pohár aranyló pezsgőt. A vendégsereg körülállt minket és egy hangos „Éljen az ifjú pár!” kiáltást követően koccintottunk.
- Egy kis figyelmet kérnék! - szólt bele a mikrofonba Zayn, mire a fiú felé irányítottuk a tekintetünket. A félig pakisztáni srác mosolyogva nézett ránk, aztán ismét megszólalt. - Fogadjátok sok szeretettel Kalifornia díváját, Katy Perry-t!
Katy egy hatalmas tapsvihar után belekezdett a a Last Friday Night című dalába. Harry a hátam mögé osont és körém fonta karjait, aztán lehelt egy puszit a vállamra meg a nyakhajlatomba és elkezdtünk a zenére dülöngélni.
- El sem hiszem, hogy a feleségem vagy... - duruzsolta fülembe Harry, majd szembe fordított magával és körém fonta karjait. Miután eltűrt egy tincset a fülem mögé, megcirógatta az arcomat és megcsókolt. Édes ajkai egy szempillantás alatt kebelezték az enyémeket. A Last Friday Night-t a Thinking of You című sláger követte. Harry egy kicsit elhúzódott tőlem s felém nyújtotta jobbját. - Szabad egy táncra, Mrs Styles?
- Tudna magának bárki is nemet mondani, Mr Styles? - mosolyodtam el viccelődve, aztán megfogtam Harry kezét, a másik kezemet pedig a vállára fektettem.
Egész este táncoltunk és élveztünk egymás társaságát. A vendégek mosolyogva figyeltek minket, aztán ők is csatlakoztak a tánchoz. Még Zayn is táncolt, aki elmondása szerint nem tud és nem is szeret táncolni. Perrie unszolására mégis beadta a derekát.
Hajnali 3 órakor lassacskán szétszéledt a vendégsereg, a fiúk felmentek a vendégszobákba - Perrie Zayn-nel, Louis pedig Eleanor-ral - a többiek pedig hazamentek. Anya és apa a hálószoba melletti szobát foglalta el, aminek Harry nem nagyon örült...
- A nászúton bepótoljuk, jó? - simítottam végig az arcán, aztán megcsókoltam és meztelen mellkasára hajtottam a fejem. Álmos voltam és nemsokára fel kell kelnünk, hiszen kora reggel indulunk Harry-vel a nászutunkra: Le Marche-be.

10 órával később, Le Marche...

Harry vágytól izzó tekintettel gombolta ki az ingem, ami egy könnyed mozdulattal a padlón kötött ki. Apró csókokkal kezdte el behinteni a nyakamat és az arcom minden egyes szegletét. Óvatosan végigfektetett az ágyon, majd kipattintotta a sortomat és bugyival együtt megszabadított tőle. Tekintetét az enyémbe fúrva simított végig belső combomon, aztán eltüntette bennem kettő ujját és hüvelykujjával ingerelni kezdte a csiklómat. Hirtelen nyögtem egy nagyot, az ágyékomat pedig még jobban Harry kezéhez nyomtam.
- Nyisd ki a szemed, kicsim. Látni akarom, hogy élvezed - biztatott kaján mosollyal az arcán, s elkezdett az ujjaival pumpálni. Fejemet hátravetetettem és nyöszörögve a takaróba kaptam. Ujjaim elfehéredtek a szorítástól. - Ez az, bébi...
- Harry...ne... - nyögdécseltem elhaló hangon, de a fiú ügyet sem vetett rá. Feldugta még egy ujját s immáron három ujjal sodort a tökéletes kielégülés kapuja felé. Szapora levegővételem és kéjtől ittas nyögéseim egybeforrtak. Mielőtt még kitörhettem volna, Harry lenyalogatta ujjait és puha ajkaival kezdett el ingerelni. Az alhasamban dolgozó izmok kétségbeesetten húzódtak össze; éreztem, hogy nemsokára itt a vég. - Harry...én...mindjárt...
- Add meg nekem, kérlek - lehelte legféltettebb pontomra. Kellemesen rekedt és mély baritonja valóságos lavinát indított bennem. Csendben élveztem, a gyönyörtől a párnák közé borultam.
Miután Harry tisztára nyalt odalent, elővett egy csomag óvszert a farmere hátsózsebébe. Egy határozott mozdulattal felgörgette magára, s lassan belém csusszant. Alsó ajkamba harapva húztam végig körmeimet Harry hátán és lábaimat a csípője köré fontam. Harry megtámaszkodott a fejem mellett a kezeivel, majd lecsapott ajkaimra.
- Jól vagy? - döntötte a homlokát az enyémnek és egy kicsit gyorsított a tempóján, ami miatt egy halk nyögés szaladt ki a számon. Válaszom jeléül egyik kezemmel végigszántottam Harry tetoválásokkal borított mellkasát és egy puszit leheltem a kulcscsontjára. - Ezt igennek veszem...
Harry elviselhető tempóban mozgott, s közben a nyakamat csókolgatta és szívogatta. Ennek úgy érzem, nyoma fog maradni holnap...
- Lexa... Már közel vagyok... - susogta fülembe Haz és egyre gyorsabban kezdett el döngetni. Sóhajaim és nyögéseim hangosabbak lettek a hirtelen jött tempóváltástól. - Engedd el magad...
Az alhasamban szorító érzés egyik percről a másikra tovaszállt, csak a gyönyör édes mámorát éreztem. Harry is megfeszült fölöttem, aztán kihúzódott belőlem és az elhasználódott védekezőeszközt egy laza mozdulattal a kukába dobta. Amikor visszamászott mellém az ágyba, ránk terítette az ágy sarkába gyűrt takarót és a mellkasára húzott.
- Olyan szótlan vagy - jegyezte meg pár perccel később Hazza, miközben a hátamat és a hajamat simogatta. Ijedten nézett le arcomra, smaragdzöld íriszeiben csak az aggodalom csillogott. - Mi a baj, Édesem?
- Még hozzá kell szoknom a gondolathoz, hogy tudod...te meg én...szóval...férj és feleség vagyunk - magyarázkodtam és arcomat a fiú mellkasába fúrtam.
- Már azt hittem, hogy valami komolyabb dolog bántja a lelked - emelte fel az államnál fogva a fejemet és megcsókolt. Egyik kezemet a mellkasára simítottam, a másikkal pedig beletúrtam göndör fürtjeibe. - Én kezdek megbarátkozni azzal, hogy mostantól Mrs Styles-nak szólítanak majd téged. Így legalább tudni fogják az emberek, hogy az enyém vagy és senki sem vehet el tőlem.
Öröm volt látni és hallani Harry lelkesedését. 3 évvel ezelőtt a képembe röhögtek azok, akik azt állították, hogy Harry Styles egész életében szoknyavadász és szingli férfi lesz. Darcy és az esküvőnk a bizonyíték arra, hogy Harry Styles életstílusa 360° fokos fordulatot vett. S ennek talán a családtagok, a barátaink és én örülök a legjobban.

5 megjegyzés:

  1. Drága Mace!♥
    Egyszerűen…hú…nem találok szavakat. Egyrészt rettentően örülök, hogy Harry és Lexa végre összeházasodtak, másrészt pedig remélem, hogy Harry az életben is így fog járni. Igazán jó látni, hogy Lexa így megváltoztatta. Aranyosak voltak az esküvőn, és mázlisták is, hogy Katy Perry énekelt nekik. Aztán ami utána jött *-* Ezért imádlak, mert ennyi perverz vagy :) Nem tudom, mit mondhatnék most, hiszen szomorú is vagyok, mert vége van a blognak, de részletesen le fogok írni mindent az epilógusnál!
    Imádtam! További szép napot és hetet neked!
    love, Diana

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett imádom a blogodat. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon jó lett ez a rész és már nagyon várom az epilógust. Imádom a blogodat úgyhogy, csak így tovább és folytasd az írást abba ne hagyd!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Drága Shawty!

    Hihetetlen számomra, hogy az egyik kedvenc blogom utolsó részét olvashattam el. Egyszerűen nem akarom, hogy vége legyen. Remekül leírtad az esküvőt, én is ilyenről álmodok. Nagyon örülök, hogy végül nem ölted meg Lexát, bár ha azt meg tetted volna, azt hiszem én ütöttelek volna le egy pisztránggal. Olaszország... hmm remek választás. A perverz részeken már meg sem lepődök, hiszen te írod... (:D)
    Minden esetre imádtam a részt, csak úgy mint a többit. Mondanám, hogy várom az epilógust, de ez csak részben igaz, mivel nem akarom, hogy vége legyen.

    xx
    Dorothy S.

    VálaszTörlés
  5. Drága Macy!

    Fogalmam sincs, hogy ezen a csodálatos részen kívül még mit tudsz kihozni a történetből az epilóguson keresztül, de kíváncsian várom. Nagyon boldog vagyok, amiért Lexa és Harry sorsa végül jóra fordult a sok rossz ellenére. Holnap érkezik a mindent lezáró rész, alig várom! <3

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés