2013. július 23.

48.fejezet - Megrémisztett, hogy nem fekszel már mellettem...

Sziasztok!
Hosszas nyűglődés és újraírás után megérkezett a folytatás :) Egyre jobban érzem, hogy hamarosan vége a történetnek... Talán ezért is volt olyan nehéz megírni ezt a fejezetet :( 
Nagyon szépen köszönöm az előző fejezethez érkezett 7 kommentárt és a 35 pipát :) Hálás vagyok még a 118.000 megtekintésért, illetve a 132 követőért és a 148 feliratkozóért ♥ :) Nincs más mondanivalóm, csupán csak ennyi: Jó olvasást és további szép napot ♥!
U.i.: Egy kicsit a Best Song Ever videójának hatása alatt állok, egyszerűen imádom és nagyon de nagyon irigylem Veronica alakját, illetve azt, hogy Harry udvarolt neki :) xD 
U.i. 2: A fejezet végén találtok egy képet, ami a mai nap jelentősége :) A kép alatti címre kattintsatok rá és majd meglátjátok, mi az ;)
Pusszpáá evribádii,
Macy

Stay
Alexa szemszöge

Egész éjszaka forgolódtam és egy szem hunyásnyit sem aludtam. Végső elkeseredésemben belebújtam a köntösömet és Harry-t magára hagyva lementem a nappaliba. Kezembe vettem a gitáromat és miután behangoltam, elkezdtem énekelni.
- I always knew this day would came, we'll be standing one by one, with the future in our hands... So many dreams, so many plans... - remegve felsóhajtottam, majd folytattam az éneklést. Arcomat ellepték a sós könnyek, de nem foglalkoztam vele. - I always knew after all these years, there'd be laughter, there'd be tears... But never thought I'd walk away with so much join, but so much pain... And it's so hard to say Goodbye...
Az emlékek lavinaként sodortak el magukkal, ahogy gitároztam és énekeltem. Felrémlett előttem az első találkozásunk Harry-vel és a többi fiúval. Mindannyian zavarban voltunk, de Niall és Louis megpróbálták ezt a feszült hangulatot poénokkal feloldani. Az első találkozást követően rengeteg időt töltöttem a bandával. Eljártunk bowlingozni, kirándulni és persze a tv előtti punnyadás sem maradhatott ki a közös programok közül.
Szipogva letettem magam mellé a gitárt, majd elcsoszogtam a konyhába és készítettem egy nagy bögre kakaót. A hűtőben találtam egy tábla étcsokoládét, amit megolvasztottam és beleöntöttem egy pohárba. A konyhapulton egy csomag babapiskóta is árválkodott, így azt is hozzácsaptam kései nassolni valómhoz. Kerestem egy tálcát, amire rápakoltam a bögrét, a poharat meg a babapiskótát, s visszamentem a nappaliba. Törökülésbe fészkeltem magam a kanapén, aztán bekapcsoltam a laptopomon a Vámpírnaplók 4. évadának 19. epizódját és elkezdtem enni.
Az epizód vége felé ki kellett mennem a mosdóba, így addig megállítottam a videót és elsiettem a földszinti fürdőbe. Egy gyors kézmosást követően visszaballagtam a nappaliba, ahol Harry ült a kanapén és a babapiskótát majszolta jóízűen a csokoládéba mártogatva. Tökéletes testét mindössze egy fekete alsónadrág fedte.
- Te miért nem alszol? - kérdeztem meg vőlegényemet, miközben leültem mellé és szorosan magamhoz öleltem. Nyomtam egy puszit az arcára és fejemet a nyakhajlatába fúrtam.
- Megrémisztett, hogy nem fekszel már mellettem... - motyogta teleszájjal, s lehelt egy csókot az arcomra. Eszembe jutott, hogy egyszer Harry-nek rémálma volt, hogy elhagytam Őt. Akkor megfogadtam neki, hogy nem hagyom el és hogy örökre Vele maradok. - Benéztem a fürdőbe, a fenti szobákba és még az erkélyre is kimentem. Kezdtem megijedni, hogy valami bajod esett. Amikor viszont lejöttem és láttam, hogy jó ideje már itt vagy a nappaliban, lenyugodtam egy kicsit.
- Sajnálom, hogy aggódnod kellett miattam - motyogtam elcsukló hanggal s elkezdtem Harry mellkasát cirógatni és apró puszikkal halmoztam el jóképű arcát. Harry remegve felsóhajtott és nyelt egy nagyot, de ajkaira elnéző mosoly húzódott. - Nem tudtam aludni, téged pedig nem akartalak felébreszteni és gondoltam kicsit kikapcsolódom, így folytattam a kedvenc sorozatom részeinek nézését.
- Édesem, ezért ne kérj bocsánatot - csókolt meg lassan és gyengéden, egyik kezét a derekamra simítva. Harry megnyalta az alsó ajkam, amivel bebocsátásért könyörgött a számba. Az engedély megszerzése után vadul faltuk egymást egészen addig, amíg levegőhiány miatt Harry elvált ajkaimtól és homlokát az enyémnek döntötte. - Legközelebb kelts fel nyugodtan, jó?
- Rendben - bólintottam és megittam a bögrében maradt kakaót, illetve megettem egy csokis babapiskótát. Harry-vel végignéztük az epizódot, aztán bevittem a tálcát a konyhába és visszaültem Haz mellé. Vőlegényem még álmos és nyugtalan volt. Az ölembe vettem a gépem, s kiléptem a médialejátszóból. - Kikapcsolom a laptopot, addig menj fel a szobába. Oké?
Harry bólintott egyet, aztán felslattyogott a hálóba. A laptopom kikapcsoltam, majd elraktam a dohányzóasztal alatt polcszerűségre és én is felmentem a szobámba. Harry az ágyban ült és a telefonját bújta álmosan. Miután levettem a köntösöm, ráterítettem az egyik szék háttámlájára és bemásztam Harry mellé. Mosolyogva rám nézett és megajándékozott egy csókkal.
- Ezt miért kaptam? - értetlenkedtem mosolyogva, miközben Haz lerakta az éjjeliszekrényre a telefonját és lekapcsolta az éjjeli lámpát. Mielőtt válaszolt volna, lefeküdt a pihe-puha párnák közé és a mellkasára húzott. Mutatóujjammal apró köröket kezdtem el rajzolni a hasánál levő pillangóra és közben vőlegényem arcát csodáltam.
- Csak úgy - motyogta a hajamba és ásított egy nagyot. Karjait szorosan körém fonta, homlokomra pedig nyomott egy cuppanós puszit. - Most már aludjunk, Szerelmem. Jó éjt, Lexa!
- Jó éjt, Harry! - mormoltam és lehunytam a szemeimet. Tisztán hallottam Harry szívének vad dübörgését és nyugodt levegővételét.

*~*~*

Kipihenten ébredtem fel másnap reggel, de Harry már nem volt mellettem. Beletúrtam a hajamba, majd megágyaztam és bementem a fürdőbe. Letusoltam, hajat mostam és miután megszárítkoztam, kerestem valami kényelmes viseletet. A szekrényem alapos feltúrása közben a kezembe akadt egy Starbucks logós top, egy szürke melegítőnadrág és egy szobacsizma (?). Gyorsan felöltöztem, megfésülködtem és alaposan fogat mostam. Befújtam magam a kedvenc parfümömmel, aztán felkaptam egy szürke kardigánt és lementem a konyhába. Harry a tűzhely körül sürgött-forgott, Penny Lane a farkát csóválva falatozott a tálkájából.
- Jó reggelt, Harry! - fontam a fiú dereka köré karjaimat, majd egy puszit leheltem a hátára. Harry hangosan felsóhajtott és mosolyogva szembe fordult velem, s megcsókolt. - Mi jót főzöl éppen?
- Gondoltam, összeütök egy kiadás reggelit, kettőnknek - cirógatta meg arcomat és visszafordult a serpenyőhöz, amiben egy kevéske bacon szalonna pirult éppen. Mosolyogva figyeltem vőlegényem ténykedését, Penny Lane vidáman csaholva és a farkát csóválva utánozott engem.
Miután Harry elkészítette a reggelinket, megterítettem és asztalhoz ültünk. A mai napot tervezgettünk, de igazából egyikőnk sem szeretett volna kimozdulni itthonról. Így arra a döntésre jutottunk, hogy képeket és filmeket fogunk majd nézegetni.
- A rajongók rengeteg videót készítettek a turnén. A videómegosztók tömve vannak ezekkel a videókkal - mondta Harry, miután belekortyolt a teájába. Bólintottam egyet és elfogyasztottam a bögrémben maradt citromos teát.
- Kíváncsi vagyok, az idei turnén miket műveltek - húztam mosolyra ajkaimat, ami Harry-t is mosolygásra késztette. Ez a mosoly azonban fáradt és erőltetett volt, ahogy a fiú teljes arca. Szemei alatt szürkés karikák éktelenkedtek, s mintha beesettem is lett volna vőlegényem jóképű orcája. - De hogy aludni keveset aludtatok, azt most észreveszem.
- Bármelyik szállodában is szállunk meg, a rajongók egész nap ott táboroznak és énekelnek vagy a nevünket ordítozzák - sóhajtott fel és megdörzsölte fáradtan csillogó íriszeit. Rossz volt Harry-t ennyire kialvatlannak és kissé letörtnek látni. - Jó egy kicsit pihenni... Melletted.
- Az utóbbi időben nekem is sok álmatlan éjszakám volt. A hiányod majdnem felemésztett - bukott ki belőlem, miközben bepakoltam a mosogatógépbe a mosogatnivalót. Akaratlanul is feltört belőlem egy halk nyögés, amikor Harry körém fonta karjait és belecsókolt a nyakhajlatomba. Göndör fürtjei csiklandozták a bőrömet, amit egy percig sem bántam. - Akármennyire is dühös voltam rád... Hiányoztál. Nagyon.
- Ó, kicsim... - nyöszörögte a fülembe Harry, majd maga elé fordított és lecsókolta arcomról a könnyeimet. Észre sem vettem, hogy sírok... - Te is hiányoztál nekem. Állandóan csak Rád gondoltam, a képeidet nézegettem és nem telt el olyan este a turné során, hogy ne sírtam volna. A fiúk megpróbáltak jókedvre deríteni, elterelni a gondolataimat, de nem sikerült nekik. Niall belátta, hogy én teljesen beléd habarodtam és ő volt az egyetlen, aki nem kért arra, hogy felejtselek el.
Szipogva borultam Harry mellkasára, aki reflexszerűen fonta körém karjait és elkezdte simogatni a hátamat. El sem tudom képzelni, hogy mennyit szenvedtünk az én hülyeségem miatt. Ha nem akadok ki, akkor én is a fiúkkal lennék a turnén. Na jó, nem biztos, hogy ott lennék a turnén, de azért másként lenne minden. Most viszont nem szomorkodhatok... Harry itt van velem és ez számomra a mindent jelenti.

Happy 3rd Anniversary to One Direction!

3 megjegyzés:

  1. Draga Macy!

    Negy nap alatt nem fulladtam be a Balatonba, ugyes vagyok, igaz?
    Tegnap este raakadtam az uj reszre is imadtam! Itt jajjgattam hogy milyen cukik es uristeeeeeeen. Egy szoval szuper a resz varom a kovetkezot! ;)

    U.i: varom a kovetkezot! ;)

    xxx Dorothy S.

    VálaszTörlés
  2. Ajj, Drága Macy!
    Nagyon tetszett ez a fejezet. Igaz, hogy nem történtek benne komolyabb események, sőt igazából semmi... Attól független igazán jó volt ez az érzelem kifejtős fejezet. Kell egy ilyen is a végére, nemde? :) Egyre jobb leszel, és remélem a következő fejezet kissé tartalmasabb lesz.
    Imádom ! xx Cher Brooks

    VálaszTörlés
  3. Drága Macy!

    Sajnálom, hogy csak most írok ide, tudom, tudom, elkéstem. Iszonyatosan édes Harry, és ahw, borzalmasan édes a kapcsolatuk, szinte már álomszerű. Azt hiszem mindenkinek ilyen kellene...:) <3

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés