2013. július 3.

46.fejezet - Leplezni nem tudom az örömöm...

Sziasztok!
Alig telt el egy hét az előző fejezet óta, de én máris hoztam nektek a folytatást :) Nagyon de nagyon szépen köszönöm a díjakat, a 14 kommentárt, a 52 pipát, a 117! követőt és a 107.000 megtekintést ♥! Nem tudom elégszer megköszönni azoknak, akik egy-egy fejezet elolvasása után még véleményt is írnak ♥ :) Szeretnék minden kedves olvasómnak jó olvasást kívánni ♥! További szép napot ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

I Wanna Have Your Babies
Alexa szemszöge

Amint kimondtam nyílt titkomat, Harry megtett felém néhány bizonytalan lépést és egyik kezét a hasamra simította. Mindketten elmosolyodtunk, amikor a baba rúgott egyet. Mintha porcelánból lettem volna, Harry olyan óvatossággal fonta körém védelmezően a karjait és félénken megcsókolt. Belemosolyogtam a csókba, majd beletúrtam Harry göndör fürtjeibe.
- Adj egy esélyt, hogy bizonyítsak - suttogta kétségbeesetten Harry; szavait egy-egy szájra puszival nyomatékosította. - Tudom, hogy nehéz lesz ezek után bíznod bennem, de... Azt szeretném, hogy a baba ne csonka családban nőjön majd fel. Szüksége van egy apára is és...
- Jól mondtad. Nehéz lesz megszerezned a bizalmam, de most a kicsi érdekeit is szem előtt kell tartanom és én is azt szeretném, hogy legyen mellette egy apa is - mondtam komoly arckifejezéssel. Harry bólintott, majd egy puszit lehelt a számra. Tekintetem a falon lógó órára terelődött, ami 8 óra 5 percet mutatott. Néhány vásárló már a pékség előtt állt és várakozott. - Szólnál a lányoknak? Már rég ki kellett volna nyitnia a pékségnek...
Miután megfordítottam a „NYITVA” táblát, elkezdődhetett a számomra mindennapos procedúra. A vásárlók meglepett néztek a raktár felé, ahol Harry üldögélt egy műanyagszéken. A fiú a telefonját nyomkodta, de néha-néha felnézett és rám mosolygott.
- Nézd, ott van Eric - bökött finoman oldalba Leona, miközben idegesen az alsó ajkába harapott. Kérdően néztem a pékség bejárata felé, s mosolyogta biccentettem a küszöböt átlépő srác integetésének elfogadása jeléül. - Hogy nézek ki?
- Tökéletesen. Ne izgulj már annyira, mert a végén elijeszted - ráztam meg kuncogva a fejem, majd kiszolgáltam a pékség törzsvásárlóját, Mrs Jonhson-t.
- Alexa, csak nem a maga udvarlója üldögél ott egymagában a raktár előtt? - suttogta mosolyogva Mrs Jonhson, s Harry-re pillantott. A göndör hajú fiú kissé megilletődve nézett az idősödő hölgyre, később pedig rám. - Mert ahogy elnézem, igencsak magácskát figyeli.
- A vőlegényem - mosolyodtam el és belekortyoltam az ásványvizembe. Mrs Jonhson meglepetten meredt rám, aztán elmosolyodott.
- Becsülje meg, kedveském. Nem mindennapi egy ilyen jóképű fiatalember jelenléte. Könnyen lecsaphatják a kezéről, vigyázzon nagyon rá - simította meg a kézfejemet és miután rá mosolygott Harry-re, kisétált az üzletből.
Brigitte kuncogva ment be a sütőhelységbe, ahonnan egy hatalmas tálca fánkot hozott ki. A frissen sült fánkokat általában a vásárlók ízlése szerint porcukrozzuk, illetve rakunk rá különböző ízű lekvárt. Leona egy sietős „Bocsánat” közepette felkapta a táskáját és Eric kezét fogva elhagyta a pékséget. Brigitte-vel pislogva néztünk főnökasszonyunk után, aki csak úgy sugárzott a boldogságtól és a szerelemtől.
- Ketten maradtunk - sóhajtott fel Brigitte, aztán a homlokára csapott. Felhúztam a szemöldököm és kipakoltam a még gőzölgő fánkokat a pultba. - Helyesbítek. Hárman maradtunk.
- Nem hinném, hogy Mr Styles felemelné zárásig a sej-haját - mentem oda telefonjában elmerült vőlegényemhez és egy puszit leheltem az arcára. Ijedten kapta fel a fejét, de aztán elmosolyodott és lecsapott ajkaimra. - Harold...
A fiú könyörögve nézett rám, miközben megcirógatta az arcom és apró puszikat hagyott a nyakamon. Beleborzongtam érintésébe, így remegő kezekkel lefogtam Harry hatalmas mancsát és összekulcsoltam ujjainkat.
- Ha nagyon szépen és kedvesen megkérjük az ifjú, szexi és ellenállhatatlanul aranyos énekespalántát - kezdtem bele néha használt könyörgésembe, amit Harry felvont szemöldökkel és pimasz mosollyal hallgatott figyelmesen. - Segítenél egy kicsit? Csak annyi lenne a dolgod, hogy kiszolgálod a vevőket és néha ránézel a sütőhelységben levő pékárura.
- Ha már ilyen szépen megkértél, édesem - rakta zsebre a telefonját, majd leakasztott a falba vert szögről egy kötényt és hátat fordított nekem. - Megkötnéd?
- Jó a segged! - nyögött fel Brigitte, de aztán a szája elé kapott és lehajtotta a fejét. Felkuncogtam és miután megkötöttem Harry kötényét, rácsaptam a fenekére és kajánul elvigyorodtam. - Na de Lexa...
- Ezért még számolunk, Miss Horan - fordult szembe velem Harry s odahajolt a fülemhez, aztán beleharapott a fülcimpámba. - Ha te is, akkor én is...
Elvörösödött fejjel húzódtam el vőlegényemtől, majd segítettem Brigitte-nek a muffin tésztájának elkészítésében. Harry a vásárlókat szolgálta ki, illetve képeket és autogramokat osztogatott. Körülbelül fél óra múlva kaptam egy üzenetet Leonától, amiben csak annyit írt, hogy ma már nem jön vissza a pékségbe.
- Leona és Eric igencsak jól érezheti magukat, ha a főnökasszony csak holnap tud bejönni az üzletbe - jegyeztem meg a telefonomat a pult alatt kialakított polcra rakva. Brigitte elmosolyodott, de nem szólt semmit. - Ami nem baj, csak...
- Csak az a bajod, hogy Leona elhúzott az udvarlójával és nem dolgozik - motyogta Brigitte a kezeit törölgetve, utána pedig kiszolgált egy idős bácsit.
Brigitte igazat mondott. Igazából csak ez az egy dolog bökte a csőröm, semmi más. Örülök Leona kapcsolatának, de én először a munkámra koncentrálok és csak utána a magánéletemre.
10 óráig megállás nélkül sütöttünk, kiszolgáltunk és takarítottunk egyszerre. Fáradtan ültem le Harry ölébe, aki körém fonta karjait és egy puszit nyomott a hátamra. Brigitte egy tálca csokoládés croissant-tal lépett ki a sütőhelységből, s kínált meg minket. Hármasban reggeliztünk meg, közben pedig beszélgettünk.
- El is feledkeztem róla, hogy itt milyen kemény is a munka - kortyolt bele a narancslevébe Harry és elfogyasztott még egy croissant-t.
- Dolgoztál már pékségbe? - lepődött meg Brigitte a száját törölgetve. Harry mosolyogva bólintott és az elhasználódott szalvétáját bedobta a szemetesbe.
- Mielőtt jelentkeztem volna az X Faktorba, Holmes Chapel egyik pékségben dolgoztam - mondta Harry és a homlokát nekidöntötte a hátamnak. Óvatosan benyúlt a kötényem alá és simogatni kezdte a hasamat. Lehunytam a szemem és lassan Harry mellkasához dőltem. - Életem második legszebb időszaka volt...
- Ha megkérdezhetem... Mi volt életed első legszebb pillanata? - kérdezte félénken Brigitte és elpakolta az üres tálcát és az üres poharakat. Kíváncsian ült le szembe velünk, tekintetével Harry-t tartotta fogva.
- Találkoztam Lexa-val - mosolyodott el vőlegényem és megajándékozott egy arcra puszival. Alsó ajkamba harapva elpirultam és lehajtottam pipacsvörös pírban égő fejemet. Brigitte és Harry kuncogni kezdett rajtam, amit lebiggyesztett ajkakkal tűrtem. - Aztán egymásba szerettünk, megkértem a kezét és most pedig a mi gyönyörű szerelmünk gyümölcsét várja...
- Akár egy tündérmesében - sóhajtott fel ábrándozva Brigitte, amit egy fejrázással fogadtam. Milyen tündérmese az olyan, amiben a herceg megcsalja a királykisasszonyt? - Csak annyi a bökkenő, hogy nem fehér lovon érkeztél, hanem piros buszon.
Harry és Brigitte jót beszélgettek egymással, miközben én kiszolgáltam a vásárlókat és feltöltöttem az árut. A hátam, a derekam és a lábaim már nagyon fájtak, de nem ültem le pihenni. Teljes odafigyeléssel és erőbedobással dolgoztam.
- Jó lenne, ha ti is dolgoznátok egy kicsit - morogtam ingerülten a beszélgetésben elmerült Harry-nek és Brigitte-nek. Zsongott a fejem a sok rendeléstől és ez úgy tűnik, kihatott az idegeim állapotára is. Pedig nem szabadna idegeskednem. - Egyedül nem bírom...
- Rosszul vagy? - sietett oda hozzám Harry és ijedten a hátamat kezdte el simogatni. Lehajtott fejjel bólintottam és hagytam, hogy Harry leültessen egy székre. - Pihenned kellene, Szerelmem...
Brigitte hozott nekem egy pohár vizet és Harry-vel beálltak a pult mögé. Ramatyul éreztem magam és ezen még a semmittevés sem segített. Dolgozni szerettem volna, de a lábaim már nem bírták.
Dél környékén bezártunk, ugyanis lejárt a munkaidőnk. Brigitte a pultot és a szeletelőt takarította, Harry és én pedig felmostunk. Fáradtan öltöztem át, majd elköszöntem Brigitte-től. Harry ragaszkodott hozzá, hogy ő vihessen haza.
- Erre igazán semmi szükség - dobtam a vállamra a táskámat és egy unott sóhaj közepette Harry kezébe adtam a kocsikulcsot. El is felejtettem, hogy Harry néha igencsak akaratos tud lenni.
Vőlegényem nem szólt semmit, csak kinyitotta nekem a kocsi anyósülés felőli ajtaját és segített beszállni a fekete járműbe.
- Ismersz. Ha valamit egyszer a fejembe veszek... - nyomott egy puszit az arcomra, miután beült mellém és elindította a motort. A táskámat hátradobtam és bekötöttem magam. - Indulhatunk?
Aprót bólintottam és egy ideig csendben ültem, s hallgattam a rádióban szóló Taylor Swift dalt. Most az egyszer, kritika és rádióadó váltás nélkül.
- Honnan tudtad, hogy hol dolgozom? - kérdeztem rá, miközben Harry feltette a napszemüvegét és megállt a piros lámpánál.
- Remek informátoraim vannak - mosolyodott el és befordult a számomra már jól ismert utcába. Hitetlenkedve néztem a mellettem ülő énekesre, aki a vezetésre koncentrált és nem rám.
- Meg sem kérdem, hogy a lakcímemet is kitől szerezted meg - motyogtam az orrom alatt és a blézerem sarkát kezdtem el gyűrögetni.
Harry úgy parkolt le a garázs feljárón, mintha mindennapos lenne számára. Összehúztam magamon a blézert és a táskámat magamhoz véve, elindultam bejárati ajtó felé. A szemem sarkából láttam, hogy Harry tisztes távolból követ engem. Elmosolyodtam és miután kinyitottam az ajtót, ledobtam az előtérben a táskámat a komódra. Harry a küszöbön álldogálva figyelte, ahogy leveszem a magassarkú szandálom és elrakom a cipőtartóba. Mosolyogva rápillantottam a fiúra és a fejemmel intettem, hogy nyugodtan jöjjön be a házba.
- Penny Lane! Hol bujkál anyuci szeme fénye? - kiáltottam el magam, mire egy halk, de annál erősebb vakkantást véltem meghallani a konyha felől. Penny Lane farkát csóválva szaladt oda hozzám és nyalta meg arcomat. - Gyere, bemutatlak valakinek...
Felkaptam az ölembe a kutyust és Harry felé fordultam, aki elmosolyodott a kiskutya láttán. Kissé félénken megsimogatta Penny Lane-t, aki vidáman csaholt és megnyalta Harry kezét.
- Harry, bemutatom neked az én kis lakótársamat, Penny Lane-t - mosolyogtam és megcirógattam Penny Lane hasát. - Penny, ő itt az én vőlegényem és a még a pocakomban lakó Darcy apukája, Harry.
Harry elkerekedett szemekkel nézett rám a baba neve hallatán. Múlt héten, amikor ultrahangos vizsgálatra mentem, hogy megtudjam a kicsi nemét, rögtön eszembe jutott, hogy Harry a Darcy nevet szeretné adni a születendő lányának.
- Ugye nem baj, ha helyetted is kiválasztottam a baba nevét? - kérdeztem félénken, miközben bevittem Penny Lane-t a konyhába, ahol adtam neki tápot és vizet a saját, névre szóló tálkáiba.
- Baj-e? - fonta körém a karjait és megajándékozott egy hálával teli csókkal. Mézédes ajkai egy szempillantás alatt bekebelezték az enyémeket. Miután levegőhiány miatt elváltunk egymás ajkaitól, Harry nekidöntötte a homlokát az enyémnek. - Én vagyok a világ legboldogabb apukája! Leplezni nem tudom az örömöm... Nagyon de nagyon szeretlek, Lexa... Szeretlek titeket!
- Szeretlek, Harry - suttogtam meghatódva, miközben Harry leült az egyik székre és maga elé húzott. Mosolyogva puszilta meg a hasam és lehunyt szemmel ráhajtotta fejét. Könnyes szemekkel túrtam bele Harry göndör fürjeibe és felsóhajtottam. - Darcy Styles... Nem is hangzik rosszul.
Kétség nem fér ahhoz, hogy Harry tökéletes apja lesz a kicsinek. De mi van akkor, ha nem ő az apja? Bele sem merek gondolni ebbe.

8 megjegyzés:

  1. Draga Shawty!
    Ismet csodasat alkottal, bar ezt mar megszokhattam volna. Omg elso vagyok!!! Varom a kovit!;)
    Your Shawty

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Ez a rész annyira szuper volt. Harry olyan édes volt,ahogy bánt Lexával. Eddig is szerettem a blogod,de ez a kis botrány köztük jót tett,mert egy újabb szálat fontál a történetbe,ami így még izgalmasabb. Az utolsó mondatok egy picit megijesztettek. Igen,már elég sok idő telt el,így Lexának simán volt alkalmi mással enyelegni...remélem nem az következik be,hogy más az apa. Szegény Harry-t így is annyit gyötörték. Kíváncsian várom a folytatást.! :)

    puszi ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :))
    Tetszett hogy Harry ennyire normális volt Lexával :$
    Meg az mi hogy lehet hogy nem is Harryé a baba.. hát akkor kié? :O Na majd kiderülnek a dolgok:$
    Siess a folytatással lécci.:$ puszi

    VálaszTörlés
  4. szia :D nagyon szép a blogod és a töri is nagyon ott van!!!♥,feliratkoztam:D nézz be te is hozzám http://dark-forces-the-new-life.blogspot.sk/ kérlek olvad el a törim és a tetszik komizz! ♥ köszönöm :D +KÖVÍÍÍ RÉSZT GYORSAN!!! :D

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nem lehet szavakba önteni hogy mennyire jól írsz. Sok 1D-s blogot olvastam már, de ez a történet egyszerűen csodálatos. Be kell hogy valljam irigyellek, mert ennyire élénk a fantáziád. Remélem minél hamarabb hozod a következő részt. *-* Puszi: Lau :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagyon boldog vagyok, hogy Harry újra feltűnt a színen, már hiányoltam. Nem mellesleg meg iszonyú édesen bánt Lexával, szerintem mindenkinek kellene egy ilyen barát. Kíváncsian várom a következő részt, főleg a baba apja miatt! :)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    A blogod igen nagy népszerűségnek örvend, ami nem csoda hiszen tényleg remekül írsz! Azonban vannak olyan írók, akik ugyanilyen tehetségesek, de kevesen tudnak történetük létezéséről. És én ebben szeretnék nekik segíteni. Van egy blogom amely reklámozással foglalkozik. Kirakok egy blogot, amit megpróbálok minél több emberhez eljuttatni. Ebben szeretném kérni a segítséged. Ha benne vagy, készítenék egy közérdemű közleményt, amit kirakhatnál a blogodra, és ezzel segíthetnél. A blog, amelyet először reklámozok, az Summer B.-től a Paradise ( http://paradise-sb.blogspot.hu/) Kérlek minél előbb jelezz nekem vissza, hogy benne lennél e.Ha nem nagy gond, válaszodat e-mailon írd meg (roza.patakfalvi@gmail.com) Segítségedet, előre is köszönöm!

    Maggie D.

    U.I.:
    Itt van az én reklám blogom, ha gondolod majd nézz be, puszi!
    http://stories-from-all-corners-ofthe-wolrd.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. szia!:)
    mikor lesz kövi rész?? :D
    egyébként iszonyat jó lett !!!! :DDD <3

    VálaszTörlés