2013. június 27.

45.fejezet - Már képtelen vagyok bízni benned...

One Way Or Another

5 hónappal később…

Alexa szemszöge

Még most - 5 hosszú hónap után - is fáj, hogy Harry megcsalt. Az első félrelépése után nyugodt szívvel adtam neki egy új esélyt, bíztam benne. Úgy tűnik, feleslegesen. Nem mondhatom azt, hogy már nem szeretem Őt és hogy nem hiányzik, mert ez nem igaz. Azonban nem tudom vele ott folytatni ezt a kapcsolatot, ahol abbahagytunk. Kell egy kis idő, hogy lelkileg rendbe jöjjek. 
Új életet kezdtem Dublinban, ahol vettem egy kertes házat. Sikerült munkát is szereznem egy dublini pékségben, emellett önkéntesmunkát végzek egy állatmenhelyen. A spórolt pénzemből vehettem egy autót, illetve örökbe fogadtam egy kutyust is. A szüleimet minden hétvégén megszoktam látogatni, Niall-el pedig telefonon és Skype-n beszélgetünk minden este.
Vidáman parkoltam le a pékség előtt, majd magamhoz vettem a táskámat és bementem az üzletbe. Mostanában fél órával a nyitás előtt beugrom a pékségbe, hogy segítsek Brigitte-nek az áru kipakolásában és ez a mai napon sem volt másképp. Brigitte egy hatalmas tálca, gőzölgő cipóval jött ki a raktár helységből. A főnökünk, Leona is az üzletben tartózkodhatott, hiszen ő szokta megsütni a kenyereket és a magvas pékárut.
- Jó reggelt, Lexa! - ölelt meg szorosan Brigitte, majd nyomott két puszit az arcomra. Nála ez egyfajta szokás, hogy öleléssel és puszival köszönti az ismerőseit. - Hogy vagy?
- Jól, a körülményekhez képest - simítottam gömbölyödő pocakomra egyik kezemet. Brigitte mosolyogva bólintott és miután megbeszéltük a mai nap teendőit, bementem a személyzeti öltözőbe. A szekrényem előtti széken egy újság terült szét, melynek borítóján Harry és az ő újdonsült barátnője mosolyogtak. - Nocsak-nocsak...Ashley...

Harry Styles újra exbarátnőjével kavar!

Hónapok teltek el Harry Styles (19) és Alexa Horan (18) szakítása óta. Úgy tűnik azonban, hogy az ifjú szívtipró túltette magát menyasszonyán és összejött régi kedvesével, Ashley Morrison-nal (19). A két fiatalt egy londoni állatmenhely előtt kapták lencsevégre még február vége felé, a Take Me Home turné egyik pihenőnapján. Egy szemfüles rajongó elmondása szerint Ashley és Harry nagyon jól megértik egymást, s ennek jeléül örökbe fogadtak egy fekete labradorkölyköt. Ezután egy étteremnél látták őket, ahol egy romantikus vacsorát töltöttek együtt.
Vajon meddig tart majd ez a kapcsolat? Mit szól Alexa Harry „új” barátnőjéhez? Csak találgatni tudunk, hogy Miss Horan és Mr Styles barátságban vált-e el egymástól... 

Cikk: Marie Solíz ekkor: 2013. 06. 13. Kép: Helena J. Green

Arcomon akaratlanul is végigfolyt egy átkozott, sós könnycsepp. Kézfejemmel gyorsan letöröltem és miután az újságot bedobtam a kukába, átöltöztem és a telefonommal a kezemben kimentem az üzlet helységbe. Brigitte az árufeltöltéssel foglalatoskodott, Leona pedig a kenyérszeletelőt takarította.
- Lexa, ugye felmosol nyitás előtt? - mosolygott rám reménykedve Leona, miközben egy hatalmas kartondobozzal egyensúlyozott. - Tegnap este vettem új felmosókat, felmosóvödröket meg illatos vegyszereket. A régiek vagy elfogytak és nem volt pékségben utántöltés belőlük vagy lejártak és nem vettem észre.
- Természetesen, Leona - mondtam egy bólintást követően és bementem a szertárba. Kerestem egy új felmosót és egy vödröt, amibe töltöttem vizet és egy kis mosogatószert. Brigitte segített kihozni a vödröt az üzletbe, majd folytatta a pakolást. - Amúgy...Eric elhívott valahova vagy csak ígérgette?
- Miután hazaértem a vásárlásból, a lakásom előtt üldögélt a lépcsőn egy szál vörös rózsával a kezében - pirult el főnökasszonyom, amin jót mosolyogtunk Brigitte-vel. Leona imádni való nő, akiért a férfi vásárlóink odavannak.
- Micsoda lovag - jegyezte meg kuncogva Brigitte, Leona pedig hozzávágott egy vizes törölgetőrongyot. - Héj! Még a végén elijeszted a randipartnereid a dobálózásoddal...
- Még egy beszólás és búcsút inthetsz az állásodnak, Brigitte - mondta komoly arckifejezéssel Leona, de ajkai felfelé görbültek. - Eric és én nagyon jól megértjük egymást... Azt hiszem...
- Jó neked - sóhajtottam fel szomorúan és folytattam a felmosást. Amikor kinéztem a hatalmas kirakat ablakán, nem hittem a szememnek. Egy komplett lánycsoport állta körbe Harry-t. - Ez nem lehet igaz... Ilyen nincs...
- Mi a baj? - kérdezte Brigitte, miközben bevittem a szertárba a felmosót meg a vödröt. Fejemmel az pékség bejárata felé böktem. - Te jó ég...! Mennyi rajongó...
- Mit keres itt Harry? Világosan megmondtam neki, hogy nem akarok többet találkozni vele - mondtam mérgesen.
Brigitte a vállamra simította a kezét és megpróbált lenyugtatni. Hangosan felsóhajtottam, amikor a pékségben megjelent Harry. Egy vajszínű kalapot, kék pulóvert, szürke, hosszú ujjú felsőt, fekete farmernadrágot és barna csizmát viselt. Brigitte rögtön szemügyre vette, amin kuncognom kellett.
- Brigitte, rendet kellene raknunk a hátsóudvaron... - sasszézott oda hozzánk Leona és miután rám kacsintott, Brigitte-vel eltűntek a szemem elől.
- De... - motyogtam s mentem volna utánuk, de Harry elkapta a kezem. Felvont szemöldökkel meredtem összekulcsolt ujjainkra, majd Harry-re. - Engedj...
- Lexa...kérlek - elengedte kezemet és karjait a derekam köré fonta. Homlokát az enyémnek döntötte és egy aprócska csókot lehelt ajkaimra. - Meg kell beszélnünk...
- Nincs mit megbeszélnünk, Harry - suttogtam idegesen és megpróbáltam kiszabadulni a fiú karjaiból, nem engedte. - Elegem van az ócska hazugságaidból... Torkig vagyok...
- Addig nem megyek el innen, amíg nem mondtam el az igazat - mondta komor arckifejezéssel. Smaragdzöld íriszei elszántan csillogtak. - Ez az egész Ashley ötlete volt. Megfenyegetett, hogyha nem mutatkozok vele a média előtt, akkor bántani fog téged... Sajnálom, hogy megbántottalak és becsaptalak. De szeretlek és csakis miattad tettem... Ismerem Ashley-t elég régóta ahhoz, hogy tudjam, hogyha valamit akar...akkor azt meg is szerzi magának. Kerüljön bármibe. 
- Szóval...Ashley meg is ölt volna engem, ha te nem jársz vele? - kérdeztem összevont szemöldökkel. Harry szomorúan bólintott. Úgy tűnt, a göndör hajú fiú most az egyszer igazat beszélt. - Akkor sem értem, hogy miért kellett a szemembe hazudnod... Ha már a kezdetek kezdetén tudom az igazat, talán nem szakítottunk volna.
- Ashley megtiltotta, hogy bárkinek is szóljak arról, hogy Los Angelesbe utazott. Arról meg végképp nem szólhattam, hogy kihasználja a hírnevem és legfőképp engem - sóhajtott fel dühtől lángoló tekintettel. - Sosem bocsátottam volna meg magamnak, ha bánt téged...
- Nem tudom, mit mondjak... - ráztam meg a fejem és miután elhúzódtam a fiútól, leültem a pult mögötti székre. Rákönyököltem a térdeimre és arcomat a tenyerembe temetve felsóhajtottam. Harry leguggolt elém és kezeit az enyémekre simította. - Már képtelen vagyok bízni benned...
- Az én hibám - nyögte ki, én pedig felegyenesedtem a széken és aprót bólintottam. A hátam és a derekam már fájt egy kicsit az üléstől, így lassan felálltam és arrébb sétáltam a göndör hajú fiútól. - Most biztosan azt szeretnéd, ha elmennék innen és békén hagynálak...
- Ami azt illeti...én is tartozom egy aprócska vallomással - pillantottam gömbölyödő pocakomra, amit a kötény elfedett ugyan, de még így is látszódott. Harry falfehér arccal meredt rám, szemei meglepetten csillogtak. - Babát várok...

Szép jó napot kívánok minden kedves olvasómnak és erre tévedőnek!
Ma túlestem a gimibe való beiratkozáson :) Augusztus - mondhatom így - utolsó hete elég zsúfolt lesz számomra, hiszen 3 napos matematika előkészítőre és egy ilyen osztályismerkedős kirándulásra megyek :D De remélem, hogy az osztálytársak jó fejek lesznek majd :D Na, erről ennyit így dióhéjban :) Kinek hogy telik nyár? :) Mentek valamerre nyaralni? :) Erről is lehet néhány gondolatot írni a kommentben :D Ha már itt tartunk... Köszönöm a 8 kommentárt, a 32 pipát, a 97 követőt és a 103.000 megtekintést ♥! :) Tartsátok meg a jó szokásotokat a nyár további részében is és amint tudjátok, kövessétek a Stay with Me-t! :) További szép délutánt, jó pihenést kívánok ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

14 megjegyzés:

  1. Szia !
    Nagyon jó lett a fejezet imádtam! Sajnálom, hogy mostanság nagyon ritkán írtam véleményt, de nem volt időm, most viszont mindenképpen szerettem volna! Remélem minden rendben lesz Harry pedig örülni fog a babának! Sok sikert a folytatáshoz már nagyon várom!
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Shawty!
    Ismét így tudtam csak megoldani, máshogy nem. Nagyon megleptél ezzel a résszel de amúgy imádtam. Juhé első vagyok!^^
    Várom a következőt!;)
    xx Dorothy S.

    VálaszTörlés
  3. Szia:)
    Jujj,nagyon siess a következõvel:)
    Remélem kibékülnek,megszületik a baba,összeházasodnak és együtt élnek forever <3
    Livi.xx

    VálaszTörlés
  4. ÓÓÓÓÓ TE JÓ ÉG! Nem bírom esküszöm. Oda meg vissza vagyok a blogodért. Siess a kövivel könyörgöm :( :)
    Puszi: Nessa

    VálaszTörlés
  5. Úristeeeen :O ez nem semmi :O
    Hát..remélem ennek érdekében kibékülnek vagy valami :$ Bár nem biztos hogy jó ötlet lenne ha újból együtt lennének Harryvel.
    De ettől függetlenül jó lett nagyon :)

    VálaszTörlés
  6. Drága Mace! ♥
    Huh...
    Nem tudom mit írjak. Nagyra értékelem Lexa keménységét! Egy ilyen helyzetben nagyon nehéz erősnek maradni és ennek a lánynak többé-kevésbé sikerült.
    Bár Harry egy tahó volt, azt el kell ismerni, hogy nem sokat bírnak ki egymás nélkül...:)
    Remélem most már lenyugszanak a kedélyek és minden rendben lesz!
    Elképesztően boldoggá tett az utolsó mondatod! Babát vááár!! Hihetetlen! Csodálatos!
    A rész, sőt az egész blog megér egy csillagos ötöst!
    Nagyon puszil és sok sikert kíván: Zsófi Sipos ♥♥♥
    U.i: Nagyon gratulálok, most már hivatalosan is gimis lettél! Csak így tovább!
    Na pusssz! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  7. Hahi!:)
    Nagyon megleptél, hú... Eleinte gondolkoztam, hogy milyen durva lenne már, hogyha terhes lenne, erre te leírtad. Vá!:D Nagyon tetszett, siess a következővel. :3
    xoxo

    VálaszTörlés
  8. Huuuu..:D Most, hogy a végére értem... Azt hittem nem tudsz már többször meglepni, de mindig sikerül!:D Nagyon ügyes vagy, kövit!:D

    VálaszTörlés
  9. Awhh*-* Ez olyan cuki,édes,romantikus rész lett!!!:') gyorsan hozd a kövit!!

    VálaszTörlés
  10. azta na ez durva. még jó hogy elmondta a Harrynek hogy terhes :D tök jó rész lett várom kövit ♥

    VálaszTörlés
  11. Kedves Macy!!

    A rész fantasztikus lett,mint azt már megszokhattuk!
    DE,ha kiderül hogy Lexa igazából nem is Harry-től,hanem Damien-től terhes nem tudom mit csinálok!!:DD

    Puszi:Kíra

    VálaszTörlés
  12. Szia.
    A rész nagyon jó lett! Hamar hozd a kövi részt már kíváncsi vagyok hogy mi lesz kettejükkel. Már kíváncsian és izgatottan várom.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó rész lett siess a kövivel!!! :DDD

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó rész lett,mikor jön a kövi? :D

    VálaszTörlés