2013. június 2.

41.fejezet - Mindkettőtök egy barom

Szép jó éjszakát mindenkinek, sziasztok!
Tegnap előtt este végre hazajöttünk egy szar kirándulásról :) Az időjárás tette azzá, amivel megillettem :) Köszönöm a 88.000 megtekintést, a 125! feliratkozót, a 6 kommentárt és a 29 pipát, ami az előző fejezethez érkezett ♥! :) Remélem, már tervezitek a nyarat ;) Én a gimire fogok majd készülni meg sokat fogok olvasni, zenét hallgatni, írni és pihenni :) Na, ennyit rólam és a nyári terveimről... Jó olvasást kívánok ♥! Kommentekre és pipákra fel! A fejezet rövidségétől tessék eltekinteni, így hajnali 1 óra tájékán már igencsak kómás vagyok :$ Milyen lett az új kinézet? :) Nagy taps Dorothy S.-nek, hogy elkészítette a fejlécet ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

Nothing Like Us
Alexa szemszöge

Félelemmel teli tekintettel néztem farkasszemet Damien-nel, aki érzelemmentes arccal állt a lakosztály ajtajában. Harry keze ökölbe szorult kézzel mérte végig egykori legjobb barátomat, aki viszont engem figyelt árgus szemekkel.
- Miért jöttél utánunk Los Angelesbe? - kérdeztem Damien-t, miközben odamentem Harry-hez és karjaimmal körbefontam a derekát. Nyomtam egy puszit az arcára és fejemet a mellkasára hajtottam.
- A munkám miatt. Egy fotósnak kötelessége követni a kiszemelteket. Utazzanak bárhová is - húzta gúnyos mosolyra ajkait, amitől kirázott a hideg. - Még mielőtt azt hinnéd, hogy téged akarlak elkapni vagy ilyesmi...megnyugodhatsz. Már van barátnőm.
- Micsoda? - kerekedett el meglepetten a szemem, mert egyszerűen nem hittem a fülemnek. Még hogy Damien-nek barátnője van. Képtelen vagyok elhinni ezt neki. - Legalább ismerem?
- Mi van? Csaknem féltékeny vagy, Lexa? - vigyorodott el, amit Harry egy szúrós pillantással jutalmazott. Damien-t nem hatotta meg Harry jelenléte; úgy tett, mintha csak ketten lennék a lakosztályban. - Ismeritek, mindketten. Hogy is fogalmazzak...Harry nagyon jól ismeri.
Összenéztünk vőlegényemmel, aki elhúzta a száját és nem nagyon értette, hogy Damien kiről beszélt. Pár perc múlva viszont szembesültünk Damien barátnőjével. Platinaszőke haja egyenesre vasalva omlott vállára, kék szemeit egy vékony keretes napszemüveg takarta. Piros sortot, kék csíkos pólót és piros Vans cipőt viselt.
- Sziasztok! - köszönt fülig érő mosollyal, miután a napszemüvegét a feje tetejére helyezte. Arca kissé felégett, karjaival együtt.
- Taylor?! Te vagy Damien barátnője? De hogy...? - Harry képtelen volt egy épkézláb mondatot kipréselni magából, teljesen ledöbbent. Nemcsak ő, hanem én is.
- Tegnap este ismerkedtünk össze - mondta a szőkeség, miközben átkarolta Damien nyakát és puszit lehelt a fiú arcára. Undorodtam a látványtól. - Sokat beszélgettünk, sétálgattunk a tengerparton és csak úgy élveztük egymás társaságát.
- Örülök nektek, nagyon is - mondtam némi gúnnyal a hangomban, de ez egyikőjüknek sem tűnt fel. Damien-t látszólag teljesen lekötötte Taylor jelenléte.
Harry csendben állt mellettem, s eléggé feltűnően méregette az előttünk enyelgő szerelmes párt. Damien és Taylor megfeledkezve arról, hogy hol vannak, heves csókcsatába bonyolódtak, miközben Damien keze letévedt Taylor fenekére.
- Bocsássatok meg nekem, hogy megzavarom a csókotokat, de ezt szerintem nem egy szállodai folyosón kellene csinálni - szólaltam meg két oktávval feljebb csúszott hanggal.
- Mondja az, aki majdnem elélvez egy ruhafülkében - mordult rám cseppet sem kedvesen Damien, mire a vér az arcomba szökik. Erről mégis honnan tud? - Kevés vagy te ehhez, kicsi Alexa...nagyon kevés.
- Így nem beszélhetsz a menyasszonyomról, Ames! - lépett el tőlem Harry és szembe állt Damien-nel. Damien ellépett Taylor-tól, majd megropogtatta az ujjait és a nyakát. Harry is hasonlóan cselekedett, majd gúnyosan elmosolyodott. - Verekedni akarsz?
- Te kezdted, Styles - morogta Damien és behúzott egyet Harry-nek, aki elveszítette az egyensúlyát és összeesett. Taylor és én ijedten meredtünk egymásra, s a fiúkra. Harry hirtelen felugrott és gyomron vágta Damien-t. A srác fájdalmasan felnyögött, de nem hátrált meg. - Esélytelen vagy, te nyomorult énekespalánta! Nem is értem, mit esznek rajtad annyit azok a hülye kis tinilányok... Harry így, Harry úgy... Szánalmas!
- Igen? Szánalmas vagyok? Mégis ki erőszakolt meg egy olyan lányt, aki mindvégig bízott benne és testvérként tekintett rá? Hm? - Harry elkapta Damien pólójának a gallérját, majd teljes erőből ellökte magától.
A két fiú megállíthatatlan volt, Taylor megpróbálta leszedni Damien-t Harry-ről; próbálkozása nem ért semmit. Végső elkeseredésemben tárcsáztam a rendőrséget, akik negyed óra múlva lerendezték a verekedést. Mindkét fiút bevitték a kapitányságra, ahová Taylor és én is bementünk.
- Van fogalmatok arról, milyen botrányt csináltatok? - mormolta idegesen és mérgesen a szőke country énekesnő, miközben fel s alá járkált a kihallgató szobában. - Valamelyikőtök komolyabban is megsérülhetett volna a fene nagy büszkeségetek miatt...
- Furcsa ezt mondanom, de Taylornak igaza van - szólaltam meg és felálltam a helyemről. Beletúrtam a hajamba és hangosan felsóhajtottam. - Miért kellett verekedni? Nem lehetett volna higgadtan megbeszélni a dolgokat?
- Az egész Damien hibája - morogta Harry, majd bilinccsel díszített csuklójára pillantott. Szemeimet forgatva ráztam meg a fejem és karba tettem a kezem.
- Mindkettőtök egy barom - vágta a fejükhöz Taylor és kiviharzott a helységből. Damien ment volna utána, de egy cellaőr megállította őt.
Két órán át vallatták a két fiút, mialatt Taylor és én unottan ültünk a kapitányság egyik várótermében. Fejemet hátradöntöttem a falhoz és lehunytam a szemem. Taylor is csendben volt, halkan és mégis szaporán vette a levegőt.

1 óra múlva, a szállodában

Harry Styles-t leültették!

Nem kell aggódni, Mr Styles (18) nem került hivatalosan börtönbe. Los Angeles-i kiruccanása során szóváltásba került menyasszonya gyerekkori barátjával, Damien Ames-szel (23). A két fiú először csak szóval, később pofonokkal ütötte egymást. A rendőrséget a göndör hajú fenegyerek menyasszonya, Alexa Horan (18) értesítette, akik a bejelentést követően a helyszínre érkeztek és a verekedő fiatalokat azonnal a Los Angeles-i rendőrségre szállították. A kihallgatáson részt vett Alexa és a modern country feltörekvő dívája, Taylor Swift (22) énekesnő is. Szemtanúk elmondása szerint Miss Swift Damien újdonsült barátnője, s csak szerelme miatt ment be a rendőrségre. 
Vajon miért verekedett össze Harry és Damien? Mit szólhatott a konfliktushoz Taylor és Alexa? Mi állhatott a szóváltás hátterében? Csak találgatni tudunk...

Cikk: Marie Solíz ekkor: 23:56 Kép: Facebook 

Miután visszamentünk a rendőrségről a szállodába, a táskámat és a kabátomat ledobtam az egyik fotelbe. Harry szótlanul leült az ágyra és rám nézett, majd felsóhajtott. Mérges voltam, s nemcsak rá. Damien-re is, holott az iránta érzett szeretetem és bizalmam elszállt. Mégis valami még mindig köt hozzá, ami számomra megmagyarázhatatlan egy érzés. 
- Lexa...én ezt az egészet nagyon sajnálom - állt fel a helyéről Harry és közelebb lépett hozzám. Tekintetét mélyen az enyémbe fúrta, s nem engedte el azt. - Taylornak igaza van. Egy barom vagyok.
- Az vagy - mondtam, majd magamhoz öleltem Harry-t és egy puszit nyomtam a vállára. Karjait reflexszerűen fonta körém és szorosan tartott karjaiban. - De én így is szeretlek. Csak utálom, ha belekevered magad a szarba...
- Én is szeretlek...jobban, mint gondolnád. És tudom, hogy néha a pokolra kívánnál...de ez vagyok én. Nem tudok megváltozni - suttogta fülembe rekedtesen csengő baritonján, ami valósággal simogatta a dobhártyámat.
Nem tudok megváltozni - csengett a fejemben Harry mondata. Mintha már hallottam vagy láttam volna ezt valahol. Igen...emlékszem. Harry csuklóján díszeleg ez a mondat. S most már tudom és értem, hogy mi okból varrattata magára.

5 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon jó vol:)
    Kár,hogy rövid,de a tartalma a lényeg;)
    Siess a kövivel:)
    Szió:)
    Livii.xx

    VálaszTörlés
  2. Drága Macy!

    Juj, nagyon idegesít Damien viselkedése, felmegy bennem miatta a pumpa. Örülök, hogy Lexa elfogadja Harry viselkedését, mégha az nem is mindig jó. Szerintem nagyon aranyosak együtt, remélem, hogy nem mennek szét.:)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
  3. Szia drága Mace!♥

    Nagyon köszönöm a kommented, rendkívül jól estek a szavaid! :)

    Hát én valami elmondhatatlanul utálom Damient! Taylor se kis piskóta, na de Damien.... A kritikánál is alulibb a viselkedése! Ilyen aljas kis lotyót!
    De egyébként nagyon tetszett, csak fuhh... idegessé tesz Damien.
    Ezek a cikkek kezdenek idegesíteni.. Honnan tudnak meg mindig mindent ilyen hamar?! Nekik is lehet magán életük, nem?! Mármint elképesztő jól van megírva, tehetséges vagy e téren is, de Damientől tudnak meg mindent? És nekik nem tűnt föl, hogy folyton folyvást őket követi? Ez kicsit furcsa...
    Remélem azért csillapodnak a kedélyek és Lexa és Hazz nyugodtan folytathatja a nyaralást. :)

    Kikerült a The Big Bang-re az első cikkem, érdekelne a véleményed! :)
    Sok sok puszi: Little Zsoo♥

    VálaszTörlés
  4. Szia Macy!

    Hú, nagyon tetszett a rész!
    A tartalma, na az mindent vitt.:) Damien egy bunkó, szépen fogalmazva. Viszont az, hogy Taylort nem egy hárpia képében állítottad be (de mondjuk nem is egy angyaléban.:D) , tetszett.;)
    Együtt kell maradniuk, együtt!<3
    xoxo

    VálaszTörlés
  5. Kedves Macy !
    Ne haragidj, hogy nagyon ritkán kommentelek, de természetesen mindig olvasom a részeket !
    Nos, annyit fűznék csak hozzá, hogy Damien akkora barom, hogy azt elmondani nem tudom!
    Egyébként csodálatos lett az új fejléc, tapsvihar az alkotónak !

    Szeretettel, Covergirl

    VálaszTörlés