2013. május 25.

40.fejezet - Ha nem parázok, akkor mindig történik valami

Sziasztok!
Jöttem a folytatással, ami remélem el fogja nyerni a tetszéseteket és nem lesztek mérgesek a rövidsége miatt ;) Köszönöm a 7 kommentárt, a 25 pipát, a díjakat, a 85.000 megtekintést és a 121! feliratkozót ♥! Nagyon szeretek egy fáradt és unalmas nap után felnézni a blogra, mert valami mindig meglepetésként ér :$ :) Jövő hét szombaton nem biztos, hogy tudok hozni fejezetet, mert csütörtök és péntek kirándulás - ott ugyebár nem sokat lehet aludni, az osztálytársaimat ismerve... - és a hétvégét lehet, hogy pihenéssel és nem írással tölteném... De, nem biztos még :)
Szóóval... jó olvasást és írjatok + pipáljatok! Előre is köszönöm ♥! Ó, és még valami: akit érdekel és még nem olvasta, felkerült a The Way You Make Me Feel című történet prológusa ;) A következő... modulra kattintva eléritek a blogot :D Pusszpáá evribádii,
Macy

Suavemente [Kiss Me / Sueve]
Alexa szemszöge

Harry rábeszélt arra a második kezelést követően, hogy utazzunk el valahova pihenni. A turné előkészületei csak két hét múlva kezdődnek, így előttünk áll az egész hét. Szerelmem ma reggel korán kelt, mert időben le szerette volna foglalni a jegyeket. Los Angelesbe megyünk, ahol Harry mondhatni már törzsvendég. Elmondása szerint nincs annál jobb, ha a tengerparton töltöd az időt és sütkérezel. 
- Hívd fel Eleanor-t és menjetek el vásárolni - mosolygott Harry, miközben leült a kanapéra és az ölébe húzott. Kérdően felhúztam a szemöldököm, ugyanis nincs szükségem új ruhákra. Bár a születésnapi bulim óta nem találkoztam Louis barátnőjével és az igazat megvallva, kicsit hiányzik is a mindig vidám lány. - Vehetnél néhány dögös bikinit vagy valami szexi nyári ruhát.
- Minden pasi engem stírölne napozás közben...imádnám - villantottam meg ezerwattos mosolyomat Harry felé, aki féltékenyen fújtatott egyet és arcát a nyakamba fúrta. Nevetve szembe fordultam a fiúval és ajkaimat az övéire tapasztottam. Beletúrtam göndör fürtjeibe és beleharaptam alsó ajkába, amitől Harry felmordult és ujjait a derekamba mélyesztette. - Utálom, hogy állandóan féltékenykedsz. Nincs okod rá, ne parázz...
- Ha nem parázok, akkor mindig történik valami - motyogta gyerekesen, majd mellkasomra hajtotta a fejét. Lehunyta szemeit és hangosan felsóhajtott, s szorosabban magához ölelt. Dús hajkoronája csiklandozta a nyakamat, kuncogva kezdtem el játszani egy kósza tinccsel. - Tudod mit? Nem kell telefonálnod Eleanor-nak...majd én elmegyek veled vásárolni.
- Harry Styles egy női ruhaboltban...micsoda címlapsztori lenne - kuncogtam, mire Harry is felnevetett és megcsókolt. Komolyan gondolta, éreztem. - Rendben, akkor menjünk.
Miután Harry lerakott az öléből, felöltöztünk és kimentünk az ébenfekete terepjáróhoz. Az Oxford Street egyik boltjánál parkoltunk le, majd Harry segített kiszállni az autóból és bementünk az üzletbe. Az eladó amint meglátta a göndör hajú srácot, azonnal mellettünk termett és körbevezetett minket a boltban. Szebbnél szebb ruhák, cipők és kiegészítők kaptak helyet az üzletsor ezen épületében.
- Lexa, ezt nézd - akasztott le a helyéről egy fekete alapon barackszínű rojtos koktélruhát Harry. - Milyen?
- Nem tetszik - ráztam meg a fejem és tovább sétáltam, mígnem megakadt a tekintetem egy fehér, elől gombos ruhát. - Ez már igen.
- Nekem meg nem - húzta el száját vőlegényem, én pedig megrántottam a vállam és kerestem egy üres ruhafülkét, ahol felpróbálhatom a kiválasztott ruhadarabot. Amint a fülkébe értem, levetkőztem fehérneműre. Ijedten sikítottam fel, amikor Harry csatlakozott hozzám. - Izgalmas lehet egy próbafülkében szeretkezni...
- Abban biztos vagyok, édes...de most nincs kedvem hozzá - mondtam és megigazítottam a felpróbált ruha alját. Mintha csak rám öntötték volna. - Ezt megveszem...
- Akarod mondani, Harry veszi meg - javított ki mosolyogva és egy puszit lehelt a számra. Miután visszavettem a saját cuccaimat, Harry megfogta a kezem és a pénztárhoz húzott. Elővette a pénztárcáját és kifizette a ruhát.
Harry addig nem hagyott békén, amíg bele nem egyeztem, hogy vegyem nekem bikinit is. Így vőlegényem megajándékozott egy pánt nélküli, rózsaszín-fodros-, egy fekete-cipzáros- és egy kék-virágos bikinivel. Az üzletből kilépve megrohamoztak minket vagyis Harry-t a rajongók, aki tehetetlenül küldött a kocsihoz. Karba tett kezekkel várakoztam és közben a lábammal doboltam. Harry a rajongók által megszokott mosolyával állt kamera elé, illetve így is osztogatta az autogramot.
- Sajnálom, kicsim - ült be mellém a terepjáróba és fogta meg az egyik kezem. Jóképű arcára emeltem a tekintetem, smaragdzöld íriszei bűntudattól csillogtak.
- Nem érdekes, már megszokhattam volna - mondtam és az arcomra erőltettem egy megértő mosolyt. Mi mást tehettem volna? Szeretem Harry-t és nem akarom elveszíteni.
A vásárlás után még nem mentünk haza, hanem beültünk a Starbucks-ba. Harry-t természetesen a pincércsajszi is letámadta egy autogramért és egy fényképért. Szerelmem unottan mosolygott a lány telefonjának kamerájába, aki viszont majdnem elájult Harry közelségétől.
- Legközelebb egy ügyeletes orvossal jövünk - mondtam komolyan, Harry pedig keserűen felhorkantott és a vállamra hajtotta a fejét. Göndör fürtjei csiklandozták az arcomat és a nyakamat. - Ezzel jár a hírnév, édes.
- Jó lenne egyszer, csak egy napra is átlagosnak lenni. Úgy járkálni a városban, hogy ne szólítsanak le - motyogta Harry, miközben összekulcsolta kezeinket.
Ezért is nem szerettem volna híres lenni. A nagyszüleim és apa is azt szerette volna, hogy énekes vagy zongorista leszek. Anya ismerte az érzéseimet és ő mindig is mellettem állt ezekben a kérdésekben. Niall volt az, aki követte az álmának egy részét. Most pedig...a világ egyik kimagasló együttesének tagja. Örülök, hogy neki legalább sikerült elérni valamit az életben.

Los Angeles, este 7 óra

Édes kettesben...

Nemrégiben kaptuk a hírt, hogy a One Direction göndör hajú szívtiprója, Harry Styles (18) és gyönyörű menyasszonya, Alexa Horan (18) Los Angelesben élvezik egymás társaságát. Szemfüles járókelők elmondása szerint, a fiatalok mindenféle óvintézkedés nélkül csókolóztak és süttették magukat a Malibu-i tengerparton. Mi lehetett a kiruccanás oka? Talán előrehozott nászút? Vagy a One Direction februárban kezdődő Take Me Home nevet viselő turnésorozata? Feltehetnénk még számtalan kérdést az utazással kapcsolatban, de sajnos nem kaptunk információkat se Harry-től, se Alexától. 
S hogy mit szól Taylor Swift (22), Harry Styles volt barátnője? Lássuk:
„Örülök, hogy Harry túllépett a kapcsolatunkon. Fáj a tudat, hogy én voltam Alexa és Harry kapcsolatának elrontója. Tudom, hülyén viselkedtem. Vagyis...kit áltatok? Undorodom attól, hogy Alexa teszi a szépet meg a jót Harry-nek, ez a bolond srác pedig lesi minden szavát annak a r*bancnak. Mikor jön meg Harry esze és adja ki az útját ennek a szerencsétlen libának?” - nyilatkozta vegyes érzelmekkel az ifjú country énekesnő.

Cikk: Marie Solíz ekkor: 17:36 Kép: Damien Ames

Amikor megláttam a kép készítőjének nevét, elkerekedett a szemem. Damien követett minket és tudja, hogy hol vagyok. Azon viszont nem lepődtem meg, hogy Taylor mit mondott. Nem tudom felfogni, hogy mikor akar végre leszállni Harry-ről és rólam. 
- Olvastad a cikket? - jött ki a lakosztály fürdőszobájából Harry, testét csupán csak egy hófehér törülköző takarta. Alsó ajkamba harapva bólintottam és elkaptam tekintetemet dudorodó férfiasságáról.
- Damien nem fog békén hagyni minket egy ideig, az biztos - sóhajtottam fel szomorúan és dühösen. Elegem volt ebből a féregből. Megkeserítette az életemet és ezt soha nem fogom neki megbocsátani. Soha! - Nem merek egyedül kilépni az utcára...még itt, Los Angelesben sem. Bármikor elkaphat és kitudja, mit tenne velem.
Harry felvett egy fekete Calvin Klein alsónadrágot meg egy fehér pólót, majd leült mellém az ágyra és az ölébe húzott. Karjait szorosan körém fonta és egy csókot lehelt meztelen vállamra s a nyakhajlatomba. Egy pillanatra lehunytam a szemem, s a fejemet Harry vállára hajtottam.
- Ha az a görény egy ujjal is hozzád mer nyúlni...a puszta kezemmel fogom megölni. Többé nem bánthat téged. Se testileg, se lelkileg - miközben beszélt, ütőerei kidagadtak a nyakán. Harry nagyon mérges volt és akár egy rossz szó is elég lett volna ahhoz, hogy péppé verjen valakit. - Jobb lenne, ha eljönnél velünk a turnéra. Ott legalább szem előtt lennél. 
- Rendben, elmegyek veletek - mondtam egy halk sóhaj közepette, mire Harry elmosolyodott és megcsókolt. Úgy ízlelgettem édes ajkait, mintha most először csókolóztunk volna. - De ne szólj a fiúknak, hadd legyen nekik meglepetés.
Harry levakarhatatlan mosollyal bólintott és miután végigfektetett az ágyon, megtámaszkodott egyik karján és a másikkal pedig cirógatni kezdte a karjaimat meg a hasamat. Kuncogva néztem jóképű arcát, melyen egy derűs mosoly tündökölt. Az idilli pillanatot kopogás zavarta meg, Harry mérgesen fújtatva ment ajtót nyitni. Mosolyom az arcomra fagyott, amikor tekintetem összeütközött az ajtóban állóéval.
- Te meg mi a fenét keresel itt? - kérdeztem hüledezve és megpróbáltam nem a bennem felgyülemlő dühre s félelemre gondolni.

6 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Mindenképpen siess a következõvel,nagyon jó lett;)
    Puszí:*
    L.xx

    VálaszTörlés
  2. Drága Macy!

    Huh, hol is kezdjem? Talán ott, hogy Harry eszméletlen aranyos, a közeljövőben muszáj lesz beszereznem valahol egyet magamnak is, Alexa szerencsés lány!
    A másik pedig, hogy nagyon örülök, hogy Lexa velük megy, így tényleg biztonságban lehet az idióta Damien elől. Kíváncsian várom a következő részt!:)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
  3. Szia, drága Mace!

    Itt vagyok, amilyen gyorsan csak tudok! :P
    A rész pedig fantasztikus lett, ahogy mindig. :)
    Harry és Lexa nagyon édes, szuper ötletnek tartom ezt a kis kiruccanást! :D
    A fürdőruhás jelenetnél jót nevettem, arányos volt Haz, hogy elhalmozta barátnőjét szexi bikinik sokaságával, gondolom szívesen nézi Lexát azokban a ruhákban. :DD
    Amit. Taylor nyilatkozott... kitekerném a nyakát, az egyszer biztos!
    Rendkívül örülök, hogy Lexa elmegy a turnéra már csak Damien miatt is, aki fogalmam sincs miért zaklatja állandóan őket, de valaki igazán emberesen kupán vághatná!
    Ne haragudj, Damien előhívja az ördögi hajlamaim legmélyebb zugait is a viselkedésével! :@

    Nagyon várom a következőt, sok sikert a suliban!
    Puszi <333

    VálaszTörlés
  4. Asdfghjkl....ez NAGYON JÓ LETT!!!
    Ááá ne már!! Biztosan nem tudod szombaton hozni a fejezetet??? Mert imádtam!!! És szerintem a többiek is!!!
    Sok sikert az alváshoz és a táborhoz!!!! Hova mentek??? Pussza: Anna:)

    VálaszTörlés
  5. szia. igaz én csak nemrég kezdtem el olvasni a blogod de rögtön megfogott...komolyan egyszerűen imádom olvasni. nagyon tehetséges vagy :D az biztos, hogy mostantól rendszeresen számíthatsz a komiaimra :P

    ha van kedved nézz be hozzám és mondj véleményt :D http://livewhilewereyoung1dstory.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
  6. Drága Macy !
    Ez a rész is olyan nagyon csodálatosan jó lett, mint a többi! Egyszerűen oda voltam minden egyes soráért! Harrytől nagyon kedves volt, hogy elvitte Lexát LA-be!!!! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki kopoghatott be! Kérlek siess, mert meghalook a kíváncsiságtól!
    NA, többet nem is rinyálok!
    Puszil: SZsófi (XDXDXD)

    VálaszTörlés