2013. június 18.

43.fejezet - Jó újra látni téged

Sziasztok!
Két napos késéssel, de megérkezett a várva várt folytatás :D Szombaton sikeresen elballagtam és végre egy kevéske időt is eltölthettem a családommal :) Azonban nem feledkeztem el az olvasóimról, így vasárnap pihentem egy kicsit és most pedig, újult erővel ültem neki a fejezet megírásának :) Köszönöm szépen a 7 kommentárt, a 45 pipát, a 97.000 megtekintést és a 135! feliratkozót ♥! :) Ne feledjétek, a Stay with Me nyáron is elérhető lesz :) Amikor kedvem és ihletem van, akkor érkezem a folytatással :) További szép estét, jó olvasást ♥! :) Elnézéseket kérem a fejezet rövidsége miatt! :"D Pusszpáá evribádii,
Macy

Follow Me Down
Alexa szemszöge

A zene egyre hangosabb, a fények és az emberek összemosódtak előttem. Harry-t próbáltam megkeresni a táncparkettre özönlött tömegben; sikertelenül. Elhúztam a számat és utat törve magamnak, egy halk sóhaj kíséretében leültem a bárpulthoz és kértem egy koktélt.
- Alexa?! - jött a hátam mögül egy meglepett férfi hang. Kíváncsian fordultam a hang irányába, miközben belekortyoltam a rendelésembe. Az ital majdnem a torkomon akadt a meglepettségtől. - Te jó ég...régen találkoztunk, nemde?!
- Igen, nagyon rég volt - préseltem ki magamból, aztán felálltam a bárszéktől és szorosan magamhoz öleltem Josh-t. - Jó újra látni téged. Mi szél hozott erre?
- Hazajöttem pár napra...tudod, hiányzott már a családom - mosolygott s leült egy bárszékre. Követtem a példáját és miután megittam a koktélom, kértem még egyet. - Na és te? Mi járatban vagy az Angyalok városában?
- A vőlegényemmel utaztunk ide. Mindkettőnkre ráfért már egy kis pihenés - mondtam mosolyogva. Josh meglepetten fürkészte arcomat. - Te nem is tudtad? Harry megkérte a kezemet.
- Nem, nem tudtam. Régóta kerülöm a médiát - motyogta és kért magának egy pohár whisky-t. - De ha már megtudtam... Gratulálok nektek! Remélem, boldog leszel Harry-vel...
- Köszönöm, Josh - mondtam remegő ajkakkal. A fiú megrázta a fejét és rendelt kettőnknek egy-egy Blue Hawaiian-t. 
- Hogy van Harry? Ugye azóta nem akarta magát... - nem folytatta, mert hevesen megráztam a fejem. - Tényleg, ő nem jött bulizni veled?
- Együtt jöttünk, de vagy már egy órája nem láttam őt - mondtam szomorúan és megkóstoltam a Josh választotta koktélt. - Hm...ez finom. 
- Még nem ittál ilyet? - kérdezte elkerekedett szemekkel, mire elpirulva lehajtottam a fejem. Josh kuncogva felemelte az államnál fogva és mélyen a szemembe nézett. - Semmi baj, Lexa. Most legalább megismerkedsz a helyi specialitásokkal.
- A következő kört én állom, abban biztos lehetsz - mondtam, majd ittam még egy keveset a koktélból és felálltam a helyemről. Josh értetlenül nézett rám, amikor feléje nyújtottam a kezem. - Táncolni akarok...
Nevetve megrázta a fejét és miután megfogta a kezem, elkezdtem húzni őt a táncparkettig. Mindenki ugrált és az előadóval üvöltötte a szöveget. Josh lazán körém fonta karjait és úgy dülöngéltünk tovább a hangosan dübörgő zenére. Tekintetem akaratlanul is megakadt a bárpultnál álldogáló Harry-n és egy nagyon csinos, barna hajú lányon. Igencsak élvezték egymás társaságát, a lány Harry vállába kapaszkodva nevetgélt és néha egy-egy puszit is nyomott vőlegényem ajkaira. 
- Gyere, igyunk valamit - ragadtam meg Josh kezét és meg sem álltam a bárpultig. Harry és a lány szerencsére nem vett észre minket. Összeszedtem minden bátorságom és leadtam a pincérnek a rendelésem. - Két Sex on the Beach-t kérek.
- Nem lesz ez egy kicsit sok? - kérdezte Josh aggodalmasan. Forgott velem a világ és már nemigen álltam stabilan a lábaimon. Nem kellett volna egymás után 5 koktélt és egy whisky-t meginnom.
- Dehogy is, jól bírom a piát... - legyintettem egy csuklást követően és felmásztam a bárszékre. Josh gyorsan utánam kapott, amikor majdnem leborultam a székről. - Engedj el, kutya bajom!
- Látom... - forgatta meg szemeit és elvette a pincértől a koktélját. Árgus szemekkel figyelte, ahogy belekortyolok a sajátomba és addig le sem teszem a poharat, amíg az ital utolsó cseppje el nem fogy. - Lexa...most már ne igyál. Kérlek!
- Nem kértem, hogy őrködj felettem! - vágtam hozzá sértődötten és elindultam a női mosdó felé. Útközben nekiütköztem annak a csajnak, aki Harry-vel „beszélgetett”. Mindketten rám kapták a tekintetüket, Harry smaragdzöld íriszei szinte égették a bőrömet. - Bocsánat, nem figyeltem...
Ahogy a magassarkúm csak engedte, rohantam a vécébe. Miután találtam egy üres fülkét, utat adtam az eddig bennem érlelődött koktéláradatnak. Kesernyés szájízzel és korgó gyomorral egyenesedtem fel, majd tántorogtam el a mosdókig. Kiöblítettem a számat és megmostam a kezem, s az arcom és visszamentem Josh-hoz. 
- Kérjek egy pohár vizet? - simogatta meg a hátamat, miközben mellém állt és a karjával körbekulcsolta a derekamat. 
- Legyen kettő és az egyiket én fizetem - nyöszörögtem és elkezdtem kotorászni a retikülömbe. Kivettem a pénztárcám és leraktam a pultra az italok áránál kicsivel több pénzt. - Utána azt hiszem...visszasétálok a szállodába.
- Elkísérlek - jelentette ki Josh és a kezembe nyomta a vizet. Mindenféle ellenkezés nélkül kiittam a pohár tartalmát és kértem egy újabb pohárral. - Ne szóljak a vőlegényednek?
- Majd észreveszi, hogy felszívódtam - rántottam meg nemtörődöm stílusban a vállamat és mohón meghúztam a második pohár vizet.
Amint kicsit jobban lettem, Josh megfogta a kezem és utat törve a táncoló és bulizó tömegen, kisétáltunk a szórakozóhely elé. A friss levegőre érve felsóhajtottam és elővettem a táskámból egy szál cigarettát meg az öngyújtót.
- Mióta cigizel? - kérdezte Josh, miközben elfogadott egy szálat. Nagyot szívtam a cigiből, majd lehunyt szemmel kifújtam a szürkés gázt.
- Nem olyan rég szoktam rá, hogy napi 3-4 szálat elszívjak - motyogtam számban a cigarettával. Kezdett a lábam megfájdulni a magassarkútól, így egy határozott mozdulattal lerúgtam a lábamról és megfogtam a fekete lábbeliket. 
Csendben sétáltunk egymás mellett, s közben elszívtuk a második szál cigarettánkat. A szállodához érve Josh megölelt és egy puszit nyomva az arcomra, eltűnt a sötétbe. Ahogy a lifthez értem, felvettem a magassarkúmat és úgy léptem be a szerkezetbe. Pár perc múlva fáradt és kedvtelen léptekkel közelítettem meg a lakosztályt. A helységet csupán csak a Hold gyér fénye világította be. Kibújtam a cipőmből és a ruhámból, aztán kerestem Harry ruhái közt egy pólót s abba belebújva terültem el hason fekve az ágyon. Pilláimra ólomként nehezedett rá a fáradság, azonban nem tudtam elaludni. Nyűgösen és morcosan berontottam a fürdőszobába és egy alapos fogmosást követően bebújtam a takaró alá. Tekintetemet az ajtón tartva játszottam a hófehér anyaggal és közben hatalmasakat ásítottam.
Több mint fél óra várakozás után, könnyeimmel küszködve fúrtam arcomat a párnába. Reméltem, hogy Harry észreveszi, hogy eljöttem a buliból és amint tud, ő is eljön. De úgy tűnik, tévedtem. Biztosan azzal a barna hajú szépséggel szórakozik. Próbálok nem féltékeny lenne Harry-re, de mégis az vagyok. Láttam, hogy az a lány megcsókolta és Harry élvezte is.
Fél füllel hallottam, hogy halkan becsukódott a lakosztály ajtaja. Álmosan pislogva ültem fel az ágyban és kapcsoltam fel az éjjeliszekrényen álló kislámpát. Harry ijedten nézett fel rám, éppen a nadrágjától szeretett volna megszabadulni.
- Felébresztettelek? - érdeklődött halkan és ledobta a pólóját a földre. Egy szál alsónadrágban mászott be mellém az ágyba és lehelt egy puszit az arcomra.
- Nem aludtam...vagyis csak akartam - motyogtam lesütött tekintettel. Valamelyest megnyugtatott Harry közelsége, mégis aggasztott. - Jól érezted magad?
- Leszámítva, hogy te a buli kellős közepén leléptél... - morogta a hangjában némi sértettséggel. Nem hiszem el, hogy emiatt van megsértődve. - Miért jöttél vissza ide?
- Nem éreztem jól magam és láttam egyet s mást, ami rohadtul irritálta a szemem - vágtam hozzá hűvösen és meg sem várva reakcióját, hátat fordítottam neki és lehajtottam a fejem a párnára.
Harry nem szólt egy szót se, ami most jobb is volt. Átnyúlva felettem lekapcsolta az éjjeli lámpát és hátat fordítva nekem elaludt. Lélegzetvétele nyugodt és halk volt. Egy ideig pislogtam a semmibe, aztán megfordultam és egyik karomat Harry derekára simítottam. Nyomtam egy puszit meztelen vállára és lehunytam a szemem.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt,mikor jön a kövi? :D

    VálaszTörlés
  2. Drága Macy!

    Természetes, hogy újra írom, és semmi baj, hogy kitörölted.:) Próbálom összeszedni a gondolataimat, aztán leírni, amit akkor is.
    Sajnálom Lexát, amiért Harry így viselkedett vele, nehéz lehet elviselni. Azonban valami azt súgja, valami félreértés az egész, hiszen Harry nem érzett bűntudatot, és bocsánatot sem kért. Ha bűnös lenne, szerintem máshogyan viselkedne. Ettől függetlenül boldog vagyok, hogy Alexa próbálta figyelmen kívül ez az egészet, és nem csinált belőle nagy ügyet, mert egy nagyon féltékeny barátnő kikészítő tud lenni.:)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Díj nálam!
    http://whenthewordsfailmusic.blogspot.hu/

    Zita Xx

    VálaszTörlés
  4. Hát ez eszméletlen jó,mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés