2013. június 6.

Kritika

Sziasztok!
Nem, még nem a folytatással jöttem, hanem egy kritikával, melyet a Never Say Never című blog egyik kiváló írója, Jeanette T. írt meg nekem :) Innen is köszönöm, drága Jeanette ♥! 
Szombaton jön a folytatás, addig is... Pusszpáá evribádii,
Macy

••Macy Claudia Morrow♥•• - Stay with Me

Történet

Alapsztori: Bevallom őszintén, nem olvastam az előző blogod (amit nagyon sajnálok), így amikor megláttam, még nem tudtam mire számítsak. Az egyik tag testvére dolog kicsit már elcsépelt sztori, és a prológus is elég ilyen "találkozik a bandatagokkal és minden happy" feelinges lett. Ami persze nem baj, hiszen a fogalmazásoddal, amit majd lejjebb jobban elemzek, teljesen érdekessé tetted. 
Szereplők: Lexa szimpatikus csaj, aki már az első részben megmutatja vagány, hiszen szőkén és tetkókkal jelenik meg. Kétségei vannak Damien és Harry között (akivel olyan cukik). Jól megformált karakter, szeretem olvasni a szemszögeit.
Harry... hát igen Harry. Szeretnék egy Harry-t. Amikor jófej. Meg úgy általában. Na, de a blogra visszatérve, ő is kiegyensúlyozott, jól kialakított személyiség. 
Damien-t néha leütném néha pedig teljesen egyetértek vele. Mint amikor Harry megkérte Alexa kezét. Damien a kedvencem, lehet a LOL miatt, de inkább amiatt, ahogy leírod. 
Niall tipikusan a jó fej bátyó aki óv és véd. Nagyon aranyos.
Fogalmazás: Meghajlok előtted Macy! Imádom a fogalmazásod, hatalmas a szókincsed. Beleszerettem az írásodba, izgatottan várom az újabb, újabb részeket!
Helyesírás: Nagyon ritkán van egy-egy elgépelt szó, de csak ha nagyon keresi az ember. 

 Design/Kinézet

Fejléc: Drága Dóri csinálta, őt meg nem álltatom, mert utálja. :D
Háttér: Egyszerű, mégis nagyszerű.
Sablon: Én a lapoknál az elválasztót mindenképpen eltüntetném, és nyitnék még külön oldalt a szereplőknek meg a cseréknek hogy végigérjek. 
Modulok: A cseréknek és a szereplőknek nyitnék egy új lapot. A chat nem működik, ezen kívül szép és rendezett. 
Betűtípusok: A moduloknál nem ezt a betűtípust használnám, mert ez olyan egyszerű. A címeké jó, a lapoké is, szóval ez rendben van.
Színek: Összhangban van az egész, imádom ezt a komolyabb stílust.
Összességében: 10/9,999999999999 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése