2013. március 15.

30.fejezet - ...visszavonhatatlanul és menthetetlenül beléd estem, Lexa

Loved You First
Alexa szemszöge

A lányok mosolyogva rohantak le és egy emberként megajándékoztak egy csontropogtató öleléssel, amit kuncogva fogadtam. Miután elengedtek, Niall szorított magához és egy puszit lehelt az arcomra. Karjait védelmezően fonta derekam köré, míg én arcomat a mellkasába fúrtam.
- Miért nőttél fel ilyen gyorsan? - sóhajtott fel kissé lehangoltan és elhúzódott. Tekintete büszkeségtől csillogott, arcán szomorkás mosoly ült.
- Erről nem én tehetek - tettem magam elé védelmezően a kezeimet, s felnevettem.
- Üdv a nagykorúak világában, kislány! - Louis a maga bolondos beszólásával ölelgetett meg, majd egy hatalmas puszit nyomott az arcomra.
- Köszönöm, Lou - mosolyogtam rá a répabolond fiúra, aki egy apró bólintást követően átkarolta Eleanor-t.
- Nagyon sok boldog születésnapot, Lexa! - Liam apáskodó ölelése jólesett, egy halk sóhaj kíséretében simultam karjaiba. Miután Liam is megajándékozott egy arcra puszival, Zayn lépett elém.
- Legyél ugyanilyen kedves, segítőkész, barátságos és vidám csajszi az elkövetkezendő évben is! Boldog 18. születésnapot, Lexa! - ajkain őszinte mosoly terült szét, amit egy hatalmas öleléssel fokozott. Orromba szökött a cigaretta és a mentol keserédes egyvelege, amit nem bántam.
- Köszönöm, Zayn - mormoltam halkan a fülébe és elhúzódtam tőle.
Ezt követően a szüleim, Damien és Harry családja - Anne és Gemma - halmoztak el jókívánságokkal. Az ajándékozást a buli végére szeretnék tartogatni, amit én nem bánok. Bár előre félek, hogy a szülőkön és Liam-n kívül senki sem marad józan.
- Igyunk az ünnepeltre! - jött ki a konyhából egy nagy üveg pezsgővel és egy tálcányi pohárral Harry. Lerakta a tálcát a dohányzóasztalra és kiosztotta a vendégek között a poharakat, s töltött beléjük egy kevéske pezsgőt. - Az én gyönyörű barátnőmre!
- Isten éltessen, Lexa! - harsogta a vendégsereg, majd mindegyikőjükkel koccintottam.
A hideg nedű jólesően csorgott végig a torkomban, egy pillanatra lehunytam a szemem és felsóhajtottam. A pezsgő elfogyasztása után csöngettek, Zayn ment ajtót nyitni. A DJ érkezett meg; kedvesen bemutatkozott nekünk - lányoknak -, majd lepacsizott a fiúkkal, beállt a keverőpult mögé és elindította a bulit egy Pitbull dallal. A lányok valósággal kitépték a kezemből a poharat, aztán a „táncparkettre” húztak és ugrálni kezdtek a ritmusra. Eleanor megfogta a kezeimet és vele táncoltam, vagyis inkább végigröhögtük a számot. A fiúk elvonultak az egyik sarokba beszélgetni, a szülők pedig a konyhába osontak.
- Mindjárt jövök - üvöltöttem oda Eleanor-nak, majd felsietettem a lépcsőn és magamra zártam az ajtót.
Bementem a gardróbba és megkerestem azt a ruhát, amit még Los Angelesben kaptam Harry-től. Cipőt is kaptam a ruhához, csak arra már nem emlékszem, hogy hova tettem. Tekintetem megakadt egy dobozon, ami az ágyam alatt pihent. Kihúztam a krémszínű dobozt az ágy alól, majd levettem a tetejét és diadalittasan elmosolyodtam. Villám gyorsan átöltöztem, megigazítottam a sminkem és a hajam, majd kerestem másik ékszereket s visszamentem a nappaliba.
- Ezt kóstold meg! - nyomott a kezembe egy pohár színes valamit Perrie. - Isteni íze van!
Fintorogva, de megkóstoltam és összeszorított szemekkel lenyeltem. Perrie igazat beszélt, nagyon finom íze volt. A buli egyre jobban pörgött, a vendégekkel együtt. A fiúk is beálltak táncolni, még Zayn is, aki köztudott, hogy nem tud és nem is szeret táncolni. Harry mérgesen és nyugtalanul nézte, ahogy Damien körém fonja karjait és közel húz magához. Mosolyogva nézünk egymás szemébe, de legbelül mardosni kezd a bűntudat.
- Még meg sem tudtalak dicsérni - hajolt fülemhez Damien, lehelete csiklandozta a fülem. Érdeklődve meredtem vadul csillogó, mogyoróbarna íriszeibe, s vártam, hogy mit szeretne mondani. - lélegzetelállítóan gyönyörű vagy ma este, Lexa.
- Szerencséd, hogy szorosan tartasz, mert már rég elájultam volna. Folyton zavarba tudsz hozni, s nemcsak te, hanem Haz is - néztem szerelmemre, aki a kanapé háttámlájának dőlve figyelt minket. Kedvesen rámosolyogtam, s még egy puszit is küldtem neki.
- Féltékeny - mondta Damien egy halk sóhaj közepette. - Nagyon szeretheted téged. Talán még a széltől is megóvna, ha arról van szó.
- A baleset teljesen megváltoztatta - mondtam egy keserű mosoly kíséretében.
A dal végén Damien elhúzódott, de előtte egy puszit lehelt az arcomra, majd Jesy-t szemelte ki táncpartnernek a következő számra. Táncikálva mentem oda az italokhoz, aztán ittam abból a koktélból, amivel Pezz kínált meg nemrég.
- Táncolna velem, Miss Horan? - fonta körém karjait Harry, s egy csókot lehelt a nyakhajlatomba és a vállamra.
- Ezer örömmel, Mr Styles - kortyoltam bele az italomba és szembe fordultam a fiúval, aki egyből lecsapott ajkaimra.
Karjaimat reflexszerűen kulcsoltam tarkója köré, míg Harry a fenekemnél kalandozott kezeivel. Alsó ajkamba harapott, amivel egy halk nyögést váltott ki belőlem; erőszakosan túrtam bele göndör fürtjeibe. A dal ritmusára ringattam a csípőm, s minél jobban hozzásimultam Harry-hez. Nyelvünk vad és tüzes táncot járt egymással, azonban egy idő után levegőhiány miatt ajkaink elváltak egymástól. Harry gyengéden megmarkolta a fenekemet és lábaimat a dereka köré kulcsolta. Felültetett a kanapé háttámlájára, s kezeit a combomra simította.
- Hogy lehet valaki ennyire szexi, gyönyörű és bájos? - búgta fülembe rekedtes hangon, majd a fülem mögötti érzékeny részt kezdte el behinteni apró puszikkal és harapásokkal.
- Hazudsz - nyögtem fel lehunyt szemmel. - Sosem voltam szép és nem is leszek az.
- Bemeséled ezt magadnak, de ez nem igaz - rázta meg a fejét és mélyen a szemembe nézett. - Mióta ismerlek, azóta nem találkoztam még nálad gyönyörűbb, kedvesebb, viccesebb és segítőkészebb lánnyal. Minden percben sőt minden másodpercben csak rád tudok gondolni, senki másra rajtad kívül. Nem is tudnám, de nem is akarom tagadni...visszavonhatatlanul és menthetetlenül beléd estem, Lexa. Nagyon de nagyon szeretlek, kicsim.
- Annyira édes vagy - suttogtam szipogva, arcomon azonban levakarhatatlan mosoly ült. - Én is nagyon szeretlek, Harry. Nem is tudok, mennyire.
Hüvelykujjával letörölte arcomon versenyző könnyeimet, s egy-egy könny helyére puszikat lehelt. Melegség járta át a belsőm eme kedves gesztus hatására, szipogva hunytam le a szemem és élveztem Harry csókjait. Kicsivel később ismét egy szerelemmel teli csókban forrtunk össze, szorosan ölelve egymást.
- Khm... - robogott oda hozzánk Gemma, egy ezerwattos mosoly kíséretében. Tekintetét rám szegezte, ami sugárzott a jókedvtől és a kedvességtől. - Lexa, készültünk neked egy aprócska kis meglepetéssel! Fogadd sok-sok szeretettel!
- Köszönöm - mondtam bizonytalanul, mivel nem tudtam, miről van most szó.
Leugrottam a kanapéról és Harry mellé léptem, aztán szorosan hozzábújtam. Mosolyogva fonta derekam köré egyik karját, s egy puszit lehelt a homlokomra. A következő pillanatban anya, apa és Anne lépett ki a konyhából egy gurulós zsúrkocsival, amin kettő torta kapott helyett. Az egyik édesség fekete erdő, a másik pedig eper torta volt.
- Édesanyád megsúgta, hogy melyik tortákat szereted, így ma reggel nekiláttunk Gemmával és elkészítettük őket - ölelt meg szorosan Anne. - Remélem, ízleni fog majd!
- Mielőtt még felvágnád, készíthetnénk egy képet? - kérdezte apa mosolyogva, én pedig aprót bólintottam.
Damien állt a bal, Harry pedig a jobb oldalamon. A többiek beálltak a hátunk mögé, átkarolva minket. Mosolyra húztam ajkaimat, aztán apa elrikkantotta magát és kattant a gép. Ragaszkodtam ahhoz, hogy legyen olyan kép is, amin csak Harry-vel, később pedig csak Damien-nel pózolok. Amint a fiúkkal lefényképezkedtem, apa csinált egy olyan képet, amin a Little Mix legénységével vigyorgunk.
- Velünk nem is akarsz fényképet? - szontyolodott el bátyám.
- Dehogynem! - vágtam rá kuncogva és magam mellé húztam a duzzogó fiút.
Harry és Niall között kaptam helyet; Liam, Louis és Zayn pedig a hátunk mögött mosolygott. Miután kész lett a kép, folytatódott a buli. Christina Aguilera Ain't No Other Man című slágere dübörgött a hangszórókból, a lányokkal egymás után vedeltük befelé a finomabbnál finomabb koktélokat. A hatodik pohár után forgott velem a világ, kezdtem rosszul érezni magam. Végső elkeseredésemben a konyhába siettem, ahol ittam egy pohár vizet.
- Sokat ittál, igaz? - jött be Harry a helységbe. Tekintete aggodalmasan csillogott, arcán keserű mosoly ült.
- Mondhatni - rántottam vállat egykedvűen és belekortyoltam a vizembe. - A fejem már most fáj...mi lesz holnap reggel?
- Anyáékon és Liam-n kívül mindenki segg részeg - mondta elhúzva a száját.
- Te nem is ittál sokat...miért? - kérdeztem.
A mosoly az arcára fagyott, beszédre nyitotta a száját, de hang nemigen jött ki a torkán. Készül valamire, érzem...
- Gyere velem - ragadta meg a kezemet és a nappaliig meg sem álltunk. Leintette DJ-t, aki azonnal lehalkította az éppen dübörgő dalt. A vendégek ránk kapták tekintetüket; megszeppenve álltam a nappali közepén. - Egy kis figyelmet kérnék!
- Mit csinálsz? - kérdeztem kíváncsian Harry-t, aki mindkét kezem megfogta és mélyen a szemembe nézett.
- Egy ideje tervezgettem már, hogy hogyan is legyen - kezdett bele végeláthatatlannak tűnő monológjába. - Végül arra jutottam, hogy most jött el a remek alkalom ahhoz...ahhoz, hogy a kapcsolatunk egy komolyabb szintre lépjen. Mindig is olyan lányra vágytam, aki megfelel az elvárásaimnak. Legyen kedves, vicces és szeretetreméltó. Te benned minden megvan, amire egy férfinak szüksége lehet. Nem tagadom, néha tényleg egymás agyára megyünk a hülyeségeinkkel és olykor a veszekedéseink sem mindig vezetnek jóhoz. De most komolyan; van olyan párkapcsolat, amelyik felhőtlenül tökéletes és problémamentes? Nem hinném... - rázta meg fejét, majd elengedte egyik kezem, s letérdelt előttem. Nadrágja zsebéből előhalászott egy dobozkát, aztán felnézett rám és elmosolyodott. - Tudom, most őrültnek és meggondolatlannak tartasz, amiért ilyen fiatalon hozok meg egy életet megváltoztató döntést. Mégis úgy érzem, te tökéletes partnerem lennél az elkövetkezendő években. Rengeteg mindenen mentünk keresztül, együtt...a legutóbbi ballépésem ráébresztett arra, hogy soha többé nem akarlak elveszíteni... Alexa Marie Horan, lennél a feleségem?

Hóesésben gazdag március 15-t, sziasztok!
Meg is érkeztem a várva várt fejezettel, amit nemrég fejeztem be :) Figyelmeztetés: zsebkendőket elő! Viccet félretéve, megérkeztünk a történet fordulópontjához :) Aki már előre sírna, hogy nemsokára vége a történetnek, annak üzenem: még lesz jó pár fejezet a történet végéig! :D ;) Köszönöm a 49.000 megtekintést, a 88 feliratkozót, a 12 kommentárt és a 36 pipát ♥! :) Mint látjátok, felkerült az új kinézet :) Éjszakai bagoly létemre nem bírtam ki, hogy ne rakjam ki éjfélkor :) Nektek hogy tetszik? :D Nekem nagyon de nagyon, Miss Babe-t már agyon dicsértem :D Várom a véleményeket, akár komment, akár pipa formájában! :) A fejezet rövidsége miatt elnézést, de az csak a 29. fejezet folytatása akart lenni :D Mindenkinek jó pihenést a hosszú hétvégére, puszpáá evribádii,
Macy 

10 megjegyzés:

  1. KÖVIT TE LÁÁÁÁNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IMÁDOOOOOOOOOOOOOOM!!!

    VálaszTörlés
  2. Drága Macy!

    Hihetetlen vagy, ugye tudod? Nagyszerűen írtad le a részeket, szörnyen valósághű lett. Úgy tűnik Damien nem rontotta el a bulit, aminek nagyon örülök. És a lánykérés! Oh, kicsi szívem, mit mondhatnék? Kérem a következőt!;) <3

    Sok puszi, Azy

    VálaszTörlés
  3. Szia, drága-drága Mace! ♥
    Elnézésedet kérem amiért az előző fejezethez nem írtam, csak most eléggé magam alatt vagyok... :(
    De nem mentegetőzök, mindenesetre köszönöm, hogy te írtál nekem, sőt azt is, hogy mindig írsz!♥ Nagyon sokat jelent! :)♥

    A részről:
    Hűűű!! Ezt is és az előzőt is imádtam!!! *--* Hogy bírsz ennyire de ennyire felülmúlhatatlanul fenomenálisan írni?! :D
    Harry annyira aranyos, hogy meg tudnám zabálni! *-* Először a ház, a ruhák, most meg a lánykérés... De ő alapjában véve is olyan drága! ♥♥
    Nagyon kíváncsi leszek a következő részekre, mert azt írtad, hogy még lesz egy pár... ;) Hmm... :D
    És nagyon jó lett az új kinézet, mint mindig. :))

    Kellemes hétvégét!♥
    Hogyha érdekel, van nálam új rész. :)
    Sok puszi: Zsoo♥♥

    VálaszTörlés
  4. Drága Mace!

    Kimondhatatlanul tetszett!Imádtam! Minden egyes betűjét, szavát, mondatát!♥ Harry anynira aranyos! Kell nekem is egy Harry. :D♥ Amint végig olvastam, az első reakcióm a " Tényleg itt hagytad abba?! Miért? " :D Az igazat megvalva, nem nagyon szimpatizálok Damiennel, valamiért nem szimpi a pasi. :D Annyira imádom az összes szereplőt - de legfőképpen a történetet!♥ Olyan hihetetlenül jó lett, mint az összes többi!:) Már mióta vártam arra a pillanatra, hogy Harry megkérje Lexa kezét, s most végre mondhattam, hogy " EZAZ! ".:D Végre megtörtént a várva-várt pillanat!:)♥


    xoxo
    Yasmin S.

    VálaszTörlés
  5. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM KÖVÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍT :)

    VálaszTörlés
  6. Ez ez felülmúlt minden egyes részt.:) Csodálatos volt. Imádtam♥♥. Főleg a vége,amikor megkéri Lexi kezét. Azt hiszem elolvadtam annál a résznél.Csodálatosan írsz.:) Már kezdtem elszomorodni,hogy hamarosan vége a történetnek,de megnyugtattál,hogy még közel sincs vége.Gyönyörű lett az új kinézet. Csodálom.:)
    Kellemes hétvégét,persze ami még hátra van!:)
    Már alig várom a folytatást!:)

    xoxo,Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
  7. Halihó Macy ! :)
    Nagyon aranyos rész lett, bár én kételkednek benne, h Harry ismer/használ ennyi szót és ilyen szókincse van ! :D de etől függetlenül igazán tetszett, az írásmódos és a csodálatos szóhasználatot, megfogalmazásod még mindig a régi :) <3
    Pusz, A~
    U.i. Kaphatnék tőled egy véleményt a blogomhoz ? Sokat jelentene ! :) előre is köszönöm ! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!:)Tegnap előtt kezdtem el olvasni és nagyon tetszik.! Iszonyatosan jól írsz!;)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett ez a rész is.:D Alexa gondolom igent fog mondani, bár soha nem lehet tudni. siess a következővel.:D

    VálaszTörlés
  10. IMÁDOM,IMÁDOM,IMÁDOM,koömolyan elbőgtem magam ez olyan aranyos!!

    VálaszTörlés