2012. szeptember 11.

7.fejezet - Felejtsük el a múltat [...]

What You Mean To Me
Alexa szemszöge

Meghatódtam ettől a kis rögtönzött koncerttől, pár percig nem is tudtam igazán felfogni a történéseket. Mosolyt csalt az arcomra a gyerekek éneklése, ahogy a fiúkkal a dalokat éneklik. Harry is kedves és segítőkész volt, de a fiúk is kitettek magukért.
- Tetszett a koncert? - ült le mellém egyetlen bátyám és mosolyogva fürkészte arcomat.
- Igen, nagyon is - bólogattam hevesen, majd a füléhez hajoltam. - Menjetek ki a fiúkkal a folyosóra, szeretnék Harry-vel beszélni, négyszemközt.
Niall rögtön vette az adást, a fiúkra pillantott és az ajtó felé biccentett a fejével. Harry is indult volna velük, csakhogy Nialler mosolyogva az ágyamhoz terelte és leültette az ágyamra. Smaragdzöld íriszei kíváncsian vizslattak, de meg kellett várnom, amíg a fiúk kimennek a kórteremből. Összeszedtem a gondolataimat és nagyon lassú mozdulatokkal megfogtam Harry kezét, majd összekulcsoltam ujjainkat.
- Tudod, ezalatt a koncert alatt volt elég időm gondolkodni, kettőnkről. - kezdtem bele nehézkesen, Harry meglepetten elmosolyodva fürkészte arcom. - Felejtsük el a múltat és indítsunk egymás felé tiszta lappal.
- Tetszik az ötlet - vigyorodott el és felém nyújtotta a kezét. - Harry Styles, nagyon örvendek. Téged hogy hívnak?
- Te teljesen zakkant vagy, nem ilyesmire gondoltam - ráztam meg a fejem nevetve és játékosan belebokszoltam a karjába. - Csak arra gondoltam, hogy beszélgethetnénk vagy elmehetnénk mondjuk moziba.
- Nekem oké - bólintott mosolyogva, majd az ajtóhoz sétált. - Pihenj csak nyugodtan, később majd benézünk a srácokkal.
- Rendben - bólintottam és hátradőltem az ágyon. - Még egyszer köszönöm, amit értem tettél.
Mosolyogva megrázta a fejét és kisétált az ajtón. Lehunytam a szemem és egy szempillantás alatt álomba merültem. Egy teljesen Más Világba csöppentem, ahol csak a jóság és a szeretet uralkodott. Nem volt sem rosszindulat vagy önzőség, semmilyen negatívum, csak pozitívum.

*~*~*

Kipihenten nyújtottam ki elzsibbadt lábaimat és karjaimat, majd kinyitottam a szemeimet. Mosolyogva tapasztaltam, hogy nem vagyok egyedül a kórteremben. A fiúk az ágyam körül álltak és mindvégig mosolyogtak rám.
- Hoztunk neked ennivalót, Harry főzött egy kis milánói makarónit - húzta elém Niall az asztalt és rápakolta a kaját, meg az inni valót. - Innivalót otthonról hoztunk, Liam facsarta a narancslevet.
- Tényleg? - néztem az említettekre, akik szerénykedve bólintottak. - Köszönöm szépen, fiúk.
- Egyél nyugodtan, addig beszélünk az orvosoddal és meggyőzzük, hogy még ma hazajöhess velünk - indult az ajtó felé szöszke bátyám. - Harry, itt maradnál a húgommal?
Harry-t kérni sem kellett volna, rögtön leült mellém és felém fordult. Szemében elégedettség csillogott, ahogy mosolyogva fogyasztottam el az ételt. Jól néz ki, jó a humora és még főzni is tud. Miután megettem a tésztát, ittam egy kevéske narancslevet és jóllakottan hátradőltem az ágyon.
- Hogy érzed magad? - kérdezte Harry és elpakolt az asztalról, majd arrébb tolta.
- Sokkal jobban, mint voltam és ezt csakis neked köszönhetem. Ne ellenkezz, ez így van - mondtam mosolyogva és egy puszit leheltem a szája szélére, aztán a füléhez hajoltam. - Mondták már, hogy istenien főzöl?
- Ilyen gyönyörű lányok még sosem - nézett mélyen a szemembe vigyorogva.
- Flörtölésben verhetetlen vagy, igaz? - suttogtam ajkaira a szavakat.
Hevesen bólogatott és ajkait óvatosan az enyémre helyezte. Kellett pár másodperc, míg rájöttem, hogy mi is történik, Harry azt hitte, hogy nem is akarom Őt visszacsókolni. Szomorúan elhajolt tőlem, de én a tarkójánál fogva visszahúztam egy csókra. Gyengéden faltuk egymás ajkait, nyelvünk vad táncot járt.
- Tetszik ez az újrakezdés dolog - suttogta ajkaimra és nyomott egy puszit a számra.
- Nekem is, nagyon - húzódtam el és egy puszit leheltem az arcára.
Még időben elhúzódtunk egymástól, mert a fiúk bombaként robbantak be az ajtón. Niall vigyorogva rám nézett, ami azt jelentette, hogy még ma hazamehetek velük. Ahogy Harry felállt az ágytól, elővettem a sporttáskámat és kerestem valami ruhát, amiben hazamegyek. Niall mintha azt mondta volna, hogy Haz pakolt be nekem - észre is vettem, az egyik felsőmről.
- Szeretnék felöltözni, nézőközönség nélkül - fordultam a fiúk felé, akik értették a célzást és kisétáltak a kórteremből.
Elővettem egy rózsaszín felsőt, egy farmert, egy bőrdzsekit és egy rózsaszín magassarkút. Haz kiegészítő gyanánt egy nyakláncot és egy gyűrűt rakott el, amiket felvettem és miután kifésültem a a hajam, kimentem a fiúkhoz. Harry csillogó tekintettel lépett mellém és elvette a sporttáskát, s feldobta a vállára.
- Tetszik a felsőd - suttogta fülembe a göndörke kaján vigyorral az arcán.
- A te érdemed, nem emlékszel? - húztam fel a szemöldököm kuncogva. - Élvezheted egy ideig a látványt, de szeretnék otthon egy jó habos fürdőt venni, lehetőleg ruha nélkül.
- Ne kínozz, te lány... - simította egyik kezét a fenekemre. - élvezni akarom a látványt.
Nevetve megráztam a fejem és követtem a fiúkat az autóig, ahova vidáman ültünk be. Louis vezetett, Niall és Liam között ültem, Zayn ült Louis mellett az anyósülésen. Harry fogott egy taxit és jött utánunk, mi pedig a fiúkkal jót beszélgettünk a hazafelé úton.
Ahogy hazaértünk, felmentem a szobámba és bementem a fürdőbe. Lekaptam magamról a ruháimat és készítettem egy jó habos, forró fürdőt. Egy hatalmas sóhaj kíséretében ültem bele a kádba és jólesően hátrahajtottam a fejem. Egy ideig áztattam magam, de a víz sajnos hamar kihűlt és egy elkerülhető megfázás érdekében kiszálltam a kádból. Magam köré tekertem egy törülközőt és megmostam a fogam, kifésültem a hajam és kimentem a szobába. Kellemes meglepetés ért, mikor megpillantottam Harry-t az erkélyajtóban állva, kezében egy bögrével.
Megpróbáltam észrevehetetlenül elővenni a szekrényből egy pólót és egy bugyit, de lebuktam. Göndörke mosolyogva fordult szembe velem és hosszasan végigmért.
- Elfordulnál, ha szépen megkérlek? - néztem rá kiskutyaszemekkel.
- Miért? - kérdezte egyre közeledve. - Félsz, hogy meglátlak fedetlenül?
- Rettentően szégyenlős vagyok - hajtottam le a fejem elpirulva. - Fordulj már el, Harry!
Morgolódott egy sort, s hátat fordított nekem, addig felkaptam a pólót és a bugyit. Felöltözve Harry mögé léptem és megkocogtattam a vállát, mire megfordult és körém fonta karjait. Szorosan magához húzott és egy szenvedélyes csókot lehelt ajkaimra.
- Aludhatok veled ma éjjel? - suttogta nekidöntve homlokát az enyémnek.
- Aludhatsz, de semmi érintkezés, csak alvás - szögeztem le komoly arccal.
- Nehéz lesz, de megpróbálkozom vele - húzta ki magát vigyorogva.
Kuncogva megrántottam a vállam és bebújtam a takaró alá, ölembe húzva a laptopomat. Első utam a Twitter-re vezetett, ahová Harry körülbelül 20 perce egy képet posztolt ki, kettőnkről.

@Harry_Styles @alexamarie.horan szeretem ezt a képet és téged is♥ :)

Mosolyogva néztem a mellettem ülve fiúra, aki csak elpirulva nézett rám. Nyomtam egy puszit az arcára és lehajtottam a laptop tetejét, aztán leraktam az éjjeliszekrényre. Ásítottam egy hatalmasat, lekapcsoltam a villanyt és magamra húztam a takarót.
- Jó éjt, Harry! - suttogtam oda a göndörkének.
- Jó éjt, Lexa! - nyomott egy puszit a hajamba és befeküdt mellém.
Háttal feküdt nekem, mégis éreztem a hátamnak feszülő izmait. Jó érzéssel töltött el, hogy ma éjjel Vele aludhatok.

Sziasztok!
Megérkezett a várva várt folytatást, kicsit későn :) :D Köszönöm a két kommit Cher Lloyd-nak és Diana-nak ♥ és köszönöm a 20 pipát is :D Tudom, kicsit rövidke lett, de a szüleim már nyaggatnak, hogy feküdjek le, mert iskola van és...blah, blah, blah :P Ígérem, a folytatásnak már pénteken neki fogok ülni és jó hosszúra megírom, hogy jövő kedden is legyen mit olvasnotok! Számítok a véleményetekre, akár megjegyzés, akár pipa formájában! :) Jó éjt mindenkinek és kitartást a sulihoz!♥ Love Ya Everybody:))♥ 
Macy

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett izgatottan várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. sziaa:)
    imádom!*-* már nagyon várom a következő részt. :)

    VálaszTörlés
  3. Drága Macy!:)
    Fantasztikusan írsz,tehetséges vagy.Mindig felejthetetlen,zseniális részeket hozol nekünk.Ez a fejezet is,csak úgy mint a többi,csodálatos volt!!*-*Nagyon szeretem a lényedet,hogy mindig izgalmasat kreálsz.Nagyon siess a kövivel!;D xx Annie

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóóóóóó lett! egyszerűen imádtam.
    Várom a folytatást, és sok szerencsét a pénteki íráshoz. ! xx

    VálaszTörlés
  5. Sziaaaaaa:D Légyszi nézz be hozzám mert van egy meglepim: http://londoninyaralas1d.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  6. Drágaságos Macy!
    Remélem tudod, hogy nagyon szeretem a történetedet, a stílusodat meg egyszerűen imádom. Tényleg nem tudok belekötni, abba, ahogy írsz, mert tökéletes. Nagyon átjött ez a rész, fantasztikus volt. Így tovább, így tökéletes! :D
    Látom a szülők téged is nyaggatnak, nálam a tanulással vannak így. Elég jó jegyeim vannak és hülyének sem tartom magam, de amikor nem akarok tanulni, akkor szinte kínzás leülni és elolvasni akár egy oldalt is. Remélem jól megy a suli, sok-sok jó jegyet kívánok.
    Várom már a következő fejezetet, biztos, hogy nem fogok csalódni.
    Imádlak.♥

    VálaszTörlés