2012. szeptember 30.

8.fejezet - Rokonlátogatás?

Sziasztok!
Köszönöm szépen a 12 pipát és 2 kommentet Diana-nak és *Anii*-nek ♥ :D Örültem lányok, hogy tetszett a One Shot, tervezek még ilyenek írni, szóval kössétek fel a gatyátokat :P :D Most azonban az *Official* történet folytatásával érkeztem, többek örömére, kevesebbek bánatára - Kiss Ádám humorista szavaival élve :) Írjatok, pipáljatok és olvassatok! További szép estét kíván,
Macy
7 Things
Alexa szemszöge

Reggel a nap kellemesen meleg sugarai ébresztettek fel, hunyorogva kinyitottam a szemeimet és az oldalamra fordultam. Harry még aludt, göndör fürtjei hanyagul takarták el jóképű arcát. Megmosolyogtatott a látvány, így egy aprócska puszit leheltem Haz ajkaira.
- Mi az? - nyögte fel erőtlenül és kinyitotta szemeit.
- Édes vagy, mikor alszol - suttogtam elpirulva.
- Mindig édes vagyok - mormolta és egy csókot nyomott ajkaimra.
Harry és az ő kifogásolható önimádása. Még jó, hogy nem beképzelt a srác. Nevetve elhúzódtam tőle és felültem az ágyban, majd becsoszogtam a fürdőbe. Ledobtam magamról a pizsamát és lezuhanyoztam. Miután áztam egy ideig a hűsítő tus alatt, magam köré csavartam egy törülközőt és kimentem a szobába. Harry az ágy szélén ült és minden egyes mozdulatom árgus szemmel figyelte.
- Terveztél valami programot mára? - fordultam felé mosolyogva, miközben felvettem egy bugyit meg egy melltartót.
- Arra gondoltam, hogy kihasználhatnánk a jó időt és elmehetnénk az állatkertbe - mosolygott ellenállhatatlanul.
- Remek gondolat, akkor menj és készülődj! - parancsoltam rá a legellenállhatatlanabb mosolyommal.
Nem tetszését kifejezve felsóhajtott és kiment a szobából. Megráztam a fejem és kinyitottam a szekrényt, majd előhalásztam egy fekete-csipkés felsőt, egy farmersortot és egy csipkés magassarkú szandált. A kiszámíthatatlan időjárás érdekében felvettem egy farmerdzsekit is, aztán bementem a fürdőbe és rendbe szedtem magam. Hajamat kifésültem és hagytam, hogy barna fürtjeim lazán omoljanak a vállamra meg a hátamra. A sminkem egy fekete szemceruzából, egy szürkés szemhéjpúderból és egy kis szájfényből, illetve egy leheletnyi pirosítóból állt. A fogmosást követően a telefonomat és a pénztárcámat egy táskába dobtam, s lesiettem a konyhába reggelizni.
Szeretett bátyám és Louis már az asztalnál ültek, a reggelijüket majszolták és közben beszélgettek. Magamhoz vettem egy tányért és leültem közéjük, majd egy pirítóst megkentem lekvárral és számomra meg is volt a reggeli. Ittam a pirítóshoz egy bögre citromfű teát és miután végeztem a reggelivel, elpakoltam magam után és átbaktattam a nappaliba.
- Mentek ma Harry-vel valahova? - ült le mellém Liam sugárzó mosollyal.
- Az állatkertbe - mosolyogtam.
- Rokonlátogatás? - csatlakozott a beszélgetéshez Nialler.
- Van egy majom bátyám, kell ennél több? - néztem rá nevetve.
- Szőke csimpánz - lökte oldalba Niall-t Louis.
Felnevettünk Liam-mel, közben Niall és Louis elkezdték egymást csikizni. A kanapéról hamar a szőnyegre kerültek, ott folytatták tovább egymás kínzását. Észre sem vettem, hogy Harry lejött már a szobájából és a konyha felé veszi az irányt. Mosolyogva felé fordítottam a fejem, mire rám kacsintott és bement a konyhába. Eszembe jutott, hogy be kell vennem a gyógyszerem. Felálltam a kanapétól és a szobámba siettem, s kivettem egy pirulát a dobozból. Lementem a konyhába és kivettem a hűtőből egy üveg, szénsavmentes-citromos ásványvizet. Az ujjaim között forgattam a pirulát, majd egy kis hezitált követően bevettem és félig kiittam az ásványvizes üveg tartalmát. A gyógyszernek szörnyű íze volt, marta a torkomat és a nyelvemet.
- Ennyire rossz? - nézett rám érdeklődve Harry és a mosogatóba tette a tányért.
- Igen. Kicsit furcsa íze, de muszáj szednem, ha nem akarok idő előtt elpatkolni - rántottam meg a vállam hanyagul.
- Ilyesmire ne is gondolj, jó? - fonta körém karjait és egy csókot lehelt a homlokomra.
Bólintottam és egy puszit lehelve ajkaira, elhúzódtam tőle és kézen fogva kimentünk a nappaliba. Felkaptam a táskám és miután elköszöntünk a fiúktól, kibandukoltunk az autóhoz és beültünk. Harry egy gyors puszit lehelt a számra és elindultunk a Regent's Parkba.

*~*~*

Harry elkezdett velem vitázni azon, hogy megvehesse a jegyeket. Mindezt a pénztárnál csinálta, minden szem rá szegeződött. Felment bennem a pumpa és úgy láttam, a pénztáros hölgynél is.
- Harold, nyugodj már le! Vedd meg a jegyeket és menjünk! - szólaltam meg nyugodtan.
- Végre, köszönöm - nézett rám hálásan a pénztáros hölgy. 
Harry megvette a jegyeket és bementünk az állatkertbe. Kissé kiakadtam Harry viselkedésén, teljesen gyerekes volt. Csendben sétáltunk egymás mellett, azt szerettem volna, ha lenyugszunk mind a ketten.
- Lexa, bocsánatot szeretnék kérni az előbbi viselkedésemért - szólalt meg hezitálva és összekulcsolta ujjainkat.
- Gyerekesen viselkedtél, ugye tudod? - néztem rá kicsit mérgesen.
- Tudom, és sajnálom - hajtotta le fejét szomorúan.
Néha gyerekesen és idétlenül viselkedik, amikor megbánja, úgy viselkedik, mint egy kisfiú. Magába húzódik és csak egy öleléssel vagy az egyik kedvencével - legyen az egy tárgy vagy étel - lehet csak jobb kedvre deríteni. Elengedtem a kezét és szorosan magamhoz öleltem. Arcomat a nyakába fúrtam, Harry pedig körém fonta karjait.
- Nem szeretem, ha gyerekesen viselkedsz. Annyira kiábrándító - néztem fel rá.
- Te mégsem ábrándultál ki belőlem - húzta mosolyra csókos ajkait.
- Kiforgatod a szavaimat - ráztam a fejem, de végül elmosolyodtam.
A kis incidenst elintézve kezdtünk el nézelődni. Gyerekkorom óta szeretek állatkertbe járni, Niall-el állandóan másfelé mentünk, mint amerre a szüleink. Ezért otthon meg is kaptuk a büntetésünket, ami szobafogság vagy házimunka volt. Akkor minden sokkal könnyebb volt, amikor még Niall nem volt híres.
Ahogy körbejártuk az állatkertet, rengeteg képet csináltunk. Az idő hamar elhaladt feledtünk, kezdtünk éhesek lenni, így elmentünk a büféhez és vettünk kettő szendvicset, meg két üveg teát.
- Ha megebédeltünk - nyelte le a falatot Haz - átmehetnénk a parkba és sétálhatnánk, beszélgethetnénk.
- Rendben - bólintottam és elkezdtem enni.
A szolid kis ebédet elfogyasztva, kézen fogva átsétáltunk a parkba. Harry összekulcsolta ujjainkat és egy puszit nyomott az arcomra. Arcom hamar pírba borult, mosolyogva hajtottam Harry vállára a fejem.
- Ez a randi sokkal jobban sikerült, mint az ezelőtti - motyogta Haz.
- Szerintem is. Semmi pucc, se Emma. Ez így tökéletes - sóhajtottam fel mosolyogva.
Egy ideig sétálgattunk, aztán leültünk egy padra. Harry elővette a telefonját és csinált egy képet rólunk. Éppen akkor kapott le minket, amikor egy puszit nyomott az arcomra. A képet pár perc múlva ki is rakta Twitter-re.

@Harry_Styles jól sikerült nap a Regent's Parkban @alexamarie.horan-nel ♥

Mosolyogva hajtottam a fejemet Harry vállára, majd kaptam egy puszit a homlokomra.
- Szeretlek, Lexa - suttogta Harry rám pillantva.
Széles mosoly kúszott arcomra és felemeltem a fejem, aztán Harry ajkaira vetettem magam. Egy lágy csókot leheltem rájuk, s homlokomat az övének döntöttem.
- Én is téged, Haz - suttogtam ajkaira.
Gyengéden összeérintettük egymás ajkait, Harry lassan becézgette ajkaimat. Karjait a derekam köré fonta és közelebb húzott magához. Karjaimat felvezettem a tarkóján és beletúrtam göndör fürjeibe. Halk sóhaj hagyta el ajkaimat, s elhúzódtam Tőle.
Feltápászkodtunk a padtól és tovább sétáltunk, Harry szorosan fogta a kezem és közben hüvelykujjával cirógatta kézfejem. Sétáltunk egy ideig, aztán megkerestük Haz kocsiját és hazamentünk. Felejthetetlen egy randi volt, az biztos.
Amikor hazaértünk, felmentünk a szobámba és befészkeltük magunkat az ágyra. Harry bekapcsolta a tv-t és berakta a DVD lejátszóba az Up All Night turné DVD-jét. Fejemet Harry mellkasára hajtottam és úgy néztem a koncertfilmet.
- Melyik a kedvenc dalod? - kérdezte halkan Hazza.
- A Moments - suttogtam.
- A film végén elénekelhetem Neked, ha szeretnéd - mondta kedvesen és közben az oldalamat simogatta.
Beleegyezően bólintottam és mosolyogva néztem a filmet. Így képernyőn keresztül egész más nézni egy ilyen nagyszabású koncertet, mint például a közönség soraiban vagy a színpadon. Át kell élni az ilyesmit, de nekem ez még nem adatott meg.
Amint a koncertfilmet végignéztük Harry-vel, felültünk az ágyon és Haz belekezdett a Moments című dalba. Lehunytam a szemem és úgy hallgattam Harry kisfiúsan férfias hangját. Lelkemet betöltötte a hangja, arcomra egy halovány mosoly kúszott.
- Ennyire tetszik? - susogta fülembe Harry, mire ráemeltem tekintetem.
- Nem is tudod, mennyire - suttogtam és belecsókoltam a nyakába.
Halkan felsóhajtott, s feje hátrabicsaklott, ezzel nagyobb helyet hagyva kényeztetésének. Egészen újnak éreztem ezt a dolgot, még sosem voltam ilyen helyzetben fiúval, kifejezetten tetszett. Egyik kezét a felsőt alá csúsztatta és a hasamat kezdte el simogatni. Kezdtem belejönni a dologba, így feljebb emeltem a fejem és Harry fülcimpáját kezdtem el harapdálni meg csókolgatni.
- Nem gondolod, hogy kicsit túlöltözöttek vagyunk az ilyesmihez? - nyögte fülembe elhaló hangon.
- Azt hiszem, talán... - suttogtam és tovább harapdáltam fülcimpáját. 
Kezdett eluralkodni rajtunk a vágy, Harry elhúzódott tőlem és egy laza mozdulattal lehúzta rólam a felsőm. Zavarban éreztem magam, talán azért mert, Ő még mindig fel volt öltözve. Hogy ezen változtassunk, megfogtam a pólója alját és határozottan lehúztam róla, majd ledobtam a földre.
Harry óvatosan ledöntött az ágyon és fölém kerekedett. Ajkait az enyémhez érintette és lassan falni kezdtük egymást. Ekkor nem várt dolog történt, ami hamar szétugrasztott minket.
- Ti meg mi a manót műveltek? - csattant fel az ajtóban egy nem várt személy dühös hangja.

5 megjegyzés:

  1. OMG nagyon JÓÓÓ!!<3 A vége az nagyon tetszik van elképzelésem h ki az!Remélem azé nem lesz nagyon kibukva se Harry-re se Lexá-ra .Na mindegy a lényeg h nagyon jóó és várom a kövit!
    Vivi!

    VálaszTörlés
  2. de jooo :)) nagyon jo lett !! van otletem hogy ki all az ajtoban :)) nagyon varom a kovit :DD

    VálaszTörlés
  3. szia! :) A változatosság kedvéért, nagyon jó lett ismét ez a rész is :) Szerintem Niall vagy Louis állhat az ajtóban :))
    Várom a folytatásT!

    VálaszTörlés
  4. Szia, drága Macy!
    Elnézést szeretnék kérni, amiért csak most írok, de nagyon-nagyon el vagyok havazva a héten.

    Ismét egy nagyon jó ötlet volt ez az állatkertes dolog, a rokonlátogatásos beszóláson derültem egy kicsit. Aranyosak voltak, bár Harry hisztije kicsit kiábrándító volt, tényleg. Viszont a vége az nagyon meglepett. Majdnem lefordultam a székről és olvastam volna tovább és tovább. Oké, perverz vagyok, tudom… Van pár tippem, hogy ki áll az ajtóban. Elsőnek Niall ugrott be, hisz egyértelmű, hogy Ő nem nagyon örülne egy Harry és Lexa párosnak. Meg Lexa a testvére is, szóval egy kis védelmezőösztön is van a dologban.

    Alig várom a következő részt, beírtam a telefonomba, hogy csütörtökönként Stay With Me. Imádom, imádom.♥

    VálaszTörlés
  5. Sziaa:)
    Irultam-pirultam - jó, azért nem x'D - miközben olvastam ezt a részt. A többi is iszonyat jó, de ez eddig a személyes kis kedvencem lett:)

    Van a mondás : Aki kíváncsi hamar megöregszik. Hát... én tuti vagyok már nyolcvan éves, mert nagyon fúrja az oldalam a kíváncsiság, hogy ki az, aki megzavarta őket. A tippem mondjuk Niall, mert nekem most az tűnik a logikusnak.
    Már várom, mi fog kisülni ebből.:D
    xoxo*ErEr*

    VálaszTörlés