2012. október 7.

9.fejezet - Ez a csók sokkal erőszakosabb és vágyakozóbb volt [...] /újraírt/

El Beso Del Final
Alexa szemszöge

Harry riadtan ugrott le rólam és vette magára a pólóját, követtem a példáját és én is visszavettem a felsőmet. Niall rosszalló pillantásokkal figyelt minket, majd becsukta maga mögött az ajtót.
- Ez nem az, aminek látszott - kezdtem bele halkan.
- Nem történt semmi - szólalt meg Harry.
- De majdnem lefeküdtetek egymással, ha nem nyitok rátok - hitetlenkedett bátyám, dühösen ökölbe szorított kezekkel. - Van köztetek valami?
Összenéztünk Harry-vel és mosolyogva összekulcsoltuk ujjainkat. Niall meglepetten nézett összekulcsolt kezünkre, majd felsóhajtott. 
- Lexa, beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte végül.
Harry vette a lapot és miután lemászott az ágyról, kirobogott a szobából. Niall leült az ágy szélére és hegyi beszédbe kezdett, a szextől kezdve Harry női ügyein át. Egy ideig figyelmesen hallgattam, közben a takaróm gyűrődéseivel szórakoztam. Miután Niall befejezte a dumálást, jónak látta, ha egy időre egyedül hagy.
Morgolódtam egy sort és kiültem az erkélyen levő asztalhoz. Elegem van abból, hogy minden egyes mozdulatomat figyeli és nem hagyhatja szó nélkül. Megértem, hogy vigyázni akar rám meg minden, de ami sok az sok. Hirtelen egy meleg tenyeret észleltem a vállamon, az illetőre kaptam a fejem.
- Minden rendben? - kérdezte Harry aggódva.
Felálltam a helyemtől és szorosan hozzá bújtam, majd fejemet a nyakába fúrva sóhajtottam egy nagyot. Nem tudom mitől, lehet, hogy a dezodorja miatt kábultam el egy kicsit, attól sóhajthattam.
- Miért ilyen nehéz ennyire a szerelem? - mormoltam és felemeltem a fejem, hogy Harry szemébe nézhessek.
- Kell egy kis idő, míg feloldódunk egymás mellett és akkor talán kicsit könnyebb lesz minden - mondta és megsimogatta az arcom.
- Legyen igazad - mondtam.
Arcomon levő kezét a derekamra csúsztatta és közelebb vont magához. Először csak egy puszit lehelt ajkaimra, majd egy szenvedélyes csókot. Ez a csók sokkal erőszakosabb és vágyakozóbb volt, mint az eddigiek, de tetszett. Fenekemre csúsztatta kezeit és felkapott az ölébe, majd bevitt a szobába és letett az ágyra.

*~*~*

Végigsimított az oldalamon és csillogó tekintettel megszabadított a sortomtól. Bugyim széleihez helyezte kezeit és lassan lehúzta rólam az aprócska textilt. Egyik tenyerével a belsőcombomat simogatta, a másikkal pedig benyúlt a felsőm alá. Miután Harry megszabadított a felsőmtől és a melltartómtól, felkúszott hozzám és megcsókolt. Csókunkat követően ajkait a nyakamra helyezte és szívogatni kezdte azt, majd haladt egyre lejjebb. A köldökömet apró puszikkal hintette be, amit jóleső sóhajokkal tűrtem. Feszengve és hátrabicsaklott fejjel éreztem, hogy egyre lejjebb haladt legféltettebb pontom felé. Lehunytam a szemem és felsóhajtottam.
Szemeim kiguvadtak, amikor Harry végighúzta a nyelvét legféltettebb pontomon. Hogy jobban hozzáférjen, szétfeszítette a lábaimat és megkezdte a kínzásomat. Erélyesen felnyögtem és löktem egyet a csípőmön, s megmarkoltam a lepedőt. Harry nyelve a csiklómon körözött, az én elmémet pedig elöntötte a rózsaszín köd és erőtlenül dőltem a párnák közé. Remegtem, ziháltam és nyögdécselve vergődtem, miközben Harry vadul kínzott.
- Muszáj...ezt...ah...csinál..ah...nod? - nyögtem fel egy épkézláb mondatnak indult valamit.
- Azt szeretném, hogy az első alkalom emlékezetes és tökéletes legyen számodra - mormolta rám pillantva és miután ajkait eltávolította a legféltettebb pontomtól ujjaival kínzott tovább. - Eddig hogy bírod?
- Nem tudok normálisan gondolkodni - lihegtem és felültem, majd megfogtam az inge szélét és egy határozott mozdulattal lekerült a földre a feleslegesnek tűnő ruhadarab.
Harry kihúzta belőlem ujjait, én pedig kaptam az alkalmon és magam alá gyűrtem. Ajkaira hajoltam és egy rövid csók-csatát követően maga alá gyűrt. Levetette a nadrágját, amiből elővett egy lila csomagot - óvszert - és a boxerétől is megszabadult. Kaján vigyorra húztam ajkaimat és tarkójánál megragadva a göndörkét, egy szenvedélyes táncra invitáltam nyelveinket. Amikor elhúzódott tőlem, felhelyezte a védekezőeszközt és lassan megközelítette a mennyországom kapuját. Mindketten felsóhajtottunk, s Harry a homlokát az enyémnek döntötte.
- Ha nagyon fájna vagy ha valamit rosszul csinálok, szólj és abbahagyjuk - suttogta és megcsókolt, majd lökött egyet magán. - Rendben?
Aprót bólintottam és karjaimat összekulcsoltam a tarkójánál, ajkaimat pedig a nyakhajlatára tapasztottam. Haz kíméletesen mozgott, az oldalamat és a combomat simogatta, ezzel próbált nyugtatni. Ajkaink vadul falták egymást, miközben Harry a melleimet markolászta. A vágy elöntötte az elmémet, képtelen voltam értelmesen gondolkodni. Bár...nem hiszem, hogy csak az első együttlétünk váltotta ezt ki belőlem. 
Ahogy Harry-re nézek, mindig mosoly kúszik az arcomra. A göndör fürtjei, a smaragdzöld szemei és azok az ellenállhatatlan gödröcskék az ajkai környékén, mikor mosolyog. Ezek az apró dolgok számomra sokat jelentenek és örülök, hogy egy időre - még ha meghatározatlanra is - az enyém lehet ez a zöldszemű csodasrác.
Egy ideig még mozgott bennem, aztán utat adtunk vágyainknak és ziháltan öleltük egymást. Harry egy puszit lehelt a homlokomra, s ránk terítette a takarót.
- Milyen volt? - kérdezte kíváncsian és eltűrt egy tincset az arcomból.
- Még sosem éltem át ilyet, egy örök élmény volt - sóhajtottam mosolyogva és egy puszit nyomtam a mellkasára. - Köszönöm, hogy mindezt veled élhettem meg.
- Szeretlek, Lexa - susogta mosolyogva.
- Én is téged, Haz - döntöttem fejemet a mellkasára és egy sóhajt követően lehunytam a szemem.
Harry szorosan körém fonta karját és gondosan betakargatott, majd egy puszit nyomott a fejem búbjára és pár perc elteltével ő is szuszogni kezdett.

8 megjegyzés:

  1. kar h nem lehet perverz vigyort berakni mert most raknek :)) nagyon jo lett:) siess a kovivel :DD

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaaaaaaaaaaj! Sikítottam, amikor elolvastam. Köszönöm ezt a perverz kis részt, ezért már megérte ma felkelnem. Ötször olvastam el eddig, és váá annyira jó. Juj. Imádom az írásaidat, de egyértelmű, hogy ez a rész az eddigi kedvencem.

    Siess a következővel kis perverzke! :D

    VálaszTörlés
  3. Brutálisan jó!!! Szemeim kiguvadtak, amikor Harry végighúzta a nyelvét legféltettebb pontomon. Hogy jobban hozzáférjen, szétfeszítette a lábaimat és megkezdte kínzásomat. Ennél a két mondatnál az volt a fejembe:Te se lehetsz már perverzebb! várom a kövit pls nagyon siess!
    Vivi!

    VálaszTörlés
  4. jézusmária figyelmeztetést én kiskorú vagyok;) amúgy nagyonjólett *hihihihi*XD amúgy az alapsztori tetszik és nem ilyen száraz és az is jó hogy te nem olyan szokványos hogy csak azért a testvére valakinek hogy benne legyen a sztoriban. és én érzem hogy ebből a betegségből még te többet is kihozol:) izgalmas és várom a folytatást:$

    VálaszTörlés
  5. fenomenális rész lett :) Nagyon jól megfogalmaztad a dolgokat :D Nos, nem tudok a dicséreten kívül mást mondani. Várom a folytatást ;))

    VálaszTörlés
  6. Aztaaaarohaaadt ez baromi jóra sikeredett. nagyon varom a következőt.xx

    VálaszTörlés
  7. Léci írj egy ilyet Harry szemszögéből is ..

    VálaszTörlés
  8. Mert ez borzasztó jó de kíváncsi vagyok úgy milyen

    VálaszTörlés