2012. október 14.

10.fejezet - Olyan vagy számomra, mint egy angyal... (+18)

Your Body
Alexa szemszöge

Mocorgásra ébredtem, majd egy lágy arcra puszira. Nyűgösen kinyitottam a szemem és Harry smaragdzöld íriszeibe ütköztem.
- Mióta vagy már ébren? - kérdeztem rekedtes hangon.
- Elég ideje ahhoz, hogy gyönyörködjem benned - susogta ajkaimba. - Olyan vagy számomra, mint egy angyal...
- Egy olyan angyal, aki az ördöggel játszik  - bújtam hozzá szorosan és egy puszit leheltem mellkasára.
- Kikérem magamnak! - horkant fel tetetett dühvel.
Kuncogva megráztam a fejem és kiengesztelésképpen ajkaimat az Ő ajkaihoz érintettem. Tenyeremet az oldalára simítottam és lassan fel s alá mozgattam, Harry reakciója egy vágyéhes sóhaj volt. Fordított a helyzetünkön, felültetett a csípőjére és kezeit a derekamra simította.
- Azt gondolom, most egy nagyon rossz angyalka vagyok - hajoltam füléhez és érzékien beleharaptam a fülcimpájába.
- Az ördög kezdi elveszteni a fejét - nyögte a fülembe erélyesen.
- Talán az angyalnak ez a célja, kedves göndör ördög - suttogtam csábosan a fülébe és a nyakához hajoltam, hogy belecsókolhassak.
Megemelte csípőjét, amivel engem a következő szintre ösztönzött. Lassan vezettem lefelé ajkaimat Harry nyakától egészen a mellkasáig, minden egyes szegletére egy-egy puszit leheltem. Legféltettebb vágya felé haladva izgatottan szedtem a levegőt, a következő pillanatba Harry maga alá gyűrt és egy szenvedély csókot lehelt ajkaimra.
- Nem akarom, hogy az első alkalomkor szerezz nekem örömöt. Elég öröm az nekem, ha te elégülsz ki miattam - sóhajtotta csillogó tekintettel.
- Ne beszélj, cselekedj! - nyögtem fel nyugtalanul.
Kajánul elvigyorodott és a fülcimpámtól indulva végigcsókolta a mellkasomat. Legféltettebb pontomhoz érve egyik tenyerét a mellemre simította és óvatosan belemarkolt, ezzel egy óriási nyögést kiváltva belőlem. Ennyivel nem érte be, nyelvét lazán végighúzta legféltettebb pontomon és egy aprócska puszit is lehelt rá. Megemeltem a csípőmet és belemarkoltam a lepedőbe, miközben Harry hol csókjaival, hol pedig a nyelvével izgatott. Extázis közeli hangulatba kerültem, agyamat elöntötte a rózsaszín köd és nem gondoltam semmire sem, egyszerűen képtelen voltam gondolkodni.
Nem bírtam sokáig türtőztetni magam, utat adtam vágyaimnak. Ahogy egyre haladt feljebb, Harry a köldökömtől a nyakamig csókokkal halmozott el. A nyakamba néhányszor beleharapott és óvatosan szívogatta is, amit erélyes és jóleső nyögésekkel fogadtam.
- Nem fair a részedről, hogy én csak tétlenkedek - suttogtam kérlelően Harry fülébe. - Kérlek...
- Lexa... - nézett rám csillogó tekintettel és megsimította az arcomat. - na, jó.
- Ezzel tartozok neked, ezt ne feledd - csusszantam ki alóla és felültem a csípőjére.
Kezeimmel végig simítottam a mellkasán, majd az oldalán és egy puszit leheltem ajkaira. Egyik kezemmel elindultam lefelé, a másikat mellkasán pihentettem. Harry szemében némi izgatottságot és vágyat véltem felfedezni, ajkait görcsösen harapdálta. Óráknak tűnő percek múlva egy óvatos és egyben határozott mozdulattal megérintettem Harry vágyát, s lassan mozgatni kezdtem a kezemet.
- Lexa...ah... - nyögött fel elég hangosan, mire ajkaira nyomtam a mutatóujjam.
- Élvezed, igaz? - néztem rá csábos mosollyal. - Miért vártál volna vele? Attól még, hogy most veszítettem el a szüzességem, még nem azt jelenti, hogy tudatlan vagyok benne. Tudod, vannak filmek és könyvek, amik kifejezetten erről szólnak. Ne félts ilyen szempontból.
- Én nem is... - motyogta, ajkain a mutatóujjammal.
- Elég, ne beszélj többet! - mosolyodtam el és ajkaimat az övére nyomtam.
Kezemet egyre gyorsabban mozgattam, nem kellett sok ahhoz, hogy Haz elveszítse a fejét. Pár pillanat múlva utat adott vágyainak és lökött egyet a csípőjén.
- Menjünk el fürödni... - sóhajtottam és lemásztam Harry-ről.
- Azt hitted, hogy ilyen könnyen megszabadulsz tőlem, kislány? - húzta fel szemöldökét és felkapott az ölébe.
Lábával berúgta a fürdőszoba ajtaját és miután lerakott a zuhanykabin előtt, magunkra zárta az ajtót és lecsapott ajkaimra.

*~*~*

Miután végeztünk a fürdéssel - némi csókkal fűszerezve - Harry átment a szobája, hogy felvegyen magára valamit. Kinyitottam a szekrényemet és kivettem belőle egy 'I ♥ Cats' feliratú felsőt, egy Minnie Mouse fejes, szürke sortot és egy rózsaszín mamuszt. Ahogy magamra kaptam ezt a kis pizsama szerűséget, lerobogtam a konyhába és kinyitottam a hűtőt. Elővettem a mogyoróvajat és a narancslevet, meg két szelet kenyeret. Lepakoltam a konyhapultra és nekiálltam a késői ebédem elkészítésének. Hirtelen két kar fonódott a derekam köré és egy meleg lehelet csapta meg a nyakamat.
- Ennyire megéheztél? - suttogta szexisen a fülembe.
- Ami azt illeti...igen - mosolyodtam el és a mutatóujjamat belemártottam a mogyoróvajba. - Kérsz?
Szembe fordultam Harry-vel és érzékien lenyaltam az ujjamról az édességet. Harry szaggatottan kezdte venni a levegőt és idegesen alsó ajkába harapott.
- Ha nem szeretnéd, hogy itt helyben leteperjelek... - húzott közelebb magához. - türtőztesd magad.
- Oké - sóhajtottam és belecsókoltam a nyakába.
Visszafordultam a szendvicsekhez és közben bekapcsoltam a rádiót, amiben épp Christina Aguilera legújabb dala szólt, a Your Body. Lábammal ütöttem a ritmust és egy idő után elkezdtem a dalra táncolni. Jobbra-balra ringattam a csípőmet és közben elővettem egy tányért, amire rátettem a két kenyeret. 
- All I wanna do is love your body... - fordultam Harry felé és elkezdtem Neki táncolni. - Tonight's your lucky night, I know you want it...
- Ne kínozz, Lexa... - sóhajtott fel szapora levegővétellel és körém fonta karjait.
- Nem állt szándékomban - simítottam végig arcélén. - Csak megtetszett ez a dal.
- Én is ezt mondanám - rázta meg nevetve a fejét és megcsókolt.
Vadul faltuk egymás ajkait, levegőhiány miatt azonban elváltunk egymástól. Magamhoz vettem a tányért és kimentem vele a nappaliba, ahol befészkeltem magam a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t.
- Nézhetnénk valami jó kis filmet - ment a DVD-s polchoz Haz.
- Mire gondoltál? - kérdeztem teleszájjal. - Romantikus, vígjáték vagy akció? Esetleg horror?
- Vígjáték - vett le a polcról vagy 20 DVD tokot és leült mellém velük. - Válasszunk!
Bólintottam és végignéztem a borítókat. Megakadt a szemem a szemem az egyik régi, de örök kedvenc filmemen. Ez nem más volt, mint a Bújj, bújj szőke!. Harry beleegyezett, hogy ezt nézzük meg, így a tv-hez lépett és berakta a lejátszóba a lemezt.
- Hatalmas Olsen rajongó vagyok, elég régóta - mosolyogtam az időközbe mellém ülő Harry-re.
- Én is szerettem őket még régebben, fiú létemre. Bár, szerintem nem a film mondanivalója miatt... - sejtettem, itt mire céloz. - szép lányok, meg kell hagyni.
Helyeslően bólintottam és miután elfogyasztottam a két szendvicset, a tányért leraktam a dohányzóasztalra és befészkeltem magam Haz ölébe. Karjait szorosan körém fonta és egy puszit lehelt a homlokomra. A ház felettébb csendes volt, erre most döbbentem rá.
- A fiúk hol vannak? - kérdeztem Harry-t kíváncsian.
- Gondolom, elmentek enni vagy bowlingozni. Fogalmam sincs - rázta fejét, tekintetét a képernyőn tartva.
Magamban elmorogtam egy halk 'okét' és én is a tv-re szegeztem a tekintetem. A film negyedénél a bejárati ajtó felől nevetések zaja szűrődött be, Harry-vel összenéztünk és néztük tovább a filmet.
- Jé! Kijöttek a szobából... - huppant le az egyik fotelbe Zayn. - mi jót csináltatok, gyerekek?
- Nem akarod te azt tudni - szólalt meg répabolondúrfi.
- Hát, ja - nézett rájuk vigyorogva Harry, majd egy puszit lehelt a számra.
A fiúk velünk nézték végig a filmet, ami után elvonultak a konyhába. Harry-vel felmentünk a szobámba és kiültünk egy hatalmas pokróccal az erkélyre. Harry betakargatott, mialatt elfoglaltam a helyem az ölében. Fejemet a vállára hajtottam és egy csókot nyomtam állára.
- Szeretlek - suttogtam mosolyogva.
- Én is téged - nézett le rám és egy apró puszit lehelt ajkamra.
Karjaimat dereka köré fontam és lehunytam a szemem, fejemet a mellkasába fúrtam. Ennél szebb napot és pillanatokat el sem tudtam képzelni.

Sziasztok!
Diana története vagyis a mai fejezethez csatolt dala rendesen erőt adott ehhez a kis fejezethez, a címben is láthatjátok :) Ezúton szeretnék köszönetet mondani ennek a 6 leányzónak a kommentárokért: noreen, Diana, Vivi, Edina, Cher Lloyd és Fanni ♥ :) És köszönet a 13 pipáért :) Öröm írni nektek, mert érzem és tudom, illetve látom, hogy tetszik, amit csinálok :) Az gondolom, ez lett a leghosszabb fejezet - meg is küszködtem vele, hogy ilyen hosszú legyen - és ehhez sok-sok vélemény dukál. Mi lenne, ha most 7 kommit kérnék a folytatásért? :) 21! feliratkozó van, tehát...biztosan meglenne jövő vasárnapra :) Kérlek titeket, írjatok ♥! :) Köszönöm előre is,
Macy 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. basszus h tudsz ilyen jól írni? Kész vagyok.:D várom a kovit.xx

    VálaszTörlés
  2. basszus nagyon jol irsz en sose lennek ra kepes :)) am nagyon jo resz lett nagyon varom a kovit :DD

    VálaszTörlés
  3. jó ég..:) olyan jó lett. már nem azért mondom, de imádom az ilyen részeidet :D :) Szeretem ezt a fajta énedet :D
    várom a folytatást :DDD Xxx

    VálaszTörlés
  4. Csajszi!
    Kinyírtál. Majdnem leestem a székről miattad (tényleg). Nem csalódtam benned, sőt ezek után már tudom, hogy te sem lehetsz ennél perverzebb :D
    Anyám. Nem jut eszembe semmi, totál sokkot kaptam :)
    Siess a következővel!
    #perverztárs

    VálaszTörlés
  5. Szia bocsi hogy csak most jutottam el odáig hogy írjak de nem volt időm.Már sokszor kifejtettem névtelenbe(Vivi) hogy imádom a blogod és ez most sincs máshogy.Imádom a perverz éned(is)!Hááát most én is sokkot kaptam NAGYON JÓÓÓ!!Így tovább!

    VálaszTörlés
  6. Húú nem semmi,nem tudok mit mondani :D
    Várom a kövit ;)xoxo

    VálaszTörlés
  7. nem semmi vagyis baromi jó imádom az összeset

    VálaszTörlés