2012. október 28.

11.fejezet - Harry említette tegnap...

One Thing
Alexa szemszöge

Reggel Hazza puszijaira és noszogatására ébredtem, pár perc múlva álmosan kinyitottam a szemeimet és egy élénkzöld tekintettel ütköztem össze.
- Jó reggelt, Lexa! - hajolt arcomhoz és egy apró csókot lehelt ajkaimra.
- Miért keltettél fel? - nyöszörögtem.
- Fél órád van elkészülni, nemsokára indulunk Holmes Chapelbe - közölte halálosan nyugodtan, mire felhúztam a szemöldököm. - Erről valahogy elfelejtettem szólni tegnap? Anya tegnapelőtt felhívott, szeretné, ha a hétvégét ott töltenénk. Meg akar veled ismerkedni.
- Akkor szállj le rólam és te is készülődj! - löktem le óvatosan magamról és kimásztam az ágyból.
Harry morgott még egy sort és tettetett dühvel kitrappolt a szobából, én pedig nevetve megráztam a fejem és besiettem a fürdőbe. Magamra zártam az ajtót és miután lekapkodtam a pizsamámat, beálltam a zuhany alá egy frissítő fürdőre. Körülbelül 10 percig álltam a zuhany alatt, aztán megszárítkoztam és sietősen magamra kaptam egy fekete fehérneműszettet. Kerestem egy kisebb hátitáskát, amibe bepakoltam pár dolgot. A szekrényem előtt gondolkodtam egy ideig, hogy mit vegyek fel. Végül összeállítottam egy szettet és felöltöztem.
A hátitáskát a vállamra csapva lerobogtam a lépcsőn egészen a konyháig, ahol Zayn és Liam ültek az asztalnál. Mindenkinek meg volt terítve, így egy sóhaj kíséretében leültem és a tányéromra pakoltam két szelet pirítóst.
- Ti tudtatok arról, hogy ma Holmes Chapelbe utazok? - tettem fel a kérdést a fiúknak, miközben megettem az egyik kenyeret.
- Harry említette tegnap... - motyogta Zayn.
- Áh, szóval ti tudtátok, én pedig csak ma értesülök róla? Na, szép... - morgolódtam és elfogyasztottam a másik kenyeret is.
- Biztos csak elfelejtette - szólalt meg Liam nyugodt mosollyal az arcán.
Mintha nem érdekelne, unottan megrántottam a vállam és elpakoltam magam után. Harry komótosan érkezett meg a konyhába, majd ült le a helyemre. Kivetettem a hűtőből egy üveg ásványvizet és bevettem a gyógyszerem, még mielőtt elfelejtettem volna. Miután bevettem a gyógyszert, elraktam a táskámba az ásványvizet és kimentem a nappaliba felvenni a tornacipőmet.
Ahogy felvettem a cipőm, egy széles mellkasba ütközött a hátam. Két kar fonódott a derekam köré és egy puszit is kaptam a vállamra.
- Sajnálom, hogy nem szóltam előbb. Haragszol még? - suttogta kétségbeesetten a fülembe Harry.
Direkt húzni akartam az agyát, így nem szóltam egy szót se és kibontakoztam karjaiból. Csalódottan felsóhajtott és miután felvette a tornacipőjét, felkapta a helyéről a slusszkulcsát és az ajtó felé indult. Elköszöntünk a többiektől s kimentünk az autóhoz, majd beültünk és bekötöttük magunkat. A táskámból előkotortam a telefonom és a fülhallgatóm, aztán bedugtam a fülembe a fülhallgatót és hátradőltem az ülésben. Harry rám pillantott és a kezét az enyémre simította, majd összekulcsolta ujjainkat. Mit sem törődve ezzel, lehunytam a szemem és egy időre kizártam a külvilágot, legalábbis addig, ameddig Holmes Chapelbe nem érünk.

*~*~*

Arra ébredtem fel, hogy Harry halkan ébresztget és közben a karomat simogatja. Megdörzsöltem a szemeimet és nyújtóztam egy nagyot, majd kinyitottam a szemeimet és kikapcsoltam a telefonomon a zenét.
- Megérkeztünk - mondta mosolyogva Harry, én csak unottan bólintottam. - Ne legyél már ilyen, Lexa...
- Még is milyen? - fakadt ki belőlem ingerülten. - Előbb is szólhattál volna, hogy anyukád meghívott minket. Miért kellett az utolsó pillanatban megtudnom? Hisz még Zayn és Liam is hamarabb tudott róla.
- Igazad van, sajnálom. Most már jobb? - tárta szét idegesen a karjait, mire kipattantattam a kocsiból és becsaptam az ajtaját. 
Nekidőltem az ajtónak és felsóhajtottam. Nem kéne idegeskednem, különben megint rosszul leszek. - mondogattam magamban. De hát mit tehetnék, ha Harry mindig felidegesít a hülyeségeivel? Elővettem az ásványvizet és ittam pár kortyot, ezzel is nyugtatgatni próbáltam az idegeimet. 
- Miért kell állandóan veszekednünk? Ahelyett megbeszélhetnénk higgadtan - hallottam meg Harry hangját az autó túloldaláról.
- Ezen is gondolkodtam - mormogtam és hátrafordultam. - Elegem van a veszekedésekből.
- Nekem is - sétált mellém és megfogta a kezem. - Ezentúl nem veszekedünk, hanem megbeszéljük, normális és higgadt ember módjára.
Bólintottam és hogy megfogadjam az előbb tett ígéretet, szorosan magamhoz öleltem fürtös barátomat és beszippantottam bódító illatú spray-jét. Karjait körém fonta és egy puszit nyomott a fejem búbjára. Miután elhúzódtunk egymástól, kézen fogva a bejárathoz sétáltunk. Harry halkan benyitott és belépett az előtérbe, maga után húzva engem.
- Megjöttünk! - rikkantotta el magát és maga mellé húzott.
A konyha felől léptekre lettünk figyelmesek, majd kettő mosolygós arcra. Egy középkorú nő jött elől, mögötte egy talán nálam két évvel idősebb lány.
- Már nagyon vártunk titeket! - ölelte meg a nő Harry-t és utána felém fordult. - Szia! Anne vagyok, Harry édesanyja.
- Csókolom! - szólaltam meg félénken és kezet fogtunk. - Alexa Horan, nagyon örvendek.
- Ugyan - legyintett kuncogva. - ne magázz, kérlek. Nem vagyok annyira öreg, tegezz csak nyugodtan. És ami a legfontosabb, érezd magad otthon!
Mosolyogva bólintottam és Harry-re pillantottam, aki elmosolyodott és egy puszit nyomott az arcomra. A bemutatkozást Harry nővére folytatta.
- Szia, Alexa! - nyújtotta felém barátságosan a jobbját. - Gemma vagyok, ennek a tökkelütöttnek a nővére.
- Héj! - horkant fel mellettem Harry, mire felnevettünk a nővérével.
- Részemről a szerencse, Gemma - mosolyogtam az idősebb Styles gyerekre.
- Üljetek csak le nyugodtan és beszélgessetek - terelt minket a nappali felé Anne letörhetetlen mosollyal az arcán.
Ahogy Harry leült a kanapéra, engem is magával rántott és így sikeresen az ölében kötöttem ki. Gemma mosolyogva ült le mellénk és elkezdtünk beszélgetni. Nem akartam udvariatlan lenni, ezért hagytam, hogy nyugodtan beszélgessen az öccsével. Anne kicsivel később csatlakozott a beszélgetéshez, vele beszélgettem ameddig a testvérek megtárgyalták mindazt, amit szerettek volna.
- Ha szeretnéd, délután elmehetnénk vásárolni - ajánlotta fel Gemma rám pillantva.
- Nekem oké, ha neked is. Nem akarom, hogy lemond esetleg a programjaidat miattam - kezdtem el szabadkozni.
- Mára amúgy sem terveztem az itthon punnyadáson kívül semmit, szóval csak ez az egy programom van - nevetett fel.
- Akkor megnyugodtam - kuncogtam és Harry mellkasára döntöttem a fejem.
Első pillanattól kezdve megkedveltem Hazza családját, pedig az elején attól féltem, hogy nem fognak majd megkedvelni. Izgultam, hogy esetleg a tetoválásaim miatt majd szemrehányó megjegyzéseket tesznek, de semmi ilyen nem történt. Még.

Sziasztok!
Meg is érkeztem, jó hangulatban a folytatással :) Köszönöm a 7.000 megtekintést, nagyon örülök *-* Köszönöm a 2 kommentet Anna Malik-nak és Diana-nak ♥ - nem értem, a One Shot-okhoz miért nem írtok többen? :O :) Köszönet még a 9 pipáért - ennek is örültem volna, ha több jön össze :D Mivel a szavazást állandóan lenullázzák, itt kérdezném meg - bár, amíg kint volt a szavazás, már 5 igen szavazatot kaptam - hogy szeretnétek-e, hogy folytassam a Szeretném... című One Shot-ot? :) A kommentben írjátok meg, rendben? :DD Megköszönném, ha tényleg írnátok :DD 7 komment után jön a folytatás - vagy a One Shot vagy az *Official* történet folytatása, erről TI döntötök :DD Jó éjt mindenkinek! Kellemes őszi szünetet! ♥
Macy

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Imádtam annyira jól írod :)Kíváncsi vagyok mi lez itt még :D Remélem nem fognak veszekedni...
    Én szeretném,hogy folytasd Szeretném... című One Shot-ot.
    xoxo Meli

    VálaszTörlés
  2. nagyon jooo :)) remelem a szulok elott nem lesz semmi kisebb vita ..:)) imadom a blogodat es en is szeretnem h folytasd a Szeretném... c. one shotot :)) siess a kovivel :DD

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszett:)) imádtam, annyira jól írsz... nem lehet abbahagyni !! várom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Macy!
    Ez a rész is nagyon jó volt . Mit jelent az, hogy MÉG? Kíváncsian várom. Szerintem Lexa kicsit túl reagálta azt, hogy Hazza csak reggelt szólt neki... De örülök, hogy ezt megbeszélték.
    Várom a folytatást!
    xoxo

    VálaszTörlés
  5. Szia, drága Mace!
    Röstellem, hogy csak most sikerül írnom, de említettem már, hogy el vagyok havazva. Hiába van szünet, ide-oda kapkodom a fejem, hogy most akkor mi van, hova figyeljek, hova menjek? Már most totál készen vagyok, pedig elvileg a pihenésről kellene szólnia ennek a pár napnak.
    Nem akarom feleslegesen jártatni a szám, a részről kell most beszélnem :D Bevallom, az elején nem picit paráztam, hogy összevesznek és ennyi, de szerencsére nem. Harry igazán megmondhatta volna, hogy Holmes Chapelbe készül, főleg hogy a szüleihez. Valamilyen szinten megértem Lexát, bár szerintem egy picit túlreagálta de engem is zavarna ha az utolsó pillanatban kellene megtudnom ilyen dolgokat. Örülök, hogy aztán ezt megbeszélték és a találkozás is jól sikerült.
    Viszont, a végén az a még szócska eléggé zavar. Miért érzem, hogy Gemmával lesznek még gondok? Javíts ki, ha tévedek. Ez majd kiderül, de remélem minden simán megy majd.
    Azért annyit még említek, hogy imádom, ahogy írsz. Elkezdem olvasni és nem tudom befejezni. Elmeséled, mi a titkod? :)
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  6. Szia!Egyet értek Diana-val,hogy Gemmávval lehet hogy bajok lesznek.Mondjuk egyet nem értek.Miért akadt ki Lexa azért mert Harry nem mondta hogy mennek Holmes Chaplebe?Habár valamilyen szinten megértem de én azért örültem volna mert 1 nem kell parázni hogy mit szólnak hozzád 2 pedig örülnék mert meg tudom hogy hol nőtt fel Harry.De lehet hogy ezt csak én gondolom így mind1.Ahogy írsz imádom és az egész történeted is.És sajnálom hogy csak most írtam de vagy kedv hiány vagy idő hiány miatt nem jött össze.Siess a kövivel.

    VálaszTörlés