2012. november 4.

12.fejezet - Ki az a lány?

Sziasztok!
Az előző fejezet végén arra kértelek titeket, hogy írjátok meg, ezen a vasárnapon mit szeretnétek olvasni :D A Stay with Me - Maradj velem folytatását vagy a Szeretném... című One Shot folytatását. Elemezgettem a megjegyzéseket, és arra jutottam, hogy az *Official* történetet szeretnétek olvasni :) A One Shot végén Anna és Diana megemlítette, hogy szeretnék olvasni a folytatását a Szeretném... -nek, de én ugye a 11.fejezet megjegyzéseit néztem jobban :) Melii*-* és noreen erősítette meg, hogy ők a One Shot-ot olvasnák a mai napon :) De, mivel 6 kommentből csak 2 volt az, ami a One Shot folytatását erősítette meg, így a mai napon a Stay with Me soron következő fejezetét olvashatjátok :D Remélem, nem baj :) Köszönöm azt a 6 megjegyzést: Melii*-*, noreen, Cher Lloyd, Anna Malik, Diana és Wiw ♥ és természetesen köszönöm a 18 pipát is :) Jövő vasárnap Szeretném 2.!!!! 
U.i.: miért gondoltátok, hogy Gemmával lesznek bajok? :O Nem egészen értettem, de remélem, ez a fejezet majd rávilágít, hogy mire értettem a még szócskát :)) Ennyi lettem volna, jó olvasást és írjatok/pipáljatok! Ja, és köszönöm a 29 feliratkozót ♥!
Macy
Super Bass
Alexa szemszöge

Mivel Halloween hétvégéjén érkeztünk Holmes Chapelbe, Gemma bulit szeretne rendezni. Ebéd közben megbeszéltük Anne-nel, hogy a délutáni vásárlás alkalmával mi - Gemma és én - beszerzünk mindent, ami kell majd a bulihoz.
- Harry, te majd a vendégek meghívásáról gondoskodsz - osztotta ki a feladatot öccsére az idősebbik Styles gyerek. - Anya, elvállalnád a kaják készítését?
- Persze - mosolygott Anne és miután végeztünk az evéssel, elvette a tányérokat meg az evőeszközöket, s elmosogatott.
Mielőtt még elmentünk volna vásárolni, felsiettem Harry szobájába átöltözni. Egy fekete trikót, egy szaggatott farmersortot és egy fekete, a sarkánál szegecses magassarkút  vettem fel. Hajamat kifésültem és felkötöttem egy kontyba a fejem tetejére. A szükséges dolgaimat - telefon, pénztárca - zsebre vágtam és lerobogtam a lépcsőn. Gemma a kanapén ült és Harry-vel beszélgetett.
- Mehetünk? - kérdeztem ezerwattos mosollyal.
- Persze - ugrott fel a helyéről Gemma.
Harry szorosan magához húzott és egy szenvedélyes csókot lehelt ajkaimra, majd elengedett és mosolyogva visszaült a kanapéra. Elköszöntünk Anne-től és elindultunk a városba. A séta során elhaladtunk egy fodrászat mellett, Gemmát karon ragadva mentem be a helységbe. A lány kérdően nézett rám, de én csak elmosolyodtam és beültem az egyik fodrászszékbe.
Egy ideje már meg akarok szabadulni a hajamtól, egyszerűen irritál. Elmondtam a fodrásznak az elképzeléseimet, aki miután kezébe vette az ollót és kibontotta a hajam, nekilátott a munkának. Gemma addig leült mellém és mosolyogva figyelte a fodrászt.
- Harry rád sem fog ismerni, Lexa - szólalt meg a lány.
- Ez a célom - nevettem fel.
Körülbelül 10 perc múlva rövid frizurával léptem ki a fodrászat ajtaján, Gemmával az oldalamon. Vidáman csacsogtunk a plázába érve, ahol megláttam a tökéletes jelmezem az egyik kirakatban. Gemmára néztem, aki szintén megtalálta a jelmezét. Bementünk az üzletbe és nézelődni kezdtünk.
- Mit szólnál, ha én Nicki Minaj lennék? - tettem fel a kérdést a ruhafülkéből kilépve, a Nicki Minaj jelmezben.
- Szexi és dögös, szuper választás - mosolygott. - És én? Egy dögös vámpírcsaj.
- Tetszik az ötlet - bólogattam helyeslően és visszamentem a fülkébe, hogy visszavegyem magamra a saját ruháimat.
A jelmezhez illő parókákat is kiválasztottuk, majd a pénztárhoz siettünk és fizettünk. Gemma említette az ebéd alatt, hogy a pláza második emeletén egy szupermarket is működik, így felmozgólépcsőztünk a második emeletre. Gemma az italokat, én a különböző édességeket és más egyéb nassolni valókat szereztem be. Mindkettőnk olyannyira pakolt fel, hogy taxit kellett hívnunk, más különben egyszerre nem tudtuk volna hazavinni a cuccokat.
Ahogy a taxi leparkolt a ház előtt, a szatyrokkal felszerelkezve bementünk a házba. Harry, Anne és egy számomra ismeretlen, barna hajú lány a kanapén ült, s közben társalogtak. Meglepetten méregettem a nekem háttal ülő lányt, aki igencsak rá volt akaszkodva a göndörkére.
- Vigyük be a konyhába a cuccokat - suttogta a fülembe Gemma.
- Ki az a lány? - szökött ki belőlem a kérdés és Gemmára pillantottam.
- Ashley Jensen. Harry általános iskolai barátnője - mondta egyszerűen és a konyha felé bökött, hogy vigyük be a cuccokat.
Áh, szóval Haz ex nője? Micsoda véletlen, hogy pont akkor toppan be látogatóba, amikor a göndörke is itt van. Csendesen a konyháig slattyogtam és a konyhapultra raktam azokat a szatyrokat, amiben a kaja meg az italok voltak. A konyhaajtóból figyeltem a csajt, szinte már Hazza ölébe fészkelődött.
- Megcsinálod magadnak a sminked...vagy megcsináljam én? - kérdezte Gemma, majd meglegyezte előttem a kezét. - Figyeltél?
- F...figyeltem - néztem rá mosolyogva. - Ha szeretnéd, megcsinálhatod. De, akkor én csinálom meg a te sminked, jó?
- Rendben - bólogatott kedvesen mosolyogva. - Nem csatlakozunk a többiekhez?
- Inkább kihagyom - mosolyodtam el. - Elkezdek készülődni a bulira.
- Te tudod - ölelt magához kedvesen és kiment a nappaliba.
Sóhajtottam egy nagyot és felmentem a lépcsőn, egyenes Harry szobájába. Az egyik szatyorból kivettem a parókát, a másikból pedig a jelmezt. Az utazótáskámból előkaptam a sminkes táskám és mindent az ágyra raktam. Elővettem a telefonom és csináltam egy képet.

@alexamarie.horan az új frizurám. milyen lett? xoxo

A képet kitettem Twitter-re is, ahol egyre többen követni kezdtek és különböző üzenetekkel bombáztak. Voltak akik gratuláltak a Harry-vel való kapcsolatomhoz és természetesen olyanok is akadtak, akik gyűlölködő üzeneteket küldözgettek.  

*~*~*

Ahogy így nézegettem az üzeneteket, észre sem vettem, hogy két kar fonódik a csípőm köré.
- Dögös az új frizurád, baby - mormolta fülembe Harry és egy csókot lehelt a nyakhajlatomba.
- Tetszik? - kérdeztem meglepetten elmosolyodva és szembe fordultam vele.
- Nagyon is - mosolygott kajánul és egy csókot lehelt ajkaimra.
Karjaimat tarkója köré fontam és közelebb húzódtam Harry-hez. kezeit majdnem fedetlen fenekemre csúsztatta és egy könnyed mozdulattal az megemelt, lábaimat a csípője köré kulcsoltam. Ekkor kopogásra kaptuk fel a fejünket, már meg akartam szólalni, de Haz nem hagyta.
- Majd elmegy, ha nem kap választ - duruzsolta ajkaimra és beleharapott alsó ajkamba.
Az illető azonban nem hagyta abba a kopogást, így leugrottam Harry öléből és az ajtóhoz mentem. Kitártam az ajtót és egy kíváncsi, barna szempárral ütközött össze tekintetem.
- Miben segíthetek? - kérdeztem nyájasan elmosolyodva.
- Gemma kérdezi, hogy elkészültél-e már - adta át az üzenetet. - Mert...akkor megcsinálná a sminked.
- Mond meg neki, hogy 10 perc múlva felöltözöm és megcsinálhatja a sminkem - mondtam és becsuktam Ashley előtt az ajtót.
Harry-ből előtört a nevetés, de nekem cseppet sem volt ilyen derűs hangulatom. Biztosan azért jött ez a lotyó, hogy kémkedjen Harry után. Na, ebből nem eszik. Gyorsan bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam, felkaptam magamra egy fehérneműszettet és belebújtam a jelmezembe. Miután a parókám is felkerült a fejemre, Gemma feljött a szobába és megcsinálta a sminkem.
- Ashley is itt lesz a bulin? - kérdeztem, miközben Gemma a szemeimet festette ki.
- Harry meghívta - sóhajtott fel kedvtelenül. - Látom, te sem csíped a csajt.
- Rámászott a pasimra, szerinted? - morgolódtam.
Miután Gemma kész lett a sminkemmel, átment a szobájába készülődni. Megigazítottam a jelmezem és a parókám, s kimentem a folyosóra. Nem nagy meglepetésemre Ashley-be ütköztem.
- Nicki Minaj? Komolyan? - rázta a fejét és felnevetett. 
- Valami nem tetszik, kiscsibe? - morogtam cseppet sem kedves hangnemben. - Találj ki jobbat, aztán beszélhetünk.
- Felőlem - rántotta meg vigyorogva a vállát és mintha természetes dolog lenne, „véletlen” nekem jött.
Elmorogtam egy nyomdafestéket nem tűrő szitkozódást és bementem Gemma szobájába. Már felöltözve ült az ágyán és felém virított egy ezerwattos mosolyt.
- Megtépem azt a libát - fújtattam mérgesen. - Leszólta a jelmezem és még neki áll feljebb.
- Hagyd rá, mindig is ilyen hülye volt és az is marad - nevetett fel.
Gemma elővette a sminkkészletét, aztán nekiláttam a sminkje elkészítésének. Amíg én dolgoztam, Gemma mesélt erről a lányról egy kicsit. Harry odavolt érte az általános iskolában, mert Ashley volt a legnépszerűbb lány. Évekig epekedett érte, míg egyszer elmerte hívni randizni. A randi után két hétig voltak együtt, mert kiderült, hogy Ashley másik fiúval is kavart Harry háta mögött. Jól sejtettem, a csaj egy igazi kurva. 
A smink elkészítése után lementünk a nappaliba, ahol már javában buliztak a meghívottak. A jelmezes sokaság között megpillantottam a fiúkat is, bár, először Zayn-t és Louis-t nem ismertem fel.
- Elénekeled a Super Bass-t? - dörmögte a fülembe Zayn.
- Ha szeretnéd - mosolyogtam.
A DJ pulthoz léptem, ahol megkerestem a kért dalt és elindítottam. Kezembe vettem a mikrofont, majd elkezdtem rappelni meg táncolni. A vendégsereg körém gyűlt és tapsolni kezdtek. Ashley arcát elöntötte az irigység és a düh, fújtatva tört magának utat a konyhába. Gonosz mosoly ült ki arcomra, de ez a mosoly hamar az arcomra fagyott.

6 megjegyzés:

  1. hát érdekes.:DD azt a csajt én is megtépném szívesen. kíváncsi vagyok a fejleményekre:)

    VálaszTörlés
  2. MIÉRT? miért? miért a legjobb résznél kell abbahagyni? :D imádtam ezt is, folytatááááást!!:))

    VálaszTörlés
  3. Mace♥

    Eddig nem volt semmi bajom Ashley-vel, de most ellene uszítottál nem is kicsit:)
    Gemma és Lexa nagyon kijönnek és ez jó!xdd. a Nicki Minaj jelmez meg tarolt:))
    így tovább, puszi: E.

    VálaszTörlés
  4. Szia, Mace!
    Imádtam, mint mindig, megkockáztatom, hogy ez a kedvenc részem. Jó ötlet volt ez a Halloween-es dolog, főleg, hogy még időben is jött. A Nicki Minaj jelmezen beszartam, bár ki nem állhatom azt a nőt, de tényleg van egy érdekes felépítése xd
    Nagyon tetszik Lexa új haja, Ashley-t meg felpofoznám szívesen. Nem vagyok erőszakos, de remélem Lexa beolvas neki vagy megtépi.. azt imádnám :D
    Nagyon várom a következőt, imádom még mindig. Gemma eddig is szimpatikus volt, de ezután egyértelműen az :)

    VálaszTörlés
  5. juuujj !! nagyon joo!! nagyon tetszik :)) nekem nagyon szimpi Gemma :)) siess a kovivel :DD

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszett a rész, bár még új olvasó vagyok de már beleszerettem a történetbe ugyanis elolvastam az elejétől fogva! :) Várom a következő részt!.*.* van 1 olyan érzésem h Ashley a konyhában Harry-vel lesz és vmi történik köztük..
    siess a kövivel hogy megtudjam igazam van-e :D
    xoxo

    VálaszTörlés