2012. november 26.

14.fejezet - Gyere el velem Amerikába!

Sziasztok!
Meg is érkezett a friss fejezet, remélem, tetszeni fog majd nektek :) Köszönöm szépen a 6 kommentet: Fanni, Destiny, noreen, Petra, Reginaa. :), Diana ♥ és köszönöm a 20 pipát :) Hálás vagyok a 12.000 megtekintésért, a 31 feliratkozóért és azért, hogy kommenteltek/pipáltok nekem :) Ezért - az olvasókért, ti miattatok - is szerettem meg igazán az írást :) Egyfajta hobbinak és stressz levezetőnek indult, ma már az életem :D Írjatok, pipáljatok és olvassatok! További szép estét,
U.i.: a fejezetben említésre kerül, hogy mikor jelentek meg a TMH album kislemezeinek videoklipjei :) Innen leszűrhetitek, Alexa mikor is került valójában a fiúkhoz :)  
U.i. 2:  ezentúl hétfőn tudok fejezetet hozni, mivel az angol szakkörös tanárnőnk babát vár és elment szülési szabadságra, és még nem jelöltek ki helyette másikat angol tanárt, aki tartaná a szakkört...így felszabadult a hétfő délutánom :)
Macy
Party In The USA
Alexa szemszöge

A több órás autókázást követően, kora délután érkeztünk meg Londonba. Szorosan megölelgettem Gemmát, aki a hazafuvarozásunk után el is indult vissza, Holmes Chapelbe. Miután a fiúk is elköszöntek a lánytól, bementünk a házba és letelepedtünk a nappaliba. Liam telefonon beszélgetett egy ideje már, ha jól vettem ki a szavaiból, a banda menedzserével. Harry az oldalamat cirógatta és közben apró puszikkal hintette be a hátam.
- Srácok, csuda jó hírem van! - rakta el a zsebébe a telefonját Liam és sugárzó mosollyal leült közénk a kanapéra.
- Kinyögöd még ma, vagy találjuk ki a vigyorgásodból? - vetette oda viccelődve Louis.
- Este megyünk Amerikába! Paul elintézte, hogy két hétig ott legyünk - mosolygott még mindig levakarhatatlanul Liam és elkezdte sorolni a programokat, amik majd Amerikában lesznek várhatóak. - Először is, New Yorkba megyünk, ahol a Today Show-ban lépünk majd fel. Aztán utazunk Los Angelesbe, ahol az Ellen Show és az amerikai X Faktor vendégei leszünk. Az új album dalaiból fogunk majd egyet-kettőt elénekelni.
- Ez tényleg jó hír - bólogatott helyeslően és teleszájjal Niall, miközben leült az egyik fotelba, kezében egy szendviccsel. 
Harry nem szólt semmit, csak elindult az emeletre és intett nekem, hogy kövessem. A fiúk huhogni kezdtek, mire szúrós pillantásokkal elhallgattam őket. Harry a szobámba ment, az ágyon ült. Mikor becsuktam magam mögött az ajtót, a háta mögé kúsztam és egy puszit leheltem a vállára. Felém fordult, s az ölébe húzott és megcsókolt.
- Gyere velem Amerikába! - suttogta ajkaimra, csillogó szemekkel.
- Nem is tudom... - húztam az agyát vigyorogva, mire ő szomorúan elhúzódott tőlem. - Ajh, Harry...elmegyek veled, csak ne vágj ilyen fejet.
- Szóval eljössz? - csillant fel a szeme újból, én pedig bólintottam egyet. - Meglátod, jó móka lesz. 
- Abban nem is kételkedem, főleg, ha a közeletekben vagyok. - kuncogtam és elterültem az ágyon. - Liam milyen új albumról beszélt?
Ekkor Harry a homlokára csapott és kiszaladt a szobából, majd egy CD-vel jött vissza. Meglepetten ültem fel, Harry pedig levakarhatatlan mosollyal az arcán a kezembe adta a lemezt, amin az 5 idióta virított. Az album a Take Me Home címet kapta.
- Igazából hivatalosan holnap fog megjelenni, de a srácokkal már kaptuk belőle egy-egy példányt - mondta és közelebb hajolt hozzám egy csókra. - Én viszont elhoztam még egyet, csakis neked.
- Köszönöm, édes vagy - motyogtam és elolvastam a dalcímeket a CD hátoldalán.
- Ó, és még valami. Két kislemezből két klip is készült, a Live While We're Young premierje szeptemberben, a Little Things klippremierje pedig most pénteken volt - mondta és felnyitotta a laptopom. - Kíváncsi vagy valamelyikre?
Bólintottam és miután beírta a keresőbe a Little Things címet, rákattintott az első találatra és elindította a videoklipet. Harry mellkasának döntöttem a hátam és úgy néztem végig a videót, melynek mondanivalója és hangulata könnyet csalt a szemembe. Harry észrevette, hogy sírok s ijedten megsimogatta az arcom.
- Mi a baj, Lexa? - kérdezte hangjában aggodalommal.
- Annyira szép ez a dal - szipogtam és a fejemet a mellkasába fúrtam. - A mondanivalója teljesen letaglózott, mintha csak rólam szólna. És, végre több szólót kapott a bátyám, ennél nincs is szebb és jobb dolog.
- Ez igaz. Niall sokat gürizett azért, hogy több szólót kaphasson. Louis-nál is ugyanez volt, ő is több szólót kapott ebben az albumban - mondta Harry. - Szóval...tetszik a dal?
- Nem is sejted, mennyire - bújtam hozzá szorosan és nyomtam egy puszit az állára. - A repülőn legalább lesz mit hallgatnom. Még egyszer, köszönöm az albumot.
- Lexa...édesem, nincs mit megköszönnöd - lehelt egy csókot a homlokomra és elindította Live While We're Young klipjét. - Ez a dal egy picivel vidámabb és bulisabb, mint a Little Things.
Az egész videót végignevettem, Zayn olyan pofákat tudott vágni, hogy nem lehetett nem nevetni rajta. Miután még egyszer megnéztem mind a két videoklipet, elkezdtem pakolni az útra. Harry is átment a szobájába, de előtte még szenvedélyesen megcsókolt. Ajkaim égtek a csókja után egy ideig, amíg pakolásztam a bőröndömbe. Fél óra múlva kész lettem a pakolásra, egy bőröndbe belefért két hétre való ruha és cipő, illetve egyéb kiegészítők. 
- Lexa... - jött be a szobába Harry és mosolyogva körém fonta a karjait, s megpuszilta a homlokom. - nemsokára el kell indulnunk a reptérre. El kellene kezdened készülődni.
- Rendben - bólintottam és miután magamhoz húztam egy csókra, mosolyogva elhúzódtam a fiútól és elvonultam a fürdőbe.
Ledobtam magamról a ruháimat és beálltam a tus alá, s körülbelül 10-15 percig áztattam magam. A kabinból kilépve magam köré tekertem egy törülközőt, s a tükörhöz léptem. Megfésültem a hajam és fogat mostam, majd kimentem a szobába és odaálltam a szekrényemhez. Előhalásztam egy vajszínű felsőt, egy szürke farmert és egy telitalpú, vajszínű bokacsizmát. A telefonomat zsebre vágtam és egy vajszínű válltáskába beledobáltam a legszükségesebb dolgaimat. Megcsináltam a sminkem és a bőröndömmel együtt lementem a nappaliba.
- Milyen csinos valaki - füttyentett mosolyogva Louis és alaposan végigmért. - És még a frizurája is dögös.
- Szállj le a nőmről, Tomlinson - karolta át a derekamat Harry és egy puszit nyomott az arcomra. - Eleanor-t dicsérd, ne az én csajomat.
- Harry-nek igaza van, Tommo - röhögött Niall és mosolyogva megölelt. - Csini vagy, húgi.
- Tudom - eresztettem a fiúk felé egy szerénynek szánt mosolyt.
Túlzott önbizalomban szenvedek, ez az én bajom. Amint Zayn is kész lett, kimentünk a kisbuszhoz és bepakoltunk a csomagtartóba. Liam bezárta a bejárati ajtót, majd a nagykaput és beült az anyósülésre. Louis vezetett, Zayn és Niall ült előttünk, Harry mellettem ült. Hazza összekulcsolta az ujjainkat, én pedig a vállára hajtottam a fejem és felsóhajtottam.
- Amint a szállodába érünk, első dolgom lesz, hogy megcélzom az ágyat és alszok délig - mondta Zayn és ásított egy nagyot.
- Valahogy sejtettük - mormoltam, mire bosszúsan fújtatni kezdett, mi pedig felnevettünk a többiekkel.
A repülőtérig vezető utat végigbeszélgettük, Zayn félúton bealudt és békésen szunyókált Niall vállán. Harry is eléggé fáradt volt és álmos, nem sok kellett neki se, hogy a vállamon intsen jó éjszakát a világnak. Másfél óra múlva már a magángépen ültünk, vagyis inkább aludtunk. Harry vállán bóbiskoltam el, miközben a Take Me Home albumot hallgattam a laptopomon, az én hőn szeretett fülhallgatómmal.

*~*~*

Kicsit kótyagosan és elgémberedett végtagokkal ébredtem, immáron a New York-i reptéren. Elraktam a laptopom a tartójába és miután megigazítottam a hajam, Harry összekulcsolta az ujjainkat és elmentünk a csomagjainkért. Szerencsénkre megúsztuk a fotósokat és a rajongókat, nyugodt szívvel jutottunk el az értünk jött autóhoz. Ahogy elhelyezkedtünk a járműben, elindultunk a szálláshelyünkre.
- Éhes és álmos vagyok - nyöszörgött Niall.
- A szállodában majd kajálsz és alszol - mondtam unottan, s elnyomtam egy ásítást.
Hallottam és éreztem is, hogy Harry már a vállamon szundikál és egy darabig nem nagyon akar felkelni. Liam azt mondta, hogy 10 perc múlva már a szállodában leszünk, feltéve, ha nem keveredünk dugóba vagy nem támadnak le a rajongók a szálloda előtt. Reménykedtem, hogy mindkét lehetőség mellőzve lesz, legalábbis a mai napon.
Liam-nek igaza volt, bő 10 perc múlva a recepción voltunk, a bőröndjeinket már vitték a lakosztályokba, ameddig megkaptuk a lakosztályaink kulcsait. Niall Zayn-nel, Liam Louis-val, Harry pedig velem került egy szobába. A fiúknak jelen pillanatban szerintem mindegy volt ez a felállás, mert annyira kábák voltak, hogy majdnem a liftben aludtak el. Amint felértünk a szálloda legtetejére, mintha bomba lett volna a liftben, a fiúk úgy ugrottak ki belőle. Nevetve megráztam a fejem és Harry-vel kézen fogva megkerestük a lakosztályunkat. A bőröndjeinket az ajtó elé rakták, így már nem volt nehéz kitalálni, hogy melyikben is vagyunk. Megfogtam a bőröndömet és miután Harry kinyitotta a lakosztályunk ajtaját, bementünk rajta és lepakoltunk az ágy lábánál található kis asztalra.
- Nem vagy éhes? - kérdezte álmosan Harry és levette a pólóját, amivel feltárult előttem izmos mellkasa.
- Kicsit, de már nagyon álmos vagyok - vetkőztem le komótosan, egy szál fehérneműre és a levetett ruhákat ledobtam a bőröndömre.
Megvártam, hogy Harry is megváljon a farmerjától, majd befészkeltük magunkat az ágyba. Haz körém fonta karját és szorosan magához húzott, hátam széles mellkasához simult. Jólesően felsóhajtottam és egy szempillantás alatt el is aludtam.
Másnap reggel vagyis inkább dél körül vetett minket ki az ágy Harry-vel, de még így álmosak voltunk. A többiek még az ágyat nyomták, jószerével. Harry rendelt reggelit kettőnknek, amíg az fel nem érkezett a szobánkba, rendbe szedtem magam. Letusoltam és elvégezve a reggeli teendőimet egy fekete csipkecsodában léptem ki a szobába. Harry pont akkor vette át a reggelinket, majdnem elejtette a tálcát, mikor meglátott. Felnevettem és megráztam a fejem, majd az ágynál heverő bőröndhöz tipegtem.
- Nem tehetek róla, hogy már kora reggel felkelted bennem az a bizonyos ördögöt - lépett a hátam mögé és körém fonta karjait, hozzáteszem még mindig egy szál alsónadrágban volt. - Milyen kellemes illatod van, csaknem barackvirág?
- De, az - bólogattam elpirulva, mire a bongyorka ajkait a nyakamra tapasztotta és érzékien szívogatni kezdte azt.
- Hogy is mondjam, eléggé csábító illat - susogta fülembe, lehelete csiklandozta a nyakam. - Legalábbis engem igencsak beindított.
- Mikorra kell mennetek próbára? - fordultam szembe vele és végigsimítottam a mellkasán, s egy csókot nyomtam a 17BLACK tetoválására.
- 2 óra múlva... - nyögte a fülembe, s ledobta az ágyra a telefonját. - miért kérded?
Csábos mosolyra húztam ajkaimat és karjaimat Harry csípője köré fontam, majd lecsaptam ajkaira. Belemordult a csókba és kezeit a fenekemre csúsztatta, s egy határozott mozdulattal felkapott az ölébe. Ajkaimmal áttértem a nyakára, közben a mellkasát cirógattam.  Egyik kezével kicsatolta a melltartómat és a másikkal lerakott az ágyra, egy heves csók-csata közepette. Ebben a pillanatban úgy éreztem, hogy ez a 2 óra nem lesz elég számunkra...

3 megjegyzés:

  1. Szia Mace♥

    Fhhu, hát a végét jobban is kifejthetted volna:$
    Lexa nagyon aranyosan reagálta le a Little Things-et a helyében én sem tettem volna másként,
    Zayn- en pedig szó szerint elnevettem magam. Mint a medve tél közepén és nem viccelek:D
    Bírom, hogy Liam mindig tud mindent:DD
    Jó kis rész lett nem vitás♥

    Puszil: E.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon jó rész lett! :) Már alig várom a következőt... :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, drága Mace!

    Eszméletlen lett, imádom, mint mindig.
    A vége.. jaj :) Nem bántam volna ha ragozod még egy picit, de remélem, a következő részben talán lesz ennek folytatása. #perverz
    Hát a fiúk meg annyira cukik *-*
    Összességében annyi, hogy imádom, tökéletes mint mindig :) Siess a következővel!

    VálaszTörlés