2012. december 10.

15.fejezet - Hazudott volna?

Sziasztok!
Elnézést kérek amiatt, hogy múlt héten nem érkezett folytatás :)" Azt se tudom, hol áll a fejem, felelés és dolgozat felváltva, emellett a felvételire is készülök :)" Az utóbbi időben felkapott lett ez a Haylor ügy - Taylor Swift és Harry Styles - és arra gondoltam, hogy én is beleszőném a történetbe :) Elvégre ez az egész pletyka New Yorkból indult, vagy nem?! :D Javítsatok ki, ha nem jól emlékszem :D' Jó olvasást, kellemes hetet és sok jó jegyet! :)
U.i.: Köszönöm a 3+1 kommentet: Destiny, Reginaa. :), Diana és BociPoci, aki a chat-ben tisztelt meg egy rövidke kis véleménnyel ♥ :D Édesek vagytok, imádlak titeket és köszönöm a 23 pipát is! :D 
Macy

River Flows In You
Alexa szemszöge

Arra ébredtem, hogy valaki idegesen és türelmetlenül kopogtat a szállodai szoba ajtaján. Körbenéztem a szobában, Harry már nem volt itt. Mivel meztelenül voltam, ezért magamra kaptam egy fehérneműszettet, egy kinyűtt pólót és egy melegítőalsót. Beletúrtam a hajamba és az ajtóhoz csoszogtam, majd ajtót nyitottam. Ha jól memorizáltam képekről az arcokat és a neveket, Zayn és Louis barátnői, Perrie és Eleanor álltak az ajtóban, eléggé mérgesen.
- Szia, Alexa! - köszönt félénken és meglepetten Perrie, s felém nyújtotta jobbját. - Perrie Edwards vagyok, Zayn barátnője.
- Alexa Horan - mosolyogtam és elfogadtam a kézfogását, majd a barna hajú lány felé fordultam. - Te pedig biztosan Eleanor vagy, Louis barátnője. Nagyon örvendek, Eleanor.
- Részemről a szerencse, Lexa. - mosolygott Eleanor. - Niall már sok szép dolgot mesélt rólad, alig vártam, hogy megismerhesselek.
Gondolom, miket mesélhetett a bátyám - mormoltam magamban. Arrébb álltam az ajtóból, hogy a lányok betudjanak jönni és halkan becsuktam utánuk az ajtót. Ahhoz képest, hogy nemrég érkeztünk meg, a szobában már teljes káosz uralkodott. Nagyjából összepakoltam a cuccaimat a bőröndömbe, megigazítottam az ágyat és leültettem a lányokat az ablak alatt húzódó kanapéra. Egy ideig szótlanul és zavartan ültek, de végül az idegőrlő csendet Eleanor törte meg.
- Harry hol van? - kérdezte kíváncsian, hangjában némi szarkazmussal.
- Próbán, a fiúkkal. Miért? - kérdeztem, mert nem nagyon értettem, miért kérdezi. A barátja is Harry-vel van, vagy lemaradtam valamiről?
- Ezt mondta? - hitetlenkedett a fejét rázva Perrie és felsóhajtott. - Lexa, Harry nem próbán van. Ma nincs is próbájuk a fiúknak, legalábbis nem most.
- Hogy micsoda?! - kerekedtek el a szemeim. - Neeem...az nem lehet. Hazudott volna?
- Úgy tűnik - nézett fel Eleanor a telefonjából, s a kezembe nyomta a készüléket. - Ezt olvasd el.

Harry Styles megtalálta az Igazit?

Pár perccel ezelőtt lencsevégre kapták a brit popszenzáció, a One Direction frontemberét, Harry Styles-t (18). A fiú nem is akárkivel sétálgatott a Central Parkban. A modern country feltörekvő és bájos énekesnője, Taylor Swift (21) fülig érő mosollyal andalgott a tinibálvány mellett. A sétán azonban nemcsak ketten voltak, a One Direction egykori stylistja, Lou Teasdale és kislánya, Lux is velük volt. A Central Park feltérképezése mellett ellátogattak a park állatkertjébe is, ahol a két fiatal igencsak élvezte egymás társaságát. Igaz, nem fogták egymás kezét és nem is csókolóztak, de látni lehetett rajtuk, hogy izzik a levegő körülöttük. Swift kisasszony nemrégiben szakított barátjával, Connor Kennedy-vel. Talán a brit tinibanda legfiatalabb tagjával vigasztalódik, netalántán ezzel a kis találkával  akarja féltékennyé tenni Connor-t? Egy furcsa, de szembetűnő apróság van azonban: Harry-t sapkában látták. Régebb óta terjeng az a pletyka, miszerint ha Mr. Styles sapkát visel, akkor aznap vagy aznap este ágyba bújt valakivel - (tegyük hozzá, hogy lánnyal). Vigyázat, Hölgyeim! A brit szívtipró lehet, hogy már nem is szingli?

Cikk: Marie Solíz ekkor: 15:36 Képet készítette: Robert Evenhood

A cikk végére érve ajkaimat morzsoltam, hogy ne sírjam el magam. A lányok együtt érzően ültek át az ágyra és szorosan magukhoz öleltek. Észre se vettük, hogy Louis és Zayn bejön a szobába. Csak arra lettem figyelmes, hogy besüpped mellettünk az ágy.
- Mi történt? - kérdezte értetlenkedve Louis és közelebb kúszott hozzánk, hogy Eleanor vállára hajtsa állát.
- Harry...Harry... - nyöszörögtem a sírás szélén állva. - megcsal.
- Hogy micsinál?! - kérdezte Zayn hisztérikusan. - Ezt honnan veszed?
Eleanor neki is megmutatta a cikket. Zayn idegesen túrt bele ébenfekete hajába, mert felsóhajtott és visszaadta a lánynak a készüléket. Louis még mindig nem fogta fel, hogy a legjobb barátja titokban - na jó, ha cikk és kép is készült róla, nem is annyira titokban - megcsalja a barátnőjét, jelen esetben engem. Nem bírtam tovább, éktelen zokogásban törtem ki. Perrie a hátamat simogatta, ezzel próbált nyugtatni. Eleanor pedig a telefonját bújta nagyban, fel sem nézett belőle.
- Ez a nő hihetetlen - rázta meg a fejét egy idő után, majd felnézett ránk. - Nemrég szakított a pasijával, máris újat akar? Az oké, hogy Harry nőfaló, de ez a lány túlmegy minden határon.
- Mit tehetnénk ez ellen? Ugorjak Harry nyakának, mint valami elmeháborodott? - kérdeztem szipogva s közben letöröltem az Eleanor-tól kapott zsebkendővel a könnyeimet. - Mi van, ha rákérdezek és újra hazudik? Ő és Taylor tudják a teljes igazságot, én csak egy idióta cikkben olvastam valamit, ami talán, feltételezzük, hogy igaz. 
- Ne csinálj semmit, majd mi intézkedünk. Próbálj Harry közelében úgy viselkedni, mintha nem tudnál semmiről sem - mondta Louis. Éreztem, most nem viccelődésből mond ilyeneket. - Aztán kezdj el apránként rákérdezni, hátha mond valami olyat, ami nyomravezető.
- Még sosem kémkedtem mások után - ráztam a fejem és tehetetlenségemben felsóhajtottam. - De azt hiszem, igazad van, Louis.
A fiú büszkén elvigyorodott és ötletelni kezdtünk, hogy hogyan buktassuk le a „gerlepárt . Perrie és Zayn arra gondoltak, hogy talán mikor Harry nem figyel - zuhanyzás, alvás, ilyesmi - belenézhetnék a telefonjába, hátha üzengettek egymásnak Taylorral. Louis agyament ötlete a kémkedés volt, a szó szoros értelmében. Észrevehetetlenül figyeljem Harry-t és Taylor-t, amikor épp együtt enyelegnek. Zayn-ék ötlete tetszett leginkább és számomra az volt a legkézenfekvőbb. 
Úgy egy órát beszélgettem a két bandataggal és a barátnőikkel, majd elhatároztam, hogy elmegyek sétálni. Semmi kedvem nem volt Harry-vel találkozni, főleg nem azok után, hogy éppen egy lány miatt hagyott magamra, amikor elvileg próbára kellett volna mennie. Egy valamit nem tűrök a kapcsolatokban: a hazugságot. Annál nagyobb bűnt nem tudok elképzelni, talán még a megcsalást. Ahogy ezeken a dolgokon agyaltam, lekaptam magamról a ruháimat és beálltam a zuhany alá. 15-20 percet állhattam a tus alatt, mikor váratlanul kinyílt a fürdőszoba ajtaja. Harry fütyörészve táncikált be a helységbe, csak akkor vett észre, mikor kiléptem a zuhanykabinból.
- Szia, baby! - köszönt letörhetetlen jókedvvel, s megakart csókolni, de én elhúzódtam. Harry eléggé furcsán fogta fel a dolgot. - Mi a baj?
- Semmi - erőltettem egy fáradt mosolyt az arcomra és egy törülközőt magam köré csavarva kikerültem Harry-t, s kimentem a szobába. - Milyen volt a próba?
- Ó... - kezdett bele idegesen, belül ordítottam és majd' szét csattantam a dühtől. - egész jó. Liam mikrofonja eléggé rakoncátlankodott, kicsit csúsztunk is a próba elkezdésével.
Milyen jól hazudik, azt az eget! Na azt lesheti, hogy be is veszem a meséjét. Megértően bólintottam és a bőröndömhöz léptem valami tisztes göncért. A kezembe akadt egy 'I ♥ NY' feliratú hosszú ujjú felső, egy bézsszínű nadrág és egy pár, fekete tornacipő. Kiegészítőnek egy sötét bézs árnyalatú sálat kotortam elő a bőrönd legaljáról. Még mielőtt Harry kijött volna a fürdőszobából, felöltöztem és leültem az ágyra, a bongyorka telefonjával a kezemben. Undorodtam magamtól, de muszáj tudnom az igazságot. Gyorsan megnyitottam az üzeneteit, nem találtam olyanokat, amik Taylortól érkeztek vagy Taylornak szóltak volna. A kitörölt üzeneteket is megnéztem, ott se találtam semmit. Egy hatalmas kő esett le a szívemről, de amikor megcsörrent ez a fránya telefon, a torkomban levő gombóc fojtogatni kezdett. A kijelzőn - a cikk írójának szavaival élve - a modern country feltörekvő és bájos énekesnője, Taylor neve villogott. Ledobtam az ágyra a készüléket, a saját telefonomat a zsebembe csúsztattam és a táskámat magamhoz véve kiviharoztam a lakosztályból.
A liftből kilépve a bátyámba és Liam mosolygós arcába botlottam. Látták rajtam, hogy valami nem stimmel, de nem szóltam nekik semmit erről a Harry-Taylor ügyről. Majd megtudják, ha olvasnak újságot vagy Louis és Zayn elmondják nekik. Erőltetett mosollyal az arcomon elköszöntem tőlük és miután fogtam egy taxit, a Central Parkhoz mentem. 

*~*~*

Eléggé beesteledett, mikor elindultam vissza a szállodához. Az utat gyalog tettem meg, nem akartam költeni a pénzem és jobb szerettem volna kicsit megnézni így, sétálva a várost. A kivilágított utcán bandukolva megpillantottam egy kávézót, ahova be is tértem. Kiválasztottam a legeldugottabb asztalt és a táskámat magam mellé dobva leültem. Amíg a pincérre várakoztam, körbenéztem. Hangulatos és barátságos környezet, különböző, szebbnél szebb dísznövények és New York-i látnivalókat ábrázoló képek a falon. Mosoly kúszott arcomra, fogalmam sincs, mi válthatta ki belőlem. Talán a hely hangulata? Talán az, hogy egy kis időre elfeledkezhetem a gondjaimról és egy jó kis cappucino mellett átgondolhatom az életem? Nem tudom.
- Mit hozhatok a hölgynek? - zökkentett ki a pincérsrác bársonyos baritonja, s az, hogy gyengéden megérintette a vállamat. Mosolyogva néztem fel arcára, tekintete sugárzott a kedvességtől és a jókedvről.
- Egy cappuccino-t kérnék, tejszínhabbal és egy brownie-t - puskáztam ki az étlapból a választékot, s halovány mosollyal a pincérsrác kezébe adtam az étlapot. 
- Máris hozom - bólintott, miután felfirkantotta a rendelésem. Egy csábos mosolyt még dobott felém és csak úgy ment a másik asztalhoz felvenni a rendelést.
A telefonom halkan csörögni kezdett, nehézkesen előhalásztam a szűk nadrágzsebből és megnéztem, ki keres. Harry. Az eszem azt súgta, hogy ne vegyem fel és kapcsoljam ki a telefont. A szívem viszont azt skandálta, hogy vegyem fel a telefont és beszéljek a fiúval. Én az eszembe hallgattam, egy határozott mozdulattal kikapcsoltam a készüléket és a táskámba dobtam. Hátradőltem a székben és várakoztam a rendelésemre. Meglepetten mosolyodtam el, mikor megpillantottam a kávézó bejáratán belépő Perrie-t és Eleanor-t. Intettem nekik, hogy üljenek le hozzám. Mosolyogva öleltek meg, majd leültek az asztalhoz.
- Na, találtál valamit Harry telefonján? - tért a lényegre Perrie, s közben a zsebébe süllyesztette a mobilját.
- Nem. Lehet, hogy törölte az üzeneteket - rántottam meg a vállam. - És ti? Mi jót csináltatok?
- Elmentünk vásárolni, várost nézni és kicsit lazítottunk. Holnap te is velünk tarthatnál. A fiúknak egész délelőtt és kora délután is próbája lesz - mosolygott Eleanor vidáman.
- Nem bánom, tartsunk csajos napot - egyeztem bele őszinte mosollyal az arcomon, közben a pincérsrác is megérkezett a rendelésemmel. - Lányok, ti nem rendeltek valamit?
Eleanor is egy cappuccino-t rendelt, míg Perrie egy eper turmix-t. Én nagyban kortyolgattam a kávémat és ettem a sütimet, a lányok közben pusmogtak és nem értettem egy szavukat sem. A semmiből hirtelen megszólalt El telefonja, a lány komótosan halászta elő a készüléket a kabátja zsebéből. A mosoly az arcára fagyott, furcsa tekintettel nézett fel rám.
- Harry az - sóhajtotta, mire majdnem félrenyeltem a kávémat. - Most mit mondjak neki?
- Ne vedd fel és akkor semmit se kell mondanod - javasolta a mellettem ülő szőkeség diadalittas mosollyal. Bírom ezt a csajt. - El, nyomd már ki és hagyd a fenébe!
- Oké, oké - nyomta ki Eleanor a készüléket és lerakta az asztalra. - Miért nem a te telefonod hívta?
- Kikapcsoltam. Nem vagyok kíváncsi az aggódom a barátnőmért szövegére - mormoltam és lenyeltem az utolsó falat brownie-t. Elszürcsölgettem a cappuccino-m és jóllakottan felsóhajtottam. - Ennél finomabb sütit és kávét még sehol sem ettem.
Eleanor telefonja ismét csörögni kezdett, ezúttal Louis kereste. Majdnem fél órás kurzust folytattak egymással, míg Eleanor haját csavargatta és idétlenül vihogott. Perrie a szemét forgatta és közben az eper turmix-át kortyolgatta. Végre valahára, El lerakta a készüléket és mosolyogva felénk fordult.
- Miről maradtam le? - kérdezte még mindig bugyután vigyorogva.
- Semmiről - mondtam mosolyogva és elővettem a pénztárcámat. - Jobb lesz, ha elindulunk a szállodába. A fiúk már biztosan aggódnak értünk. Bár, Harry aggodalma teljességgel hidegen hagy.
Megvártam, míg Eleanor végez a cappuccino-ja elfogyasztásával, aztán fizettünk és kimentünk a kávézó elé. Perrie hívott egy taxit, ami körülbelül 10 perc múlva meg is érkezett értünk. Nevetgélve beültünk a járműbe, s miután Eleanor bediktálta a címet, elindultunk a szállodához. Az egész utat végigbeszéltünk, szegény taxisofőr, biztosan az agyára mehettünk már. Határozottan kijelentettem a lányoknak, hogy ezt a fuvart én fizetem ki. Így is tettem, és még borravalót is adtam a sofőrnek, majd kiszálltunk a járműből. Az épület előtt néhány rajongó sátrazott, volt olyan is, aki gitározott és a Little Things című dalt énekelte. Rájuk mosolyogtunk a lányokkal és még intettünk is feléjük, s bementünk az épületbe. Mivel egy emeleten vannak a lakosztályaink, így együtt is léptünk be egy felfelé menő liftbe. 
Az adott emeletre felérve elköszöntem a lányoktól és egy gondterhelt sóhajt követően benyitottam a Harry-vel közös lakosztályba. A göndörke már aludt, így halkan csuktam be magam után az ajtót. Kibújtam a tornacipőmből és levetkőztem egy szál fehérneműre. Lábujjhegyen bebújtam a takaró alá, s lehunytam a szemem. Egy perccel később arra ijedtem fel, hogy Harry körém fonja egyik karját és egy puszit lehel a vállamra. Megremegtem és lehunytam a szemem.
- Szeretlek...Lexa - nyöszörögte Harry és még jobban magához vont.
Nem szóltam semmit, de jó érzés volt. Nem tudom, hogy higgyek-e neki. Őszintének tűnt...vajon tényleg az?

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már vártam a részt. És megérte, mint mindig. :) Nagyon jó lett, bár sajnálom ezt a Haylor-os ügyet. Remélem hogy Harry nem csalja meg Lexat.. :/ Taylor olyan kis... khm... kis izé. :D Jobb szó nincs rá.. minden leben kanál, pasicsábász, kétszínű!!! :@ Azért reménykedek, hogy hamar megoldódik ez az ügy, olyan aranyosak voltak együtt. <3
    Izgatottan várom a következőt! ;)
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!♥
    Fhuu hát nem is tudom mit mondjak most még jobban utálom Taylort, mint ezelőtt. Érdekes gondolat volt beleírni, de már máshol elmondtam róla a véleményem.
    Azért kíváncsi vagyok Harry mit talál ki miért császkál a szőke country énekesnővel. Talán téveszmés?:D

    Puszil: E.♥

    VálaszTörlés
  3. Szia, drága Mace! ♥

    Imádtam, mint mindig. Alig vártam már hogy folytatódhassanak Lexa és Harry kalandjai, de ez felülmúlta a várakozást. A legjobban talán az tetszett, hogy Haylor is belekerült mert most megy a botrány. Állítólag nincsenek együtt, Taylor szerint viszont igen #what? Sosem bírtam Taylort, a zenéjét sem, ezek után meg pláne hogy nem fogom.
    Lexának elég szar érzés lehetett, hogy a pasija egy énekesnővel mászkál. Érdekesen is viselkedett Harry közelében, de ez ugye természetes. De Harry?! Letagadta az egészet és még a képébe is hazudott Lexának. Szép, mondhatom!
    Nagyon remélem, hogy előbb-utóbb lesz valami ebből a Haylor dologból, Lexa beolvas vagy nem tudom, de ez így nem mehet.
    És ami még nagyon tetszett: Perrie.♥ Imádom a csajt, elsőszámú példaképem és Zerrie shiper is vagyok. Ez csak rátett arra, hogy tökéletes lett a rész :)
    Siess a következővel, és sok-sok sikert a hétre!
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo lett ez a fejezet is.. remélem , hogy Harry valojában nincs is együtt Taylorral..szerintem nem igazán illenek össze de mind1..Várom a folytatást és GRATULÁLOK a Bloghoz nagyon izgalmas es klassz a történet is sok sikert a folytatáshoz..Puszi Szilvi :) :*

    VálaszTörlés
  5. szia:)
    Vár RÁD a blogomon egy kis meglepetés!! :)
    http://harryzayn1d.blogspot.hu/2012/12/award-2.html

    xoxo, Cher Lloyd

    VálaszTörlés
  6. Nagyon várom a következő részt, és ez is szuperül sikeredett.:) Kíváncsi vagyok már a folytatásra. :D

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Remélem, hogy ki fog derülni az igazság Harryvel és Taylorral kapcsolatban, és Harry nem fog többet hazudni.
    Amúgy nagyon tetszik a történet, nagyon jól tudsz írni. :) Nagyon leköt ez a történet, egy huzamban elolvastam belőle 8 részt. (ha jól számolom. :DD)
    Puszi,
    Nia

    P.S: Még ma elolvasom a maradék 3 fejezetet, és elkészítem a blogunkra az ajánlást. :) niaandmonaineverland.blogspot.com

    VálaszTörlés