2012. november 11.

Szeretném 2. (Karácsonyi kiadás) - One Shot

All I Want For Christmas Is You

.::Whitney Martinez::.

2 hónap telt el azóta, hogy Zayn barátnője lettem. A találkozásunk utáni hetekben szakított a Little Mix szőkeségével, Perrie Edwards-al. A média rögtön lecsapott a témára és azt találgatták, hogy mi vagy ki állhat a szakítás hátterében. Zayn a karrierjére és a közelgő turnéra, illetve a múlt hónapban megjelent Take Me Home albumra hivatkozott a szakítás okaként. Perrie szintén a karrierjére hagyatkozott, bár mindhárman - Zayn, Perrie és én - tudtuk, hogy nem ez a teljes igazság.
Ahogy ez a Zayn-Perrie őrület kezdett elhallgatni, egyre többet mutatkoztam Zayn partnereként különböző rendezvényeken vagy általában az utcán. A rajongók eleinte gyűlölködő és halálos üzenetekkel boldogították a napjaimat, de az utóbbi időben a gyűlölködést felváltotta a kedvesnél kedvesebb gratulációk és levelek áradata. Zayn vett egy házat a Direction házhoz közel, ahova ketten költöztünk be. Egy teljes hónapig egy szállodai szobában laktam, mondhatni az volt az otthonom. De miután összeköltöztem Zayn-nel, végre otthonra leltem.
- Édesem, ezt hova tegyem? - kérdezte levakarhatatlan mosollyal Zayn, kezében egy hatalmas dobozzal.
- Tedd csak le a nappaliba. - mosolyogtam és folytattam a sütést-főzést.
Szenteste napja van, vacsorára Zayn és az én családomat várjuk. A múlt héten találkoztam hivatalosan is Zayn szüleivel, eddig csak telefonon beszéltünk egymással. Örömmel fogadták el a meghívásomat erre a kis összejövetelre, szívesen megismerkednének a szüleimmel. Zayn éppen a húgainak szánt ajándékok becsomagolásával bajlódik, amit én nevetve és fej rázva figyelek.
- Ahelyett, hogy kinevetsz, inkább gyere és segíts! - nézett rám tetetett dühvel, ajkai sarkában mégis egy aprócska mosoly bujkált.
- Nem érek rá. - válaszoltam. - A desszert még nincs készen, az az én dolgom.
- Na, ezt megjegyeztem. - rázta fejét morgolódva, s elkezdte újracsomagolni a kezében tartott dobozt.
Felkuncogtam és bekapcsoltam a rádiót, amiben a Santa Claus is Coming to Town című dal csendült fel. Halkan dudorásztam és táncikáltam a sütő körül, kezemben a mézeskalács tésztájával. Leraktam a tálat a konyhapultra és elővettem egy tepsit meg a mézeskalács figurák formáit. Az edénybe levő tésztát beleöntöttem a tepsibe és beraktam a sütőbe. Az előbb kész lett figurákat kidíszítettem és tálaltam egy szépen mintázott tányérra, majd kisasszéztam a nappaliba.
- Ez az enyém? - kérdezte Zayn gyerekes izgatottsággal.
- A vendégeké. Ha megérkeznek, természetesen ehetsz belőle. - nyomtam egy puszit az arcára és elindultam a konyha felé, vagyis elindultam volna.
Zayn megragadta a csuklómat és az ölébe rántott, majd hevesen lecsapott ajkaimra. Kuncogva viszonoztam csókját, s feltápászkodtam öléből és a konyhába igyekeztem. Az ünnepi vacsorával lassan, de elkészültem és azt hiszem, semmit sem hagytam ki. Felmostam a konyhában, az étkezőben és nekiláttam a portörölgetésnek.
- Segítsek valamiben? - fonta körém karjait Zayn és egy puszit lehelt a vállamra.
- Nem kell, már készen vagyok. - sóhajtottam mosolyogva és szembe fordultam vele. - Legalábbis azt hiszem.
- Minden rendben lesz, higgy nekem. - csókolt meg és mosolyogva elhúzódott. - Egy óra múlva megérkeznek a vendégek, el kéne kezdenünk készülődni.
Igaza van, rám fér egy jó forró fürdő. Miután elpakoltam a tisztítószereket meg a felmosót, illetve a seprűt, Zayn-nel felmentünk a szobánkba. Mivel a fürdőszoba hatalmas, így mindketten kényelmesen készülődhetünk úgy, hogy nem lökjük fel a másikat. Levetettem magamról a melegítőnadrágom és a pólóm, s a fehérneműimet, bedobáltam őket a szennyes tartóba és megengedtem a kádban a vizet.
- Fürödjünk együtt. - mosolygott Zayn, derekára hanyagul kötött törülközővel. - Tegnap valahogy elmaradt.
- Nem is tudom, ki miatt. - ráztam a fejem tetetett felháborodottsággal.
- Tudod, hogy Louis milyen...mindig mindent félreért és kombinálja a dolgokat. - mormolta körém kulcsolva karjait és szorosan magához vont.
A tegnap este vendégül láttuk a banda többi tagját, Mikulás-bulit tartottunk. Liam kivételével mindegyikőnk seggrészeg volt, na jó, én sem ittam sokat. Zayn Harry-vel táncolt a kanapén és közben hangosan énekeltek. Hozzáteszem, eléggé hamisan. Niall a hűtőben talált összes sütitől kezdve mindent felfalt, Louis beöltözött egy répának és előadta a kacsatáncot. Liam és én elvonultunk az emeletre és beszélgettünk, amíg a fiúk a földszinten dorbézoltak. Ma reggel úgy találtunk Liam-mel a fiúkra - Liam az egy vendégszobában aludt, én pedig a Zayn-nel közös hálószobánkban aludtam - hogy azt egy megszokott, szétbulizott és másnaposokhoz illő volt. Louis Harry ölében aludt, Zayn a szőnyegen hevert, ölében Niall szőkés-barna kobakjával. A reggeli ébresztőjüket én szolgáltattam, viccből elkezdtem porszívózni az előtérben. Lou azonnal kipattant, jobban mondva kiborult Harry öléből, egyenesen Niall-re esett. Az ír szőkeség felnyögött, ezzel felkelte Zayn-t. Liam nevetve rázta meg a fejét és segített eléggé kómás barátainknak.
- Nem csak ő volt részeg, ezt ne feledd. - motyogtam.
Nevetve megrázta a fejét és a törülközőt ledobva magáról, beleült a kádba. Követtem példáját és elmerültünk a habok között. Fél óráig ültünk a vízben, aztán kikászálódtunk a kádból és magunk köré tekertünk egy-egy törülközőt. A most jelenleg vörös hajamat megszárítottam a hajszárítóval, s a szobába sietve magamra kaptam egy fehérneműszettet. A szekrényemből elővettem egy fekete, platform magassarkú cipőt és egy halvány rózsaszín színű, a derekánál fekete övvel díszített ruhát.
Miután felöltöztem, a már megszáradt hajamat kifésültem és egyenesre vasaltam. Frufrumat előrefésültem és azt is egyenesre vasaltam. A sminkem egy leheletnyi pirosítóból, egy szempillaspirálból, egy kevéske füstös árnyalatú szemhéjpúderból, egy fekete szemceruzából és egy meggypiros rúzsból állt. Ahogy a sminkemmel kész lettem, elővettem a fekete körömlakkom és kifestettem a láb-és kézkörmeimet.
- Gyönyörű vagy, édesem. - mosolygott Zayn a fürdőszoba ajtóban állva, majd tekintete lesiklott az ágy mellett heverő magassarkú cipőmre. - Bírsz abban a cipőben közlekedni?
- Gyakorlat kérdése az egész. - mosolyodtam el halványan és fújni kezdtem a körmeimet. - Izgulok. Mi lesz, ha a szüleink nem jönnek majd ki egymással? Egyáltalán ízleni fog-e bármelyiküknek is a főztöm? Kikészültem, én ezt nem bírom.
- Whitney, figyelj rám. - lépett elém Zayn, s arcomra simította az egyik kezét. - A szüleim egyáltalán nem finnyásak, szeretik az új dolgokat és szeretnek emberekkel ismerkedni. Semmi gond nem lesz.
- Csak legyen igazad. - sóhajtottam és belebújtam a magassarkúmba.
Felálltam az ágytól és a körömlakkomat a helyére rakva, lementem a konyhába. Előszedtem az evőeszközöket és az étkészletet, majd megterítettem az étkezőben. Zayn meggyújtotta a kandallóban a tüzet, s feldíszítettük a nappalit és a konyha boltívét. A vendégek érkezéséig még volt fél óránk, addig tálaltuk a vacsora fogásait az asztalon és rendet raktunk a konyhában. Zayn eltalálta, hogy csináljunk Welcome drink-et. A forralt bort készítettük el, Zayn receptje alapján. A még gőzölgő italokat kivittük a nappaliba és leraktuk őket a dohányzóasztalra. Egy fáradt sóhaj kíséretében fészkeltem be magam Zayn ölébe, aki mosolyogva derekam köré fonta karjait és egy puszit nyomott a hátamra. Bekapcsoltam a tv-t és elkezdtünk nézni valami idióta, karácsonyi filmet.

*~*~*

A csengő jellegzetes hangjára kaptuk fel a fejünket. Kinyomtam a tv-t és idegesen az ajkamba harapva, felálltam Zayn öléből és megigazítottam a ruhámat. Zayn megfogta a kezem és az ajtóhoz sétáltunk, majd ajtót nyitottunk. A két család mosolyogva ugrott a nyakunkba, aminek talán én örültem a legjobban. Cece, a húgom egy hatalmas puszit nyomott először Zayn, majd az én arcomra. A Malik lányok egy-egy barátságos öleléssel üdvözöltek.
- Örülök, hogy megismerhetlek. - fogott kezet jókedvűen apa Zayn-nel. - Whitney már sokat mesélt rólad.
- Így igaz. - helyeselt anya és jó szorosan megölelt engem. - Hiányoztál, kislányom.
- Te is nekem, anya. - suttogtam a fülébe mosolyogva.
Ahogy elhúzódott tőlem, bemutatkoztak egymásnak Zayn-nel s anya egy barátságos ölelésben részesítette szerelmemet. Miután a vendégek levették a kabátjukat, az ajándékaikkal a kezükben helyet foglaltak a nappaliban. Waliyha mosolyogva dicsérte meg a hajszínem és a ruhám, mire hálás mosoly kúszott arcomra. Doniya a cipőmet dicsérte, Safaa pedig mosolyogva fészkelte be magát az ölembe.
- Kér valaki egy kis forralt bort? - kérdezte mosolyogva Zayn és körbenézett a társaságon.
- Csaknem a saját receptű? - kérdezett rá Patricia, Zayn anyukája.
A fiú mosolyogva bólintott és megkínálta édesanyját, majd mindenkit. Én is itt pár kortyot, de inkább Safaa-val játszottam és a másik két lánnyal beszélgettem. Cece Zayn-nel beszélgetett, a felnőttek pedig egymással. Kicsit még hagytam, hogy a két család beszélgessen, így Safaa-t leraktam az ölemből és bementem az étkezőbe. Meggyújtottam a gyertyákat és a szalvétákat is a helyükre raktam, a desszertes villákkal együtt. A mézeskalács mellett még egy tortát is sütöttem, anyukám híres-neves joghurtos-epres tortáját készítettem el. Az étkezőben található hifihez léptem, elővettem egy karácsonyi dalokból álló, válogatás CD-t és behelyeztem a lejátszóba. Felhangosítottam a zenét olyan hangerőre, hogy azért lehessen az asztalnál majd beszélgetni is.
- A vacsora tálalva. - léptem ki mosolyogva a nappaliba, ahol minden szem rám szegeződött.
- Remélem, Zayn segítségedre volt. - mosolygott Patricia.
- Hát...inkább csak a desszert elkészítésében. - kuncogtam, mire Zayn felhorkant. - Miért, nem ez az igazság?
- Na jó... - sóhajtott fel Zayn. - de valakinek muszáj volt letesztelni, hisz a desszertről van szó.
Patricia nevetve megrázta a fejét és felállt a helyéről, majd a vendégsereg elindult velem az élen az étkezőbe. Az ülésrend valahogy így nézett ki: apa mellett Yaser, Zayn apukája és Patricia ült. Anya Zayn és én közöttem, Safaa pedig Doniya és Cece között. Az asztalfőn Waliyha ült, mivel már csak ott maradt neki hely. Miután mindenki kényelmesen elhelyezkedett, nekiláttunk a vacsorának. Az első falat után apa szólalt meg, mosolyogva rám szegezte tekintetét.
- Whitney, le vagyok nyűgözve. Isteni lett az előétel. - dicsért kedves mosollyal az arcán.
- Köszönöm, apa. - pironkodtam elmosolyogva.
A lányok is megdicsérték az előételt, aztán anya és Patricia is. Zayn egy puszit lehelt arcomra, amitől elpirultam és mosolyogva lehajtottam a fejem. Combomon pihenő kezemre csúsztatta az övét és összekulcsolta ujjainkat. Ajkaimat széles mosolyogva húztam és felemeltem a fejem. A főétel is akkora vagy talán még nagyobb sikert aratott a vendégek körében, mint az előétel. A vacsora nagyon jó hangulatú volt, a zene szólt, mi pedig önfeledten beszélgettünk. Apa egész jól összebarátkozott Yaser-rel és Patricia-val, anya pedig a Malik lányokkal. Cece Waliyha-val találta meg a közös hangot, a divat és a rajzolás a közös témájuk.
- A desszert elfogyasztása után vonuljunk át a nappaliba az ajándékok kiosztásához. - mondta Zayn mosolyogva.
Bólintottunk és miután felszeleteltem a tortát, mindenki falatozni kezdett belőle. Én fél szelet tortát és kettő mézeskalácsot ettem desszert gyanánt. Aki végzett az evéssel, attól elvettem a tányérját meg az evőeszközét, s elmosogattam. Ahogy lassacskán mindenki végzett, átvonultunk a nappaliba és helyet foglaltunk a már tegnap feldíszített fenyőfa körül. Az ajándékok átadását a húgom kezdte. Anya egy sálat, apa egy nyakkendőt, Yaser egy karórát, Patricia egy gyűrűt és a Malik lányok 3-3 karkötőt kaptak. Cece-t követte az ajándékozásban apa. Zayn egy telefontokot, anya egy nyakláncot, hugicám egy iPhone-t, Yaser és Patricia pedig egy fényképalbumot kapott. Én egy ezüstnyakláncot és egy aranykarkötőt, meg egy telefondíszt kaptam. Doniya, Safaa és Waliyha egy-egy aranykarkötőt kapott. Az ajándékozást a Malik lányok folytatták, akik mindenkinek egy képet és egy hűtőmágnest adtak. A kép múlt héten készült, amikor Zayn-nel Bradfordbba utaztunk egy hétre. Mosolyogva tettem le magam mellé az eddig kapott ajándékokhoz a képet meg a hűtőmágnest. Yaser és Patricia egy nagy ajándékkal készült, ami egy hetes, Los Angeles-i nyaralást takart. A jegyeket jövő héten tudjuk felhasználni, Zayn még éppen a szabadságát tölti, a turné előtti szabadidejét.
Az ajándékozást anya folytatta. Cece egy sminkes táskát kapott és egy évre szóló, szépségszalon bérletet. Apa egy GPS-t, Yaser és Patricia egy konyhai mérleget, a Malik lányok 2-2 ruhát, felsőket és sortokat, Zayn egy ezüstkarkötőt és én pedig egy pár, fekete magassarkú szandált kaptam.
- Hadd folytassam én. - szólalt meg Zayn és rám pillantott, én pedig bólintottam egyet.
A Malik szülők egy tájképet és egy szobai lámpát, anyáék egy hálószobai éjjeliszekrényt, Cece egy One Direction-s karkötőszettet és két életrajzi könyvet, Doniya, Waliyha és Safaa laptopot és iPod-t, én pedig egy aprócska, vörös dobozkába zárt valamit kaptam.
- Ha kettesben leszünk, akkor nyisd ki. - suttogta fülembe sejtelmesen, s egy puszit nyomott a fülcimpámra.
Elpirulva bólintottam és én fejeztem be az ajándékozást. Zayn egy Beatles-s pólót és egy Beatles-s bögrét, illetve egy Beatles-s iPhone hátlapot, anyáék egy ágyneműszettet, Yaser és Patricia egy asztali, 3D hatású tájképet, egyetlen hugicám egy One Direction-s pólót és egy 1D-s, dedikált Take Me Home albumot, a Malik lányok pedig egy-egy, a szépségápolásról szóló könyvet és egy-egy szájfényt kaptak tőlem.
- Azt hiszem, jobb ha elindulunk vissza, a szállodába. - szólalt meg apa, majd rám és Zayn-re pillantott. - Eléggé későre jár és különben is, gondolom, hogy kettesben szeretnétek lenni.
- Hát...ami azt illeti. - karolt át Zayn és egy puszit lehelt a szám sarkába. - Igen.
- Akkor...mi nem is zavarnánk tovább, kellemes ünnepeket és üzenjetek, ha nem tudnátok jönni L.A-be. - mondta Patricia és megölelte a fiút, majd engem.
Segítettünk bepakolni az ajándékokat a kocsiba, amivel jött a két család és miután mindenkitől elköszöntünk, fáradtan másztam fel a hálószobánkba. Kibújtam a magassarkúmból és elraktam a helyére, aztán kerestem egy kinyűtt pólót meg egy sortot, amit felvettem, mint pizsama. Zayn a családtól kapott ajándékokkal egyensúlyozott be a szobába, aztán leült mellém az ágyra.
- Kíváncsi vagyok a véleményedre az én ajándékommal kapcsolatban. - mondta.
Izgatottan elmosolyodtam és felnyitottam a dobozka tetejét. Egy gyönyörű, gyémántgyűrű pihent a dobozban. A szám elé kaptam a kezemet meglepettségemben. A szemem könnyes lett és örömömben egy szenvedélyes csókot leheltem Zayn ajkaira. Miután elhúzódtam tőle, letérdelt elém és kivette a dobozkából a gyűrűt.
- Tudom, még nem vagyunk hosszú ideje együtt... - sóhajtott egy nagyot és folytatta. - de abban biztos vagyok, hogy nagyon szeretlek, akármilyen is legyél. Ezzel a kis gyűrűvel szeretném a hálámat és a szerelmemet kifejezni. Whitney Martinez...megtisztelnél azzal, hogy a feleségem leszel?
Uramisten.... - sóhajtottam boldogan. Igaza van, körülbelül csak 3 hónapja vagyunk együtt. De, nagyon szeretjük egymást, akármilyenek is legyünk. Ennél szebb karácsonyom nem is lehetne. Sóhajtottam egy nagyot és belenéztem Zayn csillogó tekintetébe.
- Igen... - motyogtam boldogan és izgatottan figyeltem, ahogy Zayn az ujjamra húzza a gyűrűt.
- Szeretlek, Whitney. - emelt fel az ágyról és megpörgetett a levegőben, s megcsókolt.
- Én is téged, Zayn. - motyogtam ajkaiba és magamhoz vontam még egy csókra.
Ez volt életem legszebb szentestéje. Azt hiszem, nem is lehetne jobb...sőt, nem is lehetett volna jobb. Alig várom, hogy Zayn felesége lehessek. Tudom, még fiatalok vagyunk...de éljünk, míg fiatalok vagyunk.

Szép jó estét, Magyarország és az országon kívüli olvasók!
Elnézést, hogy ilyen későn érkeztem...de holnap suli és médiából tanulnom kellett, ugyanis írunk :)' Ja, meg néztem az MTV EMA 2012-t, de egy idő után meguntam és arra jutottam, hogy be kellene fejezni a One Shot-ot :) Remélem, nem gond, hogy előrehoztam egy kicsit a karácsonyt?! :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 6 kommentárt: Edina, Cher, Destiny, Diana, noreen és Kinga ♥ illetve köszönöm a 20 pipát :) Remélem, ehhez a One Shot-hoz írtok meg pipáltok majd néhányan, nem úgy, mint az előző 2-höz :)' További szép estét és a jövő héthez sok sikert,
Macy

2 megjegyzés:

  1. Nagyoooon tetszik:)))) Várom az official történetet:))

    VálaszTörlés
  2. Mace:)♥

    Mikor múlt héten bejelentetted, hogy One Shot lesz kissé letörtem, hogy őszinte legyek, de hogy miért? Fogalmam sincs, mert mindegy mit hozol csak hozzál, mert imádom ahogyan írsz♥
    Azt hiszem ez a legjobb One Shot-ok közé tartozik, amit valaha olvastam, nehezebb megírni egy ilyet, mint egy rendes hosszú sztorit, de te szépen veszed az akadályokat♥

    Love ya: E.

    VálaszTörlés