2012. október 21.

Szeretném... - One Shot

Good Time

.::Whitney Martinez::.

Szokatlan érzések fogtak el, miután a repülőgép landolt a londoni reptéren. Talán azért éreztem furcsának, mert ez volt ez első alkalom, hogy repülőre szálltam? Vagy azért, mert most először vagyok távol a szüleimtől a barátaimtól? Ehhez hasonló kérdések kavarogtam bennem, miközben elmentem a csomagjaimért és fogtam egy taxit. Bemondtam a szálloda címét, ahol lakni fogok egy ideig, majd hátradőltem az ülésen. A taxis nem volt az a nyomulós típus, nem kérdezősködött és nem is nagyon szólalt meg. Ahogy a taxi leparkolt a szálloda előtt, a taxis kivette a csomagtartóból a csomagjaimat és miután fizettem neki, gondterhelten felsóhajtottam.
A szálloda előterét tinilányok vették körül, sikítoztak és különböző transzparenseket emeltek a levegőbe. Nehézkesen átvergődtem magam a tömegen, ekkor beleütköztem valakibe és elvesztettem az egyensúlyom, emiatt a fenekem megismerkedett a szálloda bejárati szőnyegével.
- Ne haragudj, nem figyeltem. Mond, jól vagy? - nyújtotta kezét felém az illető, akibe belebotlottam.
- Semmi bajom. - kapaszkodtam kezébe és egy határozott mozdulattal felhúzott a földről.
Tekintetem felvezettem az illető arcára, hatalmas hiba volt. Kisfiús arc, csokoládébarna szemek, melyek ijedséget tükröztek. Lassan kihúztam a kezem az övéből és tétován a csomagjaimért nyúltam, de a fiú gyorsabb volt és felkapta őket a kezébe.
- Ennyivel tartozom. - kacsintott szexisen és hátat fordított nekem, de a válla fölött rám pillantott és a tekintetével a recepció felé 'mutatott'.
A hátam mögött hangos sikolyok és vakuvillanások törtek fel, miközben a fiú után mentem a recepcióhoz. Kiválasztottam a legolcsóbb szobát és a kulcsom megszerzését követően beszálltunk egy liftbe, és fellifteztünk a 8. emeletre.
- Elárulod a neved? - fordult felém féloldalas mosollyal a srác.
- Whitney. És a tiéd? - léptem ki a liftből, ami időközben megállt a 8. emeleten.
- Zayn, Zayn Malik. - ráztunk kezet mosolyogva. - Komolyan nem tudtad a nevem?
- Kellett volna? - néztem rá kérdően, mire aprót bólintott. - Bocs, de fogalmam sincs, ki vagy te.
- Nem hallottál meg a One Direction-ről? - húzta fel meglepetten a szemöldökét.
Valami rémlik. Meg is van, hogy honnan olyan ismerős ez a One Direction. A húgom odavan értük, néha az idegeimre megy velük, mert állandóan őket hallgatja vagy róluk beszél. Szerintem egy újabb olyan popkreáció, akik körülbelül még 3-4 évig csúcson lesznek, aztán leáldozik majd a csillagjuk. Erre kitűnő példa a Jonas Brothers, bár őket szerettem és a mai napig tisztelem a munkásságukat. 
- De, hallottam. - bólintottam unottan. - A húgom odavan értük. Miért?
- Én is a tagja vagyok a bandának. - mosolyodott el, majd elkérte a szoba kulcsát és kinyitotta előttem.
- Aha. Szóval te is ilyen felkapott popsztárocska vagy, igaz? - mosolyogtam gúnyosan és elvettem tőle a csomagjaimat.
- Nem szereted a zenénket? - döbbent meg. 
- Egyszerűen falra mászom a felpénzelt, nincsen hangom, de éneklek típusú tinipicsák kedvenceitől. Ennyi. - zártam le a témát.
Zayn nem hagyta annyiban, követett a nappaliba és tovább faggatott. Kezdett az idegeimre menni a srác, így az ajtóhoz sétáltam és kinyitottam.
- Később találkozunk, most szeretnék egy kicsit pihenni. - erőltettem mosolyt az arcomra, ami igazán hasonlított egy grimaszra.
- Rendben. - bólintott és kisétált a szobából.
Becsaptam az ajtót és hangosan felsóhajtottam. Azt sem tudom igazából, minek álltam szóba ezzel a bájgúnárral. Magyaráz nekem arról, hogy milyen a jó zene és még neki áll feljebb, ha elmondtam a nem épp kedves véleményemet a bandájáról. Hát ebből én nem kérek, az biztos.
Hogy kiengedjem a bennem felgyülemlő stresszt, bementem a fürdőszobába és megengedtem a kádban a vizet. Lekaptam magamról a ruhámat és miután elegendő vizet engedtem a kádba, előkészítettem egy törülközőt és elmerültem a habok között.

*~*~*

Kopogásra kaptam fel a fejem, így kikászálódtam a vízből és a törülközőt magam köré tekerve kiléptem a szobába. Kerestem egy köntöst, amivel eltakartam valamennyire a törülközőt és kíváncsian ajtót nyitottam.
- Te meg mit akarsz? - kérdeztem cseppet sem kedvesen és összefontam a mellkasom előtt a karjaimat.
- Arra gondoltam, hogy elmehetnénk sétálni vagy ilyesmi. Tudod, jobban megismerni egymást. - mondta kedvesen mosolyogva.
- Felőlem. - rántottam vállat unottan. - Gyere beljebb, helyezd kényelembe magad, mindjárt felöltözöm és rendbe szedem magam.
Megértően bólintott és csigalassúsággal leült a kanapéra. Megráztam a fejem és az egyik bőröndömet magamhoz véve bementem a hálószobába. Felvettem egy fehérneműszettet, egy fehér ruhát, egy a vállán szegecsekkel díszített farmerkabátot és egy magassarkú szandált. Hajamat kifésültem és feltűztem, majd egy kendővel fontam körbe, mint hajpánt. Megkerestem a kedvenc napszemüvegem és miután megcsináltam a sminkem, kimentem Zayn-hez.
- Mehetünk? - kérdeztem unottan.
Zayn egyből felugrott a helyéről és felém fordult, s alaposan végigmért. Tekintete a lábaimon és a dekoltázsomon akadt meg leginkább, nem jöttem tőle zavarba. Minden srác ezt csinálta, amikor meglátott a suliban vagy az utcán. Egyik lábamról a másikra álltam és összefontam magam előtt a karjaimat.
- Bocsáss meg, csak...csak annyira gyönyörű vagy. - bókolt elpirulva, amitől már elpirultam én is.
- Nos, köszönöm. - mosolyodtam el, majd a vállamra csaptam a táskám. - Indulhatunk?
Zayn bólintott és az ajtóhoz sietett, hogy kinyissa előttem azt. Miután bezárta az ajtót, a lifthez sétált és visszafordult felém. Én még mindig az ajtóban álltam és a fenekét figyeltem. Szégyenlősen lehajtottam a fejem és sietős léptekkel a liftbe sétáltam. Zayn kaján mosolyra húzta ajkait, majd beállt mellém és lementünk a hallba. 
- A hátsó kijáraton kiosonhatunk. - suttogta fülembe.
Aprót bólintottam és követtem a fiút, aki úgy közlekedett az épületben, mintha itt dolgozna. Kilépve a hátsó kijáraton egy gyönyörű, koromfekete Range Rover állt közvetlen a kijárathoz közel. Pislogtam párat és a mellettem álló srácra pillantottam, aki elmosolyodott és megragadta a kezem.
- Hova megyünk? - tettem fel kérdésemet, miközben megpróbáltam Zayn tempóját felvenni. Hozzáteszem, egy kb. 10 cm-es sarokkal rendelkező szandálban elég nehézkes a sietős tempó.
- Majd meglátod. - kacsintott rám vigyorogva.
Ekkor esett le igazán, hogy egy számomra vadidegen - de kibaszottul jóképű és szexi - srác konkrétan rám van akadva, és kitudja, hova visz. Feszengve ugyan, de beültem mellé a fekete csodajárgányba és bekötöttem magam.
- Szokásod, hogy vadidegen csajokat szedsz fel? - fordítottam felé fejemet és kérdően felhúztam a szemöldököm.
- Nem, de te kivétel vagy. Még senki sem állt ellen nekem, vagyis nem utasított vissza. - nem nézett rám, az útra szegezte tekintetét. - És ez megfogott benned. Tegyük hozzá még azt a tényt is, hogy bírom a gyönyörű és temperamentumos csajokat.
- Már értem. - bólintottam elfordítva róla a tekintetem. - Bejövök neked.
- Az bizonyíték rá, hogy kezd szűk lenni a nadrágom? - sóhajtott fel.
- Talán. - húztam vigyorra ajkaimat.
Még sosem váltottam ki egyik srácból sem ilyesmit. Felettébb szokatlan, de tetszik. Miután kigördültünk a szálloda hátsó részéből, Zayn bekapcsolta a rádiót és elmosolyodott.
- Ez az egyik dalunk, a What Makes You Beautiful. - nézett rám büszke mosollyal.
- A húgom imádja ezt a számot. - mosolyodtam el. - Nem rossz, így sokadig hallgatásra.
Nem sokkal később Zayn egy szórakozóhely előtt parkolt le, majd kipattant a járműből és az én oldalamra sietett. Felém nyújtotta kezét és kisegített szállni a kocsiból, aztán bementünk a hatalmas épületbe. Zayn intett a pultosnak, s kerestünk egy nyugodt kis boxot. Egy helyes pincérsrác rögtön az asztalunknál termett, mire Zayn rendelt egy számomra ismeretlen koktélt.
- Ameddig kihozzák az italokat, mesélhetnél magadról. Hisz csak a neved tudom. - csúszott közelebb hozzám, lehelete csikizte a fülemet.
Sóhajtottam egy nagyot és elkezdtem mesélni az én kis életemről. Elmeséltem neki, hogy mit dolgoznak a szüleim, hogy van egy One Direction őrült húgom és hogy az iskolában minden srác engem akart megfektetni. Egyetlen igaz szerelmem volt, de ő sajnos autóbalesetben meghalt. Ennek már vagy 3 éve, azóta nem voltam pasival komolyabb kapcsolatban. Futó kalandjaim voltak, általában csak a srác akarta a szexet, én csak kellék voltam.
Zayn figyelmesen végig hallgatott, meg sem szólalt egyszer sem. A koktélokat időközben kihozták, az első kortyot félve nyeltem le.
- Na, milyen? - kérdezte kíváncsian Zayn.
- Egész jó, még sosem ittam ilyet. - néztem mélyen a szemébe.
Tekintete elsötétült a vágytól, egyik kezét lassan a combomra csúsztatta. Halkan felszisszentem és miközben Zayn a combomat cirógatta, egyre többet kortyoltam a koktélomból. Az alkohol és a gyümölcsös szirup jólesően csordult le a torkomon, agyamat kezdte lelassítani az alkohol.
- Kérnél nekem még egy koktélt? - susogtam Zayn fülébe.
- Neked bármit. - csókolt bele a nyakamba.
Zayn a pincérsrác felé intett, aki mosolyogva sietett a pulthoz és hozta az asztalunkhoz a koktélom. Kezdtem elveszteni a józanságom, amit egy cseppet sem bántam. Zayn is kezdte elveszíteni a józanságát, a nyakamat és a fülcimpámat hintette be mámoros csókjaival. Keze hol a combomon, hol pedig a bugyim körül tevékenykedett.
- Jobb lenne ezt valahol máshol folytatni, nem gondolod? - nyögte fülembe.
- Valahogy én is erre gondoltam. - mormoltam fülébe csábosan.
Zayn kifizette a koktélokat és kézen fogva kidülöngéltünk a szórakozóhelyről, majd leintettünk egy taxit és a szállodához igyekeztünk. A taxiban már alig bírtunk magunkkal, zihálva faltuk egymás ajkait.

*~*~*

A liftből kilépve előhalásztam a kulcsom és megpróbáltam kinyitni a lakosztályom ajtaját, eközben Zayn körém fonta karjait és csókolgatni kezdte a nyakamat.
- Bírd még ki egy pillanatig. - suttogtam kábultan és sikeresen kinyitottam az ajtót.
Zayn felkapott az ölébe és átgázolt a nappalin, - lassacskán beesteledett és csak az utcai világítás adott némi fényt - majd berúgta a hálószoba ajtaját és lerakott az ágyra. Kulcsra zárta a szoba ajtaját és fölém kerekedett, s nyakamat kezdte el szívogatni és harapdálni. Egy kicsit elhúzódott, aztán kibújtatott a kabátomból és a ruhámból. Lerúgtam a magassarkúimat és lábaimat Zayn csípője köré fontam. Kezeit a bugyim széléhez helyezte és lehúzta rólam az aprócska textilt.
Végig simított a combomon és egy szenvedélyes csókot lehelt ajkaimra. Amíg engem csak egy melltartó választott el a meztelenségtől, Zayn még mindig fel volt öltözve. Hogy ezen változtassunk, megfogtam a pólója alját és egy határozott mozdulattal megszabadítottam a felsőtestét takaró textiltől. Végighúztam tenyeremet kidolgozott mellkasán és egy-egy csókot leheltem tetoválására. Amikor az övéhez értem, lefogta kezeimet és óvatosan visszalökött a hátamra.
- Ha még egyszer hozzám érsz, 'elmegyek'. - mutatott nadrágjának arra a bizonyos részére.
- Ennyire akarod? - húztam föl kajánul a szemöldököm és egy gyors mozdulattal magam alá gyűrtem a srácot.
- Nem is sejted, mennyire. - nyögte elhalóan és kezeit a fenekemre csúsztatta.
Beharaptam alsó ajkamat és lejjebb csúsztam, hogy hozzáférjek Zayn övéhez. Lassan csatoltam ki az övet és lassan is húztam le a farmerját, amit elhajítottam a szoba egyik sarjába. Tenyeremet Zayn vágyához érintettem és egy picit mozdítottam rajta, Zayn erélyesen felnyögött.
- Te aztán rendesen be vagy keményedve. - néztem fel Zayn arcára csillogó tekintettel.
- Éppen erről beszéltem. - ült fel vigyorogva és maga alá gyűrt.
Egy pillanatra hátat fordított nekem és lehajolt a nadrágjához, amiből kivett egy lila kis csomagot. Ez a srác előre fel van készülve. - döbbentem le vigyorogva. Nyugtalanul figyeltem, ahogy felhelyezi magának az aprócska 'védekezőeszközt'. Döbbenten pislogtam, amikor visszavette a boxerét.
- Mi a baj? - kérdeztem halkan.
- Semmi. - fordult mosolyogva felém és lassan rám mászott.
Csókolgatni kezdte a mellkasomat, a nyakamat és a melleimet. A hasamat többször körbejárta, a melleimnél is elidőzött. Ujjaival legféltettebb pontomon körözött, erélyes nyögéseket kiváltva belőlem. Szemeiben egyből kiguvadtak, amikor eltüntette bennem ujjait. Nyögéseimet csókjaiba fojtottam, több-kevesebb sikerrel. Lassan mozgatta ujjait, közben a mellemet szívogatta.
- Térj már a lényegre! - nyögtem fel kéjtől remegve.
- Ráéreztél, igaz? - nézett mélyen a szemembe és megcsókolt.
Amíg Zayn ajkaimat becézgette, lehúzta a boxerét és hezitálás nélkül belém hatolt. Körmeimmel felszántottam Zayn izmos hátát, ezzel ösztönözve a gyorsabb mozgásra. Legféltettebb pontom piszkosul lüktetett, a fülem sípolt és a fejem is kibaszottul fájt. 
- Jól vagy? - susogta a fülembe Zayn.
Erőtlenül bólintottam és homlokomat a vállára hajtottam, nagyokat sóhajtva és nyögdécselve. Ennyire még sosem fájt a szex, pedig párszor már csináltam. Na jó, az utóbbi 3 évben nem, de akkor is. Zayn látta rajtam, hogy valami nem stimmel, így lassított a tempón és puszikat lehelt a nyakhajlatomba.
Egy óra múlva ziháltak feküdtünk egymás mellett, egy vékony takaróval betakaródzva. Zayn lazán cirógatta az oldalamat, én pedig a mellkasára hajtottam a fejem.
- A pia is közre játszott, hogy lefeküdj velem? - kérdeztem és a mutatóujjammal különböző mintákat rajzolgattam a hasára.
- Részben. Tudod, egy ideje nem jó a viszonyom a barátnőmmel. Folyton a barátaival lóg, vagy koncertezik. Nincs időnk egymásra és nem akarja beismerni, hogy ez nem csak az én hibám. - sóhajtott fel gondterhelten. - Egy kis kicsapongásra vágytam, na meg új ismeretségre.
- Mindkettőt megkaptad, nem? - néztem rá kérdően.
- Az elmúlt egy órában rádöbbentem arra, hogy szeretnélek jobban megismerni. - mosolygott rám kisfiúsan. - Lenne kedved holnap velem ebédelni? Szívesen megmutatnám utána a várost is, ha szeretnéd.
- Remek gondolat. - nyomtam egy puszit enyhén borostás állára. - Tudod mire jöttem rá? Nem is vagy te olyan tipikus felpénzelt, tinik kedvence típus. Jó hangod van, jól is nézel ki...
- Egyszóval tökéletes. - mosolygott büszkén.
- Még jó hogy nem beképzelt. - köhögtem nevetve, mire még jobban összekócolta a hajam és megcsókolt.
Viszonoztam csókját és lehunytam a szemem. Zayn körém fonta karját, majd elmormolt egy 'jó éjt' és ő is szuszogni kezdett. Egy napja sem vagyok Londonban, máris szert tettem egy barátra. Ennél jobb dolog már nem is történhetett volna. Egy dolgot megjegyeztem ezzel kapcsolatban: Ne ítélj meg egy könyvet a borítója alapján! Milyen igaz mondás...

Sziasztok!
Meg is érkezett a folytatás, egy One Shot formájában :) Köszönöm szépen az 5 kommentárt: Fanninak, noreen-nak, Cher Lloyd-nak, Diana-nak és Wiw-nek ♥ :) És a 18 pipát is köszönöm :) :D Számítok a véleményekre, nagyon is :) Írjatok, pipáljatok, olvassatok! :) Mi a véleményetek az új külsőről? :) A fejléc drága perverztársam, Diana érdeme - köszönöm, még egyszer ♥ :) Elméletileg - gyakorlatilag is ez kéne - jövő vasárnap már az *Official* történet folytatásával jövök :) Kommizzatok, plz *.* :) További szép estét kívánok,
Macy 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Macy Claudia Morrow!
    Nekem nagyon tettszett ez a One Shot és örülnék ha lenne ennek folytatása, mert igazából Én Zayn fan vagyok de az eredeti történet is nagyon tetszik és a te sztoriddal jobban megkedveltem Harry-t. Nagyon jól sikerült ezt megírnod és mint már említettem örülnek ennek a folytatásának.
    xxx
    Anna Malik

    VálaszTörlés
  2. Szia, Mace!
    Röstellem, hogy csak most írok, de el voltam havazva a héten. Cserébe egy picit hosszabb véleményt kapsz :D
    Tudod, hogy már az első ilyen One Shot-ot is imádtam, és ezt is. Látszik, hogy fejlődtél, előnyödre.
    Eleve nem szeretek hosszú szövegeket olvasni, kiráz tőlük a hideg, de mindig ráveszem magam, aztán rájövök, hogy nagyon is megérte. Imádta, a főszereplő-lány nagyon szimpatikus, szívesen olvasnám a folytatást is.
    És nehogy kifelejtsem: #perverztárs. Úgy szeretem, hogy te mindig ilyen perverz vagy, ez innen sem maradhatott ki. Tetszett az első One Shot is, de ez az abszolút favorit!
    Amúgy, új rész van a One Love-on, ha esetleg érdekel :)
    Love, Diana

    VálaszTörlés