2012. augusztus 7.

2.fejezet - Lenne kedved velem vacsorázni?

Teardrops On My Guitar
Alexa szemszöge

Izgatottan szálltam fel a London Eye egyik kapszulájába, Niall-el, Liam-el és Harry-vel. Tériszonnyal küszködve közelítettem meg a kapszula ablakát, mire Niall megfogta a kezem és biztatóan megszorította.
- Félsz? - kérdezte.
- Már nem annyira - ráztam meg a fejem halványan elmosolyodva.
Ettől a kijelentésemtől azonban nem engedte el a kezem, csak szorosan magához ölelt. Ha nem a bátyám lett volna, akkor már félreérthető lenne ez a cselekedete. Amikor a legtetejére értünk az óriáskeréknek, egy pillanatra lenéztem és egy picit megszédültem. Forgott velem a világ és nem láttam valami tisztán, csak homályosan.
- Lexa, jól vagy? - sietett mellém Harry és kezét a vállamra helyezte.
- Tö...tökéletesen. Csak egy kicsit megszédültem - dadogtam félénken felé fordulva, mire elvesztem aggódó tekintetében. - Nem jó ötlet volt felszállnom erre az izére.
- Miért nem szóltál, hogy tériszonyos vagy? - kérdezte aggódva. - Lent maradtunk volna és nézelődtünk volna tovább.
- Miattam ne kivételezzetek - mondtam határozottan.
Harry csak megrázta a fejét és megfogta a kezem, a másikat Niall szorongatta. Érdekes helyzet volt, de egy cseppet sem bántam. Fél óra múlva megkönnyebbülten szálltam ki a kapszulából, hátam mögött Harry, Niall és Liam. Zayn és Louis vártak minket a pénztár mellett, így odasiettünk hozzájuk és elindultunk haza. Miután hazaértünk, felmentem a szobámba és elkezdtem kipakolni a bőröndjeimből. Halkan énekelgettem és közben a második bőrönddel is lassan végeztem, mikor kinyitódott a szoba ajtaja és Harry jött be a szobába.
- Segíthetek pakolni? - kérdezte mellém lépve.
- Ha szeretnél... - mosolyogtam rá kedvesen, mire bólintott.
Ő adogatta a ruhákat, én pedig pakoltam befelé őket a már majdnem teli szekrénybe. Amikor készen lettünk a pakolással, leültünk az ágyra és csendben néztük egymást. Az elmúlt 2 éve alatt Harry rengeteget változott. A haja kicsit dúsabb és göndörebb lett, talán mintha még izmosabb és jóképűbb is lenne. Egy valami nem változott, a kedvessége és azok a gyönyörűen csillogó, smaragdzöld szemei. Mindig elmerülök bennük, ha Harry-re nézek.
- Énekeljünk valamit, akármit - mondtam vidáman.
- Rendben, de akkor kezd te - mosolygott ellenállhatatlanul.
Bólintottam és megkerestem az iPhone-on a kedvenc dalomat, majd elindítottam és elkezdtem énekelni.

Before I fall too fast
Kiss me quick
But make it last
So I can see how badly this will hurt me
When you say goodbye

Keep it sweet

Keep it slow
Let the future pass
And don't let go
But tonight I could fall to soon into this beautiful moonlight

But you're so hypnotising

You've got me laughing while I sing
You've got me similing in my sleep
And I can see this unravling
And your love is where I'm falling
But please don't catch me

See this heart

Won't settle down
Like a child running scared from a clown
l'm terrified of what you'll do
My stomach screams just when I look at you

Run far away

So I can breath
Even though your far from suffocating me
I can't set my hopes to high
Cuz every hello ends with a goodbye [...]

Harry pár percig tátott szájjal és kikerekedett szemekkel meredt rám, közben meglepetten mosolygott. Nevetve megráztam a fejem és hátradőltem a pihe-puha díszpárnákon.
- Nagyon jó hangod van, Lexa - mondta mosolyogva.
- Most te jössz, dalos pacsirta - néztem rá vigyorogva, ami inkább egy beteges grimaszra hasonlított.
Halkan felnevetett és elővette a telefonját és elindított egy számot, aminek elkezdte énekelni a refrénjét. Néha-néha én is beleénekeltem a sorokba, mondhatni együtt énekeltem Harry-vel.

You put it down like New York City
I've never seen
Wild like Los Angeles
My fantasy
Hotter than Miami
I feel the heat
Ooh, Miss International Love
Ooh, Miss International Love

Lerakta a telefonját az éjjeliszekrényre és mellém feküdt, majd felsóhajtott és közelebb csúszott hozzám. Elpirultam és tekintetem a plafonra szegeztem, nem akartam a szemébe nézni jelen pillanatban. Mosolyogva hallgattam egyenletes lélegzetvételét és azt, ahogy néha felsóhajt. Ekkor lehunytam a szemem és kezeimet a tarkóm köré fontam. 
Egy idő után azonban felültem és törökülésbe húztam a lábaimat, karjaimmal megtámasztottam magam az ágyon. Harry is felült, majd mélyen a szemembe nézett és idegesen alsó ajkába harapott.
- Lexa... - kezdett bele nehézkesen. - lenne kedved velem vacsorázni?
- Igen - bólintottam vidáman és egy puszit nyomtam az arcára, amitől elpirultunk mindketten.
Vigyorogva leugrott az ágyról és kiment a szobából. A szekrényemhez siettem és kerestem valami csinos ruhát a vacsorára. A kezembe akadt egy pánt nélküli, combig érő, felül flitteres s alul fekete ruha. Kiakasztottam a szekrényre és kerestem egy cipőt is, majd bementem a fürdőbe. Ledobáltam magamról a ruháimat és beálltam a zuhany alá. Behunyt szemmel élveztem, ahogy a víz végig folyik rajtam és ahogy a tusfürdő émelyítő illata beszorul a kabinba. Lemostam magamról a habot és hajat mostam, aztán magam köré tekertem egy törülközőt és megtörülköztem.
Felvettem egy fekete, csipkés bugyit és felöltöztem. Bementem a fürdőszobába és megcsináltam a hajam, majd a sminkem és utolsó simításként felvettem a cipőmet. Mivel Londonban elég hűvösek az esték, így kerestem egy fekete kardigánt és miután befújtam magam egy leheletnyi parfümmel elraktam a telefonom a kis táskámba s elhagytam a szobámat.
Felsóhajtottam és halkan letipegtem a lépcsőn, majd leültem a nappaliban levő egyik bőrfotelba. Niall, Zayn, Liam és Louis a tv előtt ültek és éppen videó játékoztak. Niall kikerekedett szemekkel méregetett engem, mikor észrevett.
- Készülsz valahová, Alexa? - kérdezte komoly hangon.
- Vacsorázni megyek Harry-vel. Miért? - kérdeztem meglepetten.
- Figyelmeztetlek: Harry csak kihasználja a lányokat, egyáltalán nem veszi komolyan őket. Egy ideig jó vagy neki, később lehet, hogy pofára esel - mondta bátyám mélyen a szemembe nézve.
- Köszönöm a jó tanácsot - morogtam tetetett vigyorral.
Harry mosolyogva jött le a lépcsőn és mosolyogva közelített meg minket. Egyik kezét felém nyújtotta és felsegített a helyemről, s a többiektől elköszönve kimentünk a kocsihoz. Egy gyönyörű, fekete Audi-hoz sétáltunk, s Harry kinyitotta előttem az anyósülés felüli ajtót. Mosolyogva beültem és bekötöttem magam, aztán a táskámat az ölembe téve vártam Harry-t, aki nemsokára behuppant mellém. Ellenállhatatlan mosollyal végigmért, s fürkészni kezdte tekintetem.
- Gyönyörű vagy - fogta meg a kezem és egy apró puszit lehelt rá.
- Dehogyis - ráztam meg a fejem elpirulva.
- Higgy nekem, rendben? - fúrta gyönyörű szemeit az enyémbe és kisfiúsan elmosolyodott.
- Oké - suttogtam még mindig vörös arccal.
Lassan elengedte a kezem és a kormányra helyezte, tekintetét az útra szegezte, majd elindította az autót. Niall hangja zúgott a fejemben: Egy ideig jó vagy neki, később lehet, hogy pofára esel... Megpróbálok hinni a bátyámnak, több-kevesebb sikerrel. Hallottam Harry zűrös női ügyeiről, de csak az lebegett a szemem előtt, hogy mind csak a média lejáratókampánya a fiúk ellen. Elhessegettem ezeket a dolgokat és megpróbáltam nem Niall mondatára gondolni.
- Baj van? - hallottam meg Harry-t.
- Nem, csak eszembe jutott valami - néztem rá halvány mosollyal.
- Olyan csendes vagy, elhallgatsz valamit - mondta az utat figyelve. - Nem muszáj elmondani, de kíváncsi vagyok, hogy mi nyomja a lelked.
- Niall azt mondta, hogy te csak kihasználod a lányokat és hogy nem veszed komolyan őket - nyögtem ki nagy nehezen. - Ez igaz, Harry?
- Részben... - motyogta. - de Veled más a helyzet. Kedvellek Téged és megakarlak ismerni.
Elmosolyodtam és hátradőltem az ülésben, de ha jól láttam, már feleslegesen. Harry leparkolt egy puccos kis étterem előtt és miután kiszállt, kinyitotta nekem az ajtót és kisegített szállni az autóból. Felém nyújtotta egyik karját, amibe vidáman karoltam bele.

*~*~*

A vacsora végeztével egy szőke hajú, mosolygós lány jött oda az asztalunkhoz, majd egy puszival köszöntötte Harry-t.
- Emma! - lepődött meg Harry. - Hogy kerülsz te ide?
- Egy üzleti ügy miatt utaztam Londonba - ült le közénk a lány, s felém fordult. - Nem is mondtad, hogy barátnőd van.
- Jaj, Lexa nem a barátnőm - legyintett a fürtöske zavartan. - Hadd mutassam be Niall húgát, Alexa Horan-t.
- Szia, Emma Ostilly vagyok - nyújtotta kedvesen felém a kezét.
- Alexa Horan, nagyon örvendek, Emma - mondtam egy fáradt mosoly kíséretében és elfogadtam a kézfogást.
Miután a bemutatkozást lebonyolítottuk, elnézésüket kérve elmentem a mosdóba. Megmostam az arcom és kezet mostam, aztán visszamentem Harry-hez és Emmához. Az asztalhoz közeledve megtorpantam és szomorúan véltem felfedezni, hogy Harry Emma ajkaira van rátapadva. Nem hiszem, hogy a lány kezdeményezte volna a csókot, mert a fürtöske igencsak élvezte a dolgot. Amikor az asztalhoz értem, felkaptam a táskám és a kardigánom, majd kiviharoztam az étteremből.
Az első dolgom az volt, hogy előkotortam a telefonom a táskámból és tárcsáztam Niall-t.Egy könnycsepp folyt végig az arcomon, de nem töröltem le. Az első kicsöngésre vette fel bátyám a telefont, amibe szipogva szóltam bele.
- Eljönnél értem? - kérdeztem letörten.
- Mi történt, Lexa? - kérdezte aggódva.
- Majd mindent elmondok, csak gyere értem - mondtam könyörögve.
- Rendben, csak adj egy címet és nemsokára vagyok - sóhajtott fel.
Elmondtam az étterem nevét és hogy melyik utcában van, majd elraktam a készüléket és felvettem a kardigánom. Eközben Harry szaladt ki az étteremből, s felém intézte lépteit. Hátat fordítottam neki és halkan szipogni kezdtem.
- Lexa! - suttogta lihegve a hátam mögött. - Miért rohantál csak úgy el?
- Még van képed ezt kérdezni? - fújtattam felé fordulva. - Miért nem mondtad, hogy van barátnőd? Megértettem volna.
- Emma csak egy régi ismerősöm. Még a Gotta Be You forgatásán találkoztunk, azóta viszont nem tartottuk egymással a kapcsolatot - mentegetőzött.
- Akkor azért csókolóztatok, hm?! - vontam kérdőre remegő ajkakkal. - Ne áltasd magad, Te is ugyanolyan vagy, mint a többi pasi!
Megakart szólalni, csakhogy egy fekete, sötétített ablakú BMW állt meg mellettünk és Niall szállt ki belőle. Tekintete szikrázott a dühtől, idegesen szaporázta meg lépteit Harry felé.
- Mit csináltál a húgommal, Harry? - kérdezte szinte már kiabálva, mire megfogtam a karját.
- Én ugyan semmit - mondta ártatlan arckifejezéssel a göndörke.
- Akkor miért sírt a telefonban? - szorította ökölbe a kezét Niall.
Harry felsóhajtott és sajnálkozva ránk pillantott.
- Emma megcsókolt - motyogta lehajtott fejjel. - Alexa pedig szemtanúja volt ennek.
- Hogy te mekkora egy görény vagy! - köpte felé a szavakat a bátyám és lenézett rám. - Gyere, hazaviszlek.
Még utoljára rápillantottam Harry-re, aki szintén engem fürkészett, aztán beültem a kocsiba Niall mellé és hazamentünk. Egész úton csendben hüppögtem az ülésben és fejemet az ablaküvegnek döntöttem.
- Mondtam, hogy ebben a gyerekben nem lehet megbízni. Figyelmeztettelek, erre mit csinál, egy másik lánnyal csókolózik?! - szólalt meg idegesen Niall és befordult a ház utcájába.
- Igazad volt, hülye voltam és sajnálom. De annyira jól indult minden, amíg fel nem bukkant ez a... ez a...áh, mindegy is - legyintettem, mintha nem érdekelne.
Valójában nagyon is érdekelt, ugyanis kedvelem Harry-t és nem csak úgy, mint egy barátot. Ahogy Ő is mondta az étterembe menet, én is megszeretném ismerni. Halkan felsóhajtottam és kinéztem az ablakon, az autó már a ház előtt állt. Kiszálltunk és besiettem a házba, majd fel az emeletre. Semmi kedvem sem volt ahhoz, hogy a fiúk kérdezősködjenek rólam és a barátjukról. Ha akarnak valamit tudni a ma estéről, kérdezzék meg Harry-t.
A szobámba érve lerúgtam magamról a cipőmet és levettem a ruhámat, s elővettem egy 'Hipsta Please' feliratú pólót és felvettem, aztán bebújtam a takaró alá. Halk kopogásra kaptam fel a fejem és a bátyám hangjára.
- Bejöhetek? - nyitott be résnyire az ajtón.
- Gyere - intettem felé és megpaskoltam magam mellett az ágyat, hogy ide üljön majd le.
- Nem akarok faggatózni, de mivel a húgom vagy, így jogom van tudni mindenről - kezdett bele és leült mellém. - Harry az előbb ért haza, nagyon maga alatt van. Folyton magában beszél és ezt suttogja: Nem akartam, Lexa!
- Rosszul esett, és egyhamar úgysem fogok neki megbocsátani - mondtam és elővettem a laptopom, majd felmentem Twitter-re.
Egy üzenet várakozott rám, ki mástól, mint Harry-től.

@Harry_Styles @alexamarie.horan nagyon sajnálom, kérlek, beszéljük meg :( :$

@alexamarie.horan @Harry_Styles alszom rá egyet és holnap megbeszéljük! :)

Elnyomtam egy ásítást és leraktam az ölemből a laptopot, aztán fejemet Nialler mellkasára hajtottam és el is aludtam. Niall körém fonta karjait és egy puszit nyomott a homlokomra.

Sziasztok!
Meg is érkeztem a folytatással, remélem tetszeni fog nektek:) Köszönöm a 3 kommit - Bellától elfogadom Chat-ben is - nagyon kedvesek vagytok lányok, hogy írtatok:)♥ Örültem a 6 pipának is, ehhez a részhez is merek kérni 5 kommit vagy szerintem mehet pipa is:) Ha 5 kommi vagy pipa megvan, jövök a folytatással:) Jó olvasást, aki még nem olvasta:)
Macy 

1 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy már rég irtad ezt a részt,de felmerül bennem egy kérdés pontosabban kettő. Az első hogy jol latom hogy nem kapott a resz komit? a masik pedig hogy ez hogy lehet?Fantasztikus. Nem tudok rá mast mondani..
    Puszka:XDXDXD
    Es koszi h megbocsatottad a gonosz irasomat. Aranyos vagy Mace!!!!I Love You!!

    VálaszTörlés