2012. augusztus 22.

4.fejezet - Hopelessly Devoted To You

Hopelessly Devoted To You
Alexa szemszöge

Harry leparkolt a Direction ház előtt és miután kiszálltunk, bementünk a házba. A fiúk még mindig nem voltak sehol, az egész házban csend uralkodott. A görcseim kezdtek elmúlni, de a fejem rettentően fájt és hányingerem is volt.
- Hogy érzed magad? - kérdezte Harry és közben a hátam simogatta.
- Hányingerem van és fáj a fejem. Azt hiszem, felmegyek a szobámba és ledőlök aludni - mondtam és elindultam a lépcső felé.
- Készítek neked egy teát - mondta és eltűnt a konyhában.
Bólintottam - amit nem látott - és felmentem a szobámba, majd levetkőztem és kerestem egy rövidnadrágot meg egy pólót. Bebújtam a takaró alá és az ölembe húztam a laptopom. Zenét hallgattam és a barátaimmal levelezgettem egy ideig.
Halkan kinyílt a szoba ajtaja és Harry lépett be a szobába, kezében egy tálcával. A tálcán volt egy tányér melegszendvics, és egy bögre tea, ami még gőzölgött. Harry mosolyogva megvárta, míg lerakom a gépem az ölemből, s óvatosan az ölembe helyezte a tálcát.
- Köszönöm - néztem hálásan a fiúra, aki időközben leült mellém.
- Semmiség - mosolyodott el kedvesen.
- Nem tudod, merre vannak a bátyámék? - kérdeztem, miközben elkezdtem enni a melegszendvicset.
- Zayn az előbb küldött egy SMS-t, elmentek bowlingozni - mondta.
- Miért nem mész oda? - kérdeztem.
- Nem akarlak egyedül hagyni - motyogta.
Erre nem szóltan semmit, csak mosolyogva megrántottam a vállam és elfogyasztottam a melegszendvicset, aztán megittam a teát és jóllakottan hátradöntöttem a fejem a párnára.
- Ha kérsz valamit, kiáltsd el magad és hozom! - mosolygott a göndörke és elvette a tálcát.
- Rendben - bólintottam laposan pislogva.
Harry még egyszer rám pillantott mosolyogva, majd kiment a szobából és halkan becsukta maga mögött az ajtót. Betakaróztam és el is nyomott az álom.
Az álmomban Harry jelent meg, egy csokor fehér rózsával és egy bonbonnal a kezében. Az első randinkat szerette volna elfelejtetni velem, sikeresen. A nyakába borultam, mire elejtette a nekem szánt ajándékokat és karjait körém fonta. Miután elhúzódtunk egymástól, Harry az arcomra csúsztatta kezét és ajkait az enyémhez érintette...

*~*~*
 
Arra ébredtem, hogy valaki a hátam simogatja. Halkan felsóhajtottam és kinyitottam a szemeimet, majd az illető felé fordultam. Niall mosolygott rám kedvesen, s egy puszit nyomott az arcomra.
- Jól érzed magad? - kérdezte halvány mosollyal az arcán.
- Most már igen - bólintottam és felültem. - Milyen volt a bowlingozás?
- Lou sikeresen lealázott minket - morgolódott, mire én felnevettem. - Nem nevet, együtt érez!
- Bocsi, Nialler, de ezen muszáj volt... - mondtam. - Menjünk le a többiekhez...
Niall bólintott és megvárta, míg felkelek és miután egyik karjával körülfonta a derekam, lesétáltunk a nappaliba. Ha jól hallottam, a fiúk videojátékoztak és közben beszélgettek. Niall csatlakozott hozzájuk, én pedig leültem az egyik fotelbe.
- Hogy vagy, Lexa? - fordult felém Harry mosolyogva, szemében aggodalom csillogott.
- Sokkal jobban, mint voltam - mosolyogtam kedvesen a fürtöskére.
- Ennek örülök - mosolygott továbbra is, majd letette a videó játékhoz tartozó gamepad-et. - Mihez lenne kedved? Filmnézés, beszélgetés...?
- Filmnézés - mondtam hezitálás nélkül.
A többiek is egyetértően bólogattak és miután elpakolták a videojátékot, elővettek 3 DVD tartót és kiválasztottuk a Grease című filmet, ami Louis kedvenc filmje is egyben. A srácok előtt titkolom, de én is oda meg vissza vagyok ezért a filmért.
Felajánlottam a fiúknak, hogy majd én megcsinálom a popcorn-t, ezért felálltam a helyemről és bementem a konyhába. Hallottam, hogy valamelyik idióta követ és becsukja maga mögött az ajtót. Épp, hogy beraktam a popcorn-t a mikróba, két kéz fonódott a derekam köré. Rögtön tudtam, melyikük lehet az, aki utánam jött.
- Mit szeretnél tőlem? - fordultam szembe a két kéz tulajdonosával, tekintetem az övébe fúrva.
- Még egy esélyt - nyögte ki és egy tincset eltűrt az arcomból.
- Arra még sajnos várnod kell, drága Harry - eresztettem felé egy halvány mosolyt és a hűtő felé vettem az irányt.
Harry azonban nem hagyott békén és szorosan a nyomomban volt, még akkor is, ha a hűtőben kotorásztam. Elővettem egy üveg kólát és egy üveg narancslevet, meg 6 poharat, amit Harry kezébe nyomtam és az ajtó felé intettem. Elszontyolodva elindult az ajtó felé és kivitte a poharakat, aztán visszajött az innivalókért és mélyen a szemembe nézett.
- Mond, mit tegyek még Érted? - suttogta szinte már ajkaimra, mire elfordítottam a fejem és a mikróhoz siettem, ugyanis kész lett a popcorn.
- Adj egy kis időt, másra sem vágyom - néztem rá érzelemmentesen és elhaladva mellette, kivittem a fiúkhoz a nassolni valót.
Egy keserű sóhaj kíséretében leültem Niall mellé, később Harry ült a másik oldalamra. Louis a kezébe vette a DVD lejátszó távirányítóját, majd mosolyogva elindította a filmet.
Halkan dúdoltam magamban a dalokat, amik mosolyt csaltak az arcomra. Harry tekintetét végig magamon éreztem, azonban én egyszer sem néztem rá. Nehéz lenne a döntés, ha ránézek. A film közepe felé volt egy dal, amit nem hagyhattam ki, hogy ne énekeljem hangosan a szereplővel.

Guess mine is not the first heart broken
My eyes are not the first to cry
I'm not the first to know
There's just no getting over you

You know I'm just a fool who's willing
To sit around and wait for you
But, baby, can't you see
There's nothing else for me to do?
I'm hopelessly devoted to you

But now there's nowhere to hide
Since you pushed my love aside
I'm out of my head
Hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you

My head is saying, "Fool, forget him."
My heart is saying, "Don't let go.
Hold on till the end."
And that's what I intend to do
I'm hopelessly devoted to you

But now there's nowhere to hide
Since you pushed my love aside
I'm out of my head
Hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you


Az utolsó sorokat Harry felé fordulva énekeltem, szememet égették a könnyek. A dal végén felsóhajtottam és tekintetem ismét a filmre szegeztem. Niall az egyik kezét a combomra simította és egy puszit nyomott az arcomra, én pedig a fejemet a vállára hajtottam.
A film végére egyedül én maradtam fent, a fiúk bealudtak. Lehámoztam Niall karját a derekamról és miután bevittem az üres popcorn-os tálát és a poharakat meg az innivalót a konyhába, kimentem a kertbe és leültem a fűbe. Halkan énekeltem annak a dalnak a szövegét, amit Harry felé fordulva énekeltem és egy könnycsepp folyt végig az arcomon. 
Hátradőltem a fűben és halvány mosollyal, kisírt szemekkel gyönyörködtem a csillagokban. Az idő kellemes volt, cseppet sem hűvös. Éreztem, hogy figyel valaki az ajtóból. Nem érdekelt semmi, csak az eget kémleltem. Az illető hangosan felsóhajtott és leült mellém. Még most sem néztem rá, akármennyire is tudtam, ki Ő.
- Figyelj, tudom, hogy időt kértél meg minden... - kezdett bele suttogva. - de én nem bírom ki.
- Muszáj lesz - sóhajtottam fel és lehunytam a szemem. - Magamra hagynál?
- Lexa... - suttogta, mire leintettem. - ahogy akarod.
Hallottam bánatos sóhaját, ahogy felkel mellőlem és elhagyja a kertet. Nem tehettem róla, de kitört belőlem a sírás. Mullingarben megfogadtam, hogy sosem fogok egy srác miatt sírni. De rájöttem, hogy Harry nem egy srác, hanem a srác. 
Sírtam egy ideig, aztán felálltam és leporoltam magam, s felslattyogtam a lépcsőn. A szobámba érve bezártam magam mögött az ajtót és besétáltam a fürdőszobába. A tükörből egy kisírt szemű, kócos hajú lány nézett vissza. Ez nem én voltam - döbbentem rá. Ledobáltam magamról a pólót és a rövidnadrágot, majd beálltam a zuhany alá. A meleg víz jólesően csorgott végig rajtam, amit egy halk sóhajjal fogadtam. Fél órán át áztattam magam a meleg víz alatt, aztán magam köré csavartam egy törülközőt, s kimentem a szobába. Elővettem a szekrényből egy bugyit és egy 'Ramones' feliratú pólót, amit gyorsan magamra kaptam és visszamentem a fürdőbe. Kifésültem a hajam és felkötöttem egy laza coffba, aztán megmostam az arcom és a fogam. Sóhajtottam egy nagyot, és visszasétáltam a szobámba. Kezemben a laptopommal és egy pokróccal betakarózva kiültem az erkélyre, s felmentem Twitter-re. Egy kép vagyis egy mozgókép fogadott, amit Harry tett közzé úgy 5 perce.

@Harry_Styles most valahogy így érzek...

Miért csinálja ezt velem? - tűnődtem. Tekintetemet ismét ellepték a könnyek, hagytam végigfolyni arcomon őket. Ha Ő így érez, én mit mondjak? Ő látott engem csókolózni egy számára vadidegennel? Nem hiszem, hogy ilyesmi történt volna. Ezt a tweet-et rengetegen kommentálták, hogy mi baj van és miért van ilyen hangulatban. Miattam van ilyen hangulatban, én vagyok a baja. - jöttek a válaszok a fejemben. 
- Fogd már be! - suttogtam mérgesen magamban.
Megkerestem az ilyenkor mindig aktuális, kedvenc dalomat és elindítottam. Arrébb toltam a laptopot az asztalon és zokogva leborultam rá. Ezernyi kérdés és megannyi válasz cikázott a fejemben. Harry hangja visszhangzott a fejemben: Mond, mit tegyek még Érted? Nem kell tennie értem semmit, csak nyugodjon bele abba, hogy nekem időre van szükségem.

Sziasztok!
Sajnálom, hogy megint ilyen későn érkeztem... de valahogy nem úgy jött az ihlet, ahogy akartam :S A címben található maga a fejezet dalának címe, Alexa nevére kattintva el is tudjátok érni :) :D Köszönöm szépen a 18 lájkot és az 5 kommentárt: Diana-nak, Bellának, Lindának, Névtelennek és Juccy Kiss-nek ♥ :) Örültem a véleményeknek, nagyon is:) Ehhez a részhez is kérnék véleményeket: 5 darabot! :) Pipáljatok, írjatok és olvassatok! :)
U.i.: Kattintsatok Harry-re és megmozdul a kép, mivel GIF formátum! :) :D ♥ És...köszönöm szépen a 8 feliratkozót!♥
Macy

5 megjegyzés:

  1. Megintcsak azt tudom mondani hogy imádom *.*:DD

    VálaszTörlés
  2. imadom!!!igaz hogy csak most talaltam ra a blogodra de imadom!!!remekul irsz, a tortenet is izgalmas :) siess a kovivel!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia ez a rész is nagyon de nagyon jó volt!!siess pls:)

    VálaszTörlés
  4. szia ez a resz is nagyon szuper lett!!imadom, siess:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon nagyon jó lett!ez az egyik kedvenc blogom:) siess a következővel:)

    VálaszTörlés