2013. január 14.

20.fejezet - Hála az égnek, hogy Harry megúszta ennyivel

Sziasztok!
A friss fejezetek ezentúl - már megint - vasárnaponként kerülnek majd fel, mert ismét járnom kell angol szakkörre :)" Egyébként nem is baj, hogy vasárnaponként lesz friss, mert így nekem is kényelmesebb, hétfőnként kezdődik az iskola hajrá...meg ilyesmi :$ Éreztem, hogy ilyen reakciókat fog majd kiváltani belőletek az előző fejezet...Mr Styles kicsit elrugaszkodott... xĐ Oké, ez nem volt vicces, tudom :D" Köszönöm a 15 kommentárt és a 28 pipát :) :D ♥  Remélem, ehhez a fejezethez is írtok majd és vasárnap is jöhetek a folytatással :) Jó olvasást, puszpáá evribádii,
U.i.: oldalt is kikerült a frissítési nap időpontja, ha valaki elfelejtené :) Diana, nem kell hétfőig várnod mostantól :) ♥ 
U.i. 2.: vasárnap délután már ki szerettem volna tenni a fejezetet, de az egész városban nem volt internet, így nem sikerült :( De, most itt van :)
Macy

When I Look At You
Alexa szemszöge

Harry Styles az életével játszott?!

A One Direction nevű brit zenekar még mindig New Yorkban tartózkodik. A banda legifjabb tagja, Harry Styles (18) körülbelül egy órája a Royalton szálloda legmagasabb emeletének egyik lakosztályának ablakában üldögélt, egy üveg whisky társaságában. A szálloda dolgozói azonnal értesítették a New York-i hatóságokat, elkerülve az esetleges balesetet. Titkos információk szerint Mr Styles nemrégiben összeveszett barátnőjével, Alexa Horan-nal (17), aki nem mellesleg a brit popszenzáció egyetlen ír tagjának, Niall Horan-nak a húga. A veszekedés hátterében a nemrég szárnyra kapott pletykák állhattak, miszerint Harry a modern country feltörekvő és bájos énekesnőjével, Taylor Swift (21) kisasszonnyal szűrte össze a levet a Horan lány háta mögött. A szálloda egyik dolgozója Mr Styles-t a mai nap folyamán látta, a szálloda liftjéhez közeledve. A szemtanú elmondása szerint az ifjú szívrabló részeg volt, s nem nagyon tudott önmagáról. Miss Horan-t is látták, egy ismeretlen fiatalember társaságában. A pár igencsak élvezte egymás közelségét, melyet az ifjú nőcsábász is láthatott. Legfrissebb információnk szerint Mr Styles valakivel beszélgetett az ablakban ülve, majd lerakta a kezéből a whisky-s üveget, felegyenesedett az ablak keskeny párkányán és némi hezitálás után leugrott. A szálloda köré gyűlt bámészkodók, illetve a hatóságok megpróbálták ,,elkapni" a meggondolatlan fiút, akit végül mentőhelikopterrel szállítottak a legközelebbi klinikára. A New York-i rendőrség lezárta a helyszínt, a nyomozás érdekében megkértek minden arra járót, s a szálloda minden egyes dolgozóját, hogy ne terjesszenek semmiféle információt a balesettel kapcsolatban. A One Direction további négy tagja és Miss Horan azonnal ahhoz a klinikához ment, ahova az ifjú szívtiprót szállították. 
Aggodalomra egyenlőre semmi okunk, a mai orvostudomány és a szakképzett orvosok biztosan megmentik majd Mr Styles-t. További híreinkért, a baleset fejleményeiért figyeljék honlapunkat!

Cikk: Marie Solíz ekkor: 14:28 Kép: Twitter

Hüppögve és idegesen dobtam a telefonomat a mellettem levő üres székre, majd felsóhajtottam. Harry már vagy fél órája bent van a műtőben, a fiúkkal tétlenül ülünk a klórszagtól bűzlő folyosón. Niall fel s alá járkál előttem, Louis és Liam a földön ülve szipognak, Zayn pedig a másik oldalamon levő széken alszik. Ő legalább nyugodt és nem aggódik, legalábbis álmában biztosan nem. Fejemet a hideg csempének döntöm, lábammal kezdtek el hangosan dobolni.
- Ne hozzak egy kávét vagy valamit? - kérdezte végül Niall, mélyen a szemembe nézve. Erőtlenül megráztam a fejem és tekintetem a hófehér plafonra összepontosítottam. Bátyám felsóhajtott, majd megszólalt. - Én veszek valamit magamnak. 
Megrántottam a vállam és oldalra néztem, Zayn álmos és fáradt csokoládébarna íriszeibe ütköztem. Könnyeim ismét utat törtek maguknak, Zayn gondolkodás nélkül a mellkasára húzott és a hátamat kezdte el nyugtatólag simogatni. Arcomat a fiú nyakába fúrtam, orromat megcsapta a mentol és a cigaretta jellegzetes egyvelege.
- Zayn...én félek - nyöszörögtem elhúzódva a fiú nyakától, felpillantottam enyhén borostás arcára.
- Shh...ne félj - simogatta meg arcomat és egy puszit lehelt a homlokomra. Jól esett ez a fajta törődés, mintha a fogadott bátyám lenne ez a srác. - Harry erős gyerek, túl fogja élni. Legfőképp, ha hiszünk benne és nem attól rettegünk, hogy mi lesz, ha...
Aprót bólintottam és fejemet a vállára hajtottam. Louis felült mellém, egyik kezét az enyémre csúsztatta, a másikban pedig a telefonomat szorongatta. Liam is felállt a földről, leporolta a nadrágját és az én mindig éhes bátyám megkeresésére indult. 
- Csodálkozom azon, hogy milyen nyugodtan tűröm a várakozást... - sóhajtottam fel, s közben Louis kézfejét cirógattam. - Jut eszembe...nem kellene felhívnunk Harry anyukáját és a nővérét? Már biztosan tudnak a balesetről...
- Ez jó ötlet, beszélek is velük - engedte el Louis a kezemet, s a telefonját előhalászva a nadrágjából elindult a folyosó végén levő férfi mosdóba. 
Ketten üldögéltünk tovább Zayn-nel, s vártunk. Vártunk, hogy ennyi idő elteltével valami történjen. Niall és Liam, illetve a lányok és Josh tűnt fel a recepciós pult felől. Josh rögtön hozzám rohant, s szorosan a karjaiba zárt és egy puszit lehelt a hajamba.
- Mi van a melóval? - kérdeztem szipogva és felnéztem a fiú arcára. Gondterhelt és rémült volt.
- Elcseréltem az egyik kolléganőmmel a műszakomat. - motyogta hajamba, s közben a hátamat simogatta. - Amikor megláttam a híreket, nem bírtam a klubban maradni. A kórház bejáratánál összefutottam a lányokkal, a bátyáddal és a haverjával pedig a büfében. 
- Josh, én nem is...nem is tudom, most mi lenne velem, ha ti nem lennétek nekem - borultam a nyakába, utat engedve könnyeimnek. - A fiúk olyanok számomra, mintha a bátyáim lennének, és a lányok pedig mintha a nővéreim. Te pedig, egy nagyon de nagyon remek barát és testvér vagy. Örülök, hogy megismerhettelek tegnap.
- Szeretlek, Lexa - búgta fülembe Josh, én pedig ledermedtem. Egy napja ismerjük egymást és csak így, kertelés nélkül kimondja, hogy szeret. Lehet valaki ennél édesebb?
- Én is téged - mosolyogtam rá könnyes szemekkel, majd egy puszit leheltem az arcára és fejemet a mellkasába fúrtam. Beszívtam óceán illatú after-shavejének aromáját, ami egy pillanatra teljesen transzba ejtett. - Gyere, bemutatlak a többieknek.
Oda mentünk a többiekhez, majd bemutattam Josh-t nekik. A lányok barátságosan elkezdtek vele beszélgetni, amibe aztán a fiúk is beszálltak. Josh válaszolgatott a neki feltett kérdésekre, mesélt kicsit magáról és ő is kérdezett néhány dolgot a társaság tagjától. Én eközben Niall ölébe fészkeltem magam és fejemet a vállára hajtottam, s felsóhajtottam.
- Mennyit kell még várnunk? - motyogtam kissé rekedtes hangon a bátyám fülébe.
- Nem tudom, Lexa. Nem tudom... - sóhajtott fel gondterhelten, s a karjait szorosan a derekam köré fonta.
Csend telepedett a társaságra, a folyosón csak a recepció falán levő óra kattogását lehetett hallani és a lélegzetvételünket. Niall a hátamat cirógatta, s egy dalt dudorászott. Egy halovány mosoly kúszott arcomra, majd könnyeimmel küszködve halkan énekelni kezdtem a dal szövegét.
- Cause everything starts from something, but something would be nothing...Nothing if your heart didn't dream with me. Where would I be, if you didn't believe? - arcomon egy kósza könnycsepp folyt végig, amit Niall készségesen letörölt és egy puszit lehelt arcomra.
A többiek elmosolyodtak és elkezdtek beszélgetni. Úgy fél óra elteltével kinyílt a műtő ajtaja, először az orvosokat, aztán Harry-t pillantottuk meg. Göndör fürtjei arcára tapadtak, olyan nyugodtan feküdt a hordágyon, mint egy földre szállt angyal. Liam rögtön letámadta az egyik orvost, aki elmondta, hogy mi történt Harry-vel a baleset során.
- Több bordája és a jobb lába is eltört. A koponyáját erős ütés érte, de maradandó károsodása nem származik majd belőle. A csuklóin vágás nyomok találhatók, talán öngyilkossággal is próbálkozhatott a baleset előtt. Az állapotát stabilizáltuk, jelenleg mély altatásban tartjuk, hogy elkerüljük az erős fájdalmak okozta panaszokat - mondta megnyugtató mosollyal. - Mivel tudjuk, hogy Mr Styles híres személy, ezért külön kórtermet fog kapni a holnapi nap folyamán, de ma még az intenzív osztályon ápoljuk. Ha bármi kérdésük adódna az elhangzottakhoz kapcsolódóan, keressenek fel nyugodtan és részletesebb tájékoztatást kaphatnak a beteg állapotáról.
- Köszönjük - rázott vele kezet mosolyogva Liam. - Esetleg bemehetnénk Harry-hez?
- Igen, de csak 2 ember mehet be egyszerre. A látogatási időnek 2 óra múlva vége van, tehát még rengeteg idejük van a látogatásra - mosolygott, s gyors léptekkel elviharzott.
Megbeszéltük egymás között, hogy ki megy be elsőnek. A választásunk Louis-ra és Zayn-re esett, aztán őket követi majd Liam és Niall. A lányok felosztották, hogy Jade és Jesy, illetve Perrie és Leigh-Anne megy be a fiúk után. Végül Josh és én maradtunk, akik utolsók lesznek a látogatáson. Miután ezt megtárgyaltuk, Louis és Zayn felkereste az intenzív osztályt, amíg mi lementünk a büfébe.
- Hála az égnek, hogy Harry megúszta ennyivel - sóhajtott fel Niall és megsimogatta a kezem. - Egyáltalán mi történt köztetek, hogy leugrott?
- Ráakartam bírni, hogy ne üljön az ablakban és jöjjön be a lakosztályba. Mivel részeg volt, ezért esze ágába se volt hallgatni rám, s addig veszekedett velem, amíg le nem rakta az ablakpárkányra a whisky-s üveget és le nem ugrott - motyogtam el a végét, s egy könnycsepp folyt végig arcomon. - A fejemhez vágta, hogy én már túlléptem rajta, s látott engem meg Josh-t ,,enyelegni" - Harry szavaival élve. Mondtam neki, hogy Josh nem a pasim, csak egy nagyon jó barátom, de nem hitt nekem és rettentő dühös lett.
- Úgy tűnik, ez az egész baleset a féltékenység és az alkohol miatt történt meg - állapította meg Liam, a többiekkel egyet értően bólintottunk. - Harry elég ragaszkodó típus, teljesen megértem. De hogy leugrik egy szálloda legfelső szintjéről...nem megoldás. Ráadásul vagdosta is magát?
- Ezt viszont észre se vettem - mondtam döbbenten. - Rejtélyes és megdöbbentő az egész.
Niall és Liam, illetve a lányok és Josh vettek maguknak egy-egy szendvicset, én pedig elvoltam magamban egy üveg ásványvízzel. Se erőm, se étvágyam nem volt ahhoz, hogy akár egy szendvicset is megegyek. Ahhoz túlságosan is lefoglalt az, hogy mi van Harry-vel. Elfogadom, hogy testileg úgy-ahogy rendbe jön majd, de mi van a lelkével? Összetörtük egymás szívét, de együtt kell majd helyrehoznunk a másikét.
- Van kedved sétálni egyet a kórház kertjében? - suttogta fülembe Josh.
Bólintottam és a vizemet magamhoz véve felálltam az asztaltól, majd Josh-ba karolva kisétáltunk a kórház kertjébe. Nagyot szippantottam a kissé szmogos levegőből, s egy pillanatra lehunytam a szemem és felsóhajtottam.
- Hogy vagy? - kérdezte, s közben összekulcsolta ujjainkat.
- A történtekhez képest jól - mosolyodtam el halványan, de arcom hamar komor grimaszba torzult. - A várakozás alatt belegondoltam, hogy mi történne, ha Harry nem élné túl az esést...én...én nem is tudom, mit tettem volna akkor magammal.
- Shh...ne is gondolj ilyenekre - húzott magához és szorosan körém fonta karjait, arcomat a vállába fúrtam. - Harry most már jól van. Ez New York egyik legjobb klinikája, kitűnő kezekben van, hamar fel fog épülni.
- Testileg biztosan, de a lelke darabokban hever. Miattam - tettem hozzá gúnyos grimasszal az arcomon. - Azt is elfogadom, hogyha felkel majd a mély altatásból és én meglátogatom, elküld melegebb éghajlatra.
- Nem hiszem... - rázta a fejét és felsóhajtott.
Beszélgettünk és sétáltunk egy ideig, aztán visszamentünk az intenzív osztályhoz. Az üvegajtón keresztül be lehetett látni, Harry mellett volt vagy 3 gép és mindhárom gép mást mutatott. Egyik a szívverést, a másik a pulzust mérte, a harmadikról pedig fogalmam sincs, milyen szerepet töltött be. Ha jól láttam, Perrie és Leigh-Anne volt bent a göndör hajú fiúnál, Perrie a fiú kezét szorongatta és valamiről magyarázott neki. Leigh a könnyeivel küszködve nézte őket, néha-néha ő is megszólalt.
- Annyira nyugodt... - suttogtam még mindig Harry-t figyelve.
- A gyógyszerek hatása - mormolta Josh a fülembe, én pedig aprót bólintottam.
A percek teltek, egy helyben álltam az üvegajtó előtt és bámultam ki a fejemből. Különböző gondolatok cikáztak a fejemben, mindegyik a mi lenne ha... kérdésre keresték a választ. Levegővételem szaporább lett, amikor Josh összekulcsolta ujjainkat és szó szerint behúzott a steril szobába. Harry nyugodtan szuszogott, arca kissé fehér volt és göndör fürtjei az arcára tapadtak. Félénken, de elengedtem Josh kezét és leültem Harry ágya mellé. Remegő kézzel elsöpörtem az arcától és a homlokától a haját, s egy bágyadt mosoly kúszott arcomra.
- Mindketten hibáztunk... - kezdtem bele monológomba, s másik kezemmel megfogtam Harry kezét. - de van olyan párkapcsolat, amelyikben nem hibáznak? Szerintem nincs. Igazából mérges, féltékeny és rettentő feldúlt voltam, amikor szakítottam veled. Nem gondoltam komolyan, amiket a fejedhez vágtam. Én már megbocsátottam a félrelépésed, akármilyen nehezemre esett és elég sok noszogatás kellett magam részéről ahhoz, hogy belássam.
Magyaráztam és magyaráztam, minden egyes kiejtett szavam a szívem mélyéből szólt Harry-nek. Vissza akarom Őt kapni, kerüljön bármibe is. Josh a vállamat simogatta és csendben hallgatta kissé nyálasra sikeredett beszédem.
- Holnap esküszöm, én leszek az első, aki bejön és meglátogat majd - mosolyogtam, amit persze Harry nem látott. - Remélem, nem küldesz el, amikor meglátsz. Ebben reménykedem.
Végül felálltam a helyemről, elengedtem Harry kezét és nyomtam egy puszit az arcára, közel a szájához. Mosolyogva rá néztem még az ajtóból, majd Josh-sal kisétáltunk a szobából. Amint elhagytuk az intenzív osztályt, a kórház büféjében összefutottunk azzal, akivel a legkevésbé szerettem volna találkozni.
- Te meg mit keres el itt? - kérdeztem semleges hangnemben, semmi kedvem nem volt veszekedni és kiabálni, főleg nem egy kórházban. Még az kéne, hogy kitegyenek az épületből.
- Ezt megkérdezhetném én is... - cincogott. - Elvégre...Harry miattad került kórházba, nem?!
Kikerekedett szemmel meredtem az előttem állóra, nem sok kellett ahhoz, hogy nekimenjek és jól megtépjem. De, türtőztettem magam és inkább felsóhajtottam. Nem jutok egykönnyen vissza a szállodához, úgy érzem...  

6 megjegyzés:

  1. Sziia Mace! :)
    Jujj de örülök hogy tudtál ma részt hozni. ^^
    Szegény drága Harold. :( <3 Hál' Istennek nem halt meg, de azért szenvedett jó néhány sérülést. :( Remélem hamar felépül és rendbe tudják tenni a kapcsolatukat, nekik együtt KELL lenniük. <3 És Harrynek nem azzal a... khmmel kellene lennie.. hanem Lexaval. És most jön ide miss taylorka és Lexa így is a padlón van... de nem... ő csak azért is kavarja a szart. (pardon :D)
    Josh kijelentése kissé eltúlzott szerintem... szereti Lexat közben azt hallgatja hogy a Lexa mennyire sajnálja és szerintem ő is tudja; hogy szeretik meg egymást.. én tudom. :D ;))
    Szóval nem szeretném hogy Josh itt bekavarjon de bírom meg minden de... Harry és Lexa páros forever!! <3<3
    Várom a következőt, sok sikert a héthez! :P
    Puszi: Little Zsoo <3<3<3
    U.i.: Köszönöm hogy válaszolta chatben. :) Kár hogy kitorolted a Once upon a timeot pedig jó blogot volt... :( Megijedtem hogy már az Adventure in Londont is kitorolted de szerencsére nem. :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Mace!

    Jesus Christ! Mit keres ott Téjlór Szvift? Mert hogy gondolom ő van ott -.-" Azon felül meg asdfhjkl *.* OMFG :") Nem tudom mit mondhatnék. Talán azt hogy asdfghjkl *-* Ki kúrt jó lett! Ahj és Hazza Babee, kelj fel kérlek szépen :$$ Mikor elkezdtem olvasni, alig mertem pislogni, azt hittem kihagyok valamit, az meg nem lenne jó :"D És az hogy Josh kimondta: " Szeretlek Lexa. " Mondom, azt a tetves eget! Szálljál le de rohadt gyorsan Lexától, mert Hazza már réges - régen ellopta a szívét ^^ Szóval, bye - bye baby! ;) :$$$ Nem tudom, mit nem mondtam még, de azt hiszem ebben a pár betűben hogy ASDFGHJKL minden benne van ^^ Imádom az írásod, imádom a blogod, és imádlak Téged! :* Annyira örülök hogy rá találtam a blogodra :$$$
    U.I.: Siess a kövivel, de nagyon gyorsan ^^

    Pusszantás, Betti ^^ xx

    VálaszTörlés
  3. Macy♥

    Megkönnyebbültem, hogy Hazzának nem lett nagyobb baja vagyis, hogy nem halt meg. Nagyon vártam már ezt a részt ezen kattogott az agyam elég régóta az előző rész óta. Komolyan már gondolatban tovább szőttem a történetet helyetted fejeztem be. Röhejes nem?
    Mikor kimondta Josh a szeretleket nem voltam túl boldog. Le lehetne kooopni! Lexa és Hazza tökéletes együtt. Újbólőket szeretném látni boldog kapcsolatban.
    Blondie Bitch pedig (nem írom le és nem mondom ki a nevét) szánalmas. Nem is kell neki Harry csak bekavarni ment oda. Húzzon haza Los Angelesbe senki sem kíváncsi rá!

    Nagyjából ennyi xdd.

    Puszil: E.♥

    VálaszTörlés
  4. Én nem tudok olyan hosszan fogalmazni, mint az előttem szólok, de egyszerűen imádom a blogodat. :) Örülök, hogy Harry túlélte. Viszont Taylor tényleg elmehet már a francba.. Kíváncsi vagyok a folytatásra. :D Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia, drága Mace! ♥
    Sajnálom, hogy eddig nem írtam, de nem kis gondok vannak most körülöttem, de itt vagyok.
    Az előző részben nem kicsit ijesztettél ránk és ahogy újra és újra elolvastam komolyan, sírni támadt kedvem. Alig vártam, hogy hozd a következőt és szinte sikítottam, mikor megláttam, hogy feltetted.

    Harry egy barom. Továbbra is ez a véleményem. Mégis miért kellett ezt? Mire volt jó? Hülye fiú! Josh édes meg minden, de nekem ez a szeretlek túl hamar jött, és meglepődtem, hogy Lexa még válaszolt is rá. Érdekes..
    A dal pedig a Believe Justin Bieber-től! Imádlak, amiért betetted, mert nyáron azon a dalon bőgtem ki a fél szememet! Imádom!
    Lexa helyzetét át tudom érezni, szörnyű lehet egy ilyet átélni, ráadásul még az a szende szűz – így hívom, sorry – is odapofátlankodik. Nem ásná el magát, könyörgöm? Kérem, tegye meg, én lennék a legboldogabb!

    Lexa és Harry. Nekik együtt kell lenniük és szentül hiszem, hogy ezek után csak erősebb lesz a kapcsolatuk és Lexa is rájön majd, hogy nem Josh-t hanem Haz-t szereti.

    Na igen, szombaton felvételi. Sok sikert neked is és legyen szép heted! :D
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  6. Végig olvastam az összes részt! Annyira tetszik, mintha egy izgalmas regényt olvasnék. Olyan jó! :) Nagyszerűen írsz! Gratula!

    Bár őszintén, Josh abszolút unszimpatikus figura, remélem nem lesz sokáig képben!

    Imádtam! Kíváncsian várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés