2013. január 8.

19.fejezet - El sem hiszem, hogy itt vagyok [...]

Sziasztok, drága olvasóim és akik csak benéztek ide!
Remélem, mindenkinek ugyanolyan jól telt a karácsonya, mint nekem és friss erővel jöttök olvasni :D Haylor már nincsen, a People Magazine és a The Hits Radio is bejelentette a mai napon :) *happy face* Állítólag, Harry rosszul viselte a szakítást...a rajongók már kevésbe viselték rosszul, azt hiszem :D
Eszméletlen hálás vagyok, hogy írtok nekem, öröm írni, abban a tudatban élni, hogy szeretik és olvassák azt, amit kreálok :) Köszönöm a 15 kommentárt és a 38 pipát, remélem, a következő fejezetnél is számíthatok a véleményeitekre! :)  Ennyi lett volna a hegyi beszéd, jó olvasást :) Utólag is: Happy New Year to My Lovely Readers! ♥
U.i.: Részt vettem egy blogértékelésen, amelyet ti is eltudtok olvasni, ha ide kattintotok: Nia and Mona in Everland :D Még egyszer, köszönöm drága Nia! :) Ja, és nemrég kitettem egy szavazást, miszerint szeretnétek-e egy +18-as, One Direction főszereplős blogot :D Nem meglepő fölénnyel, de 32-en szavaztak Igennel, a Nem-re pedig senki sem szavazott :) Itt eléritek a blogot: +18 with the One Direction Perverz olvasóknak ajánlom és persze azoknak, akik szeretik a fiúkat és az írásaimat :)
A fejezet befejezésért elnézést, de muszáj voltam így megírni... :D *ördögi vigyor*
Macy

New York, New York
Alexa szemszöge

Ha legközelebb New Yorkba jövök, biztosan elkerülöm a fákat és a Central Parkot. Josh-sal kézen fogva andalogtunk a parkban, amikor hirtelen a semmiből egy mókus ugrott a vállamra. Egyszerre ijedtem és lepődtem meg. Josh a hasát fogta a nevetéstől, miközben én megpróbáltam magamról leszedni az amúgy aranyos és szőrös kis állatot. Miután megszabadultam a mókustól, szúrós szemekkel néztem Josh-ra, aki még mindig nevetett.
- Ez egyáltalán nem volt vicces - morgolódtam, majd úgy tettem, mint aki megsértődik és eltrappoltam a rajtam nevető fiú mellett.
Nem messzire jutottam, hisz Josh utánam sietett és karjait a derekam köré fonva húzott magához. Hátam széles mellkasához simult, egy pillanatra lehunytam a szemem és felsóhajtottam.Végül erőt vettem magamon és szembe fordultam a fiúval, aki vigyorogva nézett le rám.
- Nem kértél bocsánatot... - mormoltam, ajkaimon azonban mosoly ült.
Kuncogva megrázta a fejét és ajkait lassan az enyémhez érintette, karjait lazán a csípőm köré fonva. Igazából nem vagyok szerelmes Josh-ba, csak tetszik és jó vele együtt lenni. Miután elhúzódtunk egymástól, mosolyogva és kézen fogva folytattuk a sétánkat egy kávézóig.
- A vendégem vagy - jelentette ki Josh, ellentmondást nem tűrően.
- Josh, ezt igazán nem hagyhatom. Annyi mindent tettél már értem... - ültem le mosolyogva mellé, a legmeggyőzőbb mosolyomat az arcomra varázsolva.
- Lexa, nem szeretem az elutasítást - szögezte le és intett a pincérnek. Megforgattam a szemeimet és az étlap/itallapot kezdtem el fixírozni a tekintetemmel.
- Mit hozhatok a kedves vendégeknek? - lépett az asztalunkhoz ezerwattos mosollyal a pincércsajszi.
- Én egy csokis brownie-t és egy csésze kávét kérnék... - hadarta el Josh és rám pillantott.
- Öhm...én egy szelet tiramisut és egy csésze tejes kávét kérnék, tejszínhabbal - adtam le műmosollyal a rendelésemet a pincérlánynak.
Amíg a rendelésünket ki nem hozták, beszélgetni kezdtünk Josh-sal. Szóba jött a kialakulóban levő kapcsolatunk, Josh is gondolkodott azon, hogy nem működne közöttünk a dolog. Maradtunk a barát jelzőnél...akik olykor lefeküdnek és csókolóznak, illetve kézen fogva sétálgatnak egymással. Barátság extrákkal...
- Mi lenne, ha elmennénk a Times Square-re és aztán a Szabadság-szoborhoz? - kérdezte Josh, s közben belekortyolt az imént kihozott kávéjába. - Ha New Yorkban jársz, minimum egyszer látnod kell ezeket a nevezetességéket.
- Belefér még a munkaidőd kezdetéig? - kérdeztem és lenyeltem egy tiramisu falatot.
- Egy óra alatt simán eljutunk mindkét helyre - kacsintott és lassacskán elfogyasztotta a brownie-ját. - Ha futólépésben nézelődünk.
- Oké, oké, humor Harold... - ráztam a fejem vigyorogva. A Harold név kimondása után eszembe jutott Harry...vajon jól van? Miket beszélek? Egyáltalán miért érdekel, hogy mi van vele?
Amint végeztünk az evéssel, ivással, Josh fizetett és sietős léptekkel elhagytuk a kávézót. Fogtunk egy taxit és egyenesen a Times Square-re mentünk. Fél óra múlva már a Times Square-n nézelődtünk és vásárolgattunk, közben fényképeket csináltunk - Josh engem fényképezett a telefonjával.
- Maradt még fél óránk, Szabadság-szobor? - nézett rám vigyorogva Josh, hevesen bólogattam. - Akkor menjünk!
Josh profi New York-i lakosként otthonosan mozgott, leintett egy taxit és a Szabadság-szoborhoz indultunk. Körülbelül negyedóra múlva a szobor lábánál nézelődtünk, a sok turista között fészkelődve. Josh megragadta a kezem és elindultunk a szobor belsejébe.
- Tériszonyom van - nyögtem ki a lépcsőkön mászva.
- Ne parázz, tök biztonságos az egész - nyomott egy puszit az arcomra.
Tíz perc lépcsőzés és vitatkozás után, Josh karjai között a Szabadság-szobor fejének kilátójában álltam. Hosszú ideig csak pislogtam és tátott szájjal nézelődtem, Josh a reakciómat figyelte. Karjai védelmezően fonódtak derekam köré, mellkasa a hátamnak simult.
- El sem hiszem, hogy itt vagyok...a Szabadság-szobor fejében - hebegtem-habogtam, mint egy igazi idióta.
- Hidd el...itt vagy - Josh lehelete a fülem mögötti érzékeny részt csiklandozta, egy pillanatra megremegtem.
Egy kicsit még turistát játszottam, aztán lelépcsőztünk Josh-sal a szobor lábához és visszaindultunk a szállodához, mivel Josh ott hagyta az autóját. A séta alatt - kivételesen nem taxival mentünk - rengeteget beszélgettünk, hülyéskedtünk és csókolóztunk.
- Meddig maradtok még New Yorkban? - kérdezte Josh kissé szomorkásan, miközben a kocsija oldalának dőlt. Karjait a derekamon pihentette, tekintetét mélyen az enyémbe fúrta.
- Jövőhéten utazunk tovább Los Angelesbe. Miért? - kérdeztem, pedig sejtettem, hogy miért kérdi.
- Találkozhatnánk még, mielőtt elmentek innen. Jól érzem magam veled, jót lehet veled hülyéskedni és beszélgetni - cirógatta arcomat, elpirulva lehunytam a szemem. - Édes vagy, mikor elpirulsz...
- Mondjuk holnap, a Today Show-n? A bátyámék ott lépnek fel, én is és a lányok is ott lesznek...gyere el és bulizzunk - mosolyogtam, utalva a 'Találkozhatnánk még...' kezdetű mondatra.
- Oké, akkor ott találkozunk. Írj egy üzenetet vagy csörögj rám, hogy hol vagytok. Jó? - kérdezte, s egy puszit lehelt az arcomra, közel a számhoz.
- Rendben, de most már menj...a végén miattam késel el a melóból - búgtam ajkaira és egy gyors puszit nyomtam rájuk. - Szia, Josh!
- Holnap találkozunk, Lexa...! - intett vigyorogva, s beült a kocsiba.
Megvártam, míg Josh elhajt a szálloda elől és levakarhatatlan mosollyal az arcomon besétáltam az épületbe. Fellifteztem a lakosztályomig, melybe halkan nyitottam be. Liam és Niall még nem voltak itt, egy fáradt sóhaj kíséretében lerúgtam magamról a cipőimet és végigdőltem a kanapén. Álmos voltam, így nem zavart, hogy összegyűrődik a ruhám vagy összekócolódik a hajam.

*~*~*

Arra ébredtem, hogy Niall idegesen lökdösi a karomat és ébresztget. Értetlenkedve kinyitottam a szemeimet és egy hatalmasat nyújtózkodva felültem a kanapén. A hátam sajgott, a fejemmel együtt. Niall bekapcsolta a tv-t, melyben a helyi tv egyik híradása ment. Pislognom kellett a képsorok láttán, nem hittem a szememnek. Harry a lakosztálya ablakában ül, s nyugodtan lógatja a lábát. Kezében egy üveg whisky, egy szál boxerban és pólóban van, a szálloda környékét fotósok és riporterek hada, illetve a tűzoltók, a mentők és a rendőrök vették körül.
- Niall...mi ez az egész? - kérdeztem bátyámtól tagoltan, mert jelen pillanatban képtelen voltam máshogy megszólalni.
- Harry amint kialudta magát, evés helyett rögtön az italhoz nyúlt és szerelmi bánatában úgy gondolta, kiül egy kicsit az ablakba - morogta szikrázó tekintettel, s kinyomta a tv-t. - Miért hagytad magára, ráadásul tudtad, hogy milyen állapotban van?!
- Programom volt és azt hittem, megbízhatom Harry-ben - hajtottam le a fejem, rettenetesen szégyelltem magam. Harry miattam van olyan állapotban, amilyenben. - Most mit csináljunk?
- Jobb lenne, ha átmennél a lakosztályába és megpróbálnál beszélni vele - nyögte ki és a hajába túrt. Gondolkodás nélkül felugrottam a kanapéról, belebújtam a magassarkúmba és elindultam az ajtóhoz. Niall a vállamnál fogva húzott vissza. - Azért csak óvatosan, hogy mit mondasz. Ilyen állapotban nem tud tisztán gondolkodni és...
- Ne is folytasd... - morogtam és futólépésben megcéloztam Harry lakosztályát. Az ajtónál azonban megtorpantam, halkan nyitottam be. - Harry...?!
- Menj innen... - nyögte ki vagyis inkább csuklott fel, rám se nézve. - Menj vissza a barátodhoz...megvagyok én egymagam is.
- Harry, kérlek... - lábaim maguktól indultak az ablakban ülő fiú felé. - Amit most művelsz, egyáltalán nem vicces dolog! Gondolkodj el ezen és gyere ki az ablakból...
- Nekem te ne parancsolgass, jó? - mordult rám erélyesen, ledöbbentem érces és hideg hangja hallatán. - Tisztán láttam, hogy milyen jókedvűen enyelegtek a pasiddal, amíg én majd' meghalok amiatt, hogy elveszítettelek...
- Ne...ne mond ezt... - simítottam gyengéden a vállára a kezem, de lerázta magáról. - Én szeretlek, Josh pedig csak egy jó barátom...semmi nincs köztünk.
- Nem úgy láttam, s ne hazudj. Már nem szeretsz engem, csak megtűrsz magad mellett, mert muszáj - morogta és belekortyolt a whiskyjébe. - Hagyj magamra, és felejtsük el egymást...te már túlléptél rajtam, nekem is tovább kell léptem rajtad. Akármilyen nehéz is lesz, de ezt kell tennem.
- Mit akarsz tenni? - kérdezem remegve, mert ebből a mondatból nem fog semmi jó kisülni, úgy érzem. 
- Menj el, míg szépen kérlek meg rá...3-ig számolok, addig tűnj el! - fordította felém a fejét, tekintete könnyes volt, arca piros és megduzzadt. - 1...
- Harry...kérlek! - nyögtem ki szipogva, s kezéért nyúltam. Tekintete szikrákat szórt, dühösen lökte félre a kezemet. Felsóhajtott és folytatta a számolást. - 2...
Nem mozdultam, egyszerűen nem mozdultak a lábaim a helyükről. Harry tétovázott egy kicsit, lerakta a kezéből a whisky-s üveget az ablak párkányára és felsóhajtott.
- 3...viszlát, Alexa! - felegyenesedett a párkányon, vett egy nagy lendületet és leugrott.
Szemeim a kétszeresükre kerekedtek el, ajkaimat egy hatalmas és hangos sikoly hagyta el. A levegőt rendezetlenül kezdtem el szedni, ziháltam és éktelen zokogásban törtem ki. Végül lehunytam a szemem és már csak annyit éreztem, hogy lábaim felmondják a szolgálatot, s ájultan rogyok össze a szállodai szoba szőnyegén...

15 megjegyzés:

  1. Drága - ideg ölő - Macy! :3

    Nem kapok szikrát. Úristen. Én ezt most csak álmodom, igaz? Nem, nem hiszem mert ezt most elküldöm neked komiban, és holnap megnézem.! Úristen, még mindig. Szó szoros értelmében félek, izzad a tenyerem, és elkönnyesedett a látásom. Te magadnál vagy, Macy? Tudod most mit okoztál? Tudod most mekkora kérdő jel van bennem? Ezzel a sztorival fogok álmodni, te nőszemély :"O Jó kis esti mese hallod :D Inkább ne mesélj este fele, mert még jobban beijedek :333 Még mindig nem térek magamhoz, és még mindig nem hiszem el, azt, amit olvastam. Már vagy ötször elolvastam attól a résztől mikor elkezd számolni, de még mindig nem fogtam fel hogy LEUGROTT, az a fasz fejű Styles! Bocsáss meg, eme szó használat miatt, de még mindig nem fér a fejembe.__.
    Ha a való életben ilyet merne tenni!! Húú. Na de lényeg a lényeg, imádtam, kibaszott jó lett, és ezt a napot még a rész is megkoronázta, nem beszélve a Kiss You-ról!
    U.I.:Siess a kövivel, mert egyre csak nagyobbodik az a kérdő jel bennem :$$ Iszonyatosan jó lett ^^ Imádlak és utállak is egyben :333

    Pusszantás, Betty :$ xx

    VálaszTörlés
  2. Úristen úristen Mace!!!! Ez nagyon durvva!!!És szuper jó volt de most csak ennyit fűznek hozzá ne haragudj, rohanok a suliba. :') Igen, folkeltem és elolvastam a részed, igen reggel, de úgy érdekelt!!! ^^
    Na nem akarok elkesni...
    Puszi: Zsoo <3<3<3<3

    VálaszTörlés
  3. OMG! ez nagyon nagyon durva!!!!! már egy ideje olvasom a blogod, és mostmár kommizok is.Nagyon tetszik!!!! de ez... durva!
    hamar hozd a kövit!
    Xxx Besos: Eli

    VálaszTörlés
  4. A jóistenit Harolddd.
    Te meg ááááááááááá,tudod mióta vráom én ezt a fejezetet?
    És most így hagyod abba.
    Áááá,de hamar hozd a kövitt.
    MONDOM: HAMARRR.

    VálaszTörlés
  5. Macy, Baby, Honey, Sweetheart!♥

    Are you normal? It was so incredible! Oh my god.. I am be afraid...
    Na jó és most magyarul: tudod, hogy megijedtem? Ugye nem halt meg?:( vagy nem esett semmi baja? és mondd hogy valami medencébe esett! Úramatyám én azt hiszem mindjárt elsírom magam. Ez az eddigi legjobb- legrosszabb rész:) Ami persze jót jelent.
    Wááá és most várjak hétfőig?o.O

    Puszil: E.

    VálaszTörlés
  6. Ez nagy lett ! :'D Nagyon komoly mikor kiugrik a Harry ,imádtam a végét ! Mint egy folytatásos szappanoperában amiben mindig a legvege a legizgalmasabb és akkor : THE END ! :'D nagyon tetszett hamar kovetkezot ! <3
    Pusz,Anna~

    VálaszTörlés
  7. Nenenene!
    Nenenene!
    Nenenene!
    Nem halhat meg Hazza!:'(
    Uramisten, remélem, hogy most majd SOKKAL HAMARABB hozod a kövit! :D
    dal.xx

    VálaszTörlés
  8. azta...! ez nagyon jó és durva!! Harry...? kérlek siess a kövivel!!! :D
    pussz: Wanna :D <3

    VálaszTörlés
  9. Ùristen!!!!! Nem,nem és nem. Harrynek élnie kell!! Siess a kövivel, mert én is kiugrom!!! ( a bőrömből) Imádom, ahogy írsz!!
    Bogi<3

    VálaszTörlés
  10. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Tejoég.....d azért ugye nem halt meg??
    Nem nem az lehetetlen ...Kövit hamar!!!
    Puszi *Szilvi

    VálaszTörlés
  11. Úristeeeen. :OOOO Gyerünk, gyerünk hozd a folytatáááást!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. áááááááááááááááááááááá nem nem nem ugye Harry nem hal meg? mond hogy rá esik a másik szoba párkányára vagy mit tom én de nem halhat meg neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!?????

    VálaszTörlés
  13. Drága, drága Mace!♥
    Az idegeimen táncolsz az ilyen fejezetekkel. Az első reakcióm: ÚRISTEN. Az eleje szép és jó volt, Josh-t is kezdem megkedvelni, de aztán a vége. Úristen, megint. Harry leugrott, tényleg? Nem is tudom, szerintem én utána ugrottam volna vagy kifutok az ablakba, vagy fogalmam sincs, de totál sokk. És ezek után, egy ilyen fejezet után várjak hétfőig? Nem fogom kibírni!

    Bocsánat, de még mindig sokkos állapotban vagyok, akárhányszor elolvasom, kiabálok a laptopnak "Ne Harry, ne!”. Szerintem a szüleim hülyének néznek, de semmi probléma. Siess a következővel és ajánlom, hogy a göndörkének semmi baja ne legyen, mert sírni fogok! :(
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  14. Te jó ég!! :OOO Neee! :((( Ez hogy lehet ilyen hülye? Leugrott? :/ Hozd a következő fejezetet kérlek! Lehetőleg gyorsan, mert sírni fogunk... :((

    VálaszTörlés
  15. Szia! Tegnap kezdtem el olvasni a történeted és egyszerűen fantasztikus, imádom, lenyűgöző, bámulatos! Észvesztő hogy mennyire jó..... szóval példátlan, nem mindennapi, lenyűgöző, egyedülálló, utánozhatatlan, páratlan, megismételhetetlen, felülmúlhatatlan, zseniális, kiváló, lehengerlő, kiemelkedő, elsőrangú a storyd!! *-* Durva ami Harryvel történt és remélem nem lesz nagy baja... és mi lesz Lexával?? Remélem nagyon gyorsan hozod a következő fejezet! :)) :DD

    VálaszTörlés