2013. április 6.

32.fejezet - A rajongóinknak meg kell békülniük azzal, hogy megváltoztam [...]

Swagger Jagger
Alexa szemszöge

Harry Styles megnősül!

Ma reggel napvilágot látott egy Twitter bejegyezés, melyben a One Direction göndör hajú szívtiprója, Harry Styles (18) boldogan csiripelte el, hogy tegnap este megkérte barátnője, Alexa Horan (18) kezét. Körülbelül egy hónapja még arról számoltunk be, hogy a pár között kisebb konfliktus alakult ki a modern country zene feltörekvő dívája, Taylor Swift (22) és Harry koránt sem hosszú románca miatt. 
Mit szól a lánykéréshez a Horan és a Styles család? Örülhetnek annak, hogy a két fiatal ilyen hamar szeretné összekötni az életüket? Vajon mi a véleménye Swift kisasszonynak?

Cikk: Marie Solíz ekkor: 08:19 Kép: Fabulous Magazine

A cikk elolvasása után felmentem Twitter-re, ahol egy kisebb sokk ért. A követőim száma megnőtt, a gyűlölködő üzenetekkel együtt. Az üzenetek nagy részében a rajongók a halálomat kívánják, míg a többiek csupán csak azt, hogy hagyjam békén a férjüket. Tekintetem könnyes lett; sosem szerettem, ha bántanak. Főleg nem olyan személyek, akik nem is ismernek engem. 
Egy kicsit még őrlődtem a telefonom képernyője felett, majd egy szomorú sóhajt követően kimásztam az ágyból és bevonszoltam magam a fürdőbe. Megszabadultam a pizsamámtól, s beálltam a zuhany alá. Körülbelül fél óráig áztam a frissítően langyos vízsugár alatt, aztán egy törülközőbe csavarva vizes testemet kimentem a szobába. Megágyaztam, elhúztam a sötétítőt és az utazótáskámhoz léptem. Mivel csak egy zöld alapon fehér keresztes pulóvert, egy fekete, ülepes nadrágot és egy pár bokacsizmát hoztam, így kénytelen voltam ezeket felvenni. Miután felöltöztem, megfésültem a hajam, fogat mostam és felkentem egy szolid sminket. Feltűrtem a pulóverem ujját, majd magamhoz vettem a telefonom és az utazótáskám, s lementem a nappaliba. Ha jól láttam, Harry a konyhában sündörgött a gáztűzhely körül. Akaratlanul is mosoly kúszott arcomra, de legbelül üvölteni tudtam volna. 
- Szia, Harry! - köszöntem egykedvűen, amikor bementem a konyhába. Karjaimat a fiú dereka köré fontam és egy puszit leheltem a vállára. - Mit csinálsz éppen?
- Reggelit készítek kettőnknek - fordult szembe velem és miután megtörölte kezeit, karjaival szorosan magához húzott és ajkait gyengéden az enyémhez nyomta. Viszonoztam csókját, majd arcomat a nyakhajlatába fúrtam. Harry nyugtalanul felsóhajtott, s cirógatni kezdte a hátamat. - Mi bánt, Szerelmem?
- A rajongóitok bántanak azért, mert eljegyeztél - szipogtam és felnéztem az engem ölelő fiú arcára. - Durva dolgokat vágtak a fejemhez, amivel nagyon megbántottak. Fáj a tudat, hogy olyanok írogatnak, akik nem is ismernek engem. 
- Ssh... - lehelt egy puszit a homlokomra Harry. - A rajongóinknak meg kell békülniük azzal, hogy megváltoztam és most már nem az a nőcsábász tinibálvány vagyok, aki 2 éve voltam. Nem hagyom, hogy a rajongóink vagy bárki más bántson téged...
Könnyeim azonnal ellepték tekintetemet, de a könnyfátyol mögül még így is tisztán láttam Harry fájdalomtól csillogó, smaragdzöld íriszeit. Hangtalan zokogásban törtem ki, miközben szorosan Harry-hez bújtam és arcomat a mellkasába fúrtam. Egy pillanatra elengedett, de csak azért, hogy kikapcsolja a gáztűzhelyet. Felkapott az ölébe és meg sem állt a kanapéig, ahol leült a hosszan elnyúló bútorra. Lábaimat kinyújtottam, karjaimat pedig Harry alkarján pihentettem. Fejemet a mellkasának döntöttem és úgy sírtam tovább.
- Szörnyű téged így látnom, kicsim - suttogta fülembe és karjait lazán a derekam köré kulcsolta. - Nem akarlak ilyen állapotban itt hagyni. Egy hét hosszú idő; nem is tudom, hogy fogom kibírni nélküled.
- El kell utaznod - mondtam szomorúan és egy puszit nyomtam az állára. - A rajongók számítanak rátok. Miattam ne aggódj, jól vagyok. Tudod, hogy a telefon és az internet segítségével tartani fogjuk a kapcsolatot.
- Nem ugyanolyan - rázta meg fejét és megcsókolt. Mielőtt még belemerültünk volna a csókba, a gyomrom hangosan korogni kezdett. Harry felkuncogott és egy puszit lehelt orromra, s lerakott az öléből. - Megcsinálom a reggelit.
Halvány mosollyal az arcomon követettem Harry-t a konyhába, s segítettem neki a reggeli elkészítésében. Csináltunk pirítóst, szalonnás rántottát és narancslevet. Miután elkészült a reggeli, megterítettem és tálaltam a finomságokat.
- Délelőtt el kell intéznem pár dolgot az utazás miatt, de viszont délután ráérek - motyogta két falat között Harry és belekortyolt a narancslevébe. - Mihez lenne kedved?
- Mit szólnál, ha áthoznánk a bandaházból pár cuccot? Ruhákat meg ilyesmit - fejtettem ki és haraptam egy nagyot a még meleg pirítósból.
- Az éjszakát azonban a Direction házban kellene töltenünk, hogy a fiúkkal korán reggel együtt tudjunk kimenni a reptérre - mondta, mire szomorúan elhúztam a számat és felsóhajtottam. - Ne nehezítsd meg, kérlek...
- Örüljek, hogy egy hétig nem találkozunk? - kérdeztem némi gúnnyal a hangomban, de nem akartam veszekedni. Semmi kedvem sem volt egy újabb fejmosáshoz. - Tudom, hogy te is rosszul érzed emiatt magad, csak nem mutatod ki. 
- Ez így igaz - helyeselt és miután befejezte az evést, felállt az asztaltól és elmosogatott. - Az elmúlt 2-3 évben nem volt még ilyen komoly kapcsolatom. Ha olyan volt a helyzet, anya vagy Gemma elkísért a kisebb utazásokra vagy ilyesmi. De tőled mégsem kérhetem azt, hogy gyere el velem Afrikába vagy Japánba. 
- Elkísérnélek - mondtam komolyan, majd elmosogattam és szorosan hozzábújtam Harry-hez. Karjait védelmezően kulcsolta derekam köré és egy puszit nyomott a homlokomra. 
- Tudom - sóhajtott fel és lassan lecsapott ajkaimra. Gyengéden becézgette ajkaimat, miközben hatalmas kezeivel a hátamat simogatta.
Az idilli perceket végül Harry törte meg, mivel már késésben volt. Sietős léptekkel felvette a tornacipőjét és a kabátját, majd egy puszit nyomott az arcomra és elviharzott. Rövid ideig tehetetlenül álltam az előtérben, aztán én is felvettem a kabátomat és a cókmókommal együtt kimentem az udvarra, ahol elővettem a telefonom és hívtam egy taxit.
A Direction ház előtt összefutottam a kissé még kómás Little Mix-el, s Eleanor-ral. Mosolyogva megöleltünk egymást, aztán sietősen beültek a taxiba és egy kedves integetést követően eltűntek a szemem elől. Ahogy beértem a házba, levetettem a kabátomat és az utazótáskám társaságában felmentem a szobámba. 
- Látom, már hazajöttél - nyitott be mosolyogva pár perccel később a helységbe anya és egy csontropogtató öleléssel köszöntött. - Segítsek valamiben?
- Ha már szóba hoztad... - kezdtem bele félénk mosollyal. - pár dolgot be kellene dobozolni, ugyanis délután elkezdünk átcuccolni a közös házunkba Harry-vel.
- Már ennyire komoly a dolog köztetek? - kérdezte kedvesen és intett a kezével, hogy üljek az ágyra.
- Igen, azt hiszem - haraptam alsó ajkamba és felsóhajtottam. - Szeretjük egymást és úgy érzem, ez a szeretet egymás iránt napról napra egyre erősebb.
- Ennek szívből örülök, Lexa - simogatta meg a vállam. - És mi a helyzet Damien-nel? Nem zavarja Harry-t, hogy körülötted legyeskedik?
- Az az igazság, hogy de - bólintottam. - Harry minden fiúra féltékeny, akivel valaha is bárhogy érintkeztem. Tudom, hogy szeret és félt, de néha kicsit sok ez a törődés...
- Odavan érted, ez nyilvánvaló - mosolygott anya és megigazította a haját. - Apád is így viselkedett a házasságunk első pár évében. Aztán ahogy az évek teltek, jobban megismertük egymást és ez a fajta féltékenységi viszketegség valamilyen szinten elmúlt. Megtanultuk azt, hogy hogyan figyeljünk és törődjünk jobban egymással.
- Remélem, ez nálunk is előfog majd jönni egyszer - sóhajtottam fel és leugrottam az ágyról, majd a szekrényemhez léptem. - Mivel kezdjük a pakolást?
- Először azokkal a holmikkal, amiket fontosnak tartasz. Ruhák, esetleg könyvek, tisztálkodó holmi - rántotta meg vállát anya és ő is leugrott az ágyról. - Hozok néhány dobozt, addig kezdj el válogatni!
Bólintottam egyet és leakasztottam a ruháimat a szekrényből és az ágyra dobtam őket. A cipőket sorban az ágy elő pakoltam ki, s egyen-kettőn el is csodálkoztam; akadt például olyan magassarkú, amit még életemben nem vettem fel. Észbe sem kaptam, már két dobozt telepakoltunk ruhákkal és különböző kiegészítőkkel. A laptopomat beleraktam a táskájába, aztán levittem a nappaliba a dohányzóasztalra. Csengetésre kaptam fel a fejem, így az ajtóhoz kocogtam és kíváncsian ajtót nyitottam.
- Szia, Lexa! - köszönt ezerwattos mosollyal Damien és szorosan magához ölelt. - Képzeld, nagy hírem van!
- Gyere beljebb - álltam félre az útból, hogy Damien betudjon jönni a házba. - Mesélj, mi az a nagy hír?!
- Megkaptam az állást, holnap kezdhetek is - mosolygott, én pedig megakartam ölelni, de folytatta -, és ami a legszuperebb, hogy a cég fizet nekem egy belvárosi garzonlakást. Délután már oda is költözhetek.
- Ma mindenki költözködik? - jött le anya a lépcsőn és mosolyogva megölelte Damien-t. A fiú kérdően felhúzta a szemöldökét, anya pedig fülig érő vigyorral elújságolta azt, amit én akartam elmondani Damien-nek. - Alexa és Harry is ma költöznek össze.
- Komolyan? - fordult felém meglepetten Damien, tekintetében féltékenység és düh csillogott. - Ez egy nagyszerű hír. 
- Igen, nagyszerű - nyögtem ki és beletúrtam a hajamba. 
Anya és Damien leültek a kanapéra beszélgetni, én pedig felslattyogtam a szobámba és folytattam a pakolást. Ahogy kinéztem az ablakon, észrevettem néhány paparazzót és rajongót a ház előtt lézengeni. Aztán egyre többen és többen lettek, mondhatni ellepték a ház bejáratát a fotósok és a rajongók.
- Lexa, mi ez az egész odalent? - csapódott be hirtelen a szobám ajtaja. Damien idegesen sietett mellém és fordított szembe magával. - Miért vannak a ház előtt fotósok és sikítozó; éneklő tinilányok?
- Harry...Harry reggel kiírta Twitter-re, hogy tegnap este megkérte a kezem - motyogtam és lehajtottam a fejem. - A rajongók többsége a halálomat kívánja. Damien...én félek.
- Nincs mitől félned - emelte fel a fejem Damien és szorosan a karjaiba zárt. Arcomat a mellkasába fúrtam, s szipogni kezdtem. - Nem fognak bántani, megígérem.
- H-honnan tudod? A Directioner-ek bármire képesek, ha a fiúkról van szó - suttogtam elhaló hangon és kipillantottam az ablakon. Elrettentett a sok ember látványa, ugyanis gyerekkorom óta klausztrofóbiás vagyok. Utálok nagy tömegben lenni, ami nem újdonság a családban, hiszen Niall is klausztrofóbiás. - Egy darabig nem hagyhatjuk el a házat, hacsak nem szólunk valamelyik fiúnak, hogy küldjön ide egy biztonsági őrt.
- Hívd fel Niall-t vagy Harry-t - adta kezembe a telefonját, majd elhagyta a szobát.
Remegő ujjakkal pötyögtem be szöszke bátyám telefonszámát, aki meglepetten szólt bele a készülékbe. A háttérből nevetés és sutyorgás csapta meg a fülem.
- Niall... - nyöszörögtem és elnyeltem könnyeimet. 
- Lexa? - kérdezte ijedten, a háttérzaj egyből megszűnt. - Mi a baj?
- A Direction házat ellepték a fotósok és a rajongók - szipogtam. - F-félek kimenni a házból.
- Ne aggódj, azonnal odaküldöm Paul-t - mondta és bontotta is a vonalat.
Kinyomtam a telefont és miután elraktam az eljegyzési gyűrűmet az éjjeliszekrényembe, lementem a lépcsőn. Pár perc múlva Paul nyitott be a házba, mögötte sikítozó lányok és fotósok hada kattogtatta a kameráját. Mindhárman - Damien, anya és én - felvettük a kabátjainkat, majd Paul vezetésével elindultunk az autóhoz. Én kullogtam leghátul, s ezt kiszúrta néhány rajongó. Körém álltak, s az egyik úgy megpofozott, hogy elvesztettem az egyensúlyom és összeestem a hideg betonon. Éreztem, hogy többször megrugdosnak és csúnya dolgokat suttognak a fülembe, a hajamat jól meghúzgálva közben. A fájdalom úrrá lett a testemben, nem éreztem semmit ezután...

Sziasztok!
Elnézést kérek a kései bejegyzésért, de tegnap délután sikerült elbóbiskolnom és utána a kedvenc sorozatomat (Szeress most!) néztem, megvacsoráztam és olyan 9 óra körül ültem neki a fejezet megírásának, jobban mondva folytatásának :) Tegnap, magyar óra után odahívott magához a magyar tanárom és elmondta, hogy beleolvasott a blogjaimba - körülbelül egy hónapja megadtam neki a nevem és azt, hogy hol találja az írásaimat - :D Azt mondta, van benne pár hiba, de elfogadható, hiszen elég fiatal vagyok még a profi szintű íráshoz :D Amit utána mondott...nem hittem a fülemnek: azt tanácsolta, hogyha komolyan szeretnék az írással foglalkozni, akkor keressek fel néhány könyvkiadót és küldjek el egy fejezetet a történetből :) A könyvszerkesztők kijavítanák a hibákat és simán kiadnák az írásaimat :D Vagy ami a legjobb - kérdezte a tanárnő, hogy van-e valami rövidebb történetem -, hogy akár megjelentethetném ezt történetet a helyi újságban :) Most nagyon boldog vagyok, ráadásul azért is, mert földrajzból 5-öst, fizikából pedig 3-ast kaptam - általában 2-eseket gyűjtök ezekből a tantárgyakból :)
Köszönöm a 11 kommentárt és a 36 pipát, illetve XDXDXD-nek a 2.fejezethez írt véleményét - igazán örülök, hogy azért kommenteltél ehhez a történetemhez - és Petrovics Melindának a 18.fejezethez írt kommentjét - sokan ezen a véleményen voltak Josh-ról :) Az előző fejezet kommentjeihez csak annyit fűznék még hozzá, hogy az Epilógus azért is van, hogy betekintést kapjanak az olvasók a történet szereplőinek későbbi életébe ;) Gondolok itt az esküvőre, családalapításra... :) A lánykérés egyfajta születésnapi ajándék volt Harry-től Alexának :D
Ennyi lettem volna erre a hétre - ezen a blogon -, jó éjt minden kedves olvasómnak és erre járónak! Kommentárt és pipát is szívesen fogadok ehhez a fejezethez (is), ugye tudjátok? ;) Gud nájt, evriibádii,
U.i.: Hatalmas köszönet a 60.000 megtekintésért és a 102! feliratkozóért ♥!
Macy  

7 megjegyzés:

  1. Kedves Mace!Ez nayon jo resz lett gratulalok! Kicsit megijedtem ami Lexaval tortent. Remelem nem lesz semmi baja...Az nagyon szar lenne.
    Ezen kivul Harry nagyon tetszett ebben a reszben .Bar nem ertem hogy miert irta.k twitterre hogy eljegyezte Lexat???Ezzel sodorta bajba szegenyt...
    Amugy nagyon romantikus volt hogy azt mondta nem engedi hogy baja essen...<3
    Kivancsi vagyok a folytatasra!
    Puszil: XDXDXD
    U.i. Halkan megjegyzem jol latom hogy en vayok az elso kommentelo????Mert ha igen akor: ET AAAAAZ!!!!!!!!;D;D;P
    Tovabbi szep es verofenyes hetveget!

    VálaszTörlés
  2. Szia Macy. Nagyon tetszett ez a resz is!! Szegeny Lexa, nagyon sajnalom ot.! :(( Kerlek seiess a kovetkezo resszel. Ja es gratulalok az irasaidhoz es a tanarnod elismeresehez!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon tetszett a resz imadtam. Szegeny Lexa en is sajnalom siess a kovetkezo resszel megirtam a kovetlezo fejezetemet kivancsi lennek mi a velemenyed rolla es arrol hogy milyen a blog kinezete.
    Puszi Petra

    VálaszTörlés
  4. Drága Macy!

    Nagyon sajnálom szegény Lexát, de sajnos kinézem néhány rajongóból, hogy ezt teszik vele... Harry pedig még mindig olyan édes, tényleg nem tudok rá mit mondani, de minden amit tesz, olyan imádni való! :)
    Remélem hamar hozod a következő, mert már nagyon várom!

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
  5. Hola Macy! Hihetetlen milyen bunkok a directionok... :S ahelyett, hogy tamogatnak Harry! Remelem hamar rendbe fog jonni ez a problema...
    Nagyon orulok a jegyeidnek:) es, hogy a magyar tanarod betekintett a blogodhoz! :) szerintem tenyleg kuldj be egy-egy tortenetet;) sok sikert
    Xxx Besos

    VálaszTörlés
  6. Szia! Néhány nappal ezelőtt találtam rá a blogodra, és nagyon megtetszett *--* Először azt hittem, hogy valami sablonos blogra találtam, de beleolvastam, és rájöttem, hogy nem, ez egy különleges és érdekes olvasmány :) ♥
    Nagyon tetszik, és leírhatatlanul fantasztikus :33
    Kérlek, nagyon siess a következő résszel, mert nagyon kíváncsi vagyok :c De ne bántsák Alexát :cccc és örülök, hogy a tanárnőd felfigyelt a blogodra, mert szerintem sokan szeretnék viszont látni újságokban, vagy bárhol c:
    Lana xx.

    VálaszTörlés
  7. Szia, drága Mace!♥

    Bocsánatodért esedezem amiért annyira rég nem írtam, csak olyan sok dolog összejött most, sűrű volt a suli is, dogák, különórák és még mentegetőzhetnék de helyette inkább írom a véleményem:

    Nagyon jó rész lett, imádtam azt a cikket az elején, komolyan, újságírónak is elmehetnél, iszonyú tehetséges vagy! Csak a lényeg van benne és rendkívül választékos szófordulatokkal van 'dúsítva', nagyon tetszik! :)
    Sajnálom, hogy Harry elmegy egy hónapra, remélem azért gyorsan elrepül majd..
    A vége egészen mehökkentő lett... eleve az a számítógépes rész is durva volt, na de a vége.... O.o Azért gondolkodjanak már el azon a directionerek, hogy mit csinálnak!! Megértem, hogy szeretik Harryt, valamint hogy iszonytatóan féltékenyek, de ne bántsák már!
    Remélem nem lesz komoly baja Lexának. :(

    Úúristen!!!Mindenképpen küldd be valahova, több helyre is akár, fantasztikusan írsz, a tanárod is belátta! :) Szívből gartulálok neked, és szerintem tényleg fogadd meg a tanácsát! :)♥
    Ha illik ilyet mondani, nagyon büszke vagyok Rád!! ^--^ ♥♥♥
    És a jegyeidhez is gratulálok! ♥ :)
    Végre, hosszú idő után kikerült a 29. fejezet a blogomra, ha van kedved, nézz be! ;)
    Sok-sok puszi és további hétvégét!♥
    Zsoo♥ :)

    U.i.: Nagyon tetszik ez a design, ügyes vagy! :)♥

    VálaszTörlés