2013. április 20.

35.fejezet - Végre egy olyan nap, amit kettesben tölthetünk...

Sziasztok!
Megérkezett a szombati friss, ami az előzőhöz képest rövidebb (elnézést kérek, de ilyenre terveztem) :) Köszönöm Azy-nak, hogy a vasárnapi kis meglepetés fejezethez írt kommentet ♥ :) Azért örültem volna, hogy többen is írtok, de sebaj ;) Remélem, ehhez a fejezethez írtok páran :D Hálás vagyok a meglepi fejezethez érkezett 16 pipáért :D El sem tudom hinni: 111 feliratkozó és 67.000 megtekintés...nagyon szépen köszönöm ♥ :$ 
Izgatottan várom már a csütörtököt, mert akkor tudom meg, hogy felvettek-e abba a középiskolába, ahova mindig is szerettem volna járni :D Szurkoljatok, hogy sikerüljön :$!
Ennyi lettem volna, írjatok és pipáljatok! Élvezzétek a jó időt, töltsetek sok-sok vidám percet a szabadban a családdal, barátokkal :D Pusszpáá evribádii,
Macy
Just Wanna Be With You
Alexa szemszöge

Ijedten ültem fel az ágyban; a szívem hevesen vert, a fejemben a rémálom képfoszlányai cikáztak. Szerencsére nem ébresztettem fel Harry-t. A göndör hajú fiú hason fekve aludt, a takaró hanyagul csúszott le derekáig. Egy álmos mosoly kíséretében nyomtam egy puszit Harry vállára, majd megpróbáltam hangtalanul megközelíteni a fürdőszobát. Elővettem egy törülközőt, amit a mosdókagyló mellé tettem és beálltam a zuhany alá. Lehunyt szemmel élveztem a kellemes meleg vízcseppeket, amik egymással versenyezve értek földet. Ahogy a tusfürdőért akartam nyúlni, hirtelen két kar fonódott körém.
- Jó reggelt, kicsim! - suttogta rekedtes hangon Harry és maga elé fordított, hogy megcsókoljon. Karjaimat felvezettem a tarkójához és beletúrtam göndör fürtjeibe. - Miért keltél fel ilyen korán?
- Rosszat álmodtam, emiatt felijedtem - motyogtam arcomat a mellkasába fúrva. Harry szorosabban tartott, miközben a hátamat cirógatta. - Nem tudtam visszaaludni, ezért felkeltem és gondoltam, lezuhanyozok. Hátha eltereli a gondolataimat erről a fránya rémálomról.
- Most már nincs semmi baj, itt vagyok veled - lehelt egy csókot a homlokomra, aztán elvette a helyéről a női tusfürdőt és nyomott egy keveset belőle a tenyerébe. - Fordulj meg...
Kérdően felhúztam a szemöldököm, de még mielőtt megszólalhattam volna, Harry elkezdte a vállaimat és a melleimet beszappanozni. Engedelmesen hátat fordítottam neki, s megtámaszkodtam egyik karommal a zuhanykabin falán. Vőlegényem minden egyes négyzetcentiméterét átjárta testemnek puha és hatalmas kezeivel, miközben apró puszikat lehelt a fülem mögötti érzékeny részre és a nyakhajlatomba. Alsó ajkamba haraptam, amikor kényes területre siklott egyik keze. Remegve dőltem Haz mellkasának, s lehunytam a szemem. Harry kicsit szétfeszítette a lábaimat, aztán masszírozni kezdte érzékeny pontomat. Nyögéseim és hangos zihálásom megtörte a fürdőszoba fájdalmas csendjét. Harry egyre beljebb merészkedett; észre sem vettem, csak éreztem, hogy kettő ujját eltüntette bennem.
- Jézusom... - nyögtem fel erőtlenül és lehunytam a szemem. Egyik kezemet vakon simítottam Harry munkálkodó kezére, s cirógatni kezdtem kézfejét.
Alhasamban már szorított, lábaim remegtek. Levegővételem rendezetlenné vált, hangosan nyöszörögtem és ziháltam. Pár perc múlva Harry kihúzta belőlem ujjait, majd lemosta róluk nedvemet. Vigyorogva fordultam szembe a göndörkével, karjaimat pedig a dereka köré fontam. Harry szívdöglesztő mosolyra húzta ajkait, s lassan megcsókolt. Kezeit a fenekemre csúsztatta és gyengéden megmarkolta, amitől belenyögtem a csókba.
- El tudnám viselni ezt a bánásmódot - motyogtam és nyomtam a tenyerembe Harry tusfürdőjéből. A fiú szeme azonnal felcsillant; sejtette, hogy mit akarok.
Negyed óra múlva nagy nehezen kiléptünk a kabinból, egy kisebb röhögőgörcs közepette. A zuhanyzás alatt állandóan csikiztük egymást, már fájt az oldalam a nevetéstől. Harry-t azonban nem zavarta, vigyorogva figyelte a reakciómat „kínzása” közben.
- Ezért még kapni fogsz - kiáltottam Harry után, mivel ő kiment a szobába. Magam köré csavartam egy törülközőt, majd visszamentem a hálószobába. - Basszus...!
- Mi a baj? - kapta rám tekintetét ijedten Harry, miközben felvett egy melegítőnadrágot. Odasietett hozzám és alaposan végigmért. - Fáj valamid?
- Nem, csak...csak elfelejtettem váltóruhát hozni magammal - húztam el a számat. - Nem lehetek egész nap fehérneműben, akármennyire is szeretnéd.
- Igen, nagyon is szeretném... - húzta el a mondatot, mire felhúztam a szemöldököm. - De mivel voltam olyan okos és leleményes, ezért áthoztam a Direction házból néhány ruhát. Mielőtt elutaztunk volna Ghánába.
- Imádlak, Harry - búgtam ajkaira és megajándékoztam vőlegényemet egy aprócska csókkal.
Viszonozta csókomat, aztán felvett egy pólót és lement a földszintre. A hálószoba egyik sarkában megpillantottam a bőröndömet és az utazótáskámat, amihez mosolyogva tipegtem oda. Az utazótáskámból előhalásztam egy szürke pólót, egy szürke melegítőalsót és egy fekete-mintás TOMS cipőt. Miután felöltöztem, megigazítottam a hajam és feldobtam egy szolid sminket. Amint zsebre vágtam a telefonomat, lementem a konyhába. Harry éppen palacsintát sütött, s közben egy dalt dudorászott. Mosolyogva léptem a hűtőhöz, ahonnan kivettem a tejet. A kávé még gőzölgött a konyhapulton, már a cukor és a tejszínhab hiányzott a tejeskávé elkészítéséhez.
- Tejszínhab nincs itthon, elfelejtettem bevásárolni - mondta Harry, miután befejezte az utolsó palacsintatészta kisütését is. Mintha a fejembe látott volna. - Tudom, hogy tejszínhabbal szereted a tejeskávét.
- Most kénytelen leszek anélkül meginni - rántottam meg mosolyogva a vállam és elővettem kettő bögrét, amibe elkészített a kávés italt.
Miután megterítettem, Harry tálalta a reggelit és asztalhoz ültünk. Mély csend telepedett körénk, gondolatainkba temetkezve falatoztunk a juharsziruppal leöntött palacsintából. Tekintetünk párszor összefonódott, de legtöbbször a tányérunkat tüntettük ki figyelmünkkel.
A reggeli végeztével elmosogattam és egy halk sóhajt követően csatlakoztam Harry-hez, aki a nappaliban tartózkodott. A kanapén ült és tv-t nézett, vagyis a csatornákat váltogatta körülbelül 2 percenként. Mosolyogva foglaltam helyet az ölében és fúrtam arcomat a vállába.
- Végre egy olyan nap, amit kettesben tölthetünk... - motyogta fülembe Harry és körém fonta karjait. - Mi lenne, ha átmennénk a Direction házba és összepakolnánk a maradék holminkat? Délután pedig hivatalosan is beköltözhetnénk ide.
- Benne vagyok - néztem fel rá bólogatva és nyomtam egy puszit az állára. - Nekem már nem sokat kell pakolnom, a nagy részét anyával bedobozoltuk a baleset előtt.
Harry a baleset szó hallatán elkomorult, arca fájdalmas grimaszba torzult. Egyik kezemmel megsimogattam a mellkasát és puszilgatni kezdtem a nyakát, hogy legalább elmosolyodjon.
- Harry... - suttogtam elhaló hangon, mire a göndör hajú fiú lenézett rám. - nincs semmi baj. Mosolyogj egy kicsit, kérlek! Ez a mi napunk, emlékszel? Nem zavarhat minket senki és semmi sem...
- Igazad van - sóhajtott fel és egy puszit lehelt a homlokomra. - De még mindig nem tettem túl magam azon, hogy bántottak téged...olyanok, akik azt mondják magukról, hogy a rajongóink. Számomra nem rajongó, ha bántja a szeretteimet.
- Ne beszéljünk erről, kérlek - hajtottam fejemet a mellkasára. - Én már elfogadtam, hogy a rajongóitok nem szeretnek engem. Nem mindenki szerethet, ez így van rendjén.
- De... - kezdett volna bele, mire szúrós szemekkel felnéztem arcára és megráztam a fejem. - Értettem, nem akarsz erről beszélgetni.
Nem szóltam egy szót se, csak szorosan hozzábújtam Harry-hez és arcomat a mellkasába fúrtam. Nem tudom, hogy a pólójának öblítő-, a tusfürdőjének vagy az after shave-jének illata van-e rám kábító hatással. Egyszerűen felfoghatatlan érzés; ha orromba szökik Harry illata (nevezzük így), akkor egyből megnyugszom, akármi történt velem.
- Mit szólnál ahhoz, ha megnéznénk valami filmet? - kérdezte pár perc csendet megtörve Harry, s lenézett rám.
- Mesét akarok nézni - bukott ki belőlem kissé gyerekesen, Harry felkuncogott és egy puszit lehelt az orromra. - Mondjuk a Szépség és a Szörnyeteget...?
- Rendben, akkor nézzük azt - rakott le öléből és a tv melletti szekrényhez lépett, ahonnan elővett egy DVD tartót. Villám gyorsan fellapozta és kivett belőle egy CD-t, amit berakott a lejátszóba és bekapcsolta a tv-t. - Milyen jó, hogy néha a keresztlányom, Lux itt tölti a hétvégéket...nemde?! Odavan a mesékért.
- Mostantól nemcsak Lux fogja megnézetni veled a meséket, hanem én is - rebegtettem meg pilláimat és angyalian elmosolyodtam.
Nevetve megrázta a fejét és miután az ölébe húzott, ránk terített egy pokrócot és megajándékozott egy arcra puszival. Tekintetemet a tv-re szegeztem, mert már elkezdődött a mese.
Ha jobban belegondolok, én is egy mesében élek. Habár a hercegem nem szőke hajú és nem is lóháton közlekedik, mégis van pár mesébe illő tulajdonsága: figyelmes, udvarias, megértő, kedves, jóképű és rettentően odaadó. Azt hiszem...visszavonhatatlanul és őrülten szerelmes vagyok!

7 megjegyzés:

  1. Szia!Ez a rész is nagyon jó lett!Néha nagyon jó olvasni ilyen meghitt pillanatokat is:)
    A felvételidhez pedig sok sikert!Remélem felvesznek!Ha van egy kis idődd ugorj be hozzám és mondd el a véleményed:) Köszih Szia_:)
    onedirectionwithdasie.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Drága Macy!

    Annyira jó olvasni ezt a kapcsolatot, szerintem mindenki egy ilyenre vágyik! Szuper volt az egész!:)
    Sok sikert szeretnék kívánni, bár biztos vagyok benne, hogy fel fognak venni!:)

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
  3. Drága Macy!

    Mindig olvasom az új részt,de sajnos nálam is vannak olyan napjaim mikor nagyon is lusta vagyok véleményeket írni,ezért elnézést is kérek.!♥
    Végig imádtam a részt.♥ Szerintem titkon mindenki egy ilyen szerelemre vágyik,csak nem mindenki kapja ezt.:/ Nyugis nap volt a számukra és ezt élvezet volt olvasni.:)

    Tűkön ülve várom a folytatást!:)

    A felvételidhez sok sikert,biztos vagyok benne,hogy felvettek. Ha értéssültél róla,remélem majd megosztod kedves olvasóiddal is,mert mindenképpen fontos számunkra,hogy mi a kis dárga írónk milyen jó középiskolába is fog járni.♥ Én nagyon drukkolok neked.:)♥

    xoxo,eternal dreamer

    VálaszTörlés
  4. Szia, drága Mace!
    Bocsánatodért esedezem, amiért nem írtam az előző részhez, de most igyekszem pótolni....

    Nagyon tetszett a rész, mindenki egy ilyen gondtalan párkapcsolatot szeretne, ahol mindkét fél 3 méterrel a felhők fölött szárnyal a szerelem által adott szárnyakkal. :DD
    Imádom Harry és Lexa szenvedélyes, igaz, s gondtalan szerelmét. ♥
    Jó volt ez a közös nap, a fürdőszobás jelenet különösen... :'DD
    Azt viszont még mindig kíváncsian várom, hogy Harry tegyen valamit a barátőjével történt baleset érdekében, remélem be is fog következni!! :D

    Én is bizton állítom, hogy felvettek, mindenesetre szurkolok neked!! ♥♥♥ :)
    Sok-sok puszi és kitartást a sulihoz! ♥
    Zsoo♥

    VálaszTörlés
  5. Miért vetted le az"Oh hiw i wish...that was me"-t???
    Amúgy jó let ez a rész is.
    Vki:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy visszaraktad, nagyon tetszik!! :)
      Puszi: Vki:D

      Törlés
  6. Szia, drága Mace!♥
    Ezer és még annál is több bocsánat, hogy ilyen későn írok neked, de természetesen elolvastam minden eddig publikált fejezeted, még azt is, amihez nem írtam :) Rájöttem, hogy nagyon, de nagyon imádom ezt a történetet és fogalmam sincs, mi lesz velem ha vége lesz. Sírni fogok vagy üvölteni, nem tudom, de annyira hozzám nőttél Te is és a Stay With Me is, hogy az kifejezhetetlen.
    Harry és Lexa annyira édesek együtt és őrülök nekik, hogy végre kicsit kettesben tudtak lenni. Na de hol marad a megszokott +18-as jelzés? ;D Imádtam, minden szavát, a végét különösen! Imádom a meséket, főleg a Disney meséket.
    Siess a folytatással, mert nem sokáig bírom már. Előre is kellemes hetet neked és további jó hétvégét! Kitartás, már nem sok van a suliból! Remélem sikerült bejutnod oda, ahova szeretnél :)
    Love, Diana

    VálaszTörlés