2013. április 13.

33.fejezet - Ígérd meg, hogy mindennap felhívsz majd

Bleeding Love
Alexa szemszöge

A fejem iszonyatosan lüktetett, testem minden egyes porcikája fájt. Félve nyitottam ki a szemeimet, s körbenéztem. Egy hófehér, klórszagtól bűzlő kórteremben feküdtem. Lenéztem a takaróra, a mellkasomon Harry pihentette fejét. Halkan szuszogott; az idő kora este körül lehetett már, nem tudom. Annak ellenére, hogy Haz békésen aludt, kezemet szorosan fogta. Megpróbálkoztam azzal, hogy feltornázom magam ülő helyzetbe, de ez a próbálkozás csak egy halk nyögést eredményezett a részemről. Harry ijedten kapta fel a fejét; szemei duzzadtak és vörösek voltak a sírástól.
- Az egész az én hibám - suttogott erőtlenül és megsimogatta arcomat; akaratlanul is felszisszentem. Tehát a pofon helye még mindig megvan. - Látod? Csak a bajt hozom rád...
- Harry...kérlek...ne mond ezt - sóhajtottam fel és szabad kezemmel megcirógattam arcát, ő pedig egy puszit lehelt a tenyerembe. - Nem a te hibád, hogy a rajongóitok nem bírják elviselni a jelenlétemet.
- Ha nem kürtöltem volna világgá az eljegyzést, most nem feküdnél kórházban infúzióra kötve - szipogott és megfogta mindkét kezem. - Nem tartottam be az ígéretem...bántottak téged, Lexa. Ezt sosem bocsátom meg magamnak.
- Miért nem tudod elfogadni, hogy nem a te hibád? Nem tehet arról egyikőnk sem, hogy a rajongók utálnak engem - mondtam határozottan és komoran. Belefáradtam abba, hogy meggyőzzem Harry-t. - Ahj...hiába kezdünk el normálisan beszélgetni egymással, mindig ellentmondásba keveredünk.
- Nem akarok veszekedni - rázta meg a fejét, majd közelebb kúszott hozzám és megcsókolt. Éreztem, hogy elsírja magát; könnycseppjeink egybefonódtak. Harry zavartan pislogva húzódott el és döntötte homlokát az enyémnek. - Miért sírsz, kicsim?
- Hiányozni fogsz, Harry. Nagyon - szipogtam és ajkaimat sürgetően az övéire nyomtam. Elengedtem a kezét, majd szabad kezemmel beletúrtam göndör fürtjeibe. - Ígérd meg, hogy mindennap felhívsz majd. Legalább egyszer.
- Ez nem kérdés - szipogott ő is és arcát a nyakamba fúrta. Lehelete, könnyei és göndör fürtjei csiklandozták a nyakam, de nem zavart. Minél közelebb magamhoz akartam tudni Harry-t, amennyire ez a fránya infúzió és a kórházi ágy engedte. - Ha megtehetném, hogy ne utazzak el...
- Erről nem te döntesz, tudod - suttogtam szomorúan és egy puszit leheltem ajkaira. Aprót bólintott és letörölte könnyeit. - Ha jobban belegondolsz, rátok fér egy kis levegőváltozás. Új emberekkel ismerkedhettek meg, s ezáltal segíthettek másoknak. Gondolok itt a Ghánai utazásra.
- Igazad van - sóhajtott fel és összekulcsolt ujjainkat kezdte el kémlelni. Egy ideig furcsán méregette gyűrűsujjaimat, aztán felnézett rám. - Hol a gyűrű?
- A szobámban, az éjjeliszekrény egyik fiókjában. Akkor raktam el, amikor telefonáltam Niall-nek a Direction ház előtt felgyülemlett kis tábor miatt - emlékeztem vissza egy fájdalmas grimasz közepette.
Harry kissé szomorkásan, de megértően bólintott és hüvelykujjával cirógatni kezdte a kézfejemet. Egy pillanatra lehunytam a szemem, s fejemet lehajtottam a párnára. Fáradtan pislogva figyeltem Harry-t, miközben halkan énekelt nekem.
- Give me love like her, 'cause lately I've been waking up alone... Paint splattered teardrops on my shirt... Told you I'd let them go... - hangja rekedtesen, mégis gyönyörűen szólt. Valósággal simogatta a dobhártyámat. - Szeretlek, Lexa.
- Én is szeretlek, Harry - suttogtam fáradtan, s bátorítóan megszorítottam a fiú kezét.
- Hagylak pihenni - állt fel a székről, majd lehelt a homlokomra egy puszit. - Amint holnap lesz egy kis időm, felhívlak.
- Rendben - mosolyogtam a fiúra erőtlenül és felsóhajtottam. - Kérhetek valamit, mielőtt elmész?
- Bármit - mosolygott és megsimogatta az arcomat. Türelmesen várta, amíg kinyögöm kívánságom.
- Csókolj meg - motyogtam alsó ajkamba harapva. Harry-nek nem kellett kétszer mondani; egy halovány mosoly kíséretében megajándékozott egy búcsúcsókkal. - Köszönöm. Most már biztos vagy abban, hogy nagyon jót fogok aludni. Egy őrangyal fogja őrizni az álmaimat.
- Pihenj sokat, kicsim - suttogta fülembe és még utoljára egy aprócska puszit nyomott a szám sarkába. - Egy hét múlva találkozunk! Szia!
- Szia, Harry! - mondtam egy hatalmas ásítást követően, s bágyadtan figyeltem, ahogy Harry elhagyja a kórtermet.
Pilláim automatikusan csukódtak le; szemeim előtt felrémlett Harry arca. Éreztem, hogy egy könnycsepp folyik végig arcomon és egyre több követi. Nemcsak a testem fájt, hanem a lelkem is.

*~*~*

Reggel kipihenten ébredtem fel a telefonom csörgésére. Kellett néhány perc, amíg felfogtam, hogy Harry nevét látom a kijelzőn. Pislogtam párat, majd felsóhajtottam és a fülemhez emeltem a készüléket.
- Jó reggelt, Szerelmem! Hogy aludtál? - kérdezte kedvesen Harry. Rekedtes és mély baritonja felért egy koffeinnel teli kávéval.
- Veled álmodtam - mosolyodtam el, amit nem láthatott. A kapcsolatunk kezdete óta most először álmodtam Harry-vel. - Annyira szép és élethű volt...
- A véletlen műve lehet, de én is veled álmodtam - kuncogott. - Hawaii-n voltunk, s ott tartottuk meg az esküvőnket. Az egész szertartás a tengerparton volt lebonyolítva, naplementekor. Borzasztó érzés volt felébredni...nem mindennap álmodik ilyen esküvőről az ember.
- Hát igen - sóhajtottam fel belegondolva Harry álmába. - Szép is lenne. Mesélj, milyen Ghána?
- Nem is tudom, hogyan fejezzem ki magam - sóhajtott fel kissé frusztráltan. - Bizarr és gusztustalan, emellett büdös is van.
- Gondolj arra, hogy egy jó ügy érdekében vagy ott - mondtam és a takarómat kezdtem el fixírozni. Éhes voltam, s unatkoztam is. Kitudja, meddig tartanak bent az orvosok. - Te legalább világot látsz a srácokkal, én pedig egy klórszagtól bűzlő, unalmas kórteremben sínylődöm.
- Pár nap és hazamehetsz, kicsim - mondta nyugtatásképp. - Ne haragudj, most mennem kell. Ha lesz ma még valamennyi időm, hívlak. Szeretlek és gyógyulj meg hamar! Szia!
- Én is szeretlek és igyekszem. Szia! - mondtam és egy határozott mozdulattal kinyomtam a telefont.
Körülbelül fél óra múlva anya és Damien jelent meg a kórterem ajtajában. Mosolyogva jöttek oda az ágyamhoz és öleltek magukhoz.
- Elhoztak a laptopod, hogy ne unatkozz annyira - cirógatta meg arcomat anya. - Jobban vagy?
- A történtekhez képest igen, jól - bólogattam halványan elmosolyodva. - Az előbb beszéltem Harry-vel is, nagyon jó volt hallani a hangját.
- Elhiszem. Egy hét eléggé hosszú idő, de ha gondoltok egymásra és tartjátok a kapcsolatot, észre sem fogod venni, hogy elszaladt ez az egy hét - biztatott anya és leült mellém az ágyra. - Nemsokára hozzák a reggelid és a gyógyszereid.
- Végre - nyögtem fel nyugtalanul. - Éhes és szomjas vagyok, ezek mellett fáj a fejem és az oldalam. Még szerencse, hogy nem tört el a bordám vagy ilyesmi.
- Örülök, hogy ilyen jó a kedved - szólalt meg Damien; tekintete az arcom bal felére siklott. - Szép monoklid van. Nem fáj?
Megráztam a fejem és tekintetemet a kórterem ajtajához irányítottam, ahol egy nálam pár évvel idősebb nővérke tűnt fel. Egy tálca volt kezében, amin egy pohár víz, egy gusztusosnak mondható szendvics és néhány szem gyógyszer foglalt helyet.
- Csak akkor vedd be ezeket, amikor megreggeliztél - mutatott a gyógyszerekre a nővérke, miközben lerakta elém a tálcát.
- Rendben - bólintottam és nekiláttam a reggelim elpusztításának. A szendvics kifejezetten finom volt, a gyógyszerek már kevésbé.
A reggeli és a gyógyszerek elfogyasztását követően beszélgetésbe bonyolódtam anyával és Damien-nel. Kezdtem megfeledkezni arról, hogy egy kórházban fekszem; négy, hófehér fal között.

Szép jó estét, sziasztok!
Meg is érkezett a várva várt folytatás, amit pár perce fejeztem be :D Elnézést a rövidsége miatt, de most csak ennyi sikerült :)' Mielőtt még megköszönném a dolgokat, szeretnék feltenni egy-két kérdést :) Mostanában feltűnt, hogy az előző fejezetek végén levő pipák száma folyamatosan csökken :( Mi ennek az oka? :O Egyáltalán aki egyszer bepipálta a Tetszik-t, akkor miért nem hagyja úgy? Nem egészen értem...
Most pedig... Köszönöm a 7 kommentárt, a 20 Tetszik-t és az 1 Nem tetszik-t, a 63.000 megtekintést és a 108! feliratkozót :D Hálás vagyok mindazoknak, akik szinte minden fejezetnél megilletnek pár kedves szóval :) Remélem, ehhez a rövidke fejezethez is írtok majd páran ;) 
Puszpáá evribádii,
Macy

12 megjegyzés:

  1. Drága Macy!

    Tádám... Egy újabb eszméletlen rész! Hogy Harry mennyire édes tud lenni, komolyan nem bírom ki mosolygás nélkül a részeket, Hazza annyira törődő és gondoskodó! Nagyon tehetségesen írsz, szeretem olvasni, szuperül tudod kifejezni az érzéseket!:)

    Puszi, Azy

    UI: Köszönöm a kommentedet! <3

    VálaszTörlés
  2. Miért van olyan érzéem, hogy -már csak az álom miatt is- csak azért is Hawaii-on lesz az esküvő?:D hat ki tudja. Ismét csak azt tudom mondani h nagyon ügyesen írsz, nagyon jó rész lett, és hogy nagyon várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nagyon tetszett ez a rész is!
    Nagyon jól írsz!Csak így tovább,már alig várom a folytatást!!

    VálaszTörlés
  4. KÖVIT KÖVIT KÖVIT!!!!! imádom ♥

    ui.: nem akarod levenni a kódolást a komiról?? csak a kedvemééért... :D

    VálaszTörlés
  5. Sziaa:))
    Nagyon-nagyon tetszett!
    És Harry...valzmi kész álonpasi!! :DD
    Tehát tényleg nagyon tetszett!! Hamar a kövit!!
    A Liam-es blogba mikor írsz új fejezetet?? Már nagyon várom!!
    Pussza:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó volt. Jól leírtad a búcsút, meg tetszett, hogy Lexát nem annak a hisztis dívának állítottad be. Nem hibáztatott senkit, csak elfogadta és próbált tovább lépni. Várom a kövit *-*:))

    VálaszTörlés
  7. Szia, drága Mace!♥
    Igazán hülyén érzem magam, amiért valahogy egy-egy fejezet mindig kimarad a kommentelést illetően. Persze elolvasom mindegyiket, de most azt sem tudtam, hol állt a fejem, beteg voltam, ide-oda futottam ennek ellenére is – ez az orvosok hadát teszi ki. Most már teljesen jól vagyok és ezután a fejezet után ezerszer jobban :) Istenem, komolyan, olyan álomkapcsolatot akarok mint Harryé és Lexáé. Annyira, de annyira cukik, legszívesebben megölelgetném őket :) Kicsit megijedtem az előző fejezet végén, mert fogalmam sem volt, mi lesz Lexával, de szerencsére egész jól sült ki a dolog. Nem tudom, én a helyükben biztos tennék valamit a rajongók ellen, hiszen ezek után félnék kimenni az utcára. Majd meglátjuk, mi lesz, kíváncsian várom a folytatást!

    Előre is kellemes hetet kívánok neked, én pótolok mindent, visszarázódom. De legalább az idő gyönyörű :D Igyekezz a folytatással!
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  8. Drága Marce!:)

    Megint egy csodálatos fejezetet alkottál.:) Lexi-nek biztos nagyon rossz lehet Harry nélkül,de így legalább megtudhatják,hogy milyen erős is a kapcsolatuk. Komolyan én is ilyen társat akarok magam mellé mint Harry.:) Szemembe ők álompárok.♥ A rajongók kicsit túl lőttek most a célon,még jó hogy nem történt komolyabb baj,de azért valamit kéne tenni ellenük.:/ Reméljük minden megoldódik. Már alig várom a folytatást!

    xoxo,Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
  9. Draga Macy!
    Nem tudok most sokat irni ezert roviden fejetem ki velemenyemet. Nagyon tetszett, szivbol gratulalok! Jo hogy Harry ilyen gondoskodo Lexaval. Nagyo varom mar az esku ojuket!!!!
    Sies a kovetkezovel!
    Tovabbi sok sikert!
    Puszi: XDXDXD

    VálaszTörlés
  10. Verőfényes, napsütéses napot, kedves Mace!♥
    Olyan jó idő volt. *--* Remélem meg is marad ez a tavaszias időjárás, azt kell mondjam már épp ideje volt, nemde? ;D

    Igazán aranyos rész lett, valamint szomorú is, ne menj el Hazz. :(
    Örülök, hogy Lexának nem lett komolyabb baja, de nagyon durvák voltak...
    Ha már nem is lehet 'beperelni' a directionereket én Harry helyében egy koncerten, vagy Twitteren megjegyezném, hogy szégyeljék magukat azok, akik bántották Lexát, s többé ne nevezzék magukat directionernek, mert az igazi directioner örül, ha a kedvence boldog, ő márpedig Alexa Marie Horannal igenis az, és vagy el fogadják, vagy nem, de akkor nem kérnek belőlük! ;)
    Huh, bocsi ez kikívánkozott. :D ^--^
    Remélem nem ül majd karba tett kézzel és tesz valamit barátnője érdekében, s nem hagyja szó neélkül az ügyet... ;)
    Egyébként nagyon aranyosan búcsúzkodtak, megható volt, remélem gyorsan eltelik az idő, s Harry hamar visszajön szerelméhez :)) :P ♥

    Sok sikert és kiatrtást a következő héthez! :)
    Puszi: Zsoo ♥♥♥

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszett, bár ez nem újdonság... Harry nagyon figyelmes, rendes srác... Remélem hamarosan lesz kövi!!! Imádom a blogjaidat!!! Pussszy!!! <3 <3 Petra :)

    VálaszTörlés
  12. Tök jó a blogod nem régota olvasom és a kedvenc fanficktion-jeim között van ! ;))<33

    VálaszTörlés