2013. február 12.

24.fejezet - Szóval...mire készülsz, öcskös?

Sziasztok!
Meg is érkezett a folytatás :) Ma első órán irodalom, második órában pedig egy szép kis kémia TZ-t írtam...mit ne mondjak, nem leszek kémikus :)" Örülök, hogy ennyire tetszett az előző fejezet...remélem, ez is elnyeri majd a tetszéseteket :) ;) Köszönöm a 8 kommentárt és a 20 pipát! ♥ A fejezetben lesz egy fordulat, ami a főszereplőink életét egy kicsit változtatja csak meg... Nem, nem szakítani fognak :) Annál szerintem jobb és szebb dolog lesz ;) Na, nem is csacsogok tovább, jó olvasást! Pusszpáá evribádii,
Ha olyan kedvem lesz, lesz pénteken is egy fejezet! DE csak akkor, ha lesz kedvem ;) Meg ha írtok jóó sokan :) A fejezet rövidsége miatt elnézéseteket kérem, de ezt most ilyenre terveztem ;) :"D
Macy

Remember The Time
Harry szemszöge

Megvártam, míg Alexa elalszik, aztán óvatosan lehámoztam magamról a karjait és kicsusszantam az édesen szuszogó lány alól. Miután betakargattam szerelmemet, nyomtam egy puszit a homlokára és írtam neki egy rövidke üzenetet, melyet leraktam a dohányzóasztalra.

„Lexa! Anyával elmentem vásárolni, egy óra múlva vissza is érünk...remélhetőleg. Szeretlek: Harry”

Felvettem a cipőmet meg a kabátomat, a telefonomat és a pénztárcámat pedig a zsebembe csúsztatva bicegtem át a mellettünk levő lakosztályhoz, ahol anya és Gemma tartózkodott. Mosolyogva bekopogtam, egyetlen nővérem nyitott ajtót, s tessékelt be; egy szál trikóban meg bugyiban. 
- Szóval...mire készülsz, öcskös? - huppant le mellém az ágyra Gem és mosolyogva fürkészni kezdte az arcomat.
- Nem mondom el, mert elkotyogod Lexa-nak, azt meg nem szeretném - mondtam ördögi vigyorral az arcomon.
- Ne csináld már, Harry! - csattant fel tettetett sértettséggel. - Esküszöm, nem szólok egy szót se, senkinek sem.
- Majd megtudod, Gem - veregettem vállon nővéremet, aki fújtatva ugyan, de belenyugodott a titokzatosságomba. Ismer már annyira; ha valamit nem akarok elmondani, egy ideig nyaggat, de végül rám hagyja és nem kérdez rá többször.
- Miről sutyorogtok, gyerekek? - mint mindig, anya most is kirobbanó formában és ezerwattos mosollyal bukkant fel az egyik szobából. - Harry, észre sem vettem, hogy már itt vagy!?
- Biztosan zenét hallgattál, anya - álltam fel és öleltem magamhoz édesanyámat. A már megszokott, ananász illatú hajsamponjának aromája ismerősként kúszott az orromba. - Mehetünk?
- Gemma, drágám...ugye meglesz egyedül is? - kérdezte anya a nővéremtől, aki aprót bólintott és elterült az ágyon. Bőbeszédű lány, akárcsak az én pakisztáni haverom és zenésztársam, Zayn.
Anya gyorsan felvette a csizmáját és a kabátját, majd a táskáját magához véve kiléptünk a szálloda széles folyosójára. A lifthez közeledve felvázoltam anyának a tervemet, mosolyogva hallgatott végig.
- Nem gondolod, hogy fiatalok vagytok még ehhez? - kérdezte némi aggodalommal a hangjában. - Lexa jövőhéten lesz mindössze 18 éves. Ha engem kérdezel, túl korai még ilyesmit tervezni.
- Annyi mindenen mentünk már keresztül Lexa-val; a szerelmünk egyre jobban megerősödik egymás iránt. Sosem szerettem még ennyire lányt, mint Őt - vallottam be rég elfojtott érzéseimet. Tudtam, hogy anya az egyetlen olyan személy, akinek bármit elmondhatok. - Nem is tudom mi lett volna velem, ha nem bocsát meg azok után, amit vele tettem. 
- Megpróbáltatok volna egymás nélkül élni, továbblépni a másikon - mondta anya mosolyogva, mire felsóhajtottam. - Vagyis csak Lexa.
Már a gondolattól is felfordult a gyomrom; Lexa valaki mással van együtt. Hátborzongató egy érzés, nem mondom. Miután leértünk a szálloda halljába, beültünk az értünk megérkezett taxiba és a legközelebbi plázához mentünk. Meg szeretném lépni Lexa-t néhány aprósággal, s ehhez édesanyám segítségét kértem. Elvégre, ő is nőből van.
- Konkrétan mit is szeretnél neki venni? - kérdezte egy rövid kis csend után anya.
- Néhány szexi fehérneműt meg egy gyűrűt - mondtam levakarhatatlan mosollyal az arcomon.
Az igazi születésnapi ajándék, amit Lexa kap tőlem: az összeköltözés lesz. Úgy egy éve vettem egy házat Londonban, a Direction házhoz közel. Az egész ház felépítése modern, mégis ízléses és kifinomult. Nekem elsőre elnyerte a tetszésemet, reménykedem abban, hogy Lexa ízlését is elnyeri és örömmel költözik össze velem. 
- Victoria Secret's? - bökött a fehérneműbolt felé anya, mikor beléptünk a pláza bejáratán.
- Menjünk! - indultam el a fehérneműbolt felé, kissé lassan és bicegve. 
Az üzletbe belépve az állam a padlón érintette. Mindenütt szexibbnél szexibb fehérneműk; fekete, fehér, rózsaszín, csipkés, pöttyös és még sorolhatnám mennyiféle szett. Anya kinézett egy rózsaszín-csipkés szettet, a melltartó közepét egy aprócska masni díszítette. Mondanom sem kell, a fantáziám azonnal működésbe lépett. A következő szett egy virágos-csipkés darab volt. Nekem tetszett, anyának már kevésbé.
- És ez milyen? - akasztott le egy újabb szettet anya a helyéről.
- Megvéve - tartottam oda neki a kosarat, amibe a fejét rázva, de beledobta a kiválasztott darabot: rózsaszín pántos, fekete alapon fehér szívecskés szett.
- Még akarsz itt vásárolni, vagy mehetünk az ékszerüzletbe? - ahhoz képest, hogy nőből van, ráadásul egy fehérneműboltban kedvére vásárolhatna (az én pénzemből, természetesen), elég sokat nyavalyog. - Hányingerem lesz ettől a sok csipkétől meg rózsaszín cucctól...
- Még csak most kezdtünk vásárolni... - motyogtam és a tekintetem megakadt egy ismételten, számomra vagyis szerintem Lexa számára tökéletes fehérneműszetten. - Ez kell!
- Rosszabb vagy, mint egy lány... - mondta anya és elvette tőlem a kosarat, hogy ne én cipekedjek annyit. Milyen rendes anyukám van, nemde?!
- Vedd úgy, hogy meg sem hallottam - néztem rá vigyorogva és leakasztottam a helyéről a kiszemelt fehérneműt: rózsaszín, mell részen fekete csipkés hálóing. - Még kettő kell és mehetünk az ékszerüzletbe.
- Ke-kettő? Minek? - hüledezett anya. 
- Sose tudni, mi történik ezekkel a csodás darabokkal... - vigyorom olyan széles volt, hogy már fájt az arcom. A fantáziám már vad volt és szenvedélyes. - Azt nézd meg, ott!
- Nem rossz... - mosolyodott el anya is és elvette a helyéről a kiválasztott szettet: fehér alapon fekete pöttyös, a melltartón és a bugyin is egy-egy masni. Az egész fehérneműt fekete csipke veszi körbe. - Szerintem, ennyi bőven elég lesz, kisfiam.
- Anya, kérlek... - néztem anyára kiskutyaszemekkel. 
- Na jó...még egy, de aztán irány az ékszerüzlet! - rázta meg a fejét egy megadó sóhajt követően.
Az az egy szett nem más volt, mint egy rózsaszín-csipkés darab. A pénztárnál álló csaj meglepetten nézett rám, majd félénken kimondta a végösszeget. Megesett a félénkségén a szívem, így felajánlottam egy közös képet, amit örömmel el is fogadott. Kapott egy aláírást is, egy, a pultból elővett One Direction poszterre. Levakarhatatlan vigyorral az arcomon hagytam el az üzletet, anyával a nyomomban.
- Fél óra ment el a fehérneművásárlással... - rótta fel nekem anya. - Szerinted, Lexa díjazni fogja azokat a szetteket?
- Reménykedem benne - vágtam rá elhúzva a számat, s benyitottam az ékszerüzletben. 
Az eladóhölgy készségesen segített nekem vagyis nekünk a választásban, szerencsére volt annyi eszem, hogy még mielőtt eljöttem a szállodából, elhozzam Lexa egyik gyűrűjét. Az eladó lemérte a gyűrűt, s keresett egy hasonló méretű darabot. 
- Ez hogy tetszik, Mr Styles? - pfú, de utálom, ha így szólítanak. Úgy érzem, ezzel a megszólítással öregítenek engem.
- Anya? Hogy tetszik? - fordultam anya felé, aki elismerően bólogatott. - Valahogy én is így gondoltam. 
- Milyen alkalomra lesz? - kérdezte kedvesen a hölgy, s közben belerakta a kiválasztott gyűrűt egy aranyos, bordó dobozkába.
- Születésnapi ajándéknak indul, de leánykérés lesz - mosolyogtam. Furcsa volt kimondanom, de nagyon jó érzés volt. Leánykérés...jesszus!
Átadtam a hölgynek a bankkártyám, közben elraktam a kabátom belső zsebébe az aprócska dobozt. Miután visszakaptam a bankkártyát, elköszöntünk az eladótól és egy elégedett sóhaj kíséretében kisétáltunk a pláza elé. Egy taxi éppen előttünk haladt el; anya gyorsan leintette és beültünk a járműbe.
- Lexa odalesz attól a gyűrűtől - mosolygott anya. - Jól választottál, kisfiam...
- Tudom - nevettem fel halkan és belenéztem a szatyorba, melyben a fehérneműk kaptak helyet. - Alig várom, hogy Lexa felvegye valamelyik fehérnemű csodát.
- Hát még én... - forgatta meg szemeit anya. Tudja, hogyan kell az ember kedvét lerombolni.
Tíz perc múlva már a liftben ácsorogtunk, anya egyre laposabbakat pislogva döntötte a fejét a vállamra. A legfelső emeletre felérve szorosan megölelgettem anyát, s kitudja hányszor megköszöntem, hogy eljött velem vásárolni. 
Halkan nyitottam be a Lexa-val közös lakosztályba, szerelmem az ablaknál állt. Egy szál bugyi és trikó takarta tökéletes testét, kaján vigyor kúszott arcomra. Csendben lerúgtam magamról a cipőmet, a kabátomat pedig ledobtam a bőröndömre. A Victoria Secret's termékeit tartalmazó szatyrot az ágyra raktam, a gyűrűt pedig eldugtam a bőröndöm egyik rekeszébe.
- Jól aludtál, kicsim? - fontam Lexa dereka köré a karjaimat és egy csókot leheltem a nyakhajlatába. Egy pillanatra megrezzent, de végül egy jóleső sóhaj kíséretében a mellkasomnak dőlt.
- Egyedül nem volt annyira jó... - fordult velem szembe és arcát a mellkasomba fúrta. - Merre jártatok anyukáddal?
- Csak a plázában. Vettem egy-két dolgot - húzódtam el titokzatos mosollyal az arcomon, majd megfogtam Lexa kezét. - Hunyd le a szemed!
- Miért? - kérdezte, s felhúzta a szemöldökét. 
- Szeretnék adni valamit, de úgy nem akarom, ha látod, hogy mi az. Pontosabban mik azok - simogattam meg arcát az egyik kezemmel. Féltem, hogy a hirtelen mozdulatommal megrémisztem és eszébe jut az a bizonyos pofon. - Bízz bennem, kérlek!
- Oké - hunyta le mosolyogva tengerkék íriszeit. 
Lassan sétáltunk oda az ágyhoz, majd elengedtem a kezét és kipakoltam az ágyra a nemrég vett fehérneműket. A szatyrot rádobtam az egyik bőröndre, s egy puszit leheltem Lexa fülcimpájára.
- Kinyithatod! - suttogtam vigyorogva a fülébe.
Lexa félénken nyitotta ki szemeit, melyek azonnal el is kerekedtek. Hitetlenkedve emelte rám gyönyörűen csillogó, kék íriszeit.
- Elő születésnapi ajándék - mosolyogtam és hátulról magamhoz öleltem Lexa-t. - Tetszenek?
- Tetszenek-e? Imádom őket - fordította hátra a fejét és puszit nyomott a számra. - Köszönöm, Harry. 
- Neked bármit, édesem - leheltem arcára egy puszit, s a nyakát kezdtem el puszilgatni.
- Szeretnéd, hogy felpróbáljam valamelyiket? - húzódott el és szembe fordult velem. Tekintete pajkosan csillogott, ajkain merész mosoly terült szét.
- Rögtönzött bemutató? - húztam fel a szemöldököm, mire kuncogva bólintott. - Jöhet!
- Keress valami jó zenét, addig „átöltözöm” - kacsintott egyet és megragadva az összes fehérneműt, besietett a fürdőbe.
Ölembe húztam a laptopom, majd hosszas keresgélés után elindítottam Shakira Rabiosa című dalát. Lexa csábos mosollyal az arcán rázta magát előttem, a nadrágom kezdett szűkös lenni. Szerelmem négykézlábra ereszkedett, s így kúszott oda hozzám. Tenyereivel végigsimította a combomat, ajkaival lecsapott az enyémekre. Egy határozott mozdulattal ledöntött a hátamra, térdein megtartva magát. Ajkaim marcangolása után áttért a nyakamra, az én kezeim pedig Lexa formás fenekére csúszott. Rosszalló pillantással elhúzódott, kezeimet leszedte magáról.
- Nem érhetsz hozzám, legalábbis ezen az éjszakán nem! - vigyorodott el és a bőröndje egyik rekeszéből elővett egy bilincset. - Én is készültem egy kicsit...
- Komolyan gondoltad, hogy nem érhetek hozzád? - szökött fel a szemöldököm a homlokom tetejére. Lehetetlent kér ez a csaj tőlem... - Nem fogom kibírni...
- Muszáj lesz... - hajolt a fülemhez és a fülcimpámat kezdte el harapdálni, csókolgatni.
Azt hiszem, most fogok odalent felrobbanni...

Alexa „sztriptíze” Harry-nek, rúd nélkül

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó.Basszus mikor megláttam,hogy leánykérés felsikítottam (amiért kaptam is de ez más téma)...Ha sejtésem nem csal akkor közel vagyunk a blog végéhez de javíts ki ha tévedek..Mondjuk nagy kár lenne érte mert az összes blogod követem igaz nem rendszeres olvasó ként de szoktam de(hú de sok a de és megintXD)ez nyerte el legjobban a tetszésem.Ebben a 2 napban nem tudom hányszor olvastam vissza az egész történetet mivel sok időm van.Mire nem jó ha az ember beteg nem??XDDOké bepörögtem szóval leállok.Imádom a blogot és remélem pénteken lesz rész:DDD
    Lots of love:Wiw:DD

    VálaszTörlés
  2. Drága Mace!

    Azt a tetves kurva istenit nekije :'D Há' mi vót' ez itten a végibe'?! :DDD Nem kicsit lepődtem meg, de nem mondom, hogy nem tetszett mert imádtam a részt *p*♥ Először, az ugrott be, hogy már egyből megkéri a kezét, de mikor olvastam, hogy össze szeretne vele költözni, úgy ahogy elvoltam. Aztán, mikor a gyűrűt vett Lexának Harry kb. olvadtam :3
    Aztán, mikor azokat a fehérneműket vették Anne-vel :'D Néhány megjegyzésen szakadtam :'D De mit is vártunk Edwardtól?!♥
    Összesítve a dolgokat, imádtam a részt, valami asdfghjkl lett :') Siess a kövivel, mert már nagyon várom *.*

    Love, Beccsu*.* ♥ xx

    VálaszTörlés
  3. igen igen...ez iszonyatosan jo rész lett..leánykérés??? Azt hiszem én is majdnem felsikítottam.Harry a fehérneműüzletben...valahogy azt azért úgy megnéztem volna:D és a vége...aaaaaaaaa...nagyon jo lett.xx

    VálaszTörlés
  4. Ohh, ez szuper lett! Nagyon jól alakulnak a dolgok, s a történet minden részletét el tudtam képzelni! Ügyes nagyon, így tovább! Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia, drága Mace! <3
    Mindenekelőtt nagyon nagyon szeretném megköszönni a kommented. Borzasztóan jol estek a szavaid, és örülök, hogy úgy gondolod, ahogy leírtad! Annyira köszönöm!! :'')<3<3

    A részről: Jujj de nagyon tetszett!! *-* Amikor kiderült, Harrynek mi a szándéka a gyűrűvel, nagyon meglepődtem. Iszonyúan örültem egyrészt, másrészt pedig elgondolkodtam azon, hogy tényleg komolyan meg akarja kérni kezét..?! :O Szerintem még elég fiatalok ehhez, de rád/rájuk bízom. :D Persze nagyon szuper, hogy újra együtt vannak, és hogy újra olyan jó a kapcsolatuk, mint volt..
    A fehérnemű üzletben Harry.. :''D Tök vicces volt, sokat röhögtem.. :''D De aranyos, hogy ajándékot vett Lexának. :)<3 És a vége.. huhh.. az volt a kedvencem. :DD :$ Remélem lesz folytatása a következő részben.. >.< :P És előre megmondom, hogy kemény menet lesz, legalábbis úgy érzem..
    :''D
    Imádtam, végre visszatért a régi Harry és a régi Lexa és természetesen a régi kapcsolatuk. :) Ami tiszta perverz.. de nem is baj az.. :''DD

    Nagyon örülnénk neki ha pénteken tudnád hozni a folytatást!! :)) ;)
    Sok jó jegyet és kitartást a hét további részében!! :) <3<3<3

    Puszillak:Zsoo

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mace

    Nem tudok megszólalni... Te jó ég!!! Imááááádoooooooooooooooooooom!!! ♥ Amikor átment az anyukájához és találkozott a nővérével és mondta,hogy nem mondja el neki,hogy milyen ajándékkal lepi meg Lexi-t,akkor már sejtettem,hogy gyűrű lesz..:) De az összeköltözésen nagyon meglepődtem..Persze nekem ez az lánykérés még korai,mert hamar házasságból,hamar válás lesz vagyis legtöbbször,reméljük ők a kivételek lesznek,de azért mert megkéri a kezét még nem azt jelenti,hogy rögtön eljegyzés is lesz,lehet,hogy majd 1-2 év múlva lesz csak,nem lehet MÉG tudni..:D Nagyon örülök,hogy újra összejöttek,végre nincs dráma hanem csak szerelem,ez már kellett nekik mindkettejüknek. Aranyos ajándékot választott ki Lexi-nek,azon a jelenet jót mosolyogtam..:D ahhh.. a vége nagyon forró és vad volt,remélem a következő részben kapunk még egy kis ízelítőt belőle.:D A végére berakott kis képkockán nagyon meglepődtem,de tetszett..:D Már nagyon várom a folytatást..:D xoxo :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól írsz le helyzeteket és érzelmi kibontakozásokat remélem fojtatod a blogot mert kíváncsi vagyok a továbbiakra. Köszönöm hogy eddig is írtál és remélem lesz új rész.:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszett ez a resz ..gyorsan a kovivel :*:XXX

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó rész lett, díj nálam: http://just-give-me.blogspot.hu/

    VálaszTörlés