2013. február 16.

Interjú

Good evening, my lovely readers!
Nem, nem fejezettel érkeztem :) Lana Boo* felkért egy interjúra, amit örömmel el is vállaltam :) Mivel megért, hogy tegyem ki a blogra az interjút, itt van :D A 25.fejezethez még mindig lehet kommentet írni, esetleg pipálni is! :)
Macy

Lana: Miért kezdtél el írni?
Macy: Először csak hobbinak, feszültség levezetőnek indult. Aztán, egy idő után a szenvedélyemmé vált.
Lana: Mi adta az ötletet a történethez?
Macy: A One Direction adott volt, a lányok pedig, akik a főszerepet alkotják a történetekben...nos, ők csak úgy jöttek.
Lana: Gondolkoztál már valaha azon, hogy valakivel egy közös történetet írj?
Macy: Igen, de ezt hamar el is vetettem. Egyedül is nehéz vezetni egy történetet, nemhogy ketten!? De, egyszer szívesen kipróbálnám...egyszer...majd.
Lana: Hallgatsz még valami mást is az 1D-n kívül? Ha igen, mit? 
Macy: Demi Lovato, Ed Sheeran, Rita Ora, Jennifer Lopez, Pitbull, nagyon ritkán Jonas Brothers, Selena Gomez, Miley Cyrus, Christina Aguilera...és még sok-sok, jobbnál jobb előadót.
Lana: Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
Macy: Stewardess meg énekesnő. Fogalmam sincs a mai napig sem, hogy miért.
Lana: Mi a véleményed a hater-ekről?
Macy: Szerencsére engem elkerülnek az ilyenek. Természetesen nem szeretem a negatív kritikákat hallgatni, se olvasni. Ellenük vagyok!
Lana: Mi a véleményed Taylor Swift-ről?
Macy: A zenéit szeretem a mai napig is, a lányért már kevésbé vagyok oda. Szerintem túl beképzelt, öntelt és rettentő ostoba.
Lana: Mi a véleményed a " Grumpy Cat " -ről?
Macy: Jót szoktam derülni a beszólásain. Feldobja a napomat.
Lana: Gondolkoztál már azon, hogy belekezdj egy teljesen független fanfiction-ba?
Macy: Igen, de ez sosem sikerül. Jobb szeretek híres személy, leginkább énekesek vagy zenekarokkal foglalkozó fanfiction-öket írni.
Lana: Mi inspirál?
Macy: Az olvasóim szeretete, bátorítása. Nélkülük nem lenne kedvem írni. Sok-sok hálám nekik, olvasóimnak! ♥
Lana: +1. Küldj egy képet a példaképedről, kérlek!
 
Demi Lovato

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése